Molise

Reviews over accommodaties in Molise

Super !

Familie Batteu,
    16-8-2017

Superligging, enthousiaste behulpzame mensen, lekker eten en mooie propere kamers!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfecte rustige locatie

robert_dommerholt,
    25-8-2015

Dicht bij het bruisende centrum van Campomarino, 5 minute naar prive deel strand, afgesloten terrain en een heerlijk zwembad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige plek

hannatjerks,
    2-10-2014

Masseria Santa lucia is een heerlijke plek om tot rust te komen. Mooie natuur, prima kamers en met goed ontbijt met huisgemaakte producten. Mooi zwembad. Gastvrije ontvangst. Leuk om 's avonds het diner op de Masseria gebruiken: authentieke gerechten, bereid door Mw Emma.

Gereisd met partner in september 2014

Genieten en tot rust komen.

Elbreg,
    13-6-2014

Masseria Grande, 5 sterren locatie op werkelijk schitterende plek met 360 graden uitzicht op heuvels en zee. De eigenaren Elio en Maria verwennen je enorm en doen hun uiterste best om je alles uit handen te nemen. Kamers worden elke dag schoongemaakt en handdoeken verschoond, beddengoed om de 2 dagen. Prachtig zwembad met ligstoelen en parasols.

Gereisd met partner in mei 2014

prachtige kamer en een fantastisch ontbijt!!

R.Schouten,
    19-9-2012

In een modern vrij staande villa heeft Rosanna een heerlijke B&B, het uitzicht is op zee ,al is deze wel 3km. verder weg gelegen.

Het is schoon en ruim, alles is zeer smaakvol ingericht.

Het ontbijt bestaat uit "dolce' dan wel 'salce" je mag zelf kiezen en alles wordt heerlijk vers buiten op het terras geserveerd.

Het dorp vonden wij saai, de stad Termoli ligt op 10km afstand en heeft heel veel leuke terrasjes.

Wil je lekker rustig naar het strand, huur dan bij een hotel richting Termoli ligbedden en een parasol. wij hadden goede ervaringen met hotel Pollice

Gereisd met partner in januari 2012