Géén boekingskosten

Bed & Breakfast La Vecchia Scuola

ItaliëLe Marche (De Marken)Montefano

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 202 reviews

Meer bed & breakfast info

202 Reviews over La Vecchia Scuola

• 10Tini en Mieke01-10-2022

Geweldige accommodatie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het authentieke B&B van Gonnie en Jurgen! Met erg mooie en luxe kamers, ook de tuin en het zwembad zien er perfect uit, met een geweldig uitzicht. We zijn er zeer gastvrij ontvangen, de sfeer was gemoedelijk en voelden ons meteen thuis. Wij zullen zeker nog eens terug gaan.

• 10Ben en Jettie16-09-2022

Boven verwachting

We hebben een heerlijk verblijf gehad in de prachtige B&B van Jurgen en Gonnie. Fantastisch gerenoveerde school uit 1932. Alles tot in de puntjes verzorgd. Kamers, zwembad, tuin, buitenkeuken, 3 gangen ontbijt met betoverend uitzicht. Op maandagavond met elkaar genieten van een heerlijk 4 gangendiner bereidt door een Italiaanse kok uit het dorp. Wat een mooie streek, veel leuke restaurants, mooie natuur, strand, prachtige dorpen. Nu alweer gereserveerd voor 2023. Nog een hoop te bezichtigen en we gunnen het onszelf weer te genieten van de gastvrijheid van Gonnie en Jurgen op deze magische plek in Italië!!!

• 10Gert &Sandra24-08-2022

B&B met een B extra van de beste

Op en top locatie. Verwennerij

• 10Peer Vos21-08-2022

Als gast de koning te rijk!

La Vecchia Scuola is een heerlijke B&B, voorzien van alle luxe en comfort. Gonnie en Jurgen streven naar perfectie, zelfs aan de kleinste details is gedacht. De gasten komen echter op de allereerste plaats. Het voelt verwend als Jurgen je bagage mee uit de auto haalt, of bij het uitgebreide 3-gangenontbijt voor de 3e keer een kop verse koffie brengt, maar het laat zien dat ze de gasten echt willen verwennen. Vanaf de B&B kijk je uit over de heuvels van Le Marche, de B&B is de perfecte basis om de streek te verkennen. Binnen een uur heb je de afwisseling van zeestrand, stadjes en bergen, inclusief grotten en riviertjes. De B&B is ook perfect om te relaxen bij zwembad, terras of tuin. Er kan ook van de luxe buitenkeuken gebruik gemaakt worden. Kortom, La Vecchia Scuola is zeker een aanrader als je van Italië, gastvrijheid, luxe en verwennerij houdt. Gonnie en Jurgen krijgen van ons een 10!

• 10Wilma Pauw12-08-2022

Fijn weer terug te zijn!

La vecchia scuola is nog steeds een heerlijke plek, je voelt je zo welkom, het was te kort deze keer. De komst van de buitenkeuken is een aanwinst, ik was er te kort om er gebruik van te maken, maar heb wel kunnen genieten van de kookkunsten van Antonietta die wekelijks komt koken. Kortom een plek om naar terug te keren.

• 10Heidi08-08-2022

Fantastische B&B op een toplocatie!

Een fantastische B&B op een toplocatie in een hele mooie omgeving. In 1 woord GEWELDIG; de locatie, de tuin, het zwembad, de kamers, het ontbijt alles is tot in perfectie geregeld. Jurgen en Gonnie zijn super lieve en gezellige mensen die alle gasten een onvergetelijke tijd bezorgen. Wij komen zeker een keer terug!

• 10Hans en Tonny Lemmens-Last24-07-2022

Voor alles een 10. Na deze vakantie gaat de carava

Gonnie en Jürgen hebben er alles aan gedaan om 4 weken verblijf in hun BB tot een feest te maken . De ligging is uniek , rust hebben we voor 100 % gekregen , Restaurants binnen loop afstand hebben we gemist .

• 10Jean en Gerty Pappers19-07-2022

Hier wordt je blij van !

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Aan alles is gedacht. Mooie, grote en super schone kamers. Een prachtig zwembad met fantastisch uitzicht. Een buitenkeuken zodat je je eigen maaltijd kunt bereiden. En Jurgen en Gonnie hebben alle aandacht voor hun gasten. Van ons een dikke 10!

• 10Jeannette18-07-2022

Geweldig, Italië op zijn best.

Weer een geweldige vakantie gehad bij Jurgen en Gonnie. Alles tot in de puntjes verzorgd, niets is teveel. Het ontbijt super, ook de buitenkeuken is fijn, waar je heerlijk je eigen ding kan doen. Heerlijk even bij het zwembad bijkomen van de dag. De kamers weer zo mooi en schoon. De omgeving blijft prachtig, je ondekt steeds weer nieuwe dingen. We komen zeker weer voor de derde keer terug.

• 10Eric en Anita17-07-2022

Fantastische B&B

Weer en geweldige week gehad bij Jürgen en Gonnie. Genoten van de kookkunsten van Antonietta in de prachtige buiten keuken. Het is ook super om daar zelf gebruik van te maken voor het bereiden van een lunch of maaltijd. Niet te vergeten de heerlijke ontbijtjes, het zwembad, de prachtige tuin en de liefdevolle gastvrijheid van Jürgen en Gonnie. We komen zeker hier weer terug.

Bed & Breakfast La Vecchia Scuola info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens