Camping Okay

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Okay Lido is een rustige camping direct aan het Lago Maggiore. Je vindt hier een eenvoudig restaurant en zwembad. Er is geen campingwinkel, maar verse broodjes haal je bij de receptie. Geschikt wanneer je kinderen hebt die zichzelf vermaken in het zwembad, meer of de speeltuin, want er is geen animatie. Je bereikt Milaan na een uur.

127 reviews over Camping Okay

• 8Ron22-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een complete en schone stacaravan van touroperator. Peter en Yvonne bedankt voor jullie inzet. Er is voldoende te beleven in de omgeving. Dagje Milaan met de trein, rodelen op de Mottarone , met de boot naar de eilanden en bezoek aan Arona en Stresa. Het eten in het restaurant is aan te raden, wel een beperkte keuze. Zwembad is aan de kleine kant maar aan het meer is het heerlijk liggen. Meerdere ligstoelen is een must of bijv. picknickbanken plaatsen is aan te raden voor de camping.

Met oudere kinderen

• 10Edwin van Oorschot10-08-2019

Heerlijk rustige camping. Zeer prettig personeel die graag willen meedenken. Voor de kinderen genoeg te doen. Milaan is binnen 45 min te rijden. En de mooie watervallen zijn ook binnen 30 min te bezoeken, hier wel goede waterschoenen aantrekken. Kortom een ideale camping om met je gezin heen te gaan. Bedankt personeel Okay Lido.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7s15-07-2019

Prachtige vakantie aan Lago Maggiore

Mooie vakantie gehad aan de Lago Maggiore. We waren hier via de touroperator, hier waren wij niet tevreden over. Prima camping vlakbij het Lago Maggiore. Mooie omgeving, leuke uitstapjes gemaakt: Angera, met de boot naar Arona en Stresa. Botanische tuin Villa Taranta in Verbania, Orta meer met bezoek aan San Giulio, prachtig!

• 6Staat v/h sanitair

• 9Cees17-06-2019

Niet meer

De camping is geweldig gelegen, vooral als je van rust houdt !! De omgeving is vooral vergane glorie met een hoop ruïnes die niet gesloopt worden. Koffiedrinken in en koffie minded land als Italië lukt vrijwel niet, jawel bij de supermarkt Bennet. De camping is geweldig gelegen het meer, wij hadden een bungalowtent met meer zicht, uniek mooi. De andere bungalowtenten staan achter elkaar ipv naast elkaar dus je achterburen zitten tegen jouw slaapcabine en als je dan luidruchtige Duiters treft slaap je niet ! Kortom een leuke bestemming maar Italië heeft meer te bieden !!! Dit was de 2e keer hier maar ook de laatste.....

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    8Joëlle08-08-2018

heerlijk zwemmen in het lago Maggiore.

leuke camping, kleinschalig, prachtige ligging aan het meer. Er is een zwembad bij (badmuts verplicht) maar wij zwommen elke dag in het meer. Het water is heerlijk, schoon en loopt langzaam af dus veilig voor de kinderen. Er is een grasstrandje bij met een paar ligbedden. We hadden een stacaravan gehuurd via Roan, dat was fantastisch, niets op aan te merken. De camping biedt verder niet heel veel voor de kinderen, maar zij hadden aan het water en strandje, en de tafeltennistafel, genoeg. Wij vinden een wat kleinere camping juist prettig. Dagje Milaan gedaan (uur rijden), overige attracties bij het Lago Maggiore liggen niet heel dicht bij, de camping ligt aan de 'rustige kant' van het meer.

• 4Marye03-08-2018

Niet gaan

Dure camping waar allemaal exrtra kosten bij komen. Verder ook niet de moeite waard.

• 1Eetgelegenheden

• 6Peter17-07-2018

Niet meer een camping van deze tijd

Super plus voor de accommodatie van de touroperator, maar dat is dan ook het enige positieve. Kleine camping, afgesloten deel voor Italianen die met grote getallen hun camping in het weekeind opeisen, geen winkeltje, wel heel erg simpel restaurant/ snack bar. Erg klein zwembad ( badmuts) met verder niets. Meer voor een erg kort verblijf om dagtripjes omgeving te maken en dan weer snel door. Buiten dit alles, en lees je haast nergens, ligt onder de vliegroutes naar Milaan Airport, vooral 's ochtends, tussen de middag en 's avonds veel vertrekkende en aankomende vluchten met het nodige geluid.

• 5Eetgelegenheden

• 7Ben22-06-2018

Aardige camping maar nog genoeg om te verbeteren

Op zich een aardige kleine camping direkt aan het meer. Ligt helaas in het minder mooie stuk van Lago Majore. Personeel is niet erg vriendelijk en WiFi werkt regelmatig niet maar kost wel 15 euro extra. Als je storing meld duurt het een dag voordat iemand komt. Helaas is er geen winkel op de camping. Brood kun je bij receptie bestellen maar voor iets anders moet je met auto naar supermarkt. Kortom, leuke kleine camping maar er kan veel verbeteren.

• 2017
    8fam. van Delden03-09-2017

Prima rustige camping

Rustige camping direct aan het meer. Veel plekken hebben zicht op het meer. Sanitair was altijd schoon en we hebben nooit hoeven wachten voor de douche. Weinig georganiseerd vertier op de camping. er was wel een animatieteam, maar die regelden alleen een kwartiertje de kinderdansjes. Verder organiseerden ze nauwelijks wat. Dat was wel jammer. Zwembad is eenvoudig maar goed genoeg. Voldoende ligbedden en schaduw. Camping wordt 's nachts afgesloten.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Heike22-08-2017

Leuke camping voor een keer

Heel leuke camping, helaas erg weinig schaduw. Kampeergedeelte is apart van de huur accommodaties, dus niet door elkaar. Erg lekker zwembad (wel slecht afgewerkt met losse tegels en scherpe randjes) en direct aan het meer. 2 toiletgebouwen, weinig normale wc's en geen toiletpapier. Douche met munten. Veel Nederlandse kinderen tot 10 jaar. Pizza's wel ok, maar in de lokale plaatsjes eet je lekkerder. Animatie is gericht op Italiaanse gasten en tijden kloppen vaak niet. (Soms komt er geen team opdagen) Vonden wij niet erg. Veel gedoe gehad met mensen die hun honden bij onze caravan uitlieten, tot bedreigingen aan toe. Heel vervelend. Honden prima, maar zorg voor een uitlaatgedeelte. Honden poepen ook bij het meer, erg jammer. Voor 1x prima

7 tips over Camping Okay

• Reinier en Anneke, 04-06-2014

aanrader boekje van ANWB Lago Maggiore van te voren aanschaffen er is zoveel te zien en te bezichtigen. Wij zijn b.v met de trein naar Milaan geweest voor 9 euro een retour .de reis duurt een uur. in Sesto Calende vertrekt de trein.

• Christian, 28-07-2012

Bezoek boelevard in Angera. Prachtig aangelegd en biedt heerlijke rust vlak aan het meer

• F. v.d. Wel, 02-04-2013

De verplichte badmutsen in het zwembad is niet erg, hier wen je zo aan, iedereen loopt hiermee, ze verkopen ze ook bij de receptie voor een paar centen, en voor de dames die hun haar verven: je haar verkleurd ook niet door de zon met zo'n badmuts op je kop. Op 100 meter van de camping is een visafslag, lekker vers.

8 vragen over Camping Okay

• C. Buijs, 23-11-2018

Restaurant

Is het restaurant op de camping ook in het laagseizoen open?

• Toine, 10-09-2014

Vissen in het Lagio Maggiore?

Weet iemand waar je de visvergunning voor het meer kan halen en wat dit dan kost? Wordt er veel vis gevangen en wat voor soort vissen zitten er? Thanks

• Fam. Verbunt, 26-01-2014

Staanplaats

Graag informeer ik naar de mogelijkheden om te kamperen van 12/7 tot en met 4/9 bij u op de camping. Heeft u nog een staanplaats? Met vriendelijke groet

Fam. Verbunt

• SchaduwplaatsenAanwezig