Camping Riva di San Pietro

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Rust op Camping Riva Di San Pietro. Kleine plaatsen en een kleinschalige camping waardoor je alle faciliteiten om de hoek hebt. Een klein zwembad, restaurant en een tafeltennistafel als ontmoetingsplek voor kinderen. Er is geen animatie en de camping is autovrij wat zorgt voor rust. Gelegen aan het Iseomeer waar je relaxt onder olijfbomen.

Contact

97 reviews over Camping Riva di San Pietro

• 9MC13-09-2019

Fantastisch!!

We waren op de terugreis met de camper vanuit Pisa. Deze camping San Pietro is een topcamping!! Prima nieuw en schoon sanitair, mooie ligging aan het heldere meer. Komen hier zeker een keer terug!!

• 7Dokter27-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooi gelegen aan het Iseomeer, heerlijk rustig. Restaurant: zeer goed eten en betaalbaar. Het enige wat echt super irritant was, dat er mensen die er al meerdere jaren komen op deze camping denken dat ze bepaalde extra privileges denken te hebben. Wat een arrogant volk en dat doet zeker afbreuk aan deze mooie camping. Dit volk verzieken echt de sfeer.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Arja Uittenbogaard18-08-2019

Riva di San Pietro, geweldig!!!

Perfect gelegen camping aan het Iseomeer. Erg groen met vanaf elke staanplaats uitzicht op het prachtige Iseomeer. Goed sanitair! Voor ons de eerste keer Iseomeer maar dat is erg goed bevallen. Minder toeristisch en geen file's richting supermarkt. Wat we wel gewend waren bij het Gardameer. We zijn op de scooter het meer rond gereden, top! Via Iseorent een scooter gehuurd, hele aardige verhuurder, zeker aan te bevelen.

• 10Tentkampeerder15-08-2019

Perfecte camping!

Wij stonden de eerste 2 weken van augustus op deze camping. Wat is alles hier goed geregeld! Superschoon sanitair, maar ook nog eens heel mooi. Alles klopt gewoon! Personeel is ook supervriendelijk. Vanuit iedere plek uitzicht op het meer. Top!

In de categorie 'erger je niet verwonder je slechts':
    - onze koelelementen werden geen ijs, omdat onze medegasten van alles en nog wat in de vriezer gooiden. Je bent aan het kamperen hoor! - sommige gasten menen dat de camping meer van hun is dan van een ander: bijvoorbeeld die gast die zijn tweede boot illegaal op de zwemplek neergooide. Hij is te beroerd om even 20 meter naar zijn bootje te zwemmen. Want ja, dan heb je een natte zwembroek! Of die gasten die hun stoel dag en nacht bij het meer zetten. En dan rustig een dagje weg gaan met de boot. Ook niet echt sociaal.

Al met al twee heerlijke weken gehad!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Sefanja08-08-2019

Fantastisch, maar in de minder drukke periode!

Het is een prachtige camping op een fantastische locatie! Direct aan het meer. Wij hebben er 2 weken gekampeerd in een tent. De eerste week was de sfeer heerlijk. De tweede week kwamen er mensen die er ieder jaar weer staan. Met enorme caravans (horen niet thuis op deze camping), boten en hun hele hebben en houwen van thuis mee. Hiermee verliest de camping z’n charme. Het werd er luidruchtiger. Jammer! Wij zijn daardoor eerder vertrokken. Tip! Misschien de iets bescheidenere kampeerders bij elkaar zetten.

• 9Conny28-06-2019

Magistraal

Wil je genieten in Italië??? dan kom je naar deze camping. Gereserveerde plaats aan het meer en werden keurig naar de plaats gebracht. Wij hebben een mover onder de caravan, maar als je die niet hebt word je geholpen. We stonden front row, aan het meer. De faciliteiten waren prima. Een klein en een wat groter zwembad(badmuts verplicht), mooie kleine ligweide ernaast, boot verhuur(o.a. watertrapboot etc..) en uitstekend restaurant en broodjesservice. De gelegenheid om je was te wassen/ drogen is bij de receptie in de buurt en zeer netjes (€4,00 per was of droog) De douches, toiletten en wastafels> eenvoudig maar schoon. Worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Bezoek aan Milaan per trein; ga met de auto naar Rovato en parkeer daar auto bij het station voor de hele dag €1,50 en dan met trein rechtstreeks naar Milaan. Alles gedaan met de metro met dagkaart voor slechts € 4,50 p.p. Spoor/weg langs camping gaf ons geen overlast.

• 9Edith15-05-2019

zeker nog een keer !

het was een fantastisch verblijf! er was veel plezier bij voor de kinderen die zich goed vermaakte met de speeltuin, zwembad, prachtig meer met stijgers etc. ook was het erg fijn dat je een bootje kon huren even verderop en dat je dan lekker de hele week kon varen over het mooie meertje. Tot slot,een heerlijke vakantie plek om even lekker tot rust te komen.

• 8Eetgelegenheden

• 2017
    8Familie Krük01-10-2017

Fijne camping in druk seizoen

Wij waren hier dit jaar ruim een week per caravan met z'n vijven. Wanneer je in augustus hier naartoe gaat, weet je dat het druk is, maar toch zou ik deze camping willen aanbevelen. Wat zorgt voor een rustige uitstraling? Mooie groene plaatsen (hadden we wel gereserveerd), geen auto's die over de camping rijden (staan aan de rand van de camping waar je nooit ver vanaf zit) en er is 's avonds geen rumoerig gezinsvermaak. De camping is klein waardoor alle voorzieningen vlak bij elkaar zijn gelegen. De voorzieningen zijn goed en je kunt heerlijk op gras onder een olijfboom aan het meer zitten. Zwemmen kan ook: in een (klein) zwembad of in het meer. Zeker een camping om aan te bevelen in het hoogseizoen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Grote Bart22-09-2017

Heerlijke camping

Heerlijke camping aan het Iseomeer met een klein zwembad. Camping restaurant met terras en pizzeria is prima, heerlijke pizza's en cappuccino's en zeer vriendelijke eigenaren. Na bestelling liggen 's morgens de verse broodjes klaar op het biljard. De plaatsen zijn wel klein, maar dat is vaak zo in Italie, er zijn ook iets grotere plaatsen, maar ruim wordt het nooit. Carlo de 'regelneef' zorgt op zijn eigen manier dat iedereen goed op de plek staat. Hij komt soms wat bot over maar als je hem eenmaal kent is het een prima kerel. Voldoende schoon sanitair alleen 's avonds is het wat donker. De kinderen vermaken zich best bij de tafeltennistafel centraal op de camping, animatie is er verder niet. Er is verhuur van kano's, surfplanken, waterfietsen, zeilboten e.d. ook het huren van een motorboot kan (40 pk, geweldig, en dat zonder vaarbewijs!) Het dorpje stelt niet veel voor, op loopafstand een Spar en een paar terrasjes maar verder geen pizzeria o.i.d. Wij gaan in 2018 voor de 5e keer er weer naar toe, hebben er nu al zin in!

• 9Nico Koppelaar28-08-2017

Prima camping

Niet al te grote camping, gemoedelijke sfeer, keurig onderhouden grasvelden. Plaatsgrootte best redelijk voor Italiaanse begrippen. Sanitair prima. Hartelijke ontvangst , vriendelijk personeel. hadden een plaats nabij het meer, prachtig uitzicht. Omgeving: leuke plaatsjes langs het meer, allen goed bereikbaar met de fiets. Eiland in het meer, met pontje ook mooie fietstocht. Geen last gehad van weg en trein achter de camping.

9 tips over Camping Riva di San Pietro

• Maureen, 15-08-2019
    • Eten bij Ai Frati is erg duur en erg chique, wel heerlijk, maar weinig voor veel (zie de tip hieronder)
    • Lekker eten in Zone bij de camping. Het heet Val Tress. Heerlijk italiaans gegeten en niet duur.
    • Neem in Rovato de trein naar Milaan
    • Met grotere kinderen is Franciacorta Outletvillage ook leuk
    • Huur fietsen op het eiland in het meer
    • Huur een bootje

• Ronald, 11-07-2012

Wandelen naar Guglielmo vanuit croce di Marone is fantastisch.

• M. Budding, 16-10-2013
    1. Met de trein naar Capo dit Ponte en daar bij Naquane prehistorische rotstekeningen bekijken.
    2. Zo'n 10 min van de camping (met auto of bus) ligt het gebied Zone waar een (vrij pittige) wandelroute je langs geologische piramides brengt.
    3. bus/trein kaartjes moet je in italie bij de tabakszaak kopen!
    4. Met de ANWB camping kaart krijg je leuke korting bij deze camping

19 vragen over Camping Riva di San Pietro

• Mariska, 12-10-2019

Grootste plek?

Kan iemand mij vertellen welke nummers een grote plek zijn? BVD

• christadoornenbal, 20-01-2016

Zwemmen in meer in juni?

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die in het voorseizoen naar deze camping zijn geweest? Wij willen graag in juni, maar ik zou graag willen weten: is het meer (qua temperatuur) dan al lekker genoeg om in te kunnen zwemmen?

• michaelkoekebakker, 25-10-2015

Michael Koekebakker

Hallo, wij zijn van plan om hier heen te gaan halverwege juni volgend jaar, wij willen een bungalow huren, iemand daar ervaring mee. Belangrijkst; mogen er honden in de bungalow en mogen die dan zwemmen in het meer?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig