Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Sei Poorte (Glamping) voor je op een rij gezet:

398 reviews over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in het Nederlands

relaxed

fam Besteman
21-9-2018

ruime plaatsen, leuke ontvangst en leuk team.

Prettige sfeer.

Heerlijk eten.

Fijne nette camping in een mooie omgeving

Han ten Kate
20-9-2018

Het is een Camping die midden in de natuur ligt. Ik kan niet oordelen over het hoogseizoen. Maar ik heb er 14 dagen gestaan in het naseizoen. En er waren nog redelijk veel mensen. Het was gezellig druk. De camping is netjes het eten was goed en bijzonder. zwembad was lekker en de toiletgebouwen waren netjes. De eigenaresse is erg vriendelijk en De eigenaar heb maar één of twee keer gesproken maar die lijkt mij ook wel Oké De omgeving is prachtig. Het is nog niet ontdekt door de grote massa dus je ziet veel mooie plaatsjes met leuke restaurantjes maar niet met veel souvenirwinkels.

Heerlijke camping - we gaan zeker terug

Judith Bismeijer
17-9-2018

Een hele fijne camping met een goede sfeer. De gastvrijheid van Hans en Siekske is buitengewoon, en dat begint al bij de enthousiaste ontvangst. We hebben heerlijk, en heel gezellig, gegeten op het terras met andere campinggasten. Het sanitair is eenvoudig maar schoon.

Vacanceselect

Rustig genieten in het naseizoen.

Hans en Greet Varenhout
15-9-2018

Wij waren op de camping toen het hoogseizoen voorbij was en het naseizoen begon. Er waren voldoende plaatsen, het was er rustig, ook bij het zwembad. De ontvangst was erg vriendelijk en persoonlijk. Onder het genot van een drankje werd eea toegelicht. Het restaurant was een positieve verrassing. 4-gangen menu met veel zorg klaargemaakt. De antipasti waren heerlijk. Het was fijn dat je er voor kon kiezen in een groep met andere gasten te eten of gewoon samen met je partner. Het bezoek aan de pasta- en wijnproeverij is een aanrader. Het was verzorgd, relaxt, met passie en lekker.

De ligging is inderdaad afgelegen, maar de omgeving is erg mooi.

Wij zouden de volgende keer voor een andere accommodatie kiezen (lodge of glamping lodge). Wel op deze camping. Wij hadden nu een mobil home, die is toch wat gedateerd. Maar zeker in het naseizoen ook goedkoop.

Prima camping in rustige streek

Anne
9-9-2018

Prima camping. Ruim opgezet met veel kleinere toiletvoorzieningen dus nooit ver lopen. Er zijn kampeerplaatsen met weinig schaduw maar wij hadden een prachtige plek met enkele boompjes waar we onze tent onder konden zetten zodat we 's morgens en 's avonds weinig last van de zon hadden. De voorzieningen (zwembad en toiletten / douches) zijn niet heel lux maar zijn in goede staat, functioneren prima en worden goed schoongehouden. Mijn kinderen vonden de douchekop alleen erg hoog zitten.

In het restaurant kun je goed eten, de bediening is prettig, de pizza-avond lekker makkelijk en het hotelsysteem voor het afrekenen is dat ook.

Wat ik een beetje miste was de Italiaanse sfeer op de camping. De gasten zijn voornamelijk Nederlands en ook de bediening. Maar ook wel weer makkelijk.

Verder nog een pluim voor de eigenaar. Hij kwam mij helpen toen ik 's avonds om 23.00 uur autopech had en hulp nodig had.

Prettige camping!

Fam. Nieuwland-Heerings
27-8-2018

Ruim opgezette camping, grote plaats, schoon sanitair.

Schaduw mag meer, bomen zijn laag.

Service is goed, zeer vriendelijk personeel.

Bezoekers van de camping zijn rustig, kinderen zijn netjes opgevoed/worden goed begeleid.

Het eten in het restaurant is heerlijk. De bediening is erg jong en doet zijn best, maar moet nog veel leren.

Altijd plek bij het zwembad op een bedje, wel klein zwembad voor spelende kinderen.

De camping ligt erg afgelegen, waardoor je steeds lang moet rijden om ergens naar toe te gaan.

Familie van E
22-8-2018

Wij begrijpen de negatieve reacties niet zo. Het is een erg nette camping met zeer ruime plaatsen. Voor de kids leuke activiteiten en inspraak hierop. Brood bestel app super handig! Inderdaad duurt het even voordat je bij een supermarkt bent, maar daar kan je rekening mee houden. Enige nadeel zelf vonden wij dat er weinig schaduw was en met de hitte alleen bij restaurant lekker wegens het windje en schaduw. De eigenaar deed zijn best om het zwembad netjes te houden en jeugd aan te spreken op hun uitbundige gedrag. Alle personeel even vriendelijk en wij geen lange wachttijden ervaren! Bij aankomst een persoonlijk welkom met drankje en laagdrempelig om info te vragen. Prettige sfeer... Kortom: we komen graag nog eens terug!!

Prima

Fam Kockmann
18-8-2018

Prima ruim opgezette camping met nagenoeg geen schaduw. Kom je hier met kinderen van ongeveer zes tm twaalf jaar dan heb je hier een goede camping aan. Kom je alleen met je partner zonder kinderen en zoek je een rustige camping blijf dan weg. Wij stonden aan een speelveld welke tot 23:00 uur wordt bevolkt door luidruchtige kids met een vreselijk hard krakende schommel. Er is geen enkel toezicht hierop. De plekken zijn zeer ruim en de omgeving prachtig. Zwemmen is onmogelijk het bad is bomvol met kinderen. Het eten is heel erg goed, wel geduld hebben, wij hadden bijna twee uur wachttijd maar wel superlekker. Het personeel bestaat uit studenten. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam , de eigenaarrookt vooral dikke sigaren ...

We waren er in het absolute hoogseizoen, in rustiger periode ws een hele andere indruk.

We gaan hier niet meer terug...

Joost
17-8-2018

Positief:

Ruim opgezette camping

Lekker eten bij het restaurant en leuke thema-avonden

Aandachtspunten:

- Lastig terrein met de caravan, zowel de weg er naar toe als op de camping zelf.

- Veel jeugdig personeel waardoor de service niet optimaal is op het terras / restaurant. Hier naast tevens onderbezetting, waardoor er eigenlijk geen bediening was op het terras. Voor je bestelling moest je aan de bar zijn, anders kreeg je niets... Gebrek aan meer ervaren personeel om e.e.a. te coördineren.

- Onduidelijke / onvoldoende communicatie over activiteiten / thema-avonden.

- Zwembad is eigenlijk te klein en te druk voor in het hoogseizoen, het water zag er niet aantrekkelijk uit (troebel).

- Hotelsysteem wat gehanteerd wordt bij bestelling lijkt erg fraude-gevoelig, je hebt eigenlijk geen inzicht in je bestellingen. Een handtekening op een rekening zou hierbij al een oplossing kunnen zijn.

- Ligt afgelegen.

Gezellig, mooi gelegen, kindvriendelijk. Top!

Familie W.
13-8-2018

Heerlijke camping in de prachtige heuvels van de Marken!Ruim opgezette (Nederlandse) camping.De plaatsen op 1e gedeelte van de camping hebben meer schaduw dan op het tweede gedeelte.Wij stonden op het eerste gedeelte, dichtbij de receptie, het zwembad, het voetbalveld, de visvijver enz.Het zwembad is open van 9 tot 7. Je mag er duiken, geen bommetjes maken.Dit vonden onze kids in eerste instantie jammer, maar ze hebben zich prima vermaakt.De app om brood te bestellen werkte goed, ook het hotelsysteem prima. (als je dat niet wilt, kan dat ook)Er is een animatieteam die iedere dag 1 of 2 activiteiten organiseert, de kids hebben inspraak hierin.Leuk!De brunch en vooral het pizzabuffet was top!Drankjes wel prijzig (2,90)

Een nadeel, de camping ligt wel echt ver van de 'bewoonde wereld'. De grotere supermarkt is een half uur rijden en voor de kids is er behalve het bezoeken van dorpjes weinig actiefs te doen. Toch een fijne vakantie gehad!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in Monteciccardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.