Tijdelijk €25 aanbetaling

Bella Vista

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Vista voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 172 reviews
+13

7.7GoedScore uit 172 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Bella Vista (Albenga) vind je een mix van nationaliteiten. Het zwembad is schoon en heeft genoeg bedjes. Ook het sanitair wordt goed bijgehouden. Vanuit de camping worden wandelingen en Italiaanse avonden georganiseerd. Ontdek de mooie kuststeden Imperia, Alassio, Albenga en Finale Ligure. Wat verder liggen San Remo, Monaco en Genua.

172 Reviews over Bella Vista

• 8Ed en eega31-01-2023

Tussen de kassen, camping met Nederlands beheer

Aankomst via smalle weg, nog in auto raadde een Nederlander aan om eerst even naar de receptie te gaan, er was nl. nog een andere grotere ingang. Eega bleef in de auto, want, de combi stond op de openbare weg. Met eigenaar, die zei dat we onze combi wel even konden laten staan, deden we een rondje. We kozen voor de andere ingang bij het zwembad daar meer zonnige plekken. Snel terug naar onze combi, waar een niet al te blij kijkende Italiaanse dame ons opwachtte, met op de weg nog 2 andere auto's. Bij de deze ingang was het ook nog manoeuvreren, maar we hebben een mover. We wilden naar San Remo met het ov, er bleek geen bus te rijden. Te rade bij de receptie. Geen bus, maar zij wilden ons wel naar de trein brengen in Albenga(niet Ceriale(automaat voor kaartjes). Spraken af dat wanneer terug, even bellen, dan werden we weer opgehaald. dat kostte ons enkel deze review. Wat een service, top! Het beheer was nieuw en net begonnen daar.

• 6Familie19-11-2022

Viel tegen, hadden meer verwacht

Na een erg vriendelijke ontvangst en een krappe plek op een ‘grote staanplaats’ verbleven we hier. Het zwembad zag er top uit. Kortom niets te klagen…dachten we.

Totdat we de 1e avond lekker buiten zaten. Een grote camper waarvan bleek dat die daar al erg lang stond (bekenden eigenaar?? zaten daar in)

heeft een airco die erg veel geluid maakt. We hadden de pech dat toen we gingen slapen, deze airco ook nog aan bleef🙈

Daarnaast is het sanitair erg krap en niet meer van deze tijd. De douche in een camper is nog groter🤣 Dit verdient wel een opknapbeurt.

Ook de plek waarop het campertoilet geleegd kan worden, liet te wensen over (de faeces en het toiletpapier kwam via de grond weer omhoog (erg onhygiënisch)

We hadden gelukkig leuke mensen om ons heen, wat het verblijf aangenaam maakte. Maar we waren blij dat we daar na 2 dagen vertrokken.

Jammer want hier is echt wat moois van te maken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Annemiek & co10-08-2022

5 sterren service op een 3 sterren camping!

Het zwembad op de camping is heerlijk en de bedjes liggen prima. Vanuit de camping ben je zo de berg af naar de boulevard waar veel eetgelegenheden zitten. Op de camping kun je ook prima een keuze maken van een beperkte kaart. De Nederlandse beheerders doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Gezelligheid en gastvrijheid zijn de kenmerken die passen bij deze camping! Wij hebben er genoten!

• 8Llot02-08-2022

Kleinschalig

Fijne, kleinschalige camping, ruime plekken. Gastvrije mensen, dichtbij strand en leuke plaatsen

• 8René Dudink27-06-2022

Sfeervolle en gezellige camping.

Camping centraal gelegen in de mooie Bloemenriviera. Camping is recent overgenomen door mensen die jarenlang zelf op deze camping verbleven. Nieuwe eigenaren en beheerders zijn zeer gastvrij. Het leven is goed op het Brabantse land.. Een aantal zaken worden de komende tijd voortvarend aangepakt, zoals wifi overal op de camping over een paar weken. En meer ruimte in de sanitair gebouwen volgend jaar.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Reijer Kooij02-06-2022

Oase van rust

Prachtig gelegen camping vlakbij Albenga/Ceriale ( Bloemenriviera). Je bereikt de camping door een gebied met kassen. Maar op de plaats van bestemming ervaar je stilte en een relaxte sfeer. Daar draagt het Nederlandse stel dat de camping runt aan bij. Het zwembad geeft je een gevoel in een andere wereld te zijn. Rust, groen, bomen en zon. En in de nabije omgeving de zee en schilderachtig oude stadjes waar je nog nooit van gehoord hebt maar die een bezoekje waard zijn. Wij komen beslist terug bij Bella Vista.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Kirsten18-12-2021

Fijne camping

Hele fijne camping. Basic, maar fijn zwembad, prima sanitair, en behulpzame eigenaren. De camping is overzichtelijk waardoor onze kinderen (5 en 6) veel zelf hun gang konden gaan. In de omgeving is veel te doen (je hebt wel overal de auto voor nodig), leuke kustplaatsen (Alassio vonden wij er mooi).

• 9Joyce27-09-2021

Een paradijsje met prachtige subtropische tuin.

We hebben genoten op deze camping. Vriendelijk personeel, mooie ruime plaatsen, heerlijk weer, lekkere maaltijden, veel te zien in omgeving, vlakbij supermarkt en strand. Fraai zwembad met goede ligbedden, toezicht de hele dag. Gemoedelijke sfeer. Zonnig weer in september gehad ( 24- 28 gr), ligt tussen kassen in, wat de entree niet zo mooi maakt. Maar eenmaal op camping is het een paradijsje. Wij komen graag terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jacky11-09-2020

Heerlijke tijd gehad!

Heerlijke camping. Ruime plekken met schaduw, fijn zwembad en fijne behulpzame campingeigenaressen

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Wouter de Groot06-08-2020

Heerlijke mooie camping.

Een kleinere camping met een goede mix van vaste Italiaanse gezinnen en (in ons geval) Nederlandse gasten. De camping wordt door een Nederlandse familie gerund waardoor vragen eenvoudig kunnen worden gesteld. Het sanitair en zwembad wordt dagelijks schoon gemaakt en is goed verzorgd. De camping ligt mooi en rustig gelegen tussen de basilicumvelden en ligt op 10 minuten rijden van het centrum van Albenga en de supermarkt op 5 minuten rijden. In de buurt zijn veel mooie dorpjes en stranden om te bezoeken. Als je een dag wilt relaxen op de camping, kan dat hier ook uitstekend. Wij zaten in de CocoSweet bungalow en dat is ons uitstekend bevallen. Alle noodzakelijke dingen waren voor handen zoals een wasrek, kookgerei en apparatuur.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar