Tijdelijk €25 aanbetaling

La Vecchia Scuola

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 208 reviews
+50

9.8FenomenaalScore uit 208 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

208 Reviews over La Vecchia Scuola

• 8Fam. Dijkgraaf08-11-2022

In een woord: fantastisch

Heerlijk tot rust gekomen en ontzettend verwend door Gonjo en Jurgen. Wat hebben jullie er een prachtige Bed & Breakfast van gemaakt. Jullie zijn toppers! Ga zo door!

• 10Jan-Dirk en Meriam02-11-2022

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Wat een geweldig mooie B&B op een geweldig mooie locatie. Enorm genoten van de heerlijke ontbijtjes met fenomenaal uitzicht bij zonsopkomst. Prachtige omgeving, leuke dorpjes, barretjes en restaurantjes ontdekt. Ook aan de kust was het erg mooi. Zeker een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10Angelique en Edwin25-10-2022

Geweldige B & B

We hebben geweldige dagen gehad in deze mooie bed and breakfast. Jurgen en Gonnie zijn super gastvrij en weten hoe je je gasten moet verwennen. We hebben genoten van de rust, ligging, zwembad , het heerlijke verse ontbijt ‘s ochtends in de buitenlucht met een fantastisch uitzicht. Kortom een geweldige plek. We komen graag terug.

• 10Guy en Liliane23-10-2022

Zo heerlijk als thuis, maar nog beter

Een warme ontvangst, een heerlijk ontbijt in een prachtig kader van bloemen en landschap. De vele goede tips die jullie gaven, jullie mooie lach en de nodige ernst met daarbij soms heerlijk ondeugende fratsen. Dat alles overgoten met jullie eerlijk respect voor ons. Het verlangen om volgend jaar terug te gaan is er...wij gaan dus zeker terug.

• 10Niels09-10-2022

Aanrader.

Absolute aanrader. Prachtige plek om te relaxen en bij te komen maar ook om mooie dorpjes te ontdekken.

• 9Margriet07-10-2022

Genieten van stilte, uitzicht, ontbijtje in de zon

Wij bleven lekker lang! 8 nachten maar liefst. En vervelen doe je je hier nooit. We maakten mooie wandelingen en bezochten een bijzonder mooi stadje dat we nog niet kenden: Fermo! De buitenkeuken is nieuw, en fantastisch om tussen de middag een lekkere salade te maken. Lekker overdekt, dus ook prima te gebruiken bij een regenbuitje. En in oktober nog kunnen zwemmen ook! Kortom: genieten van al het goeds en de altijd opgewekte lieve gastheer en vrouwe: Gonnie en Jürgen: bedankt weer

• 10Tini en Mieke01-10-2022

Geweldige accommodatie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het authentieke B&B van Gonnie en Jurgen! Met erg mooie en luxe kamers, ook de tuin en het zwembad zien er perfect uit, met een geweldig uitzicht. We zijn er zeer gastvrij ontvangen, de sfeer was gemoedelijk en voelden ons meteen thuis. Wij zullen zeker nog eens terug gaan.

• 10Ben en Jettie16-09-2022

Boven verwachting

We hebben een heerlijk verblijf gehad in de prachtige B&B van Jurgen en Gonnie. Fantastisch gerenoveerde school uit 1932. Alles tot in de puntjes verzorgd. Kamers, zwembad, tuin, buitenkeuken, 3 gangen ontbijt met betoverend uitzicht. Op maandagavond met elkaar genieten van een heerlijk 4 gangendiner bereidt door een Italiaanse kok uit het dorp. Wat een mooie streek, veel leuke restaurants, mooie natuur, strand, prachtige dorpen. Nu alweer gereserveerd voor 2023. Nog een hoop te bezichtigen en we gunnen het onszelf weer te genieten van de gastvrijheid van Gonnie en Jurgen op deze magische plek in Italië!!!

• 10Gert &Sandra24-08-2022

B&B met een B extra van de beste

Op en top locatie. Verwennerij

• 10Peer Vos21-08-2022

Als gast de koning te rijk!

La Vecchia Scuola is een heerlijke B&B, voorzien van alle luxe en comfort. Gonnie en Jurgen streven naar perfectie, zelfs aan de kleinste details is gedacht. De gasten komen echter op de allereerste plaats. Het voelt verwend als Jurgen je bagage mee uit de auto haalt, of bij het uitgebreide 3-gangenontbijt voor de 3e keer een kop verse koffie brengt, maar het laat zien dat ze de gasten echt willen verwennen. Vanaf de B&B kijk je uit over de heuvels van Le Marche, de B&B is de perfecte basis om de streek te verkennen. Binnen een uur heb je de afwisseling van zeestrand, stadjes en bergen, inclusief grotten en riviertjes. De B&B is ook perfect om te relaxen bij zwembad, terras of tuin. Er kan ook van de luxe buitenkeuken gebruik gemaakt worden. Kortom, La Vecchia Scuola is zeker een aanrader als je van Italië, gastvrijheid, luxe en verwennerij houdt. Gonnie en Jurgen krijgen van ons een 10!

Bed & Breakfast La Vecchia Scuola info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Contrada Monocchia 14, I-62010