Porto Recanati

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Recanati voor je op een rij gezet:

vakanties Porto Recanati

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Recanati voor je op een rij gezet:

Reviews over Porto Recanati

Porto Recanati badplaats of stadje uit de kust

H.W. Bos
    23-8-2012

De badplaats Porto Recanati stelt niet zoveel voor. Een typisch Italiaans wat verouderde badplaats. Porto Recanati in het binnenland is wel een aardig stadje Dit ligt nog zo'n 10 km van de kust af. Leuk om een keertje te bezoeken, Centro Storico

Gereisd Met partner in juni 2012

Gezellige badplaats

Monique
    6-11-2009

Porto Recanati is een gezellige drukke badplaats met veel strandtenten met bijbehorende terrassen. Er is wel een kiezelstrand maar daar ben je redelijk snel aan gewend. Er zijn veel winkels, restaurants en supermarkten en de wekelijkse markt en de zondagavond markt brengt veel mensen op de been.In de omgeving is veel te zien qua plaatsjes, bergen en natuur. Kortom; we komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Nov 06 2009 13:02:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Porto Recanati is een leuk dorpje waar je goed kunt eten

Dominique
    24-8-2006

Porto Recanati is een leuk dorpje waar je goed kunt eten en lekkere ijsjes kunt krijgen. Er zijn veel leuke winkels en de meeste zijn open tot 20:00 in het weekend vaak weer van 21:30 tot 23:00 open

Je kunt er lekker over de boulevard lopen langs het strand, maar je kunt ook in de stad lekker rondlopen. Lange winkelstraat en zondags is er een grote markt in de winkelstraat

Succes met deze release,

Familie de Korte