We hebben een aantal aanbieders voor Pesaro voor je op een rij gezet:

Reviews over Pesaro

Niet zo bijzonder

Paul
    7-8-2017

Niet zo bijzondere stad. Aan de boulevard de standaard hotels en strandtenten die je overal aantreft aan de Adriatische kust. In het centrum hier en daar een aardig plekje. Buiten het hoogseizoen behoorlijk uitgestorven

Gereisd Met partner in mei 2017

Pesaro is niet bijzonder, de streek wel

geenreactie_dekok
    30-10-2014

Het zijn vooral de stadjes in de omgeving zoals Urbino ed. die het mooiste zijn. De natuur en het landschap is ook de moeite waard. Pesaro zelf had relatief goed stranden, (zelfs met zand) maar is niet historisch of pittoresk te noemen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad met dito stranden

Jannet
    2-1-2014

Mooie stad met historische bezienswaardigheden, haven en prachtige kust! Ideale plek wanneer je niet naar het drukke Rimini wilt, maar wel aan de Adriatico wil verblijven. Goede uitvalsbasis voor trips naar Urbino, San Marino of langs de vele kustplaatsjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fantastisch strand

Familie
    3-8-2013

Strand heerlijk aflopend in zee dus fantastisch voor kleine kinderen. Lekker warm water. Verborgen in de stad veel oude resten (Etruskisch, Romeins). Mooie omgeving (vergezichten over de kust). Heerlijk ijs en het kost allemaal niks.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pesaro havenstad, strandhotels, rommelig Italiaans

Anders
    11-6-2013

Parkeersituatie centrum dramatisch. Adres vinden zonder GPS heel moeilijk. Kaartgegevens nooit actueel. Fraaie oude verdedigingswerken en andere gebouwen. Natuurgebied San Bartolo aan de noordkant (met enige stranden). LET OP veel onduidelijke "traffico limitato".

Gereisd Met partner in juni 2013
Pesaro scoort een 8,3 uit 10, op basis van 25 reviews