Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Rust op Camping Riva Di San Pietro. Kleine plaatsen en een kleinschalige camping waardoor je alle faciliteiten om de hoek hebt. Een klein zwembad, restaurant en een tafeltennistafel als ontmoetingsplek voor kinderen. Er is geen animatie en de camping is autovrij wat zorgt voor rust. Gelegen aan het Iseomeer waar je relaxt onder olijfbomen.

101 Reviews over Riva di San Pietro

• 6Ellen15-08-2022

Onvriendelijke Hollandse, veel te krappe camping

Het is een hele mooie camping met prima sanitair. Maar de camping neemt in het hoogseizoen veel te veel reserveringen aan. Het is krap, druk en de Nederlanders zijn onvriendelijk. De camping zou 10-15% minder reserveringen aan moeten nemen, om het een prettiger verblijf te laten zijn. Erg jammer, zeker gezien de prijs!

• 7Eetgelegenheden
  • 10HarryenMayke19-09-2021

Super camping met zeer vriendelijk personeel en super ligging

• 10Olivia24-08-2021

Perfect!

Perfect ligging, klein maar fijn zwembad. We hebben bungalow nr.2 gehad, lekker centraal, kan vanaf onze terras de kinderen zien zwemmen. Huisje was heel schoon en netjes. Met grote raam achter in de slaapkamer en hor erop, kunnen we hele nacht open laten en geen last van muggen. Terras lekker beschut met zonnescherm. Genoeg parkeerplaats in de buurt. Verse broodjes elke ochtend, wel dagje van tevoren bestellen bij restaurant. Eigenaren zijn heel warm en behulpzaam. Heel tevreden. Zit hier wel 80% van de camping gasten wel Nederlander. Voor herhaling zeker vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Sietske & family10-08-2021

Super plek, maar erg zonde van het rumoer

Een prachtige locatie aan het meer. Sanitair en ook de kampeerplekken zijn prima. Zwembad is klein maar wel prima, vooral gezwommen in het meer. Het enige nadeel is het rumoer s avonds op de camping van de jeugd die elkaar treffen. Er staan nl veel Nederlanders die er al vele jaren komen. De campingeigenaren gaven ook, na meerdere klachten hierover aan, dat ze er niet zo heel veel aan kunnen doen. Erg jammer dat daardoor de nachtrust meerdere keren wordt verstoord. Verder overigens vriendelijke campingeigenaren. Dus zeker voor herhaling vatbaar maar niet midden in het hoogseizoen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Douwe10-08-2021

Heerlijk en prachtig

Een prachtige camping met een nog mooier uitzicht. Bij de receptie zijn ze altijd vriendelijk en geven goede adviezen voor een dagje uit. Je kan er ook fietsen huren voor weinig. Het restaurant bij de camping is het beste restaurant uit de omgeving. Je kunt er heerlijk eten voor een leuk prijsje. Jammer dat de Spar in de Marone door Corona failliet is gegaan. Voor boodschappen gingen wij naar de Lidl in Pisogne, 10 km verderop. Op de fiets is dat prima te doen. Je kan in het restaurant annex campingwinkeltje wel het hoognodige kopen. Een nadeel is dat er veel honden waren. Op zich niks mis mee maar als ze op alles blaffen wat beweegt irriteert dat wel een beetje. Overwegend campers op de camping, en niet van die kleintjes maar groter dan groot. Mooi spul hoor maar doet wat ongezellig aan. Natuur en omgeving zijn prachtig en overal staan olijfbomen. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar we nu twijfelen we toch.

• 9MC13-09-2019

Fantastisch!!

We waren op de terugreis met de camper vanuit Pisa. Deze camping San Pietro is een topcamping!! Prima nieuw en schoon sanitair, mooie ligging aan het heldere meer. Komen hier zeker een keer terug!!

• 7Dokter27-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooi gelegen aan het Iseomeer, heerlijk rustig. Restaurant: zeer goed eten en betaalbaar. Het enige wat echt super irritant was, dat er mensen die er al meerdere jaren komen op deze camping denken dat ze bepaalde extra privileges denken te hebben. Wat een arrogant volk en dat doet zeker afbreuk aan deze mooie camping. Dit volk verzieken echt de sfeer.

• 9Arja Uittenbogaard18-08-2019

Riva di San Pietro, geweldig!!!

Perfect gelegen camping aan het Iseomeer. Erg groen met vanaf elke staanplaats uitzicht op het prachtige Iseomeer. Goed sanitair! Voor ons de eerste keer Iseomeer maar dat is erg goed bevallen. Minder toeristisch en geen file's richting supermarkt. Wat we wel gewend waren bij het Gardameer. We zijn op de scooter het meer rond gereden, top! Via Iseorent een scooter gehuurd, hele aardige verhuurder, zeker aan te bevelen.

• 10Tentkampeerder15-08-2019

Perfecte camping!

Wij stonden de eerste 2 weken van augustus op deze camping. Wat is alles hier goed geregeld! Superschoon sanitair, maar ook nog eens heel mooi. Alles klopt gewoon! Personeel is ook supervriendelijk. Vanuit iedere plek uitzicht op het meer. Top!

In de categorie 'erger je niet verwonder je slechts':
    - onze koelelementen werden geen ijs, omdat onze medegasten van alles en nog wat in de vriezer gooiden. Je bent aan het kamperen hoor! - sommige gasten menen dat de camping meer van hun is dan van een ander: bijvoorbeeld die gast die zijn tweede boot illegaal op de zwemplek neergooide. Hij is te beroerd om even 20 meter naar zijn bootje te zwemmen. Want ja, dan heb je een natte zwembroek! Of die gasten die hun stoel dag en nacht bij het meer zetten. En dan rustig een dagje weg gaan met de boot. Ook niet echt sociaal.

Al met al twee heerlijke weken gehad!

• 9Sefanja08-08-2019

Fantastisch, maar in de minder drukke periode!

Het is een prachtige camping op een fantastische locatie! Direct aan het meer. Wij hebben er 2 weken gekampeerd in een tent. De eerste week was de sfeer heerlijk. De tweede week kwamen er mensen die er ieder jaar weer staan. Met enorme caravans (horen niet thuis op deze camping), boten en hun hele hebben en houwen van thuis mee. Hiermee verliest de camping z’n charme. Het werd er luidruchtiger. Jammer! Wij zijn daardoor eerder vertrokken. Tip! Misschien de iets bescheidenere kampeerders bij elkaar zetten.

Camping Riva di San Pietro info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar