Castel San Pietro

Reviews over Castel San Pietro

prachtige omgeving

Hanneke Bonfrer,
    9-5-2015

De omgeving is prachtig en er is veel te zien en te doen, maar zonder auto begin je hier niets. Je kunt niet even naar een dorp of restaurantje wandelen. Geen animatie op de camping, maar de eigenaren organiseren wel activiteiten en wandeltochten op of vanaf de camping.

Gereisd met partner in april 2015

Prachtige omgeving

Fam. Scharenborg,
    29-9-2014

Mooie bestemming voor het gezin met jonge kinderen. Geen uitgaansgebied met veel disco's. Wij hebben ze overigens niet gemist, op de camping is het gezellig genoeg!

Toch nog een tip. Zeer relaxed reizen met de auto slaaptrein vanuit den bosch naar livorno.

Gereisd anders in juli 2014

"La Dolce Vita"

Danielle, Naoussa, Idanika en Norbert,
    29-8-2011

Voor ons het adres voor een onvergetelijke Italie-ervaring. De lokatie van deze kleinschalige camping is werkelijk super. Mooie vergezichten in alle windrichtingen. Gelegen in een authentiek stukje Italie met in de directe nabijheid vele gezellige dorpjes en stadjes voor zowel een stukje cultuur als ook een perfecte Italiaanse keuken. Op de camping zorgen Evert en Marian er voor dat het hun gasten (ouders & kids) aan niets ontbreekt. 1 x per week verzorgen ze een gezellige bbq. en bereid Evert een heerlijk driegangendiner. Daarna helpt hij je middels georganiseerde wandelingen weer van de overtollige kilo's af en bij echt kille avonden gaat het kampvuur aan. Voor de kinderen is deze camping ook een paradijsje. Ze maken grif gebruik van het zwembad, trampoline, vangen sprinkhanen en verkopen hun ouders de zelf geplukte pruimen, eigen gemaakte bramenkoekjes en noem maar op. Alsof je met zijn allen in een klas zitten. Dit is voor ons vakantie. Chapeau Evert & Marian.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

gezellige camping met ruime plaatsen en veel rust

Stijn,
    7-9-2010

Zoek je een camping met ruime plaatsen, schitterend uitzicht, en veel rust? Dan moet je zeker naar deze camping gaan.

De enthousiaste camping eigenaren zullen er alles aan doen om het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken: begeleide wandeltochten, 1 x per week bbq, 1 x per week een 3 gangen menu, vele tips om de omgeving te verkennen.

Vanaf de heuvel waar de camping op ligt heb je schitterend uitzicht op 3 verder gelegen dorpen.

Schoon en regelmatig onderhouden sanitair.

Geen animatie voor kinderen, maar alle ruimte en gelegenheid voor de kinderen om te spelen en dingen te ontdekken.

Vele gezellige en zeer betaalbare restaurants in de directe omgeving.

Stijn, Gertruud, Charlotte, Isabelle.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prachtig uitzicht, uitstekende sfeer

Marc Samsom,
    27-8-2009

Klein, knus, zeer gastvrij. 15 Nederlandse gezinnen op een heuvel in Le Marche, waar je voor de rest vrijwel alleen Italianen tegen komt.

Direct een hechte band tussen de kinderen. Een zwembad groot genoeg om even in af te koelen. Ruimte genoeg om te spelen.

Een uitzicht, zo mooi, dat je af en toe, niet meer aan lezen toe komt maar gewoon gaat zitten kijken, genieten.

Elke week een avondvullende barbecue met in ons geval afgesloten met gitaar en zang.

Wegen om je stuurkunst weer wat bij te schaven

Leuke kleine orginele plaatsjes in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
Castel San Pietro scoort een 8,7 uit 10, op basis van 23 reviews