Géén boekingskosten

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

ItaliëLe Marche (De Marken)Monteciccardo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Podere Sei Poorte (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 516 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 516 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Podere Sei Poorte is geen grote luxe camping, maar juist de ideale plek om te genieten in de natuur van de regio Le Marche. De plaatsen zijn ruim, het restaurant biedt kwalitatief goed eten en je kunt lekker afkoelen in het zwembad. Er is zelfs een app om brood mee te bestellen. Tip in de omgeving is kaas proeven bij Kaasboer Beltrami.

520 Reviews over Podere Sei Poorte (Glamping)

• 9Verheyen Marleen04-08-2022

heerlijk

Wij komen hier al meerdere malen en telkens even gastvrij ontvangen. Wij komen hier heel graagg voor de lekkere keuken. De brunch was weeral tip/top. Het hotelsysteem (betalen bij vertrek) is ook heel gemakkelijk. Wij gaan zeker nog terug. Jullie doen het super.

• 9Marco Doorten04-08-2022

Héérlijke vakantie op een gezellige camping

Prachtige en zeer nette camping. Wij werden na een lange reis zeer gastvrij ontvangen met een drankje op het terras. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is netjes en schoon. Ook erg leuk zijn de pizza avonden. Strand tussen Pesaro en Fano is een aanrader. Kortom een héérlijke vakantie gehad!

• 9Jeanette van Tiel04-08-2022

Super warme heerlijke ontspannen vakantie gehad

Bij aankomst werden we warm ontvangen. Zo'n ontvangst hebben we eerlijk gezegd in al die 30 jaar dat we kamperen nog nooit gehad. Na een lange reis werd er verzocht om eerst lekker op het terras plaats te nemen dan zou ze wat te drinken halen.. (dat was al een heel goed begin). Ze nam de tijd om alles uit te leggen. Mooie ruime plaatsen (wij stonden op 115) Eigen watertappunt heel erg fijn maar niet voor te drinken (werd ook netjes gezegd). Stonden pal naast het sanitair maar geen enkele keer overlast ervaren. Het sanitair werd netjes dagelijks schoongemaakt. 1x gegeten en dat was top, bediening heel erg vriendelijk. Kleine winkel voor noodgevallen maar je kon er gewoon een maaltijd samenstellen als dat nodig was geweest. Aanrader is de brunch op zondag. Ondanks de mooie locatie is de afstand naar de provinciale weg al gauw 20 minuten de berg af. Fietsen met accu is aan te bevelen anders is het hard werken Top vakantie gehad

• 8Joost03-08-2022

Fijne rustige en mooie campi g

Camping midden in de prachtige Marken. Heel vriendelijke eigenaren en leuk en vlot personeel. Iedereen doet z’n best om het je naar de zin te maken. Ruime plaatsen. Leuk restaurant en klein zwembad, meer voor de kinderen. Mooie vertrekplek om de prachtige Marken te ontdekken: natuurschoon, leuke plaatsen en strand. Ga voor het rustigere strand naar een plek tussen de plaatsen Fano en Pesaro in. Aanrader!

• 9Nina en Joost03-08-2022

Fijne camping gelegen tussen heuvels in Le Marche

Tijdens onze vakantie hebben wij genoten van het verblijf op deze camping. De camping heeft alles wat je nodig hebt: een fijn zwembad, restaurant, winkeltje, sanitair dichtbij de plaatsen en iedere ochtend vers brood! Het bestellen van de broodjes via de app is top en het hotelsysteem zorgt voor een hoop gemak! Het personeel op de camping doet erg haar best om het naar je zin te maken.

• 8Anita02-08-2022

Heerlijke vakantie in prachtig/ rustig gebied

Ruime rustige plaats die bij aankomst nog niet helemaal kampeer klaar was maar dat werd snel verholpen. Vriendelijk en behulpzaam team dat denkt in oplossingen Hotelsysteem voor consumpties ideaal Heerlijk gegeten op terras zowel de zondag brunch als diner Voldoende ligstoelen bij zwembad die in hoogseizoen aan de kleine kant is. Mooie dorpjes in de omgeving, enig nadeel is de afstand tot het strand, is ongeveer half uurtje rijden, wel weer door schitterend landschap.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Heidi29-07-2022

Schön gelegener und gepflegter Campingplatz

Wir wurden mit einem Getränk herzlich empfangen. Die Plätze sind groß und überwiegend schattig. Die Sanitäranlagen waren sehr sauber. Das Restaurant bietet leckere Pasta/Pizzabuffetts. Auch der Pool ist klasse mit tollem Blick auf das Hügelland. Allerdings ist das Angebot des Minimarktes sehr begrenzt. Wir habe eine angenehme Woche hier verbracht und werden mal wieder kommen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Roland en Margreet24-07-2022

Heerlijke camping, wat wil je nog meer !

Heerlijke rustige camping, prachtig mooi gelegen ! Persoonlijke en zeer gastvrije benadering. Wij vielen met onze neus in de boter door onze vakantie daar te beginnen met een overheerlijke brunch. echt super !!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Matthijs23-07-2022

Heerlijke camping!

Prachtige en zeer nette camping. Wij werden ontvangen met een drankje op het terras, met prachtig uitzicht. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De camping heeft mooie ruime en rustige plaatsen, de drukte kan opgezocht worden in het erg goede restaurant of op het terras. Sommige plekken hebben wat meer schaduw dan de andere, maar met een tarp is het goed te doen. Toiletvoorzieningen zijn prima. Erg net, maar soms wel wat koud water. Echte aanraders zijn de aanschuifdiners en de zondagbrunch.

Wij komen hier graag nog een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Janny Vonk22-07-2022

Erg mooi en super vriendelijk.

Heerlijke om in Italië zo’n fijne camping te treffen. We kenden het niet en belden ‘lukraak’ wat campings op voor een plekje voor één nacht op weg naar de boot naar Griekenland vanuit Bari. Waar overal ‘sorry, complet’ klonk was er ineens de vrolijke stem van Michelle. ‘Ja hoor, prima! Tot zo dan!’ En de ontvangst was allerhartelijkst. We zijn twee dagen gebleven en komen zeker nog eens terug. Ook voor gezinnen met kinderen een Eldorado.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar