Camping Darna

121 reviews over Camping Darna in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Henk Sluiter
14-9-2018

Geweldig, mooie ligging, nieuw sanitair, alles goed onderhouden en een fantastisch restaurant, prima winkel

Gerrit Wilps
19-8-2018

Mooie camping redelijke plaatsen voor middel grote campers en caravans.

Aardige eigenaar en behulpzaam, internet Wifi goed, en niet duur kun je per dag of meerdere dagen activeren.

Heerlijke vakantie

Henderina
18-8-2018

Fijne camping om naar toe te gaan. Schoon sanitair, ligging is mooi aan het meer, leuk animatieprogramma en lekker eten bij het restaurant.

Minpunt: andere campings en horeca gelegenheden gaan langer duur met muziek, soms tot 01.00 uur. Voor de kleine was dit minder geslaagd.

Blijft fijn, maar ...

Bejas
2-8-2018

Ik ken deze camping al heel lang. Het heeft een aantal enorme voordelen, maar ook een aantal flinke nadelen.

Voordelen: Prachtig ligging, heerlijk zwemwater, heerlijk ook om op te varen, prachtig uitzicht om je heen. Sanitair is inmiddels super goed op orde! Leuke animatie. Super leuke plek voor kleine en grote kids.

Nadelen:

1. Overlast. Van de drukke weg, maar vooral van luidruchtige campinggasten die tot diep in de nacht doorgaan. Hierop is geen toezicht.

Een nachtwacht zou zeer welkom zijn, die toeziet op de rusttijden. Niet iedereen kan immers de volgende dag uitslapen!!

2. De dominantie van vaste klieken, de vele mensen die menen dat omdat zij er al jaren komen (wij ook) ook de dienst uit kunnen maken. Ook voor nieuwe jeugd is het erg moeilijk om hier tussen de vaste ons-kent-ons groepen te komen.

3. Het restaurant was erg slecht dit jaar. Halfrauwe pizza's en hamburgers.

Onze tent had een fantastisch uitzicht op het Lugano meer! Het was een schone tent met ruime zitplaatsen. Het eten in het restaurant was lekker en had een take away service. Bij het zwembad was ook altijd plek, tenzij er iets van schoolzwemmen was. Schoon sanitair was ook een dikke plus. De dorpjes erom heen waren niet bijzonder.

Fantastish

G.Heikens
21-7-2018

Dit is een bij voorkeur gezellige familie camping , het sanitair is goed en er is iedere avond wat te doen op de camping .

De omgeving is prachtig en er is in Porlezza s avonds geregeld wat te doen ,ook zaterdags is er een markt die je lopend in een kwartier is te bereiken .het como meer ligt ook dichtbij ,mooi om langs te rijden .

Fijne camping . Leiding spreekt Nederlands. Restaurant op de camping is prima. Aan het meer van Lugano. Je kunt naar het dorp lopen . Zwembad is een vraag teken. Volgens mij is het een openbaar zwembad.

Fantastisch en Super

Leon en Bernie
13-6-2018

Mooie en goede kwaliteit camping.

Mooi en schoon sanitair

Aardige eigenaren.

Mooie plaatsen

Gaan zeker nog een keer terug

goede camping

Gerard
30-10-2017

sanitair goed,goede ligging t.o.v como meer of lugano. wat tegenviel was belaling voor zwembad. geen reservering nodig.

Heerlijke 2 weken

Sanne
1-10-2017

Mooi en schoon meer, super winkeltje met alle kleine producten. De Nederlandse eigenaren hebben ons goed geholpen, ook toen we een tandarts nodig hadden.

Ook de animatie en het restaurant op de camping zijn zeker aan te raden. Elke avond gezelligheid op het terras.

Onze plek lag direct aan het restaurant grenzend. Dit betekende flink harde muziek urtje of half 11-11 uur. Wij vonden dit erg gezellig. Wil je meer rust, zorg dan dat je een plek krijgt verder de camping op.

Wij maakten gebruik van het nieuwe sanitairgebouw. Ziet er super uit. De rest is ouder, maar wel schoon. Hopelijk vernieuwen ze de andere gebouwen ook op den duur. Jammer dat je voor het zwembad flink geld moet betalen, maar het meer is/was voor ons een prima alternatief. Hadden geen zwembad nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Darna in Porlezza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Darna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.