Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

Camping Podere Sei Poorte (Glamping)stersterster

• 7.4Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Podere Sei Poorte is geen grote luxe camping, maar juist de ideale plek om te genieten in de natuur van de regio Le Marche. De plaatsen zijn ruim, het restaurant biedt kwalitatief goed eten en je kunt lekker afkoelen in het zwembad. Er is zelfs een app om brood mee te bestellen. Tip in de omgeving is kaas proeven bij Kaasboer Beltrami.

427 reviews over Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

• 2019
    5Pien02-11-2019

Nooit meer met een caravan, weg is smal en stijl

Nooooit meer met een caravan. Niet te doen en de gereserveerde plek kregen we bij aankomst niet! Geen compensatie en eigenaresse niet vriendelijk. Veel rijden om iets te zien of naar het trans. Terug zonder je Tom Tom te kunnen gebruiken is waardeloos in het donker en zelfs gevaarlijk. Dure camping met achterstallig onderhoud

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Chris19-10-2019

Fijne camping!

Fijne en prettige camping. We waren een beetje huiverig geworden van de negatieve recensies. Deze mensen zijn duidelijk op een andere camping geweest of verwachten een gloed nieuw resort.

De camping ligt redelijk afgelegen in een prachtige omgeving. Boodschappen in een grote supermarkt of naar het strand is 20 min rijden. Voor ons geen probleem.

Personeel vriendelijk maar inderdaad zonder horeca ervaring. Maar op vakantie prima dan heb je toch geen haast.

We waren met een tent en konden de laatste nacht in een mobile home slapen tegen een kleine vergoeding. Erg prettig.

Kortom een fijne camping. Prima zwembad. Ik zou hem aanraden.

Enige minpuntje was dat de laatste week dat we er waren (laatste week augustus - laatste week vakantie midden) de camping uitgestorven was. Vooral jammer voor onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jack Sikking18-10-2019

Mooie camping, uitstekende keuken, servicegericht

Wij stonden op een prachtige plek, met een prachtig mooi uitzicht op de heuvels. Hoewel het naseizoen begonnen was, was het nog gezellig druk. Het restaurant was in verband met het naseizoen, open op maandag, woensdag en vrijdag en dan werd er een 4 gangenmenu geserveerd. En wat hebben we er ontzettend lekker Italiaans gegeten. Op de zondag was er een zeer uitgebreide brunch. En dat alles voor een schappelijke prijs. Verder was de service prima. Aangename mensen. Wij waren voor het eerst in Le Marche en hebben genoten. En bij deze camping komen we gegarandeerd terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. de Jong14-09-2019

Geweldig verblijf gehad!

Erg mooi gelegen camping met geweldig restaurant, mooi zwembad, enthousiaste en leuke medewerkers. Wij hadden een mobilhome, mooi gelegen alles erop en eraan. Leuke dorpjes in de buurt en op redelijke afstand mooie steden, het strand en bijvoorbeeld San Marino. De diners en de brunch zijn een aanrader, sterrenkoks! Leuke excursies. Wij hebben genoten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Frans Beukers01-09-2019

Een prachtig gelegen camping die rust uitstraalt!

Wij vonden dit een heerlijke camping en hadden via touroperator een safaritent (plek 74) gehuurd. Plus/min punten vonden wij: + Vriendelijk personeel en ontvangst + Mooie ligging + Safaritent van touroperator is prachtig en mooi gelegen op de camping + Snelle service bij een kleine storing + Genoeg ligbedjes + Kwalitatief goed restaurant + Broodservice via de app + WiFi en 4G bedekking op de camping + Hotelsysteem kan handig zijn - Brood was oud - Hotelsysteem kan er ook voor zorgen dat je het overzicht van de kosten kwijtraakt. Tussentijds betalen is een oplossing. - Restaurant niet te duur maar wel duurder als in de dorpen buiten de camping.

Buiten de camping is genoeg te doen maar houd rekening met wat langere reistijden omdat het gebied nogal steile en bochtige wegen heeft. Wel mooi maar een uitdaging voor mensen die snel wagenziek zijn. Buiten de stranden vonden wij het nergens echt druk met toeristen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Familie met 2 jonge pubers27-08-2019

Geweldig.

De campinggasten zijn overwegend allemaal Nederlanders. De omgeving is helemaal niet toeristisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Voorhuijzen27-08-2019

Prachtig gelegen!

Een prachtig gelegen camping. Mooie uitzichten. Zeer ruime plaatsen en ook mooie verhuur accommodaties. Een super lekker restaurant en vriendelijke medewerkers. Wij vonden het zwembad te klein voor de hoeveelheid gasten. Verder ligt de camping vrij afgelegen voor wat betreft uitstapjes. Prima camping voor gezinnen met jongere kinderen. Voor 16+ niet heel bijzonder. Een camping om heerlijk tot rust te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Pien26-08-2019

Fijne camping, rit niet te doen met caravan

Heerlijk eten. Zwembad klein met alle kinderen inclusief drijfbanden. Geen toezicht bij het zwembad. Rit met caravan in de bergen vonden wij zwaar tegenvallen en wegdek bijzonder slecht en stijl. Gereserveerde plaats bleek bij aankomst al vergeven. Erg teleurstellend. Plaatsen zeer ruim wat prettig is!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Van den Berg20-08-2019

Fijn verblijf!

We hebben 2 weken met veel plezier op deze camping gestaan. Een fijne plek voor gezinnen met kinderen tussen de 5 en 16. Voor jongere kinderen is 't zwembad niet geschikt en de speeltuinen liggen in de volle zon. Onze kinderen genoten van het feit dat er zoveel (Nederlandse) kinderen waren. Wij genoten vooral van het zeer prettige terras, waar de hele dag in ongedwongen sfeer spelletjes werden gedaan, een drankje werd gedronken etc. Genoten ook van de pizza- en pasta-avond. We waren niet gecharmeerd van het sanitair, al 'kun je het er prima mee doen'. De omgeving is hartstikke mooi, ondanks het niet al te beste asfalt toch geschikt voor wielrenners (en/of mensen die liever met en mountainbike klimmen ;-)) . Je moet inderdaad geen hekel hebben aan autorijden als je kiest voor deze camping (want ver in Italië en afgelegen) Wij kozen hier bewust voor, dus dat was geen bezwaar. Over het personeel waren wij erg te spreken: heel vriendelijk!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Gigi Zacheo20-08-2019

Een prachtige, unieke familiecamping in Le Marche!

Samen met mijn vriendin hebben we in juli een aantal dagen op deze prachtige camping vertoefd! Een welkomstdrankje bij aankomst met een persoonlijk introductiegesprek, een restaurant met een prachtig panorama-dek wat uitkijkt over Le Marche, en zo kan ik wel even doorgaan. Inclusief de persoonlijke draai van de familie Poorte maakt dat deze camping absoluut uniek is!

Wij waren ook in de periode op de camping aanwezig toen het zwembad helaas tijdelijk niet toegankelijk was, maaaar bij ons mocht dat de pret niet drukken! Samen met onze camping-buren hebben we een buitendouche aangesloten en hier kon iedereen gebruik van maken, dat is naar mijn mening de camping-spirit; roeien met de riemen die je hebt! Daarnaast zijn we twee dagen naar Fano gereden (25min), een badplaats met (gratis) parkeerplekken, parelwitte stranden en een helder blauwe zee! Puur genieten.

Ondanks de zwembadproblematiek was het een heerlijk verblijf! Tot snel!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

36 tips over Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

• Amvd berg Vd Berg, 28-05-2019

Een aanrader is de Panorama route de begint bij visrestaurant Falco mooie vergezichten om mooie foto's te maken goede restaurants tegen betaalbare prijzen

• janneke en marloes , 26-05-2014

Doe de wijn en olijfolie excursie!

• Marcel, 03-03-2014

Een parasol of tarp is aan te raden, het kan erg warm zijn en er is niet veel schaduw. Het 'openbare' strand bij het haventje in Pesaro is prima! Het ligt vlak naast de betaalde stranden, dus hetzelfde zand, water en uitzicht!

16 vragen over Camping Podere Sei Poorte (Glamping)

• Dik, 13-01-2019

Route

Goedenavond,

Hoe is de route naar de camping toe. Is dit goed te doen met een caravan?

Gert Brommer, 05-08-2019

Het is goed te doen met een caravan. Volg hierbij wel de route die door de campingeigenaar wordt weergegeven op hun site. Ik heb slechte ervaring met het volgen van het navigatiesysteem in de auto. Op de camping wordt de caravan voor je op de plek gezet als je de dat wilt.

• annemieke, 19-06-2018

Vissen op de camping

Wie weet er wat voor soort vis er in de vijver zwemt bij de camping?

• Akkenynke , 29-05-2017

aug 2017

Wij gaan van 4-21 aug met onze dochter van 12 (bijna13) en zoon van 10 naar deze camping. Zijn er meer mensen met kinderen in deze leeftijd die in dezelfde periode komen?

mascha, 15-06-2017

Ja hoor, wij hebben een zoon van 11 en dochter van 14, volgens eigenaren pubers genoeg.

Heleen, 02-06-2017

Wij zijn er ook een week met onze kinderen in dezelfde leeftijd. Meisje 13, jongen 11 & 16 jaar. Gr. Heleen

Inge, 21-06-2017

Wij hebben ook geboekt van 2 tot 12 aug. Dochter van bijna 12 en zoon van 9.👨‍👩‍👧‍👦

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig