Tijdelijk €25 aanbetaling

Podere Sei Poorte (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Podere Sei Poorte (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 540 reviews
+41

8.1FantastischScore uit 540 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Podere Sei Poorte is geen grote luxe camping, maar juist de ideale plek om te genieten in de natuur van de regio Le Marche. De plaatsen zijn ruim, het restaurant biedt kwalitatief goed eten en je kunt lekker afkoelen in het zwembad. Er is zelfs een app om brood mee te bestellen. Tip in de omgeving is kaas proeven bij Kaasboer Beltrami.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

540 Reviews over Podere Sei Poorte (Glamping)

• 10Jac en Paula van Vugt19-10-2022

Het voelt als thuiskomen.

Voor de tweede keer zijn we ruim een week op deze camping geweest. Zoals vorig jaar hebben we ook dit jaar genoten van de omgeving en natuurlijk van de eigenaren Hans en Sietske met hun team. De plaatsen zijn zeer ruim en het sanitair ligt altijd dichtbij en wordt geregeld schoongemaakt. De receptie en het restaurant met terras liggen in de buurt van het zwembad, waardoor het rustig is op de kampeerplaatsen. De diners, die in het laagseizoen drie keer per week worden opgediend, verdienen een zeer grote pluim. Natuurlijk moet je ook de zondagse brunch meemaken, waarbij je aan lange tafels kunt genieten van diverse heerlijkheden. Dit is een camping waar je je door Sietske en Hans met het team het gevoel krijgt dat je thuis bent. Dit is een aanrader met vele uitroeptekens.

• 9José Menger27-09-2022

Supertof,

Wij zijn op 2 september 2022 aangekomen met het idee om 3 nachten op deze camping te verblijven. Aangezien wij het zo enorm naar ons zin hadden werden het 6 nachten! Waarom? Heel vriendelijke ontvangst, prachtige ruime plekken, prima sanitair, en een heel goede prijs! Maar vooral de warme ontvangst, de zondag brunch met een aantal gasten tezamen aan lange tafels ( echt op de Italiaanse manier!), Overheerlijke gerechtjes, met heel veel keus, alles gemaakt door Sietske, de eigenaresse en haar team! Plus natuurlijk heerlijke wijnen uit de wijnkelder van Hans ( eigenaar ). Deze wijnen komen allemaal uit de regio. Op woensdagavond hebben wij weer gereserveerd , nu voor een 4 gangen vis menu! Zo lekker, gezellig, en kennis gemaakt met hele leuke mensen. Uiteraard een prachtige omgeving om wandeltochten te maken en met ATB fietsen of E bikes mooie fietstochten te maken! Wat ons betreft een echte must! Dank je wel Hans, Sietske en team

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Henk en Fia24-09-2022

Een heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Deze zomer waren wij voor het eerst in le Marche. Aanvankelijk hadden we een andere camping geboekt maar deze viel ons erg tegen. Zo kwam het dat we 's avonds rond 20.00 uur aankwamen op Podere sei Poorte. En wat werden we hartelijk ontvangen! We voelden ons direct thuis. We kregen een prachtige plek met heel veel ruimte en mooi uitzicht. Hans en Sietske doen er alles aan, samen met hun gezin en het team, om je een fantastische vakantie te geven! Iedereen hier is even aardig en vriendelijk. De gezamenlijke maaltijden zijn een feestje! De zondagse brunch, op een heel leuke manier ingeleid door Hans, is top! Zwembad ligt prachtig, fijne stoelen er omheen en na het zwemmen een lekker drankje op het terras waar ook alle mensen je op een heel gezellige manier verwelkomen en informeren naar je vakantie. Een sfeer waar wij ons heerlijk in voelden en die je niet vaak meer tegenkomt. Wij komen graag terug op PsP in het prachtige le Marche

• 9Judith17-09-2022

Heerlijke dagen gehad

Na een keer eerder op deze camping te zijn geweest, wilden we heel graag terug. Sietske en Hans, en hun team, hebben gastheerschap hoog in het vaandel staan. Een mooie, grote plek met prachtig uitzicht. Het eten met elkaar, 's avonds of tijdens de Zondagse brunch, is heerlijk en heel gezellig, waardoor er ook een leuke sfeer op de camping is. In de omgeving is genoeg te zien en te doen, en Le Marche is prachtig. De wegen zijn niet geweldig (zoals heel veel in Italië), maar met de routebeschrijving van de website is de camping prima te bereiken, ook met een caravan. Wij komen zeker weer terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Brigitte Vestjens16-09-2022

Warm, persoonlijk en klantgericht

Wij waren dit jaar met ons gezin voor de tweede keer op deze prachtige camping. Sowieso een geweldig mooi terrein met zeeeer ruime plaatsen. Hans en Sietske weten met hun team een perfecte sfeer neer te zetten. Heel relaxed, warm en klantgericht. Werkelijk alle eten wat uit de keuken komt is in een woord top! Goede wijnkaart, prachtig mooi zwembad. Een echte aanrader

• 8Fred en Petra Smits15-09-2022

Heerlijke rustige camping, een aanrader!

Prachtige safari lodge tent met complete inrichting. Het is net een huis, het ontbreekt aan niets. En dan de stilte en rust op de camping. Heerlijk genoten van de krekels en vogeltjes en het mooie uitzicht op het vele groen. De app voor de broodjes service vonden wij super handig! Luxe camperen, echt een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Rob van Maanen11-09-2022

Prima camping

Mooi gelegen camping, waarbij eigenaren er alles aan doen om het gasten naar de zin te maken. Prima faciliteiten, maar we weten niet hoe de belastbaarheid in het hoogseizoen is. Tijdens ons verblijf was er meer dan voldoende plek. Camping is wel behoorlijk weggestopt en relatief ver weg van bezienswaardigheden in de omgeving. Zonder auto en kilometers kom je nergens. Wel een beetje jammer dat het echt een Nederlandse enclave is, maar meningen hierover verschillen. Brunch en aangeboden diner waren top! Welkomstdrankje voelde gastvrij. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Hans11-09-2022

Topcamping met een zeer persoonlijke touch

We hebben een fantastische tijd gehad, met een bijzondere zondag brunch. Ook op maandagavond op de camping gegeten en dit was ook weer bijzonder goed.

• 9Paul en Femy Bulters11-09-2022

Fantastische week

Wij hebben een fantastische week gehad op deze fraai in het landschap ingepaste camping. De familie en het personeel doet er alles aan om je een vakantie te bieden in een familiare sfeer. De over het terrein verspreide toilet- en doucheunitswerden goed schoongehouden en het zwembad en het gezellige terras maken het verblijf helemaal af. Een heerlijke brunch met alle gasten typeren de gastvrijheid van Hans en Sietske. Toppie!

• 7Daniela30-08-2022

Zeer leuke week gehad op een fijne camping.

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping met onze drie kinderen. Waren wel in de laatste weken van de schoolvakantie en dan is het al iets rustiger op de camping. Voordeel was dat wij zelf ons plekje konden zoeken en vonden er een met de nodige schaduw (handig op deze camping). De route er naar toe was goed beschreven en ondanks dat het wegdek soms wat slechter is een prima weg te rijden met een aanhangertje. Dat je voor leuke uitstapjes wat verder moet rijden is voor ons totaal geen probleem geweest. Sanitair en afwasgelegenheid is redelijk, maar bij ons wel schoon. Zwembad is niet groot maar omdat er minder vakantiegangers goed te doen. Pizza avond was prima en gezellig. Wifi was goed (belangrijk voor de pubers :-)).

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar