Camping Bella Vista

7Goed

Italië, Ligurië, Albenga (Ligurie)

7Goed

• 6.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Op Camping Bella Vista (Albenga) vind je een mix van nationaliteiten. Het zwembad is schoon en heeft genoeg bedjes. Ook het sanitair wordt goed bijgehouden. Vanuit de camping worden wandelingen en Italiaanse avonden georganiseerd. Ontdek de mooie kuststeden Imperia, Alassio, Albenga en Finale Ligure. Wat verder liggen San Remo, Monaco en Genua.

Contact

164 reviews over Camping Bella Vista

• 10Jacky11-09-2020

Heerlijke tijd gehad!

Heerlijke camping. Ruime plekken met schaduw, fijn zwembad en fijne behulpzame campingeigenaressen

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Wouter de Groot06-08-2020

Heerlijke mooie camping.

Een kleinere camping met een goede mix van vaste Italiaanse gezinnen en (in ons geval) Nederlandse gasten. De camping wordt door een Nederlandse familie gerund waardoor vragen eenvoudig kunnen worden gesteld. Het sanitair en zwembad wordt dagelijks schoon gemaakt en is goed verzorgd. De camping ligt mooi en rustig gelegen tussen de basilicumvelden en ligt op 10 minuten rijden van het centrum van Albenga en de supermarkt op 5 minuten rijden. In de buurt zijn veel mooie dorpjes en stranden om te bezoeken. Als je een dag wilt relaxen op de camping, kan dat hier ook uitstekend. Wij zaten in de CocoSweet bungalow en dat is ons uitstekend bevallen. Alle noodzakelijke dingen waren voor handen zoals een wasrek, kookgerei en apparatuur.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Maria23-12-2019

Gezellige camping!

Leuke en gezellige camping aan de Italiaanse Bloemenriviera. Onze kinderen van 10 en 7 hebben zich hier prima vermaakt met veel leeftijdsgenootjes. De camping is lekker kleinschalig waardoor de kinderen zich prima kunnen vermaken en door de sociale controle hebben ze alle vrijheid. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals spaghetti avond en zwemdisco (favoriet bij onze kids!). Sanitair is goed maar wel wat verouderd, de douche hokjes zijn vrij klein maar wij hebben erger meegemaakt en door het warme weer heb je ook niet meer nodig. Aanrijroute is niet fantastisch maar hier hebt je op de camping geen last meer van! Wij komen zeker terug, de kinderen vragen nu al naar de vakantie van volgend jaar!

• 7Eetgelegenheden

• 7Aron27-11-2019

Leuke camping!

Het is een kleine camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. De eigenaressen spreken beide meerdere talen waardoor het contact makkelijk gelegd word. De faciliteiten zijn wat ouder maar worden regelmatig schoongemaakt en zien er dan ook goed uit.

Naast een speeltuintje en een zwembad op de camping is er een leuke bar met een mooi terras waar je binnen kunt lopen op elk moment van de dag.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Theo29-09-2019

Fijn verblijf

De weg er naar toe in op zijn Italiaans maar eenmaal op de camping een oase van groen. Fijne, kleinschalig en gezellige camping.

• 9Esther29-09-2019

Erg fijn verblijf gehad op deze camping!

Leuke kleinschalige camping, ligt rustig tussen de kassen. Kleine bar, receptie en winkeltje. Meer is niet nodig, grote supermarkt is om de hoek. 80m2 plek prima voor onze caravan. Zwembad echt heerlijk! Douches ietwat klein maar wel schoon. Map met bezienswaardigheden ligt id bar, altijd handig. Heerlijke 10 dagen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Elly15-09-2019

Eens maar nooit meer

Heel lastig bereikbare camping met caravan. Koele ontvangst, niet vriendelijk en ongeïnteresseerd, alsof ze er geen zin in hebben. Bij het “restaurant” gegeten, spaghetti bolognese zonder smaak. Mooi zwembad met voldoende bedjes, badmeester kan er net zo goed niet zijn. Sanitair redelijk, hele kleine douche hokjes. Omgeving vonden wij tegenvallen, veel vervallen kassen en overvolle stranden. Na 3 nachten vertrokken, niet voor herhaling vatbaar. De enige die vriendelijk was en haar best deed, was het meisje bij het restaurant.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Manon01-09-2019

Prima camping!

We zijn hier ruim een week geweest en we hebben een prima verblijf gehad. We werden hartelijk ontvangen, waarbij ons een drankje werd aangeboden en we een map hebben gekregen met heel veel goede tips en informatie over de omgeving waar we dan ook zeker gebruik van hebben gemaakt. Het sanitair was prima en het zwembad was ook heerlijk. We hadden een mooie ruime plaats die we zelf konden uitkiezen. We hebben geboekt met behulp van asci waardoor we in het laagseizoen korting kregen. Inderdaad is een adviespuntje om de caravans die achterin staan via de ingang boven te laten rijden, of de bocht op de camping aan te passen. Dit is namelijk een lastig punt om te draaien met caravan. Verder hebben we een topverblijf gehad. Wat er in de review hieronder staat herken ik totaal niet en ik zou deze camping zeker aanraden bij anderen!

• 2Wiep24-08-2019

Rampzalig

Samen met mijn partner 1 nacht op Bella Vista gestaan met een caravan. De positieve reacties die ik op Zoover lees kan ik niet delen. Het is een uitdaging om op de camping te komen, tussen de kassen door, vindt je door de nauwe straatjes, de bestemming. Het sanitair was vies, de plaatsen erg klein, bar en receptie ook niet in een al te beste staat. Een ontzettend dure camping voor wat er geboden wordt. De foto’s op de website en op Zoover geven een heel ander beeld dan de werkelijkheid. Voor ons nooit weer

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Robin, Beheerster, 28-08-2019

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf op onze camping zelfs rampzalig te noemen is. Wij zullen proberen het toiletgebouw nog vaker schoon te maken. Wellicht kunt u in een persoonlijk gesprek aangeven waarom u vindt dat onze receptie en bar niet in een al te beste staat zijn? Ik zal nieuwe foto's op onze website en Zoover plaatsen als u aangeeft dat het beeld vertekend is. Bedankt voor uw tip.

• 4Sandra24-08-2019

Wat een aanfluiting!

Wat een vreselijke camping! Eigenaren totaal niet geïnteresseerd in wat er allemaal gebeurd op de camping, geen vriendelijk woord. Eigenaren geconfronteerd met drugs gebruik van een paar jonge Italianen en er werd niet eens op gereageerd. Veel geluidsoverlast van schreeuwende Italiaanse kinderen tot 0:30. Meerdere keren de klachten aangegeven, maar de feedback leek de eigenaresse niet veel te interesseren. Een badmeester aanwezig bij het zwembad, die zat te roken en meer geïnteresseerd was in zijn telefoon, dan wat er in het water gebeurde. Toiletten niet fris, toiletpapier vaak in de Ochtend op. Wij hebben weinig gemerkt van de Brabantse gezelligheid en gastvrijheid, zoals ze dit zo mooi op de website staat beschreven. Wij zijn 6 dagen eerder vertrokken naar een andere camping. Gelukkig hebben de kinderen het de eerste week wel naar hun zin gehad met alle Nederlandse kinderen. De omgeving is prachtig!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Robin, Beheerster, 28-08-2019

Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie bij ons zo tegenviel. Wij waarderen uw feedback, gelukkig hebben wij kunnen ingrijpen toen wij de kinderen over de camping hoorden rennen en gillen. Doordat u ons attendeerde op overlast van voetballende kinderen hebben zij hun spel op een andere plek voort kunnen zetten. De kwestie wat betreft wiet rokende medegasten bespreken wij graag met u persoonlijk. Wij hopen dat uw zoon en man een leuke wedstrijd hebben kunnen bijwonen in Genua en dat onze hulp daarbij van nut is geweest. Wij doen onze uiterste best het alle gasten naar hun zin te maken.

Camping Bella Vista info

• SchaduwplaatsenAanwezig