Ghirla

Reviews over Ghirla

Mooie rustige, natuurlijke omgeving

j.schuurman28,
    17-8-2014

Het dorp Ghirla zelf stelt niet zoveel voor. Aan het dorpsplein zit een fantastische betaalbare slager annex bakker waar je vanaf de camping lopend naar toe kunt voor je ontbijt- en BBQ-benodigdheden. De beste man spreekt geen woord over de grens, maar is altijd in voor een goed gesprek met handen en voeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooie omgeving, mooie meren. Verder..tja

Gideon,
    13-8-2013

Wij zijn wel een beetje afgeknapt. Het is zeker een mooie omgeving maar niet adembenemend. Noord Italianen zijn niet de hartelijkste. Toch wel leuke vakantie gehad, maar dat lag meer aan onze vasthoudende ondernemendheid dan de gastvrijheid en hulp van het gastland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prima camping

Annika,
    8-8-2012

Prima camping voor wie niet te veel verwacht. Een echte gezinscamping. Het meer aan de overkant van de weg is prima om in te zwemmen. Broodjes en pizza service in de bar. Centraal in een mooie omgeving tussen lago maggiore en lagi di lugano. Leuke plaatsjes en bergen in de buurt. Douches zijn met muntjes, maar wel warm en kunnen stop gezet worden. Er zijn maar 4 normale wcs, de rest hurktoiletten. Geen wc bril, maar dat is ook niet nodig.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke camping!

Ester Vissers,
    6-8-2012

Dit is een heerlijke rustige camping, waar onze kleine kinderen zich prima kunnen vermaken. We zaten in een mooie stacaravan en hebben genoten van het zwembadje, de speeltuin en natuurlijk het prachtige meer!

Met de auto kun je de mooiste plekjes in de omgeving bezoeken. Omdat de camping wat hoger ligt, koelt het 's avonds goed af. Airco in de stacaravan is dus helemaal niet nodig.

Kortom: een succes en zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

kleine tegenvaller.

Fam Verkaar,
    19-8-2010

Een uit de kluiten gegroeide boerencamping op een prachtige plek.

Bij mooi weer heb je niets anders meer nodig, bij slecht weer is er geen klap aan.

Sanitair is niet toereikend ( ook niet voor die gunstige prijs ). 140 plaatsen en maar 6 warme douches, waarvan er tijdens ons verblijf er 2 continue"out of order"waren. Muntjes recht of schuin ingooien het blijft altijd een verrassing of hj het gaat doen.Ook mag je hopen dat je een wc kan vinden met een bril ( eigen rolletje mee )

Het meer is mooi en schoon , echter je kan je kleintjes vanaf de ligweide niet in de gaten houden ivm een opstaande muur. Het meer is na 5 meter ineens erg diep. Tevens liggen er stenen in plaats van zand. Wij stonden op het gote speelveld bij de bosrand wat bij regen in een compleet modderbad veranderde ( leuk met 2 kinderen "NOT" ) Kortom een camping waarvan je niet te veel van moet verwachten. Wij nemen volgende keer een camping met meer mogelijkheden en een betere afwatering.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
Ghirla scoort een 7,3 uit 10, op basis van 42 reviews