Reviews over Malgrate

Mooi appartement op mooie plaats

EdW82,
    7-10-2014

Het complex bestaat uit 5 appartementen, beneden 1 groot (incl. klein zwembad), op de 1ste en 2de verdieping beide 2 appartementen. Ze hebben allemaal een smal balkonnetje. Wij zaten op de eerste verdieping in de "rode" kamer. Keurig verzorgd appartement in leuk klein dorpje Malgrate.

Het was even zoeken, maar als je aankomt is het een smal steegje omhoog. We konden gelukkig de auto hier laten staan, maar dit kan niet altijd, zeker als alles bezet is.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De beheerder woont vlakbij en er is regelmatig (ter loops) contact of alles naar wens is.

Keuken is prima, zit zelfs een wasmachine in. Er is voor 3 dagen linnen aanwezig (wij hadden 4 nachten geboekt).

Twee kleine puntjes:

- woonkamer had een slaapbank, maar zitten was niet echt lekker op deze bank

- bed was erg hard

Zou ik het aanraden: JA!!

Geweldig! (niet toeristisch en mooi uitzicht!)

Eef,
    14-7-2012

Wij (gezin met 3 kinderen van 8, 11 en 13 jaar) zaten in appartement 'violet' op bovenste etage. Super mooi ingericht, alles in lila en paars. Erg schoon, incl, vaatwasser en wasmachine. Elk appartement heeft eigen kleur. Op begane grond zelfs met privé zwembad! Wij waren hier voor twee nachten en hebben genoten van mooie, rustige omgeving, maar twee nachten was voor de kinderen genoeg, omdat er niets te beleven valt voor hen. Eigenaresse Paola is erg aardig en behulpzaam. Ipv 40 euro per nacht voor extra bed hoefde wij maar 10 euro p.n. Te betalen. Super dus, aanrader!

Mooi modern hotel

Dineke,
    9-8-2010

Erg grote mooie kamers met 2 bedden van ieder 1.40 br. gr.breed beeld tv,airco zeer goed.Mooi uitzicht,niet alle kamers hebben een groot balkon.Het ontbijt is goed.

Jammer dat er geen zwembad is.Parkeren goed gereregeld.

Hotel met *****-uitzicht over het meer.

Marcel,
    7-7-2009

Een mooi hotel met een schitterend uitzicht op het meer. Wij boekten een junior suitekamer (kost niet veel meer en je hebt op de 4de verdieping het mooiste uitzicht, Prachtige grote kamer met balkon. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. In de buurt (200 m langs de oevers van het meer, richting Malgrate dorp)heb je het uitstekende restaurant-pizzeria S. Gennaro. Wordt veel bezocht door locals. De gerechten zijn erg lekker en voordelig in prijs (je eet er voor minder dan 15 euro, wijn inbegrepen). Een aanrader.

Modern hotel met centrale ligging

Marijke,
    20-8-2008

Hotel Griso is pas gerenoveerd hotel en op loopafstand (2km) van centrum Lecco.

Kamers zijn ruim, schoon en hebben meerzicht (wel zo hoog mogelijk ivm bomen) minibar, airco en sat.tv (Sky).

Het ontbijt is continentaal. Voor ons was er meer dan voldoende keuze. Het hotel heeft een loungebar en een restaurant. Er is gratis parkeergelegenheid.

Malgrate scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews