Camping Okay

Weer vandaag8°-1°
Camping Okay

Omschrijving
Camping Okay Lido is een rustige camping direct aan het Lago Maggiore. Je vindt hier een eenvoudig restaurant en zwembad. Er is geen campingwinkel, maar verse broodjes haal je bij de receptie. Geschikt wanneer je kinderen hebt die zichzelf vermaken in het zwembad, meer of de speeltuin, want er is geen animatie. Je bereikt Milaan na een uur.

103 reviews over Camping Okay in het Nederlands

heerlijk zwemmen in het lago Maggiore.

Joëlle,
8-8-2018

leuke camping, kleinschalig, prachtige ligging aan het meer. Er is een zwembad bij (badmuts verplicht) maar wij zwommen elke dag in het meer. Het water is heerlijk, schoon en loopt langzaam af dus veilig voor de kinderen. Er is een grasstrandje bij met een paar ligbedden. We hadden een stacaravan gehuurd via Roan, dat was fantastisch, niets op aan te merken. De camping biedt verder niet heel veel voor de kinderen, maar zij hadden aan het water en strandje, en de tafeltennistafel, genoeg. Wij vinden een wat kleinere camping juist prettig. Dagje Milaan gedaan (uur rijden), overige attracties bij het Lago Maggiore liggen niet heel dicht bij, de camping ligt aan de 'rustige kant' van het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Niet gaan

Marye,
3-8-2018

Dure camping waar allemaal exrtra kosten bij komen. Verder ook niet de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet meer een camping van deze tijd

Peter,
17-7-2018

Super plus voor de accommodatie van de touroperator, maar dat is dan ook het enige positieve. Kleine camping, afgesloten deel voor Italianen die met grote getallen hun camping in het weekeind opeisen, geen winkeltje, wel heel erg simpel restaurant/ snack bar. Erg klein zwembad ( badmuts) met verder niets. Meer voor een erg kort verblijf om dagtripjes omgeving te maken en dan weer snel door. Buiten dit alles, en lees je haast nergens, ligt onder de vliegroutes naar Milaan Airport, vooral 's ochtends, tussen de middag en 's avonds veel vertrekkende en aankomende vluchten met het nodige geluid.

Gereisd met partner in juli 2018

Go4Holiday.nl

Op zich een aardige kleine camping direkt aan het meer. Ligt helaas in het minder mooie stuk van Lago Majore. Personeel is niet erg vriendelijk en WiFi werkt regelmatig niet maar kost wel 15 euro extra. Als je storing meld duurt het een dag voordat iemand komt. Helaas is er geen winkel op de camping. Brood kun je bij receptie bestellen maar voor iets anders moet je met auto naar supermarkt.

Kortom, leuke kleine camping maar er kan veel verbeteren.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima rustige camping

fam. van Delden,
3-9-2017

Rustige camping direct aan het meer. Veel plekken hebben zicht op het meer.

Sanitair was altijd schoon en we hebben nooit hoeven wachten voor de douche.

Weinig georganiseerd vertier op de camping. er was wel een animatieteam, maar die regelden alleen een kwartiertje de kinderdansjes. Verder organiseerden ze nauwelijks wat. Dat was wel jammer.

Zwembad is eenvoudig maar goed genoeg. Voldoende ligbedden en schaduw.

Camping wordt 's nachts afgesloten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping voor een keer

Heike,
22-8-2017

Heel leuke camping, helaas erg weinig schaduw. Kampeergedeelte is apart van de huur accommodaties, dus niet door elkaar. Erg lekker zwembad (wel slecht afgewerkt met losse tegels en scherpe randjes) en direct aan het meer. 2 toiletgebouwen, weinig normale wc's en geen toiletpapier. Douche met munten. Veel Nederlandse kinderen tot 10 jaar. Pizza's wel ok, maar in de lokale plaatsjes eet je lekkerder.

Animatie is gericht op Italiaanse gasten en tijden kloppen vaak niet. (Soms komt er geen team opdagen) Vonden wij niet erg.

Veel gedoe gehad met mensen die hun honden bij onze caravan uitlieten, tot bedreigingen aan toe. Heel vervelend. Honden prima, maar zorg voor een uitlaatgedeelte. Honden poepen ook bij het meer, erg jammer.

Voor 1x prima

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

geschikte kleine eenvoudige camping

leuke kleine camping,
18-8-2017

de mobile homes waren uitstekend voorzien van de voorzieningen die wij wensten, kleine keuken, airco, douche/wc! ook de veranda was leuk opgezet voor de caravan. tevens een wasrek/bbq aanwezig! de broodjesservice was goed opgezet, dag ervoor bestellen en vanaf 8 uur ophalen tegen een redelijke prijs. het zwembad was geschikt voor onze kinderen, maar het zou iets groter gemaakt moeten worden, gezien de camping in het weekend verdubbeld wordt door de italianen die een vaste standplaats daar hebben. tevens een kleine glijbaan zou niet misstaan. maar 's avonds was het rustig! heerlijk! je kan er alleen een pizza eten, dat is eigenlijk wel zonde en een klein supermarktje zou ook niet misstaan. wellicht iets voor de toekomst?! eigenlijk was het strandje niet top! een aantal vrachtauto's zand zou leuk zijn, nu loop je over de stenen het meer in en ook laat men er honden poepen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We hadden een prachtige plek met uitzicht op het laggo maggiore. De camping is klein maar erg overzichtelijk. We zaten in een Meerzicht tent van touroperator en daardoor vlakbij de kleine speeltuin en het meer. Het meer is heerlijk warm, waterschoentjes noodzakelijk. Erg rustig aan het meer en een kleine ligweide met gras en veelal stenen. Het zwembad is koud, en badmuts verplicht en deze is te koop bij de receptie.

Het sanitair is wat aan de mindere kant. Doordat er veel stacaravans met eigen voorzieningen op de camping staan zijn er twee douches en twee wc's voor dames en heren.

Kortom; een prima camping waar onze zoon van 3 zich goed heeft vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping aan meer

Karin,
4-8-2017

We hadden een caravan gehuurd. Prima caravan, schoon, goede matrassen. Uitzicht op meer.

Mooi zwembad, in het weekend druk met Italianen, de badmeester zorgt ervoor dat het goed verloopt.

Je kunt bij het meer liggen op ligbedden, maar mis wel een stukje zandstrand. Je hebt wel een mooi uitzicht op Arona. We hadden een boot mee en dan is het een heerlijke plek om alle plaatsjes te bezoeken rondom het meer.

In de plaatsen angera en sesto calende is op korte afstand met de auto goed te bereiken en vind je prima restaurants om te gaan eten. Voor kinderen is het ook een fijne plek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend, maar voor 1 keer !

Cees,
1-6-2017

Camping ligt aan een drukke weg, maar eenmaal op de camping, uitzicht over het meer ben je dit vergeten. Hartelijke ontvangst door Auke en Im. Accomodatie, bungalowtent met meerzicht, super compleet en prachtig gelegen ! Wij waren in het voorseizoen; geen naaste buren. Zes bungalowtenten staan erg dicht op elkaar, alleen de tenten met meerzicht veel ruimte ! Restaurant maandag en dinsdag dicht. Zwembad was alleen weekend open, personeel kon in het weekend drukte niet aan. Geboden pizza's voortreffelijk en personeel vriendelijk. Vanaf de camping linksaf, richting Angere is een plaats met vergane glorie, kan zo uit films van jaren 50 en 60 figureren. Veel leegstand en vervallen en/of verlaten. Rechts, de camping af richting Sesto Calende, veel supermarkten en winkelketens maar de auto is onontbeerlijk. Aan de overkant is volgens mij niet te komen, weg houdt op na Ranco, via Sesto Calende kan je naar Stresa (zelfde kant) , klein Monaco !

Voor 2018 voorboeking gedaan Gardameer via touroperator !

Gereisd met partner in mei 2017

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Okay in Sesto Calende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Okay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.