Camping Dei Fiori

Niet lekker zelfs de

Pizza niet. Bestellingen kloppen niet. Hopen volgend jaar een andereuitbater

Prachtige camping

Dirk, 29-9-2016

Het is een grote camping. We konden kiezen uit vier plekken in de schaduw. Het personeel is vriendelijk en spreken goed Engels. Mooi vernieuwd sanitair gebouw.

Pietra Ligure is vol met leuke restaurants en op loofafstand.

Een geweldige camping

Joost, 28-9-2016

We hebben zonder te reserveren een hele mooie plek gekregen. Vernieuwd sanitair en word goed onderhouden (warm water was gratis). Leuk dorpje op loopafstand. Tijdens deze periode was het niet druk dus was het prima!

Mooie luxe stacaravan

Catharina, 15-9-2016

Mooie luxe stacaravans wat hoger op de camping. Op loopafstand naar het dorp en winkels en strand.

Middagrust geldt ook voor het (niet grote) zwembad.

Camping sanitair nvt

Van de eetgelegenheid geen gebruik gemaakt. Beetje kantine-achtig. In het dorp genoeg leuke eettentjes.

Mooie omgeving, veel plaatsen bezocht langs de kust.

Heerlijk

Dionne, 15-9-2016

De plek, de accomadatie, de plaats alles gezellig Italiaans

Wij hebben hier in het hoogseizoen gekampeerd. Het is een echte familiecamping. Als je een groot vakantiepark zoekt dan zou ik hier niet heengaan, maar als je juist iets eenvoudigers, goed georganiseerd en dicht bij de zee wil dan zit je hier goed. Sanitair vernieuwt en heel goed schoongehouden. Minpunt: zwembad dicht tijdens de siesta. Aanrader: waterpark Caravelle, vonden de kids geweldig en de Grotten van Borgio Verezzi zijn ook super!

Gast vriendelijke camping

Kees, 9-9-2016

We zijn de laatse week van Augustus op deze camping gebleven in de stacaravan type 'Charme'. De stacaravan was heel schoon toen we aankwamen en had een heerlijke tuintje voor het terras. De strand is dicht bij de camping, op het eerste strand is het heel druk dus is het beter om een beetje verder te lopen waar er meer plaats is. Pietra Ligure is leuk om s'avonds uit te gaan en kun ook goed eten. De slagboom is wel dicht tussen 13:30 en 15:30 dus als je uit moet gaan moet je de auto in de parkeerplaats buiten zetten. De zwembad is niet erg groot maar wel altijd schoon en is ook dicht in dezelfde tijd. De medewerkers van de receptie hadden veel informatie over de omgeving en excursies. De camping is een goeie punt on de hele ligurie te bezoeken. Leuke en aanbevolen camping!

Voor de derde keer geweest vanwege de kinderen

Angela, 31-8-2016

Voor het derde jaar op een rij hebben wij deze camping bezocht. Juist om zijn eenvoud.

Wij vinden de rustige ligging in combinatie van de "grote stad" op loopafstand ideaal.

Wij kiezen ieder jaar de caravans met uitzicht op olijvenbomen, druivenstruiken en de berg met zijn pastelkleurige huisjes. De stacaravans die wij altijd hebben zijn niet echt nieuw, maar super schoon. Er zijn ook prachtige nieuwe stacaravans op de camping, maar dan heb je niet het mooiste uitzicht.

Het klopt dat het terras naast de slagboom niet ideaal is. Het personeel bij de bar en restaurant is vriendelijk. Bij de receptie zouden ze wat meer mee mogen denken met gasten.

Ook heel fijn aan deze camping is dat er niet zo veel regeltjes zijn. Het voelt heel gemoedelijk aan.

Op tien minuten lopen van de camping ligt het strand en begint de stad ook al een beetje. Op het strand kun je bedjes huren, maar ook zijn er onbetaalde plekken. Als je niet meteen op het eerste onbetaalde plekje neer ploft zijn er ook plekken met wat meer ruimte. Aan de boulevard in het centrum zijn ook nog prachtige stranden.

Het zwembad op de camping is niet al te groot, met strenge badmeester, maar wij hebben er in die drie jaar maar een keer gebruik van gemaakt. De zee is zo dichtbij.

In het centrum is voor elk wat wils, maar je moet wel van drukte houden. Vooral 's avonds. Dat bevalt onze kinderen (16 en 14) in ieder geval wel. Voor kinderen op die leeftijd is het heel goed te doen om 's avonds zonder ouders naar de stad te gaan. Vaak met een groepje kinderen die ook op de camping verblijven.

Zij zouden het liefst volgend jaar weer terug gaan. Maar wij willen toch echt weer eens iets anders ontdekken.

Beste Mvr. Angela

Bedankt voow uw review en dat u drie jaar op een rij naar onze camping komt.

Hopelijk kunnen uw kinderen u ovbertuigen om weer hier te komen volgend jaar. :-)

Met vriendelijke groeten,

Receptiemedewerkster

Slecht verzorgde camping

Els, 29-8-2016

Mooi gelegen stacaravan en het mooie weer, dat was eigenlijk het enige positieve.

Camping oud en vervallen, supermarkt stelt niets voor, weinig parkeerplaatsen, zwembad tussen half 2 en half 4 gesloten. Vuilnis moet je helemaal naar de ingang brengen. Oude toilet/douche gebouwen. Elke avond leeg restaurant, nodigt niet uit om te gaan eten. Slechte Wi-Fi en alleen bij de receptie.

Receptiemedewerkster nam gewoon 2x de telefoon op tijdens het inchecken en het animatie team loopt in de receptie te "hangen" en je aan te staren.

Echt op Italiaanse toerist gericht.

Kleine steentjes strand was heel klein, verder alleen maar privé strand.

Dorp nodigt ook niet echt uit voor een avondwandeling.

Beste mvr. Els

Bedankt voow uw review.

Het restaurant/bar/pizzeria wordt door een andere zaak beheerd en volgend jaar zal het beter zijn. Het zwembad is dicht tussen die tijden door de siesta. 600 meter van de camping zijn er meerdere vrijen stranded. In de receptie is er alle informatie over de stranden en de omgeving. Het wi-fi, gratis, kan een beetje langzaam zijn er veel mensen zijn verbonden. Volgend jaar zullen alle sanitaire gebouwen vernieuwt worden.

In Pietra Ligure en de andere stadjes zijn er veel activiteiten te doen.

Met vriendelijke groeten

Receptiemederwerkster

Echte Italiaanse camping

Familie Stee, 8-8-2016

Het is een heerlijk rustige camping met 's avonds vertier voor voornamelijk Italiaanse kinderen.

Het restaurant stelt eigenlijk weinig voor en het systeem van brood bestellen laat te wensen over.

Gezellig zwembad. Animatie doet echt zijn best om alle kinderen erbij te betrekken.

Stacaravan staat mooi vrij en ziet er goed en schoon uit. Je ziet dat de camping opgeknapt wordt. oa. nieuw toiletgebouw. Eigenaar doet echt zijn best om iedereen te helpen. Mogelijkheid om 's ochtends zeer vroeg te vertrekken.

Prachtig strand en gezellig stadje op loopafstand.

Beste Familie Stee,

Bedankt voor uw review.

Het restaurant/bar word door een andere zaak beheerd en volgend jaar door een andere. Het spijt ons voor julie ervaring met het brood bestellen.

Met vriendelijke groeten,

Receptiemedewerkster

We hebben een aantal aanbieders voor Dei Fiori voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dei Fiori in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dei Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dei Fiori scoort een 7.67 uit 10 op basis van 99 reviews.