Géén boekingskosten

Camping Bella Vista

ItaliëLiguriëAlbenga (Ligurie)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Vista voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 167 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Bella Vista (Albenga) vind je een mix van nationaliteiten. Het zwembad is schoon en heeft genoeg bedjes. Ook het sanitair wordt goed bijgehouden. Vanuit de camping worden wandelingen en Italiaanse avonden georganiseerd. Ontdek de mooie kuststeden Imperia, Alassio, Albenga en Finale Ligure. Wat verder liggen San Remo, Monaco en Genua.

167 Reviews over Bella Vista

• 8René Dudink27-06-2022

Sfeervolle en gezellige camping.

Camping centraal gelegen in de mooie Bloemenriviera. Camping is recent overgenomen door mensen die jarenlang zelf op deze camping verbleven. Nieuwe eigenaren en beheerders zijn zeer gastvrij. Het leven is goed op het Brabantse land.. Een aantal zaken worden de komende tijd voortvarend aangepakt, zoals wifi overal op de camping over een paar weken. En meer ruimte in de sanitair gebouwen volgend jaar.

• 8Reijer Kooij02-06-2022

Oase van rust

Prachtig gelegen camping vlakbij Albenga/Ceriale ( Bloemenriviera). Je bereikt de camping door een gebied met kassen. Maar op de plaats van bestemming ervaar je stilte en een relaxte sfeer. Daar draagt het Nederlandse stel dat de camping runt aan bij. Het zwembad geeft je een gevoel in een andere wereld te zijn. Rust, groen, bomen en zon. En in de nabije omgeving de zee en schilderachtig oude stadjes waar je nog nooit van gehoord hebt maar die een bezoekje waard zijn. Wij komen beslist terug bij Bella Vista.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Kirsten18-12-2021

Fijne camping

Hele fijne camping. Basic, maar fijn zwembad, prima sanitair, en behulpzame eigenaren. De camping is overzichtelijk waardoor onze kinderen (5 en 6) veel zelf hun gang konden gaan. In de omgeving is veel te doen (je hebt wel overal de auto voor nodig), leuke kustplaatsen (Alassio vonden wij er mooi).

• 10Jacky11-09-2020

Heerlijke tijd gehad!

Heerlijke camping. Ruime plekken met schaduw, fijn zwembad en fijne behulpzame campingeigenaressen

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Wouter de Groot06-08-2020

Heerlijke mooie camping.

Een kleinere camping met een goede mix van vaste Italiaanse gezinnen en (in ons geval) Nederlandse gasten. De camping wordt door een Nederlandse familie gerund waardoor vragen eenvoudig kunnen worden gesteld. Het sanitair en zwembad wordt dagelijks schoon gemaakt en is goed verzorgd. De camping ligt mooi en rustig gelegen tussen de basilicumvelden en ligt op 10 minuten rijden van het centrum van Albenga en de supermarkt op 5 minuten rijden. In de buurt zijn veel mooie dorpjes en stranden om te bezoeken. Als je een dag wilt relaxen op de camping, kan dat hier ook uitstekend. Wij zaten in de CocoSweet bungalow en dat is ons uitstekend bevallen. Alle noodzakelijke dingen waren voor handen zoals een wasrek, kookgerei en apparatuur.

• 8Maria23-12-2019

Gezellige camping!

Leuke en gezellige camping aan de Italiaanse Bloemenriviera. Onze kinderen van 10 en 7 hebben zich hier prima vermaakt met veel leeftijdsgenootjes. De camping is lekker kleinschalig waardoor de kinderen zich prima kunnen vermaken en door de sociale controle hebben ze alle vrijheid. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals spaghetti avond en zwemdisco (favoriet bij onze kids!). Sanitair is goed maar wel wat verouderd, de douche hokjes zijn vrij klein maar wij hebben erger meegemaakt en door het warme weer heb je ook niet meer nodig. Aanrijroute is niet fantastisch maar hier hebt je op de camping geen last meer van! Wij komen zeker terug, de kinderen vragen nu al naar de vakantie van volgend jaar!

• 7Aron27-11-2019

Leuke camping!

Het is een kleine camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. De eigenaressen spreken beide meerdere talen waardoor het contact makkelijk gelegd word. De faciliteiten zijn wat ouder maar worden regelmatig schoongemaakt en zien er dan ook goed uit.

Naast een speeltuintje en een zwembad op de camping is er een leuke bar met een mooi terras waar je binnen kunt lopen op elk moment van de dag.

• 8Theo29-09-2019

Fijn verblijf

De weg er naar toe in op zijn Italiaans maar eenmaal op de camping een oase van groen. Fijne, kleinschalig en gezellige camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Esther29-09-2019

Erg fijn verblijf gehad op deze camping!

Leuke kleinschalige camping, ligt rustig tussen de kassen. Kleine bar, receptie en winkeltje. Meer is niet nodig, grote supermarkt is om de hoek. 80m2 plek prima voor onze caravan. Zwembad echt heerlijk! Douches ietwat klein maar wel schoon. Map met bezienswaardigheden ligt id bar, altijd handig. Heerlijke 10 dagen gehad!

• 8Eetgelegenheden
  • 4Elly15-09-2019

Eens maar nooit meer

Heel lastig bereikbare camping met caravan. Koele ontvangst, niet vriendelijk en ongeïnteresseerd, alsof ze er geen zin in hebben. Bij het “restaurant” gegeten, spaghetti bolognese zonder smaak. Mooi zwembad met voldoende bedjes, badmeester kan er net zo goed niet zijn. Sanitair redelijk, hele kleine douche hokjes. Omgeving vonden wij tegenvallen, veel vervallen kassen en overvolle stranden. Na 3 nachten vertrokken, niet voor herhaling vatbaar. De enige die vriendelijk was en haar best deed, was het meisje bij het restaurant.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar