Reviews over Castel San Pietro

Geweldig!

Wim&Christel,
    10-9-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 5 en 6!!!! Evert en Marian regelen alles super, zelfs 3x per week werd ons eten verzorgd en naar onze mening nog beter/zeker net zo goed als in de plaatselijke restaurants!!!! Gezellige, gemoedelijke sfeer en perfecte huurtent.... al met al drie super weken gehad en ook al zijn we kritisch, we kunnen hier weinig tot geen verbeterpunten bedenken!!!!

Voelt als thuiskomen!

Ida,
    10-8-2018

Voor de 2e keer op de heuvel. Het is een oase van rust... En een schitterend uitzicht. De kinderen vermaken zich uitstekend! En omdat het zo kleinschalig is zijn ze lekker vrij. Veranda is een + Bij warm weer lekker koel en bij regen ook handig. Koelbox kan lekker in de koele ruimte net zoals de rest van de boodschappen. Gemoedelijk sfeertje. Zwembad is iets klein, maar voor de kinderen maakt dat helemaal niet uit. Prachtige omgeving. Wij komen terug!

Gewoon gaan!

Hedi en Cor Vogelesang,
    10-3-2018

Kleine camping met uitzichten om van te dromen, zelfs vanuit t kleine zwembad! Prettige NL-talige eigenaren die zeer gastvrij zijn. Evert is een prima kok, overigens. Het golvende landschap is een lust voor het oog. Een kort ritje brengt je aan de Adriatische kust. De keuken in deze streek is subliem; eenvoudige gerechten met liefde gemaakt en met passie gerserveerd. Limoenijs? Ik zeg DOEN!

Camping is alleen tijdens de zomermaanden open. En in de winter krijg je af en toe een nieuwsbrief. .. na- en voorpret tegelijk.

Gezellige relaxte camping op een hele mooie plek

Susan,
    15-9-2017

Wij hebben met onze twee jongens van 9 en 10 jaar hier 10 dagen gestaan. We werden super vriendelijk onthaald door Marjan en Evert en de gehele vakantie was er altijd tijd voor een praatje.De dag van aankomst was er een bbq waar alle camping gasten aan kunnen deelnemen en dat was heerlijk en erg gezellig. De plekken zijn lekker ruim. Wij hadden een pek die veelal in de schaduw stond en en gezien de erg hete dagen was dat erg aangenaam.Op de camping spelen de kinderen veel met elkaar en er was totaal geen gemis van een groot zwembad. Het zwembad wat er is, is heerlijk koel en schoon en een stuwmeer en een groot zwempark zijn in de buurt. Kortom wij hebben genoten!! En kunnen je deze camping zeker aanraden!!

Ontspannen

Vogelesang,
    15-9-2017

Een bijna lege camping. Zwembad voor ons alleen; wat n luxe. Een fijne gastheer, die ook de juiste aandacht gaf toen ik ziek was.

Castel San Pietro scoort een 8,7 uit 10, op basis van 23 reviews