Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Internazionale Lago di Bracciano (Glamping) voor je op een rij gezet:

31 reviews over Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping) in het Nederlands

Geweldig!

Gericke
14-1-2018

Mooie omgeving en een mooi meer. Leuke plaatsjes om het meer. Vriendelijk personeel.

De camping ligt aan het meer van Bracciano en biedt daarmee een uitvalsbasis voor Rome. De treinrit naar Rome duurt ongeveer 45 minuten waarna op de metro moet worden overgestapt. Persoonlijk hebben wij deze rit 3x gemaakt en waren daarna helemaal gesloopt.

De camping heeft qua accommodatie niet veel te bieden. Het zwembad is echt heel erg klein en ook is er geen supermarkt aanwezig. 's Ochtends kunnen er bij de bar broodjes besteld worden, maar voor de 'grote' boodschappen moet u 4 km verderop in Trevginano Romano zijn. Hier bevindt zich dan wel weer een supermarkt die 24/7 open is en ook het plaatsje zelf is met haar boulevard zeker de moeite waard!

U moet in gedachten houden dat u met name buiten leeft. De caravans zijn wat gedateerd maar bieden met het gras eromheen wel veel ruimte. Na een restaurant biedt de camping zelf verder weinig. Het Bracciano meer maakt voor ons echter bijna alles goed. Het water heeft een heerlijke temperatuur, is helder en biedt een prachtig uitzicht.

Kortom, een zeer eenvoudige en rustig camping zonder al te veel poespas, maar zeker het bezoeken waard!

beter kan bijna niet

Tanja
3-8-2017

Prachtige maar ietwat kleine schaduwrijke plek ( 10x5m) direct aan het meer. Er zijn veel grotere plekken beschikbaar maar die missen de fantastische ligging

Fijne kleine + rustige camping direct aan het meer

Ferdinand en partner
4-1-2016

Een hele fijne camping direct aan het Lago di Bracciano, een prachtig meer waar geen watersport is toegestaan. De camping is kleinschalig en in de periode dat wij er waren was het er zeer rustig. Het aangekondigde nieuwe zwembad was niet gerealiseerd (wij waren van te voren op de hoogte gesteld en kregen compensatie of konden gratis annuleren) en het oude was al gesloopt maar dit hebben we niet gemist omdat het meer een goed alternatief was. Zwembad was trouwens niet echt groot.

Prima camping

Floris en Nienke
8-10-2015

In juli 2015 hebben wij 8 nachten op deze camping gestaan met een tent. Bij aankomst mochten wij zelf een plek uitzoeken waardoor wij precies aan het meer kwamen te staan, super! Het was erg rustig voor het hoogseizoen. Dit was juist lekker want hierdoor stond je redelijk vrij en was er altijd een douche vrij.

Pluspunten: Het meer, sanitair, de afstand naar Rome (10 min rijden naar de trein, 45 min met de trein en uitstappen in hartje Rome)

Minpunten: De grond rondom het meer was in de ochtend nat, ook hadden wij weinig schaduw op de plek.

Ideale camping voor een bezoek aan Rome!

Heerlijke camping

Remon72
25-8-2015

De grootte, ligging en voorzieningen passen allen in wat wij verwachten van kamperen. Toiletgebouw en verdere camping is niet nieuw maar zeker netjes en schoon en passend binnen de sfeer van de camping. Super modern zou misstaan. De plaatsen nabij het meer zijn wel het mooist. Ook in hoogseizoen waren daar nog mogelijkheden. Een aantal plekken heeft echter niet de afmeting die ze op de site beloven, 70-80m2. Wij werden na aantal dagen geattendeerd op feit dat we twee plekken bezet hadden. Na praten en overwegen, mochten we wel blijven staan. Weer was fantastisch en ook voldoende te doen in omgeving. Dag Rome met de trein is goed te doen maar duurt langer dan elders geschreven, 20 min met auto en minimaal 45 min met trein. Al met al twee super weken gehad.

Vergeet bijna te vermelden dat het zwembad inmiddels weg is gehaald. Er komt wel een nieuw begrepen wij. Kids vonden het even vervelend maar hebben genoten van het meer en zwembad is, in onze optiek, eigenlijk niet nodig.

Super!

Ruud
10-7-2014

Heerlijke kleine camping aan het meer. Wij verbleven in een lodge tent en ik kan het aanraden: superschoon meer, lekker zwembadje erbij, mooie dorpjes, kastelen, voor €8 met de trein naar rome (geen overstap!).. echt vakantie!

Prettige plek aan het Bracciano meer

vegertje1
6-6-2014

Drie nachten doorgebracht en heerlijk genoten van zowel de plek als de eigenaren. Alles is bespreekbaar.

Mooie camping om Rome te bezoeken

Mireille
26-6-2013

Wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan om Rome te bezoeken.

De plekken zijn ruim en over het algemeen in de schaduw gelegen.

Het sanitair is oké, maar wel wat verouderd (op een aantal douches na). Schoonmaak van het sanitair kan ook beter, ik had nu het idee dat er alleen met een tuinslang het sanitair werd afgespoten. Doordat er maar een lage bezetting was, werd het niet heel vies, maar denk dat dit in het hoogseizoen wel anders is.

Er is een restaurant aanwezig, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Je kunt op de camping beperkt levensmiddelen kopen. Brood (lekker!) kun je de avond ervoor bestellen.

Het personeel is heel vriendelijk.

Het zwembad was nog niet geopend en door de vele regen was er ook geen strandje te bekennen bij het meer. Helaas!

De camping ligt niet op loopafstand van het dorp, maar met de auto ben je er zo. Dorp stelt niet veel voor, maar heeft wel goede supermarkten.

Vanuit Anguillara (15 min met de auto) ben je met de trein (30 min) in Rome. Ideaal!

Prima camping, direct aan het meer van Bracciano

ftj_hermans
2-8-2012

Hier voel je je nog echt gast!

KLeine camping met perfecte ligging direct aan het meer van Bracciano. Onze gehuurde tent, met iegen sanitair, stond op 50 meter afstand van het water. Vanaf ons terras zagen we de zwanen en bootjes voorbij varen.

Klein zwembad erbij voor de afwisseling. Speeltuin voor de kleinere kinderen. Goed restaurantje! Personeel van het restaurant/winkeltje is erg vriendelijk en probeert je naam te onthouden!

Een aanrader voor mensen die van rust houden en liever niet verblijven op grote campings met veel animatie/disco voor de jeugd etc.

Enige nadeel: ligt niet op loopafstand van het dorp. Wel stopt de bus voor de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping) in Trevignano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Internazionale Lago di Bracciano (Glamping)

Populaire bestemmingen