Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

68 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Marco van Zanten
4-7-2018

Werkelijk fantastische Bed and Breakfast in Le Marche. Prachtig gebied. Het klikte met Jurgen en Gonnie vanaf het eerste moment. We hebben ons enorm op ons gemak gevoeld en dat is een mooi compliment voor Jurgen en Gonnie. Mooie luxe kamer gehad en een super ontbijt iedere morgen. Niets was hen teveel om het ons naar onze zin te maken. We kunnen dan ook niets anders zeggen dan dat deze B&B een aanrader is. Te ver? Vliegen en een auto huren is een mooie optie.

Gastvrijheid

Anton Filippo
30-6-2018

Wat een mooie ontvangst. Vanaf de eerste minuut en tijdens het kennismakingsdrankje ben je, en voel je je, welkom.

Lekkere kamers, fijn ontbijt, mooi huis, lekkere zitjes rondom onder meer het nieuwe zwembad. Tips voor trips, het restaurant wordt voor je geboekt en je maakt (als je dat wenst) kennis met allerei leuke mensen. De eigenaren van de B&B spannen daarbij de kroon.

Geweldige B&B op schitterende locatie.

Manola
25-6-2018

Een prachtige B&B in een fantastische omgeving. Ontzettend mooie locatie en heel gastvrij. Het zwembad is een aangename aanvullig. De B&B is huiselijk en mooi ingericht en Jurgen en Gonnie zorgen er voor dat er niks ontbreekt. Er zijn drankjes beschikbaar voor laag tarief en er is een gemeenschappelijke koelkast om je eigen lunch of water in te bewaren. Leuke zitjes in de tuin en een prima ontbijt met eitje naar keuze. We hebben genoten!

Toplocatie!

Annet en Eddy
24-6-2018

Onze week in La Vecchia Scuola was in 1 woord Geweldig! Jurgen en Gonnie zijn geweldige gastheer en gastvrouw, zij laten je echt thuis voelen! Je zit hier echt op een Prachtige locatie, Prachtig uitzicht, Heerlijk zwembad, Mooie kamers, Lekker ontbijt en zo is er teveel om om te noemen. Wij zouden zeggen, ga er naar toe en ga het beleven, het is meer dan de moeite waard!

Veel te kort geweest..

Marijke
5-6-2018

Was samen met mijn dochter 4 dagen te gast bij Jurgen en Gonnie...werden zo hartelijk ontvangen en zoals ik al die dagen al zei: voelde me meteen thuis. Die rust, die omgeving, die vlinders en die nachtegaal😉 Voor herhaling vatbaar en voor iedereen die nog twijfelt...niet twijfelen maar er naar toe gaan.

Wij komen zeker weer terug....

Grande

Mark en Chris
1-6-2018

Gastvrije ontvangst, prachtige kamers rustige ligging. Heerlijk zwembad om nog even wat te relaxen

Een dikke voldoende !

I.Vernooij
30-5-2018

Voor ons het eerste verblijf in deze B&B, en wat een fijne plek om te vertoeven.

De vriendelijke gastheer en gastvrouw verstaan de kunst om je thuis te laten voelen, elke morgen een heerlijk verzorgd ontbijt( veel keus en variatie), mooie kamers met wonderschoon uitzicht en ‘s avonds gaan slapen met het geluid van de nagtegaal.

Het zwembad is een fijne plek om na een gezellige dag, even te zwemmen of te relaxen met een mooi boek. Maar er de hele dag verblijven is ook mogelijk, er is een gelegenheid om zelf een lunch te bereiden en dan hoef je echt “de deur niet uit”.

De Marken is een prachtige streek waar de bewoners je vriendelijk gedag zeggen, de cafe heerlijk smaakt en de lievelijke dorpjes nog te ontdekken zijn.

La Vecchia Scuola, ik zeg: doen ;-)

Dit is de ideale vakantie voor ons in Le Marche.

Paul en Elly
29-5-2018

Het was weer een fantastische week in la Vecchia Scuola. De accomodatie was uitgebreid met een prachtig zwembad en ook de tuin was prachtig. Dit zijn natuurlijk prachtige dingen, maar waar het om gaat, de gastvrijheid de hartelijkheid en oom nu steeds meer een beetje vriendschap: dat komt van Gonnie en Jurgen.

We hebben vooral door hun beiden weer een fijne week gehad, samen met de andere gasten.

In één woord. Geweldig.

Wil Janssen
22-5-2018

Het is een fantastisch verblijf waar wij dit jaar voor de 3de keer waren. De gastgevers Gonnie en Jurgen verstaan het je ieder moment van de dag naar je zin te maken. Dit jaar met zwembad wat een echte toegevoegde waarde is. Wij hebben de omgeving verkend met de fiets en al wandelend. Je komt schitterende dorpjes tegen waar het goed toeven is. Vooral de rust is de kracht van deze regio. Echte aanrader. Voor mensen welke de rust opzoeken of actief zijn is dit het goede adres en de goede omgeving.

Fantastische B&B met heerlijk zwembad

Ingrid
19-5-2018

Voor de derde keer in de mooie B&B van Gonnie en Jurgen. Uiteraard heel benieuwd naar het zwembad. En wat een aanwinst. Na een dagje (stads)wandelen of strand is het heerlijk om nog even te zwemmen of er lekker te liggen op de ligbedjes. We zijn weer in de watten gelegd en hebben genoten van de rust, ruimte en de gastvrijheid. Geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in Montefano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Vecchia Scuola scoort een 9.61 uit 10 op basis van 68 reviews.