Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

76 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in het Nederlands

Perfect

Ton
14-9-2018

Ongecompliceerde sfeer in een perfectie accommodatie op een leuke locatie.

Wij hebben onwijs genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid, lekkere bed en heerlijke ontbijtjes. De info die eigenaresse ons gaf heeft ons ook écht geholpen de omgeving te leren kennen. Je voelt je er snel écht thuis!

Geweldige B&B! Een aanrader!

Irma
17-8-2018

Wij hebben 13 nachten mogen verblijven in deze fantastische B&B van Jürgen en Gonnie waar we enorm genoten hebben van de rust, gastvrijheid en gezelligheid. De omgeving is prachtig, allemaal schilderijtjes, straalt rust uit. Heerlijk verblijf met een super ontbijt en romantische kamers en een fijn zwembad. Een aanrader!!

Juweeltje

Fam. van der Velde
16-8-2018

Wij zijn 1 week te gast geweest in de prachtige B&B van Gonnie en Jurgen in Montefano. La Vecchia Scuola is een met zorg gerenoveerde voormalige school en heeft 5 prachtige kamers met ieder een eigen badkamer. De ligging van La Vecchia Scuola is fantastisch en het uitzicht is bijzonder mooi. Prachtige zitjes buiten een prachtige tuin en een mooi zwembad maken het plaatje compleet. De enorme gastvrijheid van Gonnie en Jurgen zorgen ervoor dat je vanaf minuut 1 thuis bent. De ligging van La Vecchia Scuola is prima. Op een half uurtje heb je de kust en er zijn allerlei mooie dorpen/steden in de buurt. Voor ons is duidelijk dat wij zeker terug zullen komen op deze bijzondere plek!

Zo mooi, echt een plaatje!

Yolanda van Dijk
12-8-2018

Het is een heel mooi school gebouw! De kamer en de badkamer waren erg ruim. Het uitzicht was prachtig en het zwembad fantastisch! Het ontbijt was lekker uitgebreid! De eigenaars gaven ons goede adresjes waar wij konden eten en wat wij konden bezoeken. Zij waren erg attent, enthousiast, service gericht en behulpzaam.

Het was voor ons de eerste keer dat we een B&B hadden geboekt maar wat hebben we genoten. De gastheer en gastvrouw zijn helemaal top! De locatie is prima en je kunt er heerlijk tot rust komen. Ook aan het zwembad was het heerlijk vertoeven nadat we in de ochtend diverse leuke plaatjes hadden bezocht. Het eten was er overal heerlijk en overal kun je nog de echte Italiaanse sfeer proeven. Kortom zeker een aanrader!

We hebben genoten tijdens een geweldige week.

Servaas en Plony
2-8-2018

Prima accommodatie, mede door mooie ligging. Zwembad veraangenaamt het verblijf.

De gastheer en gastvrouw leggen de gasten in de watten met een goed verzorgd ontbijt. Overigens kunnen zij ook een uitstekend diner bereiden.

Zij hebben goede tips voor trips en eetgelegenheden.

La Vecchia Scuola: een aanrader!!

Anneke & Epie
25-7-2018

Voor de tweede keer te gast geweest bij de prachtige B&B la Vecchia Scuola in Montefano, waar we weer hartelijk zijn ontvangen door gastheer/-vrouw Jurgen en Gonnie.

La Vecchia Scuola kenmerkt zich ondermeer door gastvrijheid, kleinschaligheid, stijlvolle inrichting, mooie ligging in de prachtige streek Marche.

Een aanwinst t.o.v. het vorige bezoek is de realisatie van een royaal zwembad met uitzicht op de glooiende omgeving.

Marco van Zanten
4-7-2018

Werkelijk fantastische Bed and Breakfast in Le Marche. Prachtig gebied. Het klikte met Jurgen en Gonnie vanaf het eerste moment. We hebben ons enorm op ons gemak gevoeld en dat is een mooi compliment voor Jurgen en Gonnie. Mooie luxe kamer gehad en een super ontbijt iedere morgen. Niets was hen teveel om het ons naar onze zin te maken. We kunnen dan ook niets anders zeggen dan dat deze B&B een aanrader is. Te ver? Vliegen en een auto huren is een mooie optie.

Gastvrijheid

Anton Filippo
30-6-2018

Wat een mooie ontvangst. Vanaf de eerste minuut en tijdens het kennismakingsdrankje ben je, en voel je je, welkom.

Lekkere kamers, fijn ontbijt, mooi huis, lekkere zitjes rondom onder meer het nieuwe zwembad. Tips voor trips, het restaurant wordt voor je geboekt en je maakt (als je dat wenst) kennis met allerei leuke mensen. De eigenaren van de B&B spannen daarbij de kroon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Scuola in Montefano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.