Reviews over Cardano al Campo

Prima hotel voor doorreis

Diane
    1-7-2017

Hotel is prima locatie om door te reizen. mooie kamers met goede bedden. Personeel is vriendelijk. Ontbijt was prima. Om 's avonds te eten kun je beter naar een restaurant in de buurt. Kaart is beperkt en kwaliteit van het voedsel is matig.

mooie kamer, goed ontbijt

erik
    10-5-2016

mooie kamer met ruime badkamer (douche/toilet/bidet). voorzien van tv. het ontbijt was ook goed. in de centrale hal is een groot beeldscherm aanwezig waar je tv kunt kijken en er is ook een bar. avondeten is matig. eenvoudig van samenstelling en kwaliteit. veel waar voor je geld krijg je niet. je kunt beter in de buurt even kijken naar een italiaans restaurant (hadden wij ook gedaan, maar kozen toch voor héél dichtbij). dat zit een stuk gezelliger en grote kans dat je lekkerder eet.

Marco Majolino - General Manager, Direttore, 31-5-2016

Dear Guest,

thank you for taking your time to reporting your positive feedback concerning your accommodation at the Ibis Milano Malpensa.

I am glad you enjoyed your stay and really looking forward to welcome you again on the next future.

Sincerely,

Prachtig hotel dichtbij de luchthaven!

24-10-2013

• schone en verzorgde kamers, vriendelijk personeel, goed en betaalbaar restaurant in het hotel, gratis wifi, de bar is 24 uur geopend, goede prijs-kwaliteitsverhouding, goede verbindingen naar de luchthaven.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

23-10-2013

We hadden een nacht in Malpensa en kozen voor dit luchthavenhotel. Gratis pendeldienst naar terminal 1 en 2. Alles lukte goed. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, graag weer.

Goede uitvalsbasis voor Malpensa en Milaan

Aaltje
    11-8-2013

Zeer goede service, vriendelijke humoristische en gastvrije mensen .

Gratis ontbijt en shuttle dienst naar het vliegveld.

Grote kamers. Goedkoop

En gratis grote garage die afgesloten wordt!

Zeker aan te bevelen.

Cardano al Campo scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews