Reviews over Ghirla

Prima camping.

Bert,
    5-8-2017

Eenvoudige maar leuke, rustige camping met veel bomen. Wij hadden een schaduwplek en dat was voor ons prima.

Verwacht geen entertainment, geen sportvelden, geen paradijs van zwembaden, geen sanitaire paleizen. Het is een 2 sterren camping en dan moet je verwachting daar ook naar zijn....de prijs is er namelijk ook naar. Bovendien blijft het kamperen. En tja, zorg dat je voldoende muntjes van 50 cent bij je hebt voor het douchen, maar bij de receptie kunnen ze wel wisselen. Tips bij het douchen:

1) zoek eerst het nummer van een vrij douchehokje en hang daar je spullen op,

2) doe de hendel van de douchekraan dicht (als je voorganger die open heeft laten staan),

3) doe 50 cent in de automaat aan de buitenkant en selecteert met de pijltjes naar het nummer van je douche en bevestig met de rode Confirm knop die op de automaat zit,

4) ga even onder de douche staan, druk vervolgens op de rode knop in de douche om te pauzeren zodat je je kunt inzepen

5) druk weer op de rode knop om je vervolgens in ca. 2 minuten af te spoelen. Het is wat behelpen, maar als je het weet is het kort maar lekker douchen!

De beheerder spreekt Engels, Duits en ook wel een woordje Nederlands. Hij is best bereidwillig om te helpen.

Verwacht wel een lekkere royale zonneweide alleen voor campinggasten bij een groot meer waar je kunt zwemmen, surfen, dobberen op je luchtbedje bij een graadje of 30. Bij die zonneweide is ook een klein zwembadje voor jonge kinderen. De foto´s van Post_27 uit 2015 zijn ook niet helemaal actueel meer, want het meer is nu omheind met een hekwerk, zodat je maar op 2 plekken het meer in en uit kunt en dat is voor ouders met kinderen lekker overzichtelijk en tegelijk zijn dat redelijk goede plekken om het meer in of uit te gaan. De vervallen badhokjes bij het meer (op de foto van Post_27) staan er nog steeds maar zijn ook buiten gebruik en tegelijk overbodig, omdat je zo terug loopt naar je tent of caravan.

De camping is een prima uitvalsbasis om veel van de omgeving te zien. Binnen een half uurtje ben je bij Lago Maggiore, Varese of het Comomeer. Met de trein ben je voor ca. € 6,00 pp enkele reis, vanaf station Varese in een half uur in Milaan Porta Garibaldi dus geen geld.

Op de camping kun je pizza en patat kopen bij het restaurant. Daar bestel je ook stokbroodje met croissants voor de volgende dag.

Ook een groot compliment voor John en Irma van de reisorganisatie die een geweldige gastheer en gastvrouw zijn, geen probleem is teveel en makkelijk benaderbaar. Bij oplevering van de tent is John streng maar rechtvaardig.....je hebt namelijk bij aankomst ook een schone tent gekregen.

Kortom: een prima camping als je voor niet te veel geld ook de daarbij horende eenvoud accepteert.

Top vakantie gehad!

Fam Noordzij,
    8-1-2017

Ondanks een boom die op de tent belande na hevige regenval hebben wij echt een top vakantie gehad...

Ja primitief. . Toiletten niet het beste maar wel schoon, voor zover dit mogelijk is.... en yup douchen met warm water is 0,50 cent en ja kastje staat buiten .... ga je toch lekker in je bikini douchen? .. wij hebben voor wat we betaald hebben echt een leuke vakantie gehad! Met super leuke lieve en behulpzaam personeel! Tot in de zomer Trelago!

Super vakantie

Annet,
    2-10-2016

Wij hadden stacaravan op het hogere gelegen deel van de camping dus mooi uitzicht. Mooi meertje en ligweide. Elke dag vers brood. Vriendelijke eigenaar die goede tips had. In de omgeving veel te doen. Lago di Como, Lago Magiore, Lago Lugano en Milaan. Het zwembadje is echt alleen voor kleinere kinderen daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Laag amperage ook in stacaravan dus neem geen electrische bbq mee. Maar uit eten in de trattoria del lago op 5 auto minuten rijden is heerlijk. Supermarkten ook in 5 auto minuten. Je kunt pizza krijgen op de camping maar die hebben we niet geprobeerd.

leuke camping

Henk,
    23-9-2015

Een leuke camping midden in de natuur. Heerlijk voor rust en wandeling.

Sanitair is netjes maar niet helemaal van deze tijd. Wordt wel netjes schoon gehouden.

We hadden een sta caravan van een touroperator gehuurd, welke keurig netjes was.

Het personeel was keurig netjes zowel van de camping als van de touroperator.

De eigenaar was rustig en beslist 's avonds niet dronken.

Het restaurantje was zeer beperkt in zijn aanbod.

Kortom wij hadden een geweldige vakantie, en gaan beslist terug.

leuke camping

Andrea,
    15-8-2015

Net terug van een heerlijke vakantie op camping Trelago. Van al het negatieve niets gemerkt.

Werden zeer vriendelijk ontvangen door beheerders touroperator. Kregen gelijk keurig uitleg over het reilen en zeilen op de camping. Niets was hen teveel.

Eigenaar is vriendelijk, behulpzaam en kind vriendelijk. Sanitair keurig schoon en met douchen geen probleem m.b.t de muntjes.

Accommodatie van de touroperator keurig netjes.

De omgeving is fantastisch en er is veel te doen.

Enige minpuntje is het ontbreken van een gezellig terras om wat te drinken.

Kortom een geweldige vakantie !!

Ghirla scoort een 7,3 uit 10, op basis van 42 reviews