Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

379 reviews over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische plek in een omgeving met alleen maar het geluid van vogels; dag en nacht. Geen autoverkeer of ander modern lawaai in de omgeving. Heerlijke omgeving om wandelingen te maken, historische stadjes te bezoeken of lekker naar het strand.

FANTASTISCH

Leo en Hilda
18-7-2018

Heel..ongedwongen sfeer...heerlijke diners die bereid werden door Sietske en stagierers van Hotel School en geserveerd aan lange tafels de Wiffi uitgezet werd zodat er leuke ongedwongen gesprekken plaats vonden en het telkens weer een gezellig avondtje uit werd. Als wij een cijfer zouden geven voor de camping zou het ZEKER een 9 zijn en dan is alles hierbij inbegrepen. Wij zouden een ieder aanraden om hier de vakantie door te brengen.

Wederom fantastisch

Naomi
17-7-2018

Dit jaar voor de tweede keer. Het blijft een geweldige camping waar opladen automatisch gaat. Omgeving is prachtig en de eigenaaresse Sietske is zeer klantgericht, zorgt dat je welkom voelt en regelt daadkrachtig wat de gasten nodig hebben.

Mooie camping

Jacobien
16-7-2018

Erg mooi terrein met grote, goed onderhouden plaatsen. Sanitair, op zonne-energie, netjes en schoon en voldoende aanwezig. Vriendelijke, Nederlandse uitbaters. Voornamelijk Nederlandse gasten.

Tip: bekijk de aanrijroute van de te voren op een goede kaart. De camping bevindt zich in een natuurpark met veel zeer smalle steile weggetjes. Met caravan is het hier en daar een flinke uitdaging. Wij reden heengaande op de TomTom. Terug, op de kaart, ging het alleen stuk beter.

Coby
11-7-2018

Geweldig eigenlijk gewoon alles, de aankomst begint al met de vraag wilt u wat drinken kopje koffie? Heerlijk rustig en gewoon genieten.... ook van de zondag brunch en de wijn proeverijen kortom een heerlijke plek

Echt vakantie!

Antonet Dijkstra
10-7-2018

Het is vanaf de hoofdweg 20 minuten door de heuvels slingeren, maar daarna word je welkom geheten met een drankje op een ruime camping met mooi uitzicht met enkel het geluid van vogels als merel, wielewaal, nachtegaal en uil. Drie keer in de week kun je gezellig en heel lekker eten op het terras: heel bijzonder! De kleine sanitairblokken staan goed verspreid, brood bestel je via een app en de wifi is gratis op het terras. Op het terras liggen mappen met veel informatie van de omgeving en tips voor routes. Het zwembad met de ligbedden is een prachtige en gezellige plek. Wij komen graag nog eens terug!

bevredigend

luc marien
10-7-2018

Goede ontvangst, prachtige ligging, voldoende campeerruimte, sanitair in orde, zwembad is netjes, voldoende info, algemeen goede indruk, vriendelijke campinggasten, Lekker eten.

Lijkt wel een nederlandse enclave in de marken. Prijzen van de drankjes zijn aan de hoge kant. Slechte italiaanse wegen in deze regio.

Een geweldige camping die je niet mag overslaan.

Chris en Ineke Bouwman
6-7-2018

Prachtige grote plaatsen met goede sanitaire voorzieningen. De gastvrijheid is geweldig en de gezamenlijke maaltijden zeker de moeite waard. De omgeving is ook prachtig, maar....Wat minder goed (zag maar redelijk slecht) zijn de toevoerwegen naar de camping toe.

Een prachtige camping in een mooie omgeving ver weg van de drukte. Het eten op de camping is geweldig. De camping hanteert een hotel systeem, wat inhoud dat je aan het einde van je verblijf alles betaald. Een groot min punt vind ik het sanitair op het lager gedeelte van de camping het zijn kleine hokjes, waar aan de ene kant de wc zitten, die zijn mooi ruim en hebben closetpapier, aan de andere kant zitten de douches, en die zijn erg klein kleding wat je meeneemt word nat te weinig ruimte om dingen neer te leggen(vooral met minder weer, als het mooi weer hebt hebt je hier minder last van) en de straal mag je geen douche straal noemen dat is een harde kraan straal. Het is allemaal wel schoon Maar ondanks dit grote min punt heb ik een fantastisch verblijf gehad. maar de douches verdienen echt aandacht naar mijn mening.

heerlijk

liesbeth
15-6-2018

Hele fijne camping. Absolute rust. Ligging mooi in het landschap.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podere Sei Poorte (Glamping) in Monteciccardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podere Sei Poorte (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Podere Sei Poorte (Glamping) scoort een 8 uit 10 op basis van 380 reviews.