Sorteren

Reviews over Anfo

Super!

Ciska
    11-1-2018

Een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel en top weer

Heerlijk Italiaans en direct aan een koel meer

Sandra
    3-1-2018

Heerlijk zijn de verschillende maten kampeerplekken, het zwembad met ligbedden en direct toegang tot het meer. Met strand, deels gras en bomen. Eventueel bootje mee of huren, diverse echt goede restaurantjes op loopafstand. Misschien een klein nadeel, als je op pad wil naar grotere plaatsen dan ben je minstens een half uur aan het rijden.

Ik nooit meer, anderen wel.

Bob van Gupen
    25-8-2017

Positief: Geweldig sanitair, schoon en ruim voldoende. Gezellig terras en niet duur.

De ligging aan het Idro meer is fantastisch, goede temperatuur van het water. Vlakbij verhuur van zeilboten, waterfietsen, sup planken en zelfs bootje met bb motor.

Negatief: Elke avond is er tussen 21.00 en 23.00 iets te doen op het terras. Veel herrie dus. Vooral de populaire karaoke avonden met de vele vals zangers vond ik vreselijk. De zeer kleine plaatsjes, maar dat schijnt in Italië vrij normaal te zijn.

Ook het geblaf van honden overdag vond ik alles behalve leuk.

Iets dat wij wel wisten, is de zeer snelle omslag van het weer die je daar kunt hebben. Van windstil, naar absolute storm regen, onweer, soms met hagel grote hagelstenen. Onze tent heeft het gehouden, bij zo'n storm, maar diverse tenten niet en vele luifels van caravans zijn gesneuveld en caravans en auto's beschadigd. Wij zijn niet zo positief over deze camping, maar zoveel mensen, zoveel wensen, maar voor ons niet meer.

Rustig, ruim appartement vlak bij het meer

Miriam
    22-12-2015

Als je niet van drukte houdt, maar wel wat wil doen, is dit een mooie plek. Op zeer korte afstand van het meer, waar je kunt zwemmen, kanoën, suppen, windsurfen of lessen nemen, waterfietsen of een klein motorbootje kunt huren. Ook is er de mogelijkheid om te parapenten. Het appartement is ruim en schoon, gelegen naast de camping met campingwinkel, bar, tafeltennistafel en klein maar schoon zwembad met toezicht. Op loopafstand zijn er verschillende restaurants waar je prima pizza's kunt kopen. Een dagje naar Venetië of Verona is vanaf hier goed te doen. De bedden, badkamer met douche en toilet en keuken zijn goed. Het appartement was god schoongemaakt. Rondom het appartement genoeg ruimte om te spelen. Ook staan er verschillende tuinsets, op het terras, onder een boom, altijd wel een plaats naar je zin. In elke woning bevinden zich 4 appartementen.

Gezellige camping in prachtige omgeving

Margreet
    3-8-2015

Een mooi gelegen camping, het kost tijd om er te komen vanaf Trento, maar de route is prachtig. Het Idromeer is prachtig, water was deze zomer redelijk warm, maar vorig jaar vrij koud. Onze plek (47) aan het meer is een van de mooiste, alle drukte achter je gaat dan aan je voorbij. Mix van NL, D en Italianen. Een groep Nederlanders die ieder jaar terugkeert, dus ons kent ons. Sanitair is een allegaartje, maar wordt redelijk schoon gehouden. Douches zijn prima, warm water gratis. Wekelijkse bingo, spaghetti-karaoke avond. Wij zijn geen echte liefhebbers van dit soort activiteiten, maar het was toch wel erg gezellig. De muziek met bandjes/groepjes kon ons niet bekoren, maar om 23:00 was het stil. Daar werd streng op toe gezien door een bewaker. Groepjes jongeren zoeken dan hun gezelligheid net buiten de camping. Onze kinderen (11 en 14) vonden het top, er zijn veel leeftijdsgenoten en rond de tafeltennis is het 's avonds erg gezellig. Omgeving geweldig voor wandelen, klimmen, fietsen.

Anfo scoort een 6,7 uit 10, op basis van 10 reviews