Géén boekingskosten

Mar y Sierra

ItaliëLe Marche (De Marken)Stacciola

We hebben de beste aanbieders voor Camping Mar y Sierra voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 77 reviews
+71/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 77 reviews
  • 5.2Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Mar y Sierras is een rustige camping in Le Marche, Italië. Je hebt een prachtig uitzicht op het landschap terwijl je een hapje eet in het restaurant. Je vermaken doe je aan het zwembad, op het voetbalveld of dansend op de live-muziek in het weekend. Met 20 minuten rijden ben je bij de zee en in de omgeving zijn veel leuke steden en dorpen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Mar y Sierra

• 9Jac en Paula van Vugt19-10-2022

Wederom echt genoten!

Deze camping is een van de mooist gelegen camping in de Marche. De ontvangst en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het restaurant met terras is een echte aanrader. De plaatsen liggen op terrassen en met name de onderste terrassen hebben een schitterend uitzicht over de omgeving. Ook het terras bij het restaurant heeft een uitzicht zelfs tot over zee. Het sanitair is helaas verouderd en met name de douches zijn erg klein. Toch is deze camping een echte aanrader en we komen graag terug als we weer in de buurt zijn.

• 4Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Rianne M.01-10-2022

Heerlijke week gehad op deze camping in Chalet de

Gevlogen op Bologna en met huurauto een week op deze terrassencamping verbleven in een Chalet de Luxe. Prima accommodatie voor ons gezin van 5, leuke veranda en (extra) woonkamer waar we 's avonds konden vertoeven als de muggen ons naar binnen pestte. Super vriendelijke en behulpzame mensen werkzaam op de camping, lekker gegeten in het restaurant en leuke uitstapjes gemaakt vanaf de centraal gelegen camping. Kids hadden het goed naar hun zin in het zwembad (spectaculaire glijbaan werd wel wat gemist maar die konden wij sowieso niet erg vinden in Italië). Sanitair gedateerd echter hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het uitzicht vanaf de camping vonden wij prachtig. Al met al een heerlijke week gehad, daarna verder getrokken naar een camping nog iets zuidelijker.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Peter17-08-2022

Behoorlijk misleidende en slechte camping

Mooie locatie en uitzicht maar dat is misleidend want dit is eigenlijk een slechte camping. Sanitair is zeer matig, zwembad vies en er zijn diverse plekken met géén of weinig schaduw! Camping wordt beheerd door een Nederlander die het niet helemaal snapt wat gastvrijheid is. Het enige wat italiaans is, zijn de locale aardige medewerkers. Er heerst een ware muggenplaag waar niemand wat aan kan doen maar er zijn gasten hierom vertrokken.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Julia30-07-2022

Teleurstellend

Bijzonder dat mensen zo enthousiast zijn over deze camping... wij vonden het erg tegenvallen. Vol Nederlanders, kleine plekken en dicht op elkaar. Weinig schaduw, 's nachts geen oog dicht gedaan omdat het niet afkoelt en super veel muggen! Dan gaan we nog even door met klagen... het zwembad is vies warm, veel te groots opgezet en daardoor veel te veel mensen, en het restaurant... prachtige ligging met uitzicht op zee, maar het eten? Gewoon een eetcafé in Nederland. Echt geen Italiaanse sfeer.. voor ons geen 2e keer helaas!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Jac en Paula van Vugt05-10-2021

Voor herhaling vatbaar.

Op onze reis door Italië zijn we terechtgekomen op deze fantastische camping. De ontvangst was zeer hartelijk met goede en uitgebreide informatie. De plekken op diverse terrassen voor de caravan waren ruim met schaduw en zon en een eigen waterpunt. Het uitzicht op diverse plaatsen was geweldig, zeker op het terras van het restaurant. Dit restaurant was er goed, zowel kwaliteit als prijs. De bediening was heel vriendelijk.’s Morgens kon je het bestelde brood afhalen in het restaurant. De camping bestaat uit diverse terrassen dus was het klimmen en dalen. Het sanitair was gedateerd en er ontbraken in de kleine doucheruimte haken om je kleding droog op te hangen. Alles was echter wel zeer schoon. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, maar dit zag er zeer verzorgd uit. Wij hebben een fantastische week gehad en deze camping is een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Emiel24-08-2021

Fijne kleinschalige camping in Le Marche

Mooie kleinschalige camping, prima zwembad prachtige omgeving, lekker restaurant op de camping, vriendelijk personeel en een hartelijke Nederlandse eigenaresse. Wij zijn hier 2 weken verbleven met onze kinderen van 5 en 8 en hebben het erg naar onze zin gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Irina10-08-2021

Super warm welkom voor 1 nacht

We hebben dit jaar op doorreis een nacht doorgebracht op Mar y Siërra. We zijn hier al twee keer eerder geweest. En het was erg prettig om hier weer een nachtje te slapen. We werden weer hartelijk ontvangen en hebben na deze comfortabele nacht de reis weer uitgerust vervolgd.Mooi gelegen camping met verschillende accommodatie mogelijkheden. Huisdier en kind vriendelijk. Je kunt er lekker eten en hebt een prachtig uitzicht. Het personeel is gezellig en enthousiast. Ik sluit niet uit dat we hier weer eens aanwaaien.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Annemarie04-08-2021

Wat een fijne plek in Le Marche!

De camping is kleinschalig, geen drukke animatie, heerlijke pizza’s onder het genot van live muziek en een fijn zwembad waar altijd een bedje vrij is. De camping plekken zijn niet groot, op rij C konden wij niet staan met caravan, bijzet tentje en auto. Uiteindelijk een plek lager gekregen en deze zijn ruimer maar wel minder schaduw. Het uitzicht vanaf je plek is fantastisch! Het sanitair is wel aan vervanging toe maar is goed schoon wat uiteindelijk belangrijker is. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Linda11-08-2020

Heel fijn verblijf, mooie tent, goede locatie

Hele fijne camping, dichtbij zee en dichtbij leuke dorpjes, wijngaarden etc. Wij hadden een tendi tent met prachtig uitzicht op Mondolfo en de zee. Neem wel anti muggenspul mee. De speeltuin was heel verouderd, maar daar hebben de ouders meer last van dan de kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Wendy05-08-2020

Aanrader!

Kleine 2 weken verbleven in een chalet de luxe op camping Mar Y Sierra. Deze camping is zeker aan te bevelen.

Het uitzicht vanaf het terras bij de bar/restaurant is prachtig! Prima eten. Schoon en ruim zwembad plus kinderbad met glijbaantje. Chalet ook helemaal prima. Genoeg te doen in de omgeving. Aanrader!

Ps. 7 voor sanitair is nergens op gebaseerd aangezien wij een chalet hadden met eigen voorzieningen.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar