Camping Delle Rose

Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
Camping Delle Rose
7,2

166 reviews over Camping Delle Rose in het Nederlands

Leuke terrassencamping in een prachtige omgeving, zee en bergen dichtbij. Leuke steden in de omgeving Menton, San Remo, Monaco en ook veel kleine bergdorpjes. Ook grote plekken met gras ondergrond voor de tent, Nederlands sprekende receptie, de receptie is heel behulpzaam, veel informatie te krijgen bij de receptie over bezienswaardigheden in de buurt. Leuk team bij de bar, lekkere cappuccino, animatie voor de kleintjes en alles netjes onderhouden. Restaurant gezellig met lekkere zelfgemaakte pizza's. Broodjes verkrijgbaar s'morgens bij het winkeltje. Wifi was niet overal op de camping aanwezig, maar wel bij de receptie.

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 22-9-2018

Beste Harry,

Dank u wel voor uw positieve reactie.

Wat leuk om te horen dat u een genoten heeft. Er is hier in de omgeving heel veel moois, wij delen dat graag.

Daarnaast doen wij ons uiterste best om het verblijf op de camping zelf prettig te laten zijn.

Camping Delle Rose doet dat al heel lang, sinds 1969 om precies te zijn.

Volgend jaar viert de camping zijn 50 jarig bestaan!

We gaan op naar de volgende 50 jaar, we investeren jaarlijks in verbeteringen en zitten vol plannen. Wat blijft is onze onverminderde inzet en enthousiasme. Zo willen we een sfeer behouden waarin onze gasten zich thuis voelen.

Heel graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Bloemrijke camping aan Bloemenriviera!

Flyer01
3-9-2018

We zijn heel erg tevreden over onze vakantie op Delle Rose! Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie, erg mooie ruime plek, heel bloemrijk en sfeervol ingedeelde camping, passend aan de Bloemenriviera! Het winkeltje voorziet in de basisbehoeften en wat streekdelicatessen. De animatie was top en hield onze kinderen lekker bezig.. Zelf ook nog wel eens mee gedaan met een "club-dance" en een mindfulness/stretching activiteit.. Het zwembad is niet ruim maar toch is dat voor ons geen probleem geweest. Het eerste half uurtje van de dag is het gereserveerd voor baantjes trekken, en daar maakten we graag gebruik van. Later op de dag was het regelmatig rustiger in het bad omdat de animatie dan met een club kids ging voetballen in het dorp of met ouders en kinderen ging wandelen of op excursie was naar mooie plekken in de omgeving. Zo hoef je je op deze camping nooit te vervelen.... Komen graag terug op deze plek!!

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 13-9-2018

Beste Flyer01,

Heel hartelijk dank voor uw reactie en waardering.

Camping Delle Rose ligt in de Nervia vallei, niet ver van de Italiaanse Bloemen Riviera. Gelegen in het deel van de vallei waar deze smaller wordt, met terrassen tegen de berghelling aan. De inrichting sluit aan bij het omringende groen met onder andere eucalyptusbomen en mimosa, afgewisseld met bloembedden.

De omgeving biedt te veel om op te noemen, voor ieder wat wils. Wie sportief bezig wil zijn komt aan zijn trekken, wie interesse heeft in cultuur en/of geschiedenis kan het hart ophalen, wie wil winkelen hoeft niet ver om zich uit te leven.

En voor wie lekker wil eten en drinken…..dit is Italië op zijn best!

Ook op de camping proberen we voor ieder wat wils aan te bieden.

Omdat in het hoogseizoen het grootste deel van de gasten gevormd wordt door gezinnen met kinderen bieden we een animatieprogramma aan met activiteiten voor alle leeftijden. Het reserveren van het zwembad voor banen trekken aan het begin van de dag was nieuw dit jaar, nadat hier regelmatig om gevraagd werd.

Zo kunnen wij feedback van onze gasten gebruiken om ons aanbod en onze service te verbeteren.

Wij lezen alle reviews dan ook zorgvuldig. Van uw reactie werden wij erg blij, nogmaals dank en we zien u zeker graag terug op onze plek!

Met vriendelijke groet,

Mooie omgeving, camping viel tegen.

Anouck
3-9-2018

Een mooi gelegen terrascamping, verzorgd, met veel bloemen.

Een volgende keer kiezen wij alleen niet voor animatie. Wij waren net in het weekend met veel discos in de avond, dit galmt lekker over de camping. De pizzas vielen helaas ook tegen.

Wel handig dat er een klein winkeltje is met de belangrijkste benodigdheden (al was het personeel verre van vriendelijk, niet ' des intaliaans). Mooi gelegen zwembad maar helaas overal best diep, je kon als volwassene zelfs nergens staan. Ook het pierebaden was vrij diep, dus niet relaxed met kleine kinderen.

De plekken waren klein en onze stacaravan was muffig en viezig. Oude lakens, rook naar vocht en de wc zelfs naar pis. Wel veel te doen in de omgeving: wandelen, dorpjes, strand, dagje uit naar Nice en Menton.

Lorenzo Cortelli, Proprietario, 13-9-2018

Beste Anouck,

Dat de camping u is tegengevallen vinden we heel spijtig om te horen.

U had bij ons een mobile home gehuurd. Dat de camping in uw ogen kleine kampeerplekken heeft is voor uw vakantie niet ter zake geweest. Voor onze in de houtoven gebakken pizza’s krijgen we ook veel complimenten, dit lijkt vooral een smaak kwestie te zijn.

Het zwembad is diep, dat is een feit.

Net zoals het een feit is dat de mobile home waarin u verbleef niet nieuw meer is. Daarbij hebben de mobile homes geen airco. Het warme en ongebruikelijke vochtige weer van deze zomer maakte het lastig de ruimte goed te luchten.

We zijn aan het investeren in de camping. In de verbeteringen die wij ieder jaar doorvoeren worden ook de mobile homes meegenomen.

In uw eerste weekend bij ons op de camping was er inderdaad veel te doen - de animatie had op zaterdag een pool party, welke overigens nog voor 22.30 afgelopen was, en op de zondag was er een Fashion Event. Een typisch Italiaans evenement zoals die hier in de omgeving veel georganiseerd worden.

Het was tevens het laatste weekend van de animatie. Gedurende de rest van uw verblijf is er geen animatieprogramma meer geweest.

Uw ervaring met de mobile home was teleurstellend. Dat spijt ons echt. U had daar meer van verwacht en deze feedback nemen wij dan ook zeer ter harte. Wij gaan er dan ook van uit dat uw waardering in cijfers van onze voorzieningen alleen de mobile home betreffen en niet de gehele camping.

We zijn wel blij dat u heeft genoten van de omgeving. En we hopen dan ook oprecht dat u daar goede herinneringen aan heeft meegenomen.

Sfeervol Italiaans !

Holtkamp
23-8-2018

WAT een heerlijke camping is dit! Onze kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt, ook dankzij de geweldige animatie van Pleun en Kevin die zich inspanden om hen een hele leuke tijd te bezorgen en elk kind bij naam kenden.

Overigens geldt dit voor het gehele team van deze camping! De camping is erg sfeervol, ondanks de vele Nederlandse gasten toch echt Italiaans en kent een heel gemoedelijke sfeer.

De omgeving is zeer afwisselend en biedt zowel natuur, cultuur als (buiten-)sportvermaak en dompelt je onder in mediterrane sferen. We hebben genoten en komen zeker terug..

Beste Holtkamp,

Wat fijn om enthousiaste reactie van gasten terug te krijgen.

We doen ons best om een fijne vakantieplek te bieden, een goede sfeer vinden we erg belangrijk.

Dank ook voor de complimenten aan Kevin en Pleun die dit seizoen het animatieprogramma verzorgden.

De omgeving biedt inderdaad veel en vooral gevarieerd. Niet alleen de zee maar ook bergen. De mondaine Riviera met in het achterland de ruige natuur. Stad naast dorp, cultuur naast natuur.

Zelfs twee heel verschillende landen vlak naast elkaar, de Franse grens is immers vlakbij.

Een streek met een lange en boeiende geschiedenis.

We verwachten u zeker terug, tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Wij hadden een ´gele´ standplaats, plaatsen op aangelegde terrassen. Op de site staat enkel geschikt voor kleine en middelgrote tenten maar er stonden veel grote tunneltenten. Om op je eigen plek te komen moet je dan letterlijk onder de luifel van je buurman door. Wij werden ´s morgens vaak wakker van rumoer op de camping (omdat je dicht op elkaar staat), kwakende kikkers of kippen die ergens achter de camping scharrelen. Het is een echte familiecamping, veel gezinnen met kinderen tussen 4-16 jaar oud en 90% Nederlanders. Sanitair matig. Wel schoon maar geen privéhokjes met wastafels en in de douches is het behelpen met je spullen. Prima zwembad met leuke bar. Lekkere pizza´s. Als je de baguettes uit Frankrijk gewend bent is het brood wat je ´s morgens op de camping haalt taai.

Beste Lisa,

Dank u voor uw feedback.

De plek die u gereserveerd had was een zogenaamde gele plek. Dit zijn plekken op tentterrassen met maximaal vier plekken per terras. De terrassen hebben één entree waardoor het passeren van elkaars plek onvermijdelijk is. Wij vragen gasten bij aankomst hun plek zo in te richten dat de buren kunnen passeren.

Al onze plekken hebben een kleuraanduiding om duidelijk te maken voor welk soort kampeermiddel ze geschikt zijn. In het reserveringssysteem staan de plekken beschreven en kunnen toekomstige gasten een berekening maken van de kosten van het verblijf.

De camping ligt in het landelijk deel van de Nervia vallei. Hier geen industriële bedrijvigheid, wel boerenland en ruige natuur.

In het hoogseizoen hebben wij veel Nederlandse gezinnen te gast. Toch blijft Camping Delle Rose een echte Italiaanse camping met een Italiaans aanbod.

Wij zijn van mening dat we ons aanbod altijd kunnen verbeteren. We zullen daarin blijven investeren. In de plannen die we de komende jaren willen realiseren is onder andere een nieuw sanitair gebouw opgenomen.

Graag tot ziens.

Heerlijk tijd gehad!

Charlotte en Stuart
18-8-2018

We hebben het heerlijk gehad op camping Delle Rose. De camping doet aan als een mooie tuin met overal eucalyptus bomen! Het zwembad is erg mooi en leuk dat er in het weekend ook Italianen uit de buurt komen zwemmen, want er zijn hier voornamelijk Nederlanders. Animatie is kleinschalig en was perfect voor onze kinderen van 3 en 8, Pleun en Kevin waren erg enthousiast! Complimenten ook aan de big band van eigenaar Lorenzo, ik verwachtte er niet veel maar ze waren echt super goed, heerlijk met een cocktail aan het zwembad genieten! Ik zou zeker overwegen om hier terug te komen omdat er nog veel te ontdekken is in de buurt en we ook veel pracht en praal hebben hebben gevonden waar we graag weer van zouden willen genieten (zwemmen in de watervalletje v Pigna). Het personeel is zeer behulpzaam. Het sanitair schoon en netjes. Het restaurant is prima voor als je geen zin het in gedoe. Wij bedanken 'Delle Rose' voor een heerlijk vakantie!

Beste Charlotte en Stuart,

Wij bedanken jullie voor jullie review en complimenten!

We zullen jullie graag nog eens als onze gasten ontvangen en helpen jullie dan graag op weg met tips voor de omgeving. Misschien kunnen jullie ter inspiratie nog eens op onze website kijken, onder het kopje ‘ toerisme’ (instellen van de Nederlandse taal kan door te klikken op het wereldbolletje).

De camping wil niet alleen een uitvalsbasis zijn om al het moois in de omgeving te ontdekken, maar ook een plek om prettig te verblijven. In jullie geval is dat goed gelukt en daar zijn we blij mee.

Nogmaals dank voor jullie waardering.

Met vriendelijke groet,

De camping vind ik ondergewaardeerd op Zoover. Wij gaan altijd naar Italiaanse campings met een cijfer 8+ en deze past daar goed tussen. De ligging is prachtig, goed bereikbaar via Frankrijk. De vele kustplaatsen en dorpjes zijn dichtbij. De heerlijke waterval bij Rocchetta Nervina, het “spook”dorp Bussana Vecchia, ‘t strand, de architectuur in San Remo, het maakt de streek erg veelzijdig. De camping is prima, de afmeting van de plaatsen is Italiaans, door tijdig te reserveren hadden wij een ruime plek. Personeel is vriendelijk. Het zwembad is goed schoon. Geen badmutsen! Ja, er komt soms wat lokale bevolking zwemmen maar dat vonden wij niet hinderlijk. Juist leuk om te zien dat de camping onderdeel is van het sociale leven van het kleine dorp Isolabona. In Augustus kwamen er meer nationaliteiten op de camping. Sanitair is gedateerd maar wel schoon. Geluidsoverlast van animatie hadden wij amper vanaf onze plek. Fijne tijd gehad hier.

Beste Huub,

Dank u wel voor uw vriendelijke woorden en waardering.

Camping Delle Rose is een echte Italiaanse camping in een bijzonder stukje Italië. Dicht bij de Franse grens, in het deel van Ligurië waar de bergen tot aan de zee doorlopen.

Langs de kust is een strook vlak land. Hier concentreert zich bedrijvigheid en bebouwing. De vallei van de Nervia is hier, aan het begin, breed en wordt steeds smaller om tenslotte te eindigen bij het dorpje Buggio. Vanuit de vallei lopen verschillende wegen verder de bergen in en naar de andere valleien.

Het gebied heeft veel te bieden. Wij willen de camping een plek laten zijn die ook veel te bieden heeft. Bovenal een prettig verblijf voor onze gasten van alle nationaliteiten, van ver weg en van dichtbij.

Het doet ons goed dat u een fijne tijd gehad heeft.

Een heel fijne vakantie

Gert
8-8-2018

Met een allerhartelijkste ontvangst door Margreet voel je je onmiddellijk thuis op deze camping. Er wordt hard gewerkt aan een fraaie verbetering van de terrassen met natuursteen en prachtige "glamping" tenten. Eigenaar Lorenzo, Lorena en personeel zijn zeer vriendelijk. In het restaurant wordt voor redelijke prijzen een goede pizza of drie gangen menu geserveerd.

Wij huurden een mobilhome (mimosa) met een omheind terras. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, of zoals in ons geval met een teckel.

In de omgeving liggen prachtige dorpjes waar het lijkt of de tijd stil heeft gestaan. Vooral Castel Vittorio, Pigna en Dolceacqua zijn het bezoeken meer dan waard. Aan de kust is het genieten in Ventimiglia, Bordighera en natuurlijk San Remo

Vergeet niet een fles van de uitstekende olie van eigen Taggiasca olijven productie mee te nemen. Wij mochten twee weken lang genieten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving. Grazie a tutti.

Beste Gert,

Grazie a voi! Dank aan u voor uw tijd en waardering.

Huisdieren zijn welkom op Camping Delle Rose. Ook op ons terras. Langs de kust zijn zelfs verschillende hondenstranden te vinden. En natuurlijk kan er in de bergen eindeloos gewandeld worden.

In die bergen zijn veel oude vestingstadjes te vinden, stuk voor stuk het ontdekken waard.

Ook net over de grens, in Frankrijk, zijn veel van dit soort pareltjes te vinden. En net als aan de Italiaanse kust is het ook aan de Franse kust aangenaam vertoeven.

De olijfolie van eigen productie, van onze olijfbomen bij Dolceacqua, worden in ons winkeltje verkocht. Net als allerlei andere lokale producten waaronder verse groenten en lokale wijn, de Rossese Dolceacqua.

Op onze website kunt u lezen hoe de olijfolie geproduceerd wordt. Door te klikken op het wereldbolletje kunt u de taal instellen op Nederlands. In het menu kunt u vervolgens verder klikken onder het kopje ‘olijfolie’.

Onder het kopje ‘toerisme’ vindt u allerlei tips over de omgeving.

Misschien biedt het inspiratie voor een volgende vakantie?

We zullen u graag opnieuw begroeten.

Met vriendelijke groet,

Mooie camping in prachtig omgeving, en toch.......

Fam Kamperman
4-8-2018

12 dagen gestaan op een mooie plek met uitzicht op de bergen. Het zwembad is prima met genoeg ligstoelen. Onze jongste zoon van 16 jaar heeft zich er goed vermaakt er was voldoende aansluiting met jongeren van zijn leeftijd. Sanitair wordt goed schoongehouden. De omgeving is prachtig met ongelooflijk mooie dorpjes tegen de bergen aangebouwd. Aanrader is Triori, een deels verlaten dorpje op 800 meter hoogte en zwemmen bij Pigna. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad, maar.... wat zijn de plekken klein en beperkt. Gelukkig hadden wij twee plaatsen gereserveerd en dat is echt nodig als je bijzettentjes hebt. Als deze camping zou werken aan hospitality en zou willen investeren in ruimere plekken zou het een charme camping kunnen zijn met meer dan tevreden gasten en hoge review cijfers. Nu vielen wij toch over het gebrek aan gastvrijheid bij een deel van het personeel , inclusief de eigenaar en zijn zoon. Zo jammer!

Beste familie Kamperman,

Dank u wel voor uw review. Gastvrijheid vinden we belangrijk, we zullen altijd ons best doen om iedereen een fijne tijd te geven en zich thuis te laten voelen.

Datgene wat onze gasten ons teruggeven kunnen wij gebruiken om onze service te verbeteren.

Goed om te horen dat u ondanks uw kanttekeningen een fijne tijd op onze camping heeft gehad.

De verschillende soorten plaatsen op de camping staan omschreven in ons reserveringssysteem. Op die manier hopen wij dat iedere gast een keuze kan maken die het beste past bij het eigen kampeermiddel en de wensen.

De omgeving biedt bijna te veel om op te noemen, uw tips kunnen wij alleen maar beamen.

Nogmaals dank voor uw feedback en graag tot ziens.

Fijne camping

Aart
4-8-2018

Mooie rustige camping met een fijn zwembad. De (tent)plaatsen op de 'terrassen' zijn ruim genoeg omdat ze nog niet allemaal bezet waren. Wellicht echt in het hoogseizoen wat te vol?? Sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. Douches en toiletten zijn wel erg klein.

Beste Aart,

Dank u wel voor de tijd die u genomen heeft om een review te schrijven en ons feedback te geven.

Een camping in het hoogseizoen is een volle camping, wij zijn daar geen uitzondering op.

Het geeft het hoogseizoen een geheel eigen sfeer.

Zoals de camping in ieder seizoen een eigen sfeer heeft, zo hebben de dorpen in de omgeving dat ook.

Wie de weg door de Nervia vallei volgt en de aangrenzende dorpen bezoekt ziet de sfeer veranderen van mediterraan tot een uitgesproken bergdorp aan het einde van de vallei.

Halverwege die vallei ligt onze camping. In de verbeterplannen voor de komende jaren is onder andere een nieuw sanitair gebouw opgenomen.

We hopen dat u nog eens terug zult komen, graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Delle Rose in Isolabona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.