Sorteren

Reviews over Ghirla

Mooie rustige, natuurlijke omgeving

j.schuurman28
    17-8-2014
    Het dorp Ghirla zelf stelt niet zoveel voor. Aan het dorpsplein zit een fantastische betaalbare slager annex bakker waar je vanaf de camping lopend naar toe kunt voor je ontbijt- en BBQ-benodigdheden. De beste man spreekt geen woord over de grens, maar is altijd in voor een goed gesprek met handen en voeten.

centrale plek t.o.v. de grotere omliggende meren

Coen
    31-7-2014
    prima uitvalsbasis om de omliggende grotere meren te bezoeken en om in het gebied zelf de omgeving te verkennen.

Mooi omgeving.

Bastiaensen
    31-7-2014
    Supermarkten in de buurt. Heerlijk zwemmen in het meer. Klein zwembad maar met het meer in de buurt hadden we dat niet nodig.
Ghirla scoort een 7 uit 10, op basis van 42 reviews