Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Sei Poorte (Glamping) voor je op een rij gezet:

366 reviews over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in het Nederlands

Lekker relaxen

Daan Hoog, 10-3-2018

Prachtige ligging, mooi uitzicht, fijn zwembad, gezellig terras/restaurant

Leuk om Urbino te bezoeken.

Voor een grote supermarkt moest je wel ver rijden, half uur enkele reis.

Heerlijke plek om te ontstressen

Ineke raukema, 13-1-2018

Prachtige plekken, heerlijk eten, leuk personeel

Mart, 12-1-2018

Alles. Goede leiding. Goed eten. Mooie camping. Mooie streek

Geweldig!

Parker, 9-1-2018

Camping met een prachtige ligging, zeer gastvrij, mooi zwembad.

Sanitair is onderverdeeld in kleine "huisjes" die over de hele camping staan (lekker warm water, geen solair maar komt gewoon uit de geiser).

Veel Nederlanders maar dar vonden wij prettig.

Heerlijk eten in het restaurant.

Wij komen terug!!

prijs-kwaliteit niet in balans

Mama van 2, 13-12-2017

Mooie camping. Zwembad ligt niet centraal dus steeds ver lopen en klimmen. Met kleine kids niet te doen. Gras en zand rondom zwembad ipv bestrating dus snel modder en vies water. Ontvangst zeer hartelijk. Eten subliem. Bediening op 1 uitzondering na matig. Alle dagen koud water bij de douches (werkt op solar), zowel vroeg als laat. Ver van mooie plaatsen dus veel in de auto om iets te zien. 100% Nederlandse gasten. Mooie camping met meer potentie maar voor die prijs zijn er echt veel betere campings met betere voorzieningen.

Heel aangenaam

Albert Visser, 14-11-2017

Mooi gelegen terras camping. In mooie wandeling omgeving. Ruime plekken. Schoon sanitair.

Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars en personeel.

Ook mooie tent huisjes te huur.

Een plek om terug te komen.

Van Bruggen, 25-9-2017

Een fantastische camping met een gemoedelijke karakter.

De tent waar wij in verbleven was van alle gemakken voorzien. De tent is heel ruimtelijk opgezet en de luxe van een douche en toilet was erg prettig. We hadden een prachtig uitzicht vanaf de veranda voor onze tent.

Zelfs in het laagseizoen kan je op verschillende avonden aanschuiven om heerlijk te eten. Je voelt je volledig in de watten gelegd. Ook de zondagse brunch is heel bijzonder. Heerlijk eten terwijl je een prachtig uitzicht hebt. Wat ook fijn is,is dat je via een app je brood voor de volgende dag kunt bestellen.

De dames en heren van het personeel zijn heel vriendelijk en open. Ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor je klaar. Hans en Sietske, de eigenaren van de camping zorgen voor een 'thuis' gevoel.

Deze camping is zeker een aanrader! Een oase van rust, maar ook een bron van gezelligheid en warmte.

Ontspannen tussen de natuur

Elly, 21-9-2017

Als je voor de tweede keer voor dezelfde camping kiest, wil dat zeggen dat de eerste keer sowieso goed is bevallen. Wij hebben dit jaar alweer de prettige sfeer mogen ervaren tijdens onze vakantie, deze keer in een lodgetent waarin niets ontbrak, keurig en met goede bedden. De plaatsen zijn ruim, daardoor heb je veel privé als je daarvoor kiest, mocht je daarnaast gezelligheid zoeken met anderen, dan vind je dat op het grote terras. Bij alles (het positieve) wat verder is gezegd, sluiten wij ons voor 100% aan. Je kunt over alles wel iets zeggen, dat houdt je toch: voor de een is het dit, voor de ander is het dat. Het (Italiaanse) eten wat Sietkse bereidt (met medewerkers) is voortreffelijk!! Een absolute aanrader is ook de heerlijke zondagsbrunch, het was reuze gezellig! Een andere keer weer: vast en zeker!

Heerlijke camping

Marjo, 19-9-2017

Eind aug./begin sept. 2017 een aantal dagen op deze camping geweest. We werden al gelijk welkom geheten met een drankje. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Superleuk! We hebben eigenlijk niets gemist tijdens onze vakantie en dit was veruit de beste camping van de 7 campings die we tijdens onze vakantie hebben aangedaan (met camper). Ik begrijp de negatieve reacties niet van sommige mensen. Het zwembad was hartstikke schoon. Het restaurant en de bediening waren helemaal ok, absoluut geen klagen. We hadden altijd een warme douche, op welk tijdstip van de dag we ook gingen douchen. Bovendien: de douchen waren inderdaad niet nieuw, maar altijd schoon! We vonden het restaurant helemaal niet duur en ook het verblijf (iets meer dan 20 euro per dag) ook helemaal ok. Dus al met al: een absolute aanrader!

Rustgevend

Marcel en Petra van Bemmel, 17-9-2017

Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest, en het was weer super genieten.

Wanneer je rust zoek kan je die hier vinden, het gaat hier er zo gemoedelijk aan toe dat je echt kan genieten.

Om de dag kan je voor een leuke ontspannen avond aanschuiven aan de tafel bij Sietske die dan weer heerlijk gekookt heeft, en ons verwend met lekker eten.

En je maakt dan kennis met de andere camping gasten, wat voor mijn man altijd weer moeilijk weggaan is, tot Hans er genoeg van heeft en zegt welterusten iedereen, dan gaat hij pas weer terug naar de caravan.

Zo is ook onze zoon overgekomen met zijn meissie en ook die hebben deze week heerlijk genoten van alles wat hier is, en van elkaar.

Hij zei; kan jij niet zo leren koken, want gesmuld heeft hij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in Monteciccardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Podere Sei Poorte (Glamping) scoort een 7.94 uit 10 op basis van 367 reviews.