Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

9.7Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montefano

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor La Vecchia Scuola voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

Contact

119 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• 2019
    10Henry11-11-2019

Fabeltastisch!!!!

In oktober meegedaan met de wijnbeleving. Wat een fantastische week!!!! Jurgen en Gonnie hadden het tot in de puntjes georganiseerd. Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze ook nog verantwoordelijk waren voor het schitterende weer. We hebben verschillende wijnhuizen bezocht en een mooi inkijkje gekregen in hoe wijn in Le Marche wordt geproduceerd. Mooie verschillen gezien tussen kleine "traditionele" wijnhuizen tot producenten die zelfs veganistische wijn maken. De manier waarop Jurgen en Gonnie hun B&B runnen zag je ook weer helemaal terugkomen in hoe deze week was georganiseerd. Hier is het woord perfectie voor uitgevonden. Niets dan lof.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Sander & Anne08-11-2019

Italië op z'n best!

Prachtige locatie, rustig gelegen en toch centraal. Heerlijke eetgelegenheden binnen een straal van 15 min en paradijselijke strandjes op 35 min rijden. Accomodatie heeft een relaxte sfeer, gastvrij en is tot in de puntjes verzorgd. Super tips van de eigenaren waar naartoe te gaan voor een hapje, drankje of bezoekje.

• 10Nicole18-10-2019

Top!!

In oktober ben ik samen met een vriendin bij La Vecchia Scuola geweest om deel te nemen aan het vriendinnenweekend. We werden zeer gastvrij ontvangen door Gonnie en Jurgen en wat hebben ze ons enorm in de watten gelegd. Iedere ochtend kregen we een erg uitgebreid ontbijt met versgebakken brood, eigengemaakte jam, vers gesneden vleeswaren, vers geperste jus d’orange enz. Niets was onmogelijk! Ook hebben we deelgenomen aan een Italiaanse kookworkshop waar we o.a. zelf tagliatelle hebben gemaakt. Het was super leuk en ontzettend lekker. De laatste avond hebben Gonnie en Jurgen voor ons een heerlijk diner klaargemaakt. De gastvrouw en gastheer zijn ontzettend aardig en geven heel veel tips om je dag te besteden. Leuke dorpjes die je kunt bezoeken, restaurants waar je heerlijk kunt eten en ga zo maar door. Het weekend was super en dat komt zeker ook door de vriendelijkheid en gastvrijheid van Gonnie en Jurgen! Tot een volgende keer!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jolanda15-10-2019

Geweldig!

In oktober een vriendinnenweekend bij La Vecchia Scuola mee mogen maken. Wat zijn we in de watten gelegd en wat een fantastische locatie en een warm ontvangst. Deelgenomen aan een superleuke kookworkshop gegeven door de Italiaanse Monica met overheerlijke tagliatelle en courgette bloemen. Gonnie en Jurgen maakte elke ochtend een lekker ontbijt met vers brood, eigen gemaakte jam, cake, vers gesneden vleeswaren enz. De laatste avond ook nog mogen genieten van een heerlijk 3- gangen diner, bereidt door de gastheer en gastvrouw. Ze hebben het super voor elkaar en weten je alles te vertellen over de omgeving. Welke dorpjes/steden je kunt gaan bekijken en welke markten er zijn. Welke stranden je kunt bezoeken en waar je kunt genieten van een heerlijke lunch aan zee. Het was een top weekend en dat komt zeker ook door Gonnie en Jurgen! Tot de volgende keer!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10André en Lisette22-09-2019

Top!!!!!

Wat een fantastische plek. Ideale ligging voor leuke uitstapjes. Zeer mooie B&B met een heerlijk zwembad en leuke zitplekjes met een adembenemend uitzicht over het mooie landschap. Elke ochtend een heerlijk ontbijt met verse eitjes en streekproducten. Dit alles wordt gerund door een enthousiast, leuk stel die met veel passie dit alles verzorgen. Jurgen en Gonnie, bedankt en tot ziens.

• 10Annemarie en Hans15-09-2019

Geweldig!

Een B en B, beter kan het volgens ons niet!! Gonnie en Jurgen zijn ontzettend gastvrij, je voelt je meteen heel erg welkom! De kamers met sanitair, het ontbijt, de omgeving, de rust... alles klopt! Gastheer en gastvrouw stellen alles in het werk om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben ontzettend genoten!

• 10Jan en Julia13-09-2019

Het was grandioos!

Gonnie en Jurgen hebben ons heel hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje. La Vecchia Scuola, een mooie accommodatie, gesitueerd op een ruim opgezette super locatie met een zwembad en een aantal zitjes. Zelfs in het donker heb je een prachtig uitzicht. We waren meteen onder de indruk en heel benieuwd hoe het er ’s ochtends uit zou zien. Nou, FANTASTISCH dus. Opstaan en dan dat uitzicht. Hoe leuk is dat! Gonnie en Jurgen zijn werkelijk waar de perfecte hosts. Heel gastvrij, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Met het ontbijt dat zij klaarmaken i.c.m. het adembenemende uitzicht begin je gegarandeerd met een lach aan de dag. De kamers zijn prima. Lekker ruim, met goede, grote bedden. De badkamer is eveneens dik in orde. Ook die is ruim en de douche heeft een lekkere volle straal. Kortom, La Vecchia Scuola is een B & B om U tegen te zeggen!

• 10Gertjan en Priscilla10-09-2019

Super.

We hebben een geweldig verblijf gehad in de Vecchia Scuola bij Gonnie en Jurgen. Accomodatie is erg mooi, locatie in de streek is goed met veel mooie dorpjes, zee en natuur in de buurt. Perfect gelegen voor zowel wandelen als fietsen maar ook voor wat luiere dagen aan het zwembad, op marktjes in de buurt, of op het strand. Gonnie en en Jurgen zijn voor ons een geweldige gastvrouw en gastheer geweest, ze hebben ervoor gezorgd dat we ons snel ‘thuis’ voelden in hun huis en hebben ons erg goed geholpen met het vinden van leuke activiteiten en mooie plekjes in de buurt. Gewoon erg leuke mensen waar je graag wat langer blijft dan gepland (hebben we dan ook gedaan). We zouden er zonder meer weer graag terugkomen.

• 10Sandra en Gert Jansen08-09-2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar

Top locatie! Schitterende B&B met een top gastvrouw en gastheer. Geweldige kamers, fantastisch ontbijt, zwembad met heerlijke ligbedden. B&B ligt op ca 30 min van diverse stranden en ook diverse mooie dorpen dichtbij

• 10Irene & Rik07-09-2019

Geweldig

Op aanraden van familie hebben wij geboekt bij La Vecchia Scuola. Wat een rust en een prachtige omgeving. De locatie is geweldig, sfeervol en schoon. Gonnie en Jurgen zijn zeer gastvrij, kennen de omgeving en zijn enorm begaan met hun gasten. Je voelt je er echt thuis. Wij kijken met veel plezier terug op ons verblijf en kunnen het iedereen aanraden.

Gereisd met partner in juli 2019

6 tips over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Mayke Herberts, 30-11-2019

La Vecchia Scuola is een riante vakantiewoning met sfeervolle kamers en authentieke Italiaanse ornamenten.

Vanuit de tuin geniet je van een zwembad met prachtig uitzicht op de heuvels van Le Marche.

De accommodatie heeft Nederlandse eigenaren en ligt een klein halfuurtje van zee (aan de Adriatische kust) en het vliegveld van Ancona (Falconara).

De tweepersoonskamers zijn comfortabel en ieder voorzien van eigen badkamer.

• Mayke Herberts, 25-05-2019

Er is een leuke video op YouTube van Zoover met tien beste B&B’s van Italië. Deze B&B staat op nummer zeven! Zie: https://youtu.be/j6BlcdasESA

• Gonnie, 21-01-2016

De zee en het strand zijn op 20 minuten rijden. Bezoek schitterende badplaatsen of plekjes als Sirolo of Porto Recanati.

2 vragen over Bed and Breakfast La Vecchia Scuola

• Niels, 24-04-2019

Electrische auto

Is er wellicht iemand die ons kan aangeven of we in de buurt een electrische auto, Tesla model3, kunnen laden?

• Eddy en José Doomen, 17-04-2018

hoe er naar toe auto of vliegtuig?

Wij twijfelen of we met het vliegtuig zullen gaan en dan een auto huren of met de auto er naar toe. Wie heeft tips? In de maand augustus.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar