Loano

We hebben een aantal aanbieders voor Loano voor je op een rij gezet:

Reviews over Loano

Minie Ditzel-Witteveen,
    1-12-2018

Het is een fantastisch hotel en een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Thea,
    28-8-2018

Aardig personeel, superschoon, mooie kamers, heerlijk eten. Elk half uur een gratis pendelbus heen en terug naar het marktplein. We hebben onze auto nauwelijks gebruikt. Keurig net privestrand, waar je bedden toegewezen krijgt, dus geen gedoe met handdoekjes leggen ;) Komende zaterdag gaan we weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig en goed onderhouden resort met goede wifi

Carola,
    4-8-2018

Mooi onderhouden en schoon resort. Gezellig terras bij zwembad. Een matrasje op ligbedden of ander soort ligbedden is wat mij betreft echt noodzakelijk. Hier kun je geen 5 min lekker op liggen. Vriendelijke animatie. Alles Italiaans maar dat is in het hele gebied rondom Loano het geval. Wij vonden het juist wel leuk. Er waren veel Nederlandse gezinnen. Leuke sfeer. Afstand naar strand/centrum is te ver om te lopen. Shuttlebusje is fijn maar rijdt tot 18.50 uur. Appartement in uitstekende staat, ruim genoeg voor ons gezin je bent er tenslotte niet vaak. Jammer dat er geen schoonmaak is gedurende het verblijf. Wij hoefden geen borg te betalen voor iets. Wifi is overigens top!!!Ook de pizzeria op het complex is supergoed en goedkoop. Wij hebben hier vaak gegeten en alles was net zo goed. Wij konden onze Tesla opladen bij het hotel Ai Pozzi aan de overkant. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super proper en tof park

Veronik,
    15-7-2018

Appartement en park waren zeer proper. Leuke zwembaden. Zeer vriendelijk personeel. Pizzeria op park is top! Shuttle bus naar strand is zeer handig. Wij hebben er erg van genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie!

Martina,
    3-7-2018

Wij zijn heel positief verrast over de accommodatie, het team en het eten. Wij hebben ontzettend genoten en gaan volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Loano scoort een 7,3 uit 10, op basis van 73 reviews