Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

9,6

55 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in het Nederlands

Onvergetelijke, fantastische ervaring

Anita Boullart, 24-4-2018

Fantastisch mooie Bed & Breakfast, mooie kamers, tuin, zwembad. Alles tiptop in orde. Ook mooie omgeving. Heel gastvrije gastvrouw en gastheer. Ik was hier met mijn yogagroep voor een week yoga en meditatie. We zijn compleet in de watten gelegd, heerlijk eten, op tijd een natje en een droogje. Geweldig

Een fantastische week om nooit te vergeten

Anja, 24-4-2018

Mooie locatie, rustige omgeving met een schitterend uitzicht over het landschap,

Gastvrijheid staat zeer hoog in het vaandel. Een dikke pluim

Grandioos verblijf

Frits en Tiny van der Zanden, 12-4-2018

We werden door Gonnie en Jurgen hartelijk ontvangen met een kopje koffie,

waarna we naar onze ruime kamers met eigen badkamer werden gebracht.

Gonnie en Jurgen hadden voor ons een Ebike geregeld waar ze een fantastische fietsroute op hadden gezet met mooie vergezichten. Het verblijf was verder fantastisch, ze hebben een mooi zwembad met verschillende terrasjes, waar je heerlijk van de zon en de natuur kunt genieten.

Gonnie en Jurgen ons verblijf was fantastisch

Mimi en Lou, 11-10-2017

Met een warme deken werden we onthaald. Een super verblijf waar op rust komt. Gezellig en sfeer vol. Van de natuur en zee genoten. Bijzonder was het zonsopgang concert in de wijngaard. Gonnie en Jurgen maken dat je je thuis voelt. Een prachtig paar

Schitterend B&B in een prachtige omgeving

Paul, 8-10-2017

We troffen in deze prachtige B&B een schitterende kamer met dito badkamer. Gastvrijheid wordt er met hoofdletters geschreven en beleden. Het ligt in een prachtige nog niet zo toeristische omgeving en door de gastvrijheid van Gonnie en Jurgen voel je je er vanaf het eerste moment welkom en thuis. Mede op basis van hun tips kun je schitterende uitstapjes maken en in de omgeving heerlijk eten. La Vecchia Scuola staat voor altijd in ons reisboekje.

Heerlijk tot rust komen in authentiek Italië

Camilo en Renate, 29-9-2017

La Vecchia Scuola is echt een heerlijk plekje om tot rust te komen. Gonnie en Jurgen zijn lieverds en doen alles om het je naar de zin te maken.

Zin om te wandelen of te fietsen? Loop/fiets de poort van de B&B uit en je kunt meteen heerlijk op weg. Maar iets verder in de regio zijn uiteraard ook mooie wandelingen te maken met vergezichten. (Tip: ebike huren in de buurt vanwege de heuvels).

Toch liever zin in chillen at the beach? Op een klein uurtje rijden heb je hele mooie plekjes om te verkoelen, en gelijk te genieten van een smakelijke lunch aan zee...

Wil je ‘s avonds na een douche gepakt te hebben lekker ergens gaan dineren? Er zijn genoeg plekjes binnen 10-20 minuten rijden te vinden waar je heerlijk kunt genieten. Porties waren zelfs vaak TE groot voor 1 persoon, dus “TO SHARE” is the magic solution.

Op zoek naar een fijn, rustig plekje om het authentieke Italië te ervaren? You have found it!

Heerlijke, relaxte vakantie op een droombestemming

Gert-Jan en Rian Gerritsen, 4-9-2017

We hebben van het begin tot aan het einde van onze vakantie genoten! Een heerlijke plek La Vecchia Scuola waar je je meteen thuis voelt! Je wordt echt in de watten gelegd door de eigenaars Jurgen en Gonnie. Een groot voordeel van de Marken is dat het nog niet zo toeristisch is, zodat je het echte Italie leert kennen. Echt een aanrader!!

Schitterend gelegen, zeer gastvrije en fraaie B&B

Frédérique en Carel Gaaf, 30-8-2017

La vecchia scuola is een prachtige locatie met schitterend uitzicht, waar een bijzonder leuk stel - Gonnie en Jurgen- hun gasten een onvergetelijk verblijf bezorgen. Zij denken aan alles, regelen van alles, zetten overheerlijk ontbijt voor je neus, koken zo nu en dan een 3/4 gangen diner en zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer. Wij hebben hier heerlijke dagen gehad. Zo ziet men het niet vaak. Volgend jaar ook nog een zwembad erbij. Deze school gaat hopelijk nog heel lang mee.

Frédérique en Carel

Heerlijk!

Anouk, 25-8-2017

Geweldige plek in een prachtig stukje Italië. Warm welkom, zee in de buurt en genoeg te bezoeken in de omgeving met tips van Gonnie en Jurgen.

Geweldig genoten in het mooie B&B

Hans en lia, 24-8-2017

Mooi B&B, grote kamers/ badkamer. Prachtig uitzicht vanuit de grote tuin. Genoeg terrasjes/ zitjes voor even alleen te zijn. Iedere morgen een heerlijk ontbijtje met verse gebakken brood met een schitterend uitzicht over de vallei,

Lieve mensen Jurgen & Gonnie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in Montefano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Vecchia Scuola scoort een 9.59 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: