Camping Dei Fiori

Met oudere kinderen

Eenvoudige, nette camping

M.
26-8-2018

Eenvoudige, maar nette camping. Ik heb twee weken met een tent op plaats 79 gestaan: een grote plaats. Dichtbij een wat verouderd toiletgebouw, maar ook op hele korte afstand van het vernieuwde toiletgebouw dat heel mooi en netjes is. Er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Prima zwembad, met voldoende bedjes. Ook op het veld er naast staan bedjes. Parkeren binnen de poort is niet altijd mogelijk, maar direct buiten de poort zijn er genoeg parkeerplaatsen van de camping (achter een hek met code). Het strand is op korte afstand van de camping en het stadje is ongeveer een kwartier lopen.

Onbehoorlijk gedrag van de medewerkers, veel verkeer op de camping en te weinig parkeervoorzieningen, gehuurde accommodatie was prima maar deze was niet van de camping dus kregen we ook geen aandacht; het gevoel van “ het geld is al binnen”.

Waardeloze bediening in receptie. Wederom alleen oog voor nog te ontvangen gelde, restaurant was nooit iets te doen en de animatie is te droevig om over te rapporteren

matige camping waar weinig te doen is. beetje 1970

- onvriendelijke staff

Leuke omgeving, goede ligging

Sjoukje
10-8-2018

Prima camping maar niet geweldig. Onze accomodatie was erg mooi en netjes. Lijkt erg nieuw. Het was heel fijn dat we er ter plaatse nog airco bij konden regelen want het was erg warm. Vanaf ons terrasje konden we net de zee zien.

De camping is vooral op Italiaanse gasten gericht lijkt het. Kinder animatie is helemaal Italiaans en ze gaan naar het zwembad, wat niet erg handig is wanneer je kinderen hebt die nog geen zwemdiploma hebben.

Stokbrood en croissants die je kunt bestellen voor het ontbijt is echt Italiaans. Verwacht niet de lekkere Franse variant ;-)

Wij vonden het prima te lopen naar het strand en naar de supermarkt, zelfs met onze kleine kinderen. ‘s Avonds met de auto nog even naar het dorpje is ook erg leuk.

De omliggende dorpjes zijn allemaal leuk en vooral in augustus erg druk omdat dit de streek is waar de Italianen zelf ook op vakantie gaan.

Het zwembad van de camping is prima.

Heerlijk!

Familie van kampen
6-8-2018

Heerlijke camping, mooi nieuw sanitair. Zwembad nu de hele dag geopend. Vriendelijk personeel. Plek met voldoende schaduw. Leuke kuststrook, met gezellige stranden. Nog leukere bergdorpjes. Van alles te doen, van aan het strand liggen, winkelen, eten , wandelen en mountainbiken. Aanraders zijn de grotten, wandelen op portefino( camogli, san frantuoso). Haast nog mooier dan cinqe terre. Een weg landinwaarts nemen en een dorpje bezoeken en eten bij de plaatselijke horeca. De monte carmo beklimmen.

Eenvoudig

Familie Jansen
3-8-2018

De camping is mooi, rustig gelegen aan drukke weg. De mobile homes zijn mooi gelegen. De plekken voor eigen tent/caravan zijn saai en ongezellig met weinig privacy en schaduw.

Het zwembad is klein en te beperkt voor het aantal bezoekers. Er is geen mogelijkheid om een ijsje of drankje te bestellen bij het zwembad. Het campingwinkeltje heeft een zeer beperkt aanbod.

Geen centraal terras of plek om gezellig en rustig te zitten. Alleen een klein restaurant (kantine-achtig) met aansluitend “terras” met grasmat. Loopafstand naar strand/dorp 900 meter.

Weinig/geen voorzieningen voor gezinnen met kleine kinderen zoals speelveldje, speeltoestellen.

Afhankelijk van ligging mobile home wel/geen mogelijkheid om auto bij accommodatie (mobile home) te parkeren en moet je met bagage op en neer lopen. Pinautomaat op 1 km afstand en supermarkt op ongeveer 2 km afstand van camping. Personeel vriendelijk en hulpvaardig.

Enige positieve is het personeel

D.
23-7-2018

Wij stonden bij een verouderd douche gebouw wat echt niet meer van deze tijd is. Blijkbaar is er ook een nieuw gebouw maar dat hebben we niet ontdekt. Zwembad was erg klein en niet schoon. Brood in de ochtend niet vers. Dorpje is leuk, maar op de weg er naar toe voelde wij ons niet veilig hard gereden en richting het dorp ongure types). 1 nacht was voor ons lang genoeg. Plekken niet heel groot maar medewerker regelde twee plaatsen naast elkaar voor ons.

Personeel wel vriendelijk. Wij hebben er voor gekozen om onze reis sneller voort te zetten.

Heerlijk was het weer

Pizza niet. Bestellingen kloppen niet. Hopen volgend jaar een andereuitbater

Prachtige camping

Dirk
29-9-2016

Het is een grote camping. We konden kiezen uit vier plekken in de schaduw. Het personeel is vriendelijk en spreken goed Engels. Mooi vernieuwd sanitair gebouw.

Pietra Ligure is vol met leuke restaurants en op loofafstand.

Een geweldige camping

Joost
28-9-2016

We hebben zonder te reserveren een hele mooie plek gekregen. Vernieuwd sanitair en word goed onderhouden (warm water was gratis). Leuk dorpje op loopafstand. Tijdens deze periode was het niet druk dus was het prima!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dei Fiori in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dei Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.