Sorteren

Reviews over Monteciccardo

relaxed

fam Besteman
    21-9-2018

ruime plaatsen, leuke ontvangst en leuk team.

Prettige sfeer.

Heerlijk eten.

Fijne nette camping in een mooie omgeving

Han ten Kate
    20-9-2018

Het is een Camping die midden in de natuur ligt. Ik kan niet oordelen over het hoogseizoen. Maar ik heb er 14 dagen gestaan in het naseizoen. En er waren nog redelijk veel mensen. Het was gezellig druk. De camping is netjes het eten was goed en bijzonder. zwembad was lekker en de toiletgebouwen waren netjes. De eigenaresse is erg vriendelijk en De eigenaar heb maar één of twee keer gesproken maar die lijkt mij ook wel Oké De omgeving is prachtig. Het is nog niet ontdekt door de grote massa dus je ziet veel mooie plaatsjes met leuke restaurantjes maar niet met veel souvenirwinkels.

Heerlijke camping - we gaan zeker terug

Judith Bismeijer
    17-9-2018

Een hele fijne camping met een goede sfeer. De gastvrijheid van Hans en Siekske is buitengewoon, en dat begint al bij de enthousiaste ontvangst. We hebben heerlijk, en heel gezellig, gegeten op het terras met andere campinggasten. Het sanitair is eenvoudig maar schoon.

Rustig genieten in het naseizoen.

Hans en Greet Varenhout
    15-9-2018

Wij waren op de camping toen het hoogseizoen voorbij was en het naseizoen begon. Er waren voldoende plaatsen, het was er rustig, ook bij het zwembad. De ontvangst was erg vriendelijk en persoonlijk. Onder het genot van een drankje werd eea toegelicht. Het restaurant was een positieve verrassing. 4-gangen menu met veel zorg klaargemaakt. De antipasti waren heerlijk. Het was fijn dat je er voor kon kiezen in een groep met andere gasten te eten of gewoon samen met je partner. Het bezoek aan de pasta- en wijnproeverij is een aanrader. Het was verzorgd, relaxt, met passie en lekker.

De ligging is inderdaad afgelegen, maar de omgeving is erg mooi.

Wij zouden de volgende keer voor een andere accommodatie kiezen (lodge of glamping lodge). Wel op deze camping. Wij hadden nu een mobil home, die is toch wat gedateerd. Maar zeker in het naseizoen ook goedkoop.

Prima camping in rustige streek

Anne
    9-9-2018

Prima camping. Ruim opgezet met veel kleinere toiletvoorzieningen dus nooit ver lopen. Er zijn kampeerplaatsen met weinig schaduw maar wij hadden een prachtige plek met enkele boompjes waar we onze tent onder konden zetten zodat we 's morgens en 's avonds weinig last van de zon hadden. De voorzieningen (zwembad en toiletten / douches) zijn niet heel lux maar zijn in goede staat, functioneren prima en worden goed schoongehouden. Mijn kinderen vonden de douchekop alleen erg hoog zitten.

In het restaurant kun je goed eten, de bediening is prettig, de pizza-avond lekker makkelijk en het hotelsysteem voor het afrekenen is dat ook.

Wat ik een beetje miste was de Italiaanse sfeer op de camping. De gasten zijn voornamelijk Nederlands en ook de bediening. Maar ook wel weer makkelijk.

Verder nog een pluim voor de eigenaar. Hij kwam mij helpen toen ik 's avonds om 23.00 uur autopech had en hulp nodig had.

Monteciccardo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews