Camping Dei Fioristerster

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Op de eenvoudige, maar nette Camping Dei Fiori in Rome ervaar je het traditionele kampeergevoel zonder alle luxe. De camping is voornamelijk geschikt voor kinderen die zichzelf vermaken in het zwembad of de speeltuin, want er is enkel Italiaanse animatie. Een aanrader is een bezoek aan het dorpje Castelvecchio di Rocca Barbena op 30 minuten rijden.

109 reviews over Camping Dei Fiori

• 2019
    8Thayla de Weerd12-08-2019

Fijne plek

Het is een fijne, vooral Italiaanse camping. Zwembad prima. Veel ligbedden. Geen badmuts nodig. Restaurant afhaal is goed (pizza’s, frites). Nieuw modern toiletgebouw met super modern licht. Helaas te modern, zodat je het niet altijd goed kunt zien. Prima loopafstand 10 min naar het strand. Animatie s avonds alleen in het Italiaans en de muziek stopt om 22:30. Daarna is de camping rustig. Een hond uitlaten is soms wat lastig. Geen parkjes in de buurt. Qua prijs ook prima. Wij hebben een fijne paar dagen gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6miriam de Koning11-08-2019

Prima camp. als je verwachtingen niet te hoog zijn

Als je verwachtingen niet te hoog zijn van deze camping( lees > wat de provider belooft klopt niet helemaal ) is hij prima te doen.De camping ligt wel aan een drukke weg, na 23:00 loopt de jeugd gerust nog luidruchtig over de camping en de eerste nachten word je wakker van de sprinkler installatie die prop om 3 uur afgaat, vlak naast het ziekenhuis dus de ambulance hoor je continu. je went er aan hoor, Winkeltje is idd klein, broodjes niet altijd vers, restaurant nodigde echt niet uit om te gaan zitten. Op loop afstand van het strand en het dorpje, oké moet je wel goeie knieën hebben en dat strand is nou nét niet het mooiste stukje, Pak de auto, ga bij de rotonde rechts langs het zkh tussen de eerste en tweede benz. pomp parkeren ( gratis, in juli nog plek ) steek de weg over, tunneltje onder gratis breed strand met leuk strand tentje! Je mag NIET BBQ bij de accommodatie, Plek oude caravan prima, nieuwe caravans hutje aan mutje !

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Marloes Vrielink01-08-2019

Top tijd

Wij hadden voor een week de airlodge gehuurd. Zeer nette clamping tent van alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand op loopafstand hoewel de terugweg (heuvel op) in de brandende zon pittig kan zijn. Het zwembad kan wel wat vernieuwing gebruiken maar voor de Kids was deze bak met water prima. Het stad is heel leuk en bruisend en avonds kun je hier heerlijk eten en een terrasje pakken.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8M.26-08-2018

Eenvoudige, nette camping

Eenvoudige, maar nette camping. Ik heb twee weken met een tent op plaats 79 gestaan: een grote plaats. Dichtbij een wat verouderd toiletgebouw, maar ook op hele korte afstand van het vernieuwde toiletgebouw dat heel mooi en netjes is. Er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Prima zwembad, met voldoende bedjes. Ook op het veld er naast staan bedjes. Parkeren binnen de poort is niet altijd mogelijk, maar direct buiten de poort zijn er genoeg parkeerplaatsen van de camping (achter een hek met code). Het strand is op korte afstand van de camping en het stadje is ongeveer een kwartier lopen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Hily24-08-2018

Nooit weer, die fiori. Camping om de hoek is beter

Onbehoorlijk gedrag van de medewerkers, veel verkeer op de camping en te weinig parkeervoorzieningen, gehuurde accommodatie was prima maar deze was niet van de camping dus kregen we ook geen aandacht; het gevoel van “ het geld is al binnen”. Waardeloze bediening in receptie. Wederom alleen oog voor nog te ontvangen gelde, restaurant was nooit iets te doen en de animatie is te droevig om over te rapporteren

• 2Eetgelegenheden

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 7Sjoukje10-08-2018

Leuke omgeving, goede ligging

Prima camping maar niet geweldig. Onze accomodatie was erg mooi en netjes. Lijkt erg nieuw. Het was heel fijn dat we er ter plaatse nog airco bij konden regelen want het was erg warm. Vanaf ons terrasje konden we net de zee zien. De camping is vooral op Italiaanse gasten gericht lijkt het. Kinder animatie is helemaal Italiaans en ze gaan naar het zwembad, wat niet erg handig is wanneer je kinderen hebt die nog geen zwemdiploma hebben. Stokbrood en croissants die je kunt bestellen voor het ontbijt is echt Italiaans. Verwacht niet de lekkere Franse variant ;-) Wij vonden het prima te lopen naar het strand en naar de supermarkt, zelfs met onze kleine kinderen. ‘s Avonds met de auto nog even naar het dorpje is ook erg leuk. De omliggende dorpjes zijn allemaal leuk en vooral in augustus erg druk omdat dit de streek is waar de Italianen zelf ook op vakantie gaan. Het zwembad van de camping is prima.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Familie van kampen06-08-2018

Heerlijk!

Heerlijke camping, mooi nieuw sanitair. Zwembad nu de hele dag geopend. Vriendelijk personeel. Plek met voldoende schaduw. Leuke kuststrook, met gezellige stranden. Nog leukere bergdorpjes. Van alles te doen, van aan het strand liggen, winkelen, eten , wandelen en mountainbiken. Aanraders zijn de grotten, wandelen op portefino( camogli, san frantuoso). Haast nog mooier dan cinqe terre. Een weg landinwaarts nemen en een dorpje bezoeken en eten bij de plaatselijke horeca. De monte carmo beklimmen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6Familie Jansen03-08-2018

Eenvoudig

De camping is mooi, rustig gelegen aan drukke weg. De mobile homes zijn mooi gelegen. De plekken voor eigen tent/caravan zijn saai en ongezellig met weinig privacy en schaduw. Het zwembad is klein en te beperkt voor het aantal bezoekers. Er is geen mogelijkheid om een ijsje of drankje te bestellen bij het zwembad. Het campingwinkeltje heeft een zeer beperkt aanbod. Geen centraal terras of plek om gezellig en rustig te zitten. Alleen een klein restaurant (kantine-achtig) met aansluitend “terras” met grasmat. Loopafstand naar strand/dorp 900 meter. Weinig/geen voorzieningen voor gezinnen met kleine kinderen zoals speelveldje, speeltoestellen. Afhankelijk van ligging mobile home wel/geen mogelijkheid om auto bij accommodatie (mobile home) te parkeren en moet je met bagage op en neer lopen. Pinautomaat op 1 km afstand en supermarkt op ongeveer 2 km afstand van camping. Personeel vriendelijk en hulpvaardig.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 4D.23-07-2018

Enige positieve is het personeel

Wij stonden bij een verouderd douche gebouw wat echt niet meer van deze tijd is. Blijkbaar is er ook een nieuw gebouw maar dat hebben we niet ontdekt. Zwembad was erg klein en niet schoon. Brood in de ochtend niet vers. Dorpje is leuk, maar op de weg er naar toe voelde wij ons niet veilig hard gereden en richting het dorp ongure types). 1 nacht was voor ons lang genoeg. Plekken niet heel groot maar medewerker regelde twee plaatsen naast elkaar voor ons. Personeel wel vriendelijk. Wij hebben er voor gekozen om onze reis sneller voort te zetten.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

5 tips over Camping Dei Fiori

• miriam de Koning, 11-08-2019

met de trein naar Genovo, super goed te doen! geen parkeren en lange files. Particulier strand bij de rotonde rechts, tussen de eerst en tweede benzinepomp parkeren, weg oversteken, strand naast de haven en volleybal veld. Kust weg naar San Remo wel geduld hebben, druk in de dorpjes, maar erg mooi.

• mirjam, 29-07-2013

Genua, Monaco en Albenga zijn leuke steden om te bezoeken.

• Mike, 09-09-2012

Ga op het strandje opzoek naar je eigen kleine privé strandje tussen de strandtentjes. Heel relaxt als je de drukte vermijdt. Italianen ploffen bij het eerste de beste stukje neer. Wij liepen een paar minuutjes door en hadden bijna een privé strand.

10 vragen over Camping Dei Fiori

• marcel, 14-05-2018

Paspoort inleveren verplicht?

We zijn helaas niet verder dan de receptie gekomen. Ter identificatie en als borg dienden onze beide paspoorten ij de receptie ingeleverd te worden. Overleg was uitgesloten, uitleg dat we dit wettelijk niet mogen werd weggehoond. De stelling was dat dit in Italië wettelijk verplicht zou zijn. Dit is onzin! Vervolgens waren er wel meer campings in de buurt vonden de dames, die raad hebben we gevolgd. Nooit paspoort afgeven.

• wolkje2, 06-11-2017

plattegrond

Is er een plattegrond van de camping waarop de verschillende caravans staan aangegeven? Zodat je kunt zien waar je terecht komt?

• vakantieman, 28-10-2017

zomer 2018 oudere jeugd

Wij kijken voor de zomer van 2018 naar een camping voor ons en onze vrienden. en de kids 19 jaar. De wens is een camping met loopafstand van een gezellig dorpje maar waar ook voor de kinderen in de leeftijd van 18 -19 jaar 's avonds gezelligheid is. Bij voorkeur met leeftijd genoten vanaf de camping een gezellige avond in het dorpje. Geen zuipfeest of zo maar gewoon gezelligheid. Of gezelligheid bij het strand oid met elkaar. Hoe is deze camping daar in? Graag tips. Dank.

Camping Dei Fiori info

• Aantal sterrensterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras