Bed and Breakfast

84 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in het Nederlands

B&B ++

Bert,
26-11-2018

Heerlijke plaats om te verblijven, top locatie, mooie ruime kamers en meer dan gastvrij.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk genieten

Marieke,
25-11-2018

Wij hebben heerlijk genoten van een onvergetelijke vakantie in deze fantastische B&B. Een hartelijk welkom op zo n mooie plek van de eigenaren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een ontzettend goed ontbijt, leuke tips en weetjes en aan alles is gedacht. Zeker aan te bevelen, maar ook zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi!

Marga van Sambeek,
1-11-2018

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Johnny & Mia,
4-10-2018

Aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten en mooie natuur. Zeer vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan voor hun gasten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genieten in stijl! Indrukwekkend.

Christel,
3-10-2018

Deze bed & breakfast is prachtig gelegen, formidabel uitzicht. Je kan er genieten in alle rust en alle comfort is aanwezig. Bovendien wordt hier een heerlijk ontbijt geserveerd. Het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, gezellige stadjes en bovendien zijn er zeer goede restaurantjes in de buurt. Ook een dagje luieren aan het zwembad is hier een aanrader. De ligbedden zijn bovendien van een uitstekende kwaliteit.

Wij komen terug.

Jeanne en marlies,
2-10-2018

Het is er fantastisch, hartelijk ontvangst. Tip en tips van Gonny en Jürgen betreffende onze uitstapjes.

Wat een geweldige plek!

Jessica,
2-10-2018

Wat een top plek!! Top uitzicht, heerlijke kamer en vooral een op en top gastvrouw en heer. Je komt hier niets te kort!! Perfecte ligging in le Marche om leuke dagtripjes te maken en te genieten van al het mooie wat deze streek te bieden heeft. Gewoon doen!!

Gereisd met partner in september 2018

Een plekje waar je je thuis voelt!!

Annemieke,
2-10-2018

Hartelijke ontvangst, ruime schone nette kamer met douche, koffie/thee, koelkast, magnetron en servies/bestek faciliteiten aanwezig. Mooi nieuw zwembad met groten tuin voorzien van diverse zit en lig mogelijkheden. Prachtig uitzicht. Centraal gelegen mbt vliegveld, bergen, strand en dorpjes.

Perfect

Ton,
14-9-2018

Ongecompliceerde sfeer in een perfectie accommodatie op een leuke locatie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij hebben onwijs genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid, lekkere bed en heerlijke ontbijtjes. De info die eigenaresse ons gaf heeft ons ook écht geholpen de omgeving te leren kennen. Je voelt je er snel écht thuis!

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in Montefano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.