Reviews over Cuneo

voor herhaling vatbaar

Marie
    14-1-2017
    Cuneo is een kleine stad, met weinig toerisme,maar heeft heel wat te bieden. Vooreerst kan je zeer goedkoop parkeren op loopafstand van het autovrij centrum. Daar kan je, onder de gaanderijen, kuieren langs de mooie winkels en ook vele gevels en bezienswaardigheden bezoeken, ook als het warm is. Op het centraal plein: de Piazza Galimberti, is er wel altijd iets te beleven, zo was er een rally van Massarati's en Jaguars toen wij er waren. Maar ook in de kleine zijstraatjes vind je wel een gallerij of een koffiebar. Op het infobureau, dat was eventjes zoeken, kan je een uitgebreid plan van de stad bekomen met alle bezienswaardigheden. Bij ons is het bezoek voor herhaling vatbaar.

Prima

Anton Bakker
    1-6-2015
    Geweldig fijne regio!Veel te zien qua cultuur,natuur en culinair.

rust en ruimte.

Jeroen van der Veen
    9-9-2014
    ver weg van de drukte en massa

super romantisch

Vakantieganger
    4-9-2014
    Een plek waar je veel met de auto afstanden moet afleggen. Maar het is is ene prachtige omgeving dus er is altijd veel te zien.

Piemonte is het onontdekte Toscane

Wiljan en Letteke
    2-9-2014
    Deze streek is onterecht vaak voorbij gereden. Een waar paradijs voor alle zintuigen
Cuneo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 13 reviews