Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

82 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in het Nederlands

Mooi!

Marga van Sambeek
1-11-2018

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Voor herhaling vatbaar.

Johnny & Mia
4-10-2018

Aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten en mooie natuur. Zeer vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan voor hun gasten.

Genieten in stijl! Indrukwekkend.

Christel
3-10-2018

Deze bed & breakfast is prachtig gelegen, formidabel uitzicht. Je kan er genieten in alle rust en alle comfort is aanwezig. Bovendien wordt hier een heerlijk ontbijt geserveerd. Het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, gezellige stadjes en bovendien zijn er zeer goede restaurantjes in de buurt. Ook een dagje luieren aan het zwembad is hier een aanrader. De ligbedden zijn bovendien van een uitstekende kwaliteit.

Wij komen terug.

Jeanne en marlies
2-10-2018

Het is er fantastisch, hartelijk ontvangst. Tip en tips van Gonny en Jürgen betreffende onze uitstapjes.

Wat een geweldige plek!

Jessica
2-10-2018

Wat een top plek!! Top uitzicht, heerlijke kamer en vooral een op en top gastvrouw en heer. Je komt hier niets te kort!! Perfecte ligging in le Marche om leuke dagtripjes te maken en te genieten van al het mooie wat deze streek te bieden heeft. Gewoon doen!!

Een plekje waar je je thuis voelt!!

Annemieke
2-10-2018

Hartelijke ontvangst, ruime schone nette kamer met douche, koffie/thee, koelkast, magnetron en servies/bestek faciliteiten aanwezig. Mooi nieuw zwembad met groten tuin voorzien van diverse zit en lig mogelijkheden. Prachtig uitzicht. Centraal gelegen mbt vliegveld, bergen, strand en dorpjes.

Perfect

Ton
14-9-2018

Ongecompliceerde sfeer in een perfectie accommodatie op een leuke locatie.

Wij hebben onwijs genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid, lekkere bed en heerlijke ontbijtjes. De info die eigenaresse ons gaf heeft ons ook écht geholpen de omgeving te leren kennen. Je voelt je er snel écht thuis!

Geweldige B&B! Een aanrader!

Irma
17-8-2018

Wij hebben 13 nachten mogen verblijven in deze fantastische B&B van Jürgen en Gonnie waar we enorm genoten hebben van de rust, gastvrijheid en gezelligheid. De omgeving is prachtig, allemaal schilderijtjes, straalt rust uit. Heerlijk verblijf met een super ontbijt en romantische kamers en een fijn zwembad. Een aanrader!!

Juweeltje

Fam. van der Velde
16-8-2018

Wij zijn 1 week te gast geweest in de prachtige B&B van Gonnie en Jurgen in Montefano. La Vecchia Scuola is een met zorg gerenoveerde voormalige school en heeft 5 prachtige kamers met ieder een eigen badkamer. De ligging van La Vecchia Scuola is fantastisch en het uitzicht is bijzonder mooi. Prachtige zitjes buiten een prachtige tuin en een mooi zwembad maken het plaatje compleet. De enorme gastvrijheid van Gonnie en Jurgen zorgen ervoor dat je vanaf minuut 1 thuis bent. De ligging van La Vecchia Scuola is prima. Op een half uurtje heb je de kust en er zijn allerlei mooie dorpen/steden in de buurt. Voor ons is duidelijk dat wij zeker terug zullen komen op deze bijzondere plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in Montefano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.