Camping Bella Vista

Camping Bella Vista
7,5

Omschrijving
Op Camping Bella Vista (Albenga) vind je een mix van nationaliteiten. Het zwembad is schoon en heeft genoeg bedjes. Ook het sanitair wordt goed bijgehouden. Vanuit de camping worden wandelingen en Italiaanse avonden georganiseerd. Ontdek de mooie kuststeden Imperia, Alassio, Albenga en Finale Ligure. Wat verder liggen San Remo, Monaco en Genua.

145 reviews over Camping Bella Vista in het Nederlands

Nooit meer

Bert Deelman,
5-9-2018

Mooie camping in prachtige groene atmosfeer. Wel moeilijk bereikbaar. Aankomst lastig en ontvangst matig. Geen mogelijkheden om iets te eten na een lange rit.Ga maar naar het dorp daar is nog wel wat open. Slecht. Later zijn daar Zweden om vertrokken.Leiding (eigenaren)niet zichtbaar aanwezig.Ook tijdens ons verblijf nauwelijks gezien . Ook een zeer moeizame match tussen vaste jaargasten (italianen)en de zeer rumoerige Nederlanders. Ik heb me erg geschaamd voor het gedrag. Lawaai tot ver in de avond(23.30uur)Gebrek aan leiding wat zelfs tot een confrontatie leidde.Sanitair netjes en een mooi zwembad. Verder weinig vertier en mogelijkheden. Hadden we voor gekozen maar niet voor de overlast en slechte leiding.Zijn eerder vertrokken en zelfs toen was de leiding afwezig. Toch èèn van de drukste weken. Als toeristisch medewerker van een groot bedrijf kan ik zeggen dat het handboek ''hoe beheer ik een camping"""maar eens moet worden gelezen.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij komen weer!

Emie,
11-8-2018

Gemoedelijke camping met gezellige woensdagavonden. Genoten van de gezamenlijke maaltijd. Sanitair schoon. Nette plaatsen. Manouvreren op camping prima te doen.

Team enthousiast en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mieke Vos,
11-8-2018

Dit was ons eerste verblijf op camping Bella Vista . Wij hebben er enorm van genoten. Een kleine camping, prachtig zwembad en wij hadden gekozen voor een grotere plaats. Erg gezellige bar met terras, waar je voor weinig geld een heerlijke kop koffie of een lekker glaasje limoncello kan drinken! De omgeving vonden wij erg mooi, leuke dorpjes in de bergen en aan de kust .Monaco is ongeveer 1 uur rijden en leuk om een keer te zien.De whalewatch vanuit Imperia is een aanrader! Erg veel dolfijnen gespot.

Via de camping hebben we meegedaan aan de wandeltochten en de gezamelijke etentjes op woensdag ,bij een agriturismo of op de camping zelf.Beiden echte aanraders.

De douches zijn inderdaad aan de krappe kant, maar wel schoon.

Kortom wij hebben daar 3 heerlijke weken vakantie gevierd en komen graag nog eens terug! Mieke en Robin bedankt voor de gastvrijheid !

Gereisd met partner in juni 2018

ANWB camping

Erg leuke camping, gezellig en rustig

Dhr. Hofstee,
8-7-2018

Mooie plekken maar beetje krap om te bereiken met caravan, de bochten op de camping zijn wat krap zodat je met auto en caravan moet steken om het te halen. Niet heel veel schaduw, maar koelde 's avonds wel lekker af. Veel Nederlanders maar camping stond lang niet vol, was wel lekker rustig en toch ook gezellig. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Sanitair is wat oud maar wel schoon en voldoende aanwezig. Pizza's bestellen gaat prima en deze zijn erg lekker. Rustige omgeving, steile weg als je met de fiets op de camping moet komen. Wat mooi is, als je op de camping staat zie je aan de ene kant de zee en aan de andere kant bergen!

Gereisd met partner in juni 2018

Redelijk goede camping voor max 1 week

Elza,
5-6-2018

Bij aankomst waren onduidelijkheden door een stagiaire die nog maar een paar dagen op de camping was. Dit werd uiteindelijk goed opgelost door eigenaresse.

Fijn dat er iedere dag broodjes te bestellen waren, tijdens onze 2 weken vakantie is hier wel regelmatig wat mis meegegaan.

Er werd op woensdag een Italiaanse avond georganiseerd, erg leuk geregeld met lekker eten en wijn en gezelligheid van andere camping gasten.

Douches cabine is erg krap, vrijwel geen omkleed mogelijkheid. Handig om een badjas mee te nemen.

Sanitair was wel schoon!

Mooi zwembad, word heel goed schoon gehouden, genoeg ligbedden en stoelen. Zwembad is de hele dag open.

Bij aankomst eerst een rondje lopen om te kijken welke plek het best bevalt is een aanrader.

Wij hebben een leuke vakantie gehad alleen waren 2 weken voor ons te lang op deze camping omdat er verder niet veel faciliteiten op de camping waren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Yo,
19-2-2018

Zwembad was het beste van de camping. Ontvangst na een bloedhete rit was onaardig. Er werd onvriendelijk gecommuniceerd dat we van de weg af moesten, anders werd de 'buurman' van de camping boos. Konden zelf een plekje uitzoeken. Klein of érg klein. Er werden ook 2 verschillende prijzen gehanteerd naar gelang de grootte van de plek. Met de caravan over de camping was bijna onmogelijk vanwege de moeilijke bochten. Dankzij de goede stuurmanskunsten van echtgenoot zijn we heelhuids aangekomen op ons uitgekozen plekje. Stagières zijn erg vriendelijk. Eigenaresses niet. Zagen de gasten meer als een last dan als een lust. Hoezo Brabantse gastvrijheid? Sanitair laat erg te wensen over. Douchehokjes zijn véél te krap. Heb nog nooit zulke kleine hokjes aangetroffen op een camping! Bij het afrekenen moesten wij zelf de korting nog vragen (7=6). Was men eventjes vergeten... Ligging tussen de kassen lijkt nergens op. Bij vertrek de achteruitgang genomen. Was iéts royaler dan over de camping. Tot nooit meer ziens...

Goeie camping

Henk van Soomeren,
11-1-2018

Zwembad, Nederlandse eigenaar, gezellige pastaavonden.

Gereisd met partner in juni 2016

Kleine, gezellige en intieme camping!

Demkes,
15-12-2017

Camping is voorzien van kleine en grotere plaatsen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is voldoende en schoon, toiletpapier is aanwezig. Douchehokjes zijn wel erg klein. Mooi en goed onderhouden zwembad.

De Italiaanse avonden zijn erg gezellig met heerlijke Italiaanse gerechten, op de camping of (om de week) in knusse restaurants, waar je de lokale sfeer kunt proeven. De ligging van de camping tussen de kassen vonden wij, eenmaal op de camping, niet storend. In de omgeving zijn prachtige wandelroutes.

Gereisd met partner in juni 2017

Hartstikke fijn verblijf. Gezellige sfeer, toppie!

Paul Hovens,
9-11-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame camping team

Prima camping

Mark de Jong,
11-8-2017

We hebben 5 dagen op Bella Vista gekampeerd. Prima kust camping. Lekker zwembad, goed sanitair. Het is een kust camping druk. Plekjes niet groot maar net genoeg. Onze vouwwagen en tent voor de kids paste op de plek.

Drukte met Italianen, Nederlanders, Belgen, Duitsers.

Veel groen op de camping.

Bloemenrivera prima voor een dag of 5 dan heb ik t ook wel gezien. Zee is heerlijk maar verder weinig mooie steden. Monaco geweest en bergdorpjes en kuststadje maar dan heb je t wel gehad.

We hebben ons er heerlijk vermaakt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Vista in Albenga (Ligurie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.