Reviews over Cuneo

Geweldige plek

H.ligtvoet
    5-9-2018

Voor de 3e maal op camping Viora en nog steeds een geweldige plek.

Heerlijk rustig prachtig uitzicht en zeer ruime plaatsen.

Rob en Monique zorgen ervoor dat je je thuis voelt.

Het is ook een perfecte plek als start voor diverse tochten te fietsen, wel rekening houden dat de omgeving nogal heuvelachtig is.

Geweldige camping voor rustzoekers!

Gert-Jan en Patrick
    29-6-2018

Camping viora is precies zoals we het hadden voorgesteld. Midden in de natuur met een grote plek voor je tent. Het uitzicht is fenomenaal. Rob en Monique zijn twee hele lieve en aardige mensen. We werden hartelijk onthaald met een mooie map met informatie. Het sanitair is schoon en precies wat je nodig hebt. Dit is een camping die gewoon lekker basic is, verwacht hier geen entertainment of allerlei diensten en luxe. Maar als je opzoek bent naar rust en natuur dan zit je letterlijk voor je tent helemaal goed.

Tips:

-probeer de wijn van Rob en Monique erg lekker

- zoek eens een geocache van team viora

- neem de trein van Ceva naar Turijn en bezoek het Egyptisch museum (aanrader)

- rij de strada romantica (voer vooraf de route in je TomTom scheelt wat frustraties

Wij komen weer terug! Bedankt Rob en Monique voor deze leuke vakantie

Subliem en uniek.

Anton en Karin Bakker
    25-10-2017

Prachtige omgeving, geweldig goede camping,fijne en hartelijke campinghouders.

Rob en Moniek zijn in positieve zin uniek.

Leuke plek!

ES
    21-8-2017

Wij kwamen vanuit Toscane en moesten even wennen aan deze minder toeristische en naar ons gevoel wat lege omgeving, maar wat hebben we het leuk gevonden! De camping wordt voor de helft bezet door vaste plaatsen met voornamelijk Italianen. Het was leuk om mee te krijgen hoe zij siesta houden en elkaar kennen. Ze waren bijzonder vriendelijk, net als de eigenaren. Dat het zwembad (met verplichte badmuts) tijdens de siesta dicht is, is voor ons wennen, maar past bij het land waar je te gast bent. De douches (€ 1,00 voor 6 minuten) zijn klein, maar verder prima. Je kunt lopend naar het dorp waar een Maxidiscount zit voor de dagelijkse boodschappen. Cuneo is een leuke en mooie stad in de omgeving (8 km afstand) om te bezoeken en je kunt naar Mondovi voor een outletcenter. De wandelingen in National Park Alpi Maritim vonden wij geweldig. Er zijn maar 2 korte wandelingen (1.15 uur en 1.45 uur enkele tocht) en het is flink stijgen (400 en 500 meter), maar geeft veel voldoening. Kaart op de camping verkrijgbaar en ook bij Toeristeninformatiecentrum in o.a. Entraque. .

super accueil bonne structure et propre

cesar
    18-8-2017

+ La qualité de l'accueil, personnels aimable, emplacements spacieux bonne propreté

- Peu d'animations

Cuneo scoort een 8,7 uit 10, op basis van 13 reviews