Hotel Galileo

7,9

348 reviews over Hotel Galileo in het Nederlands

Simpel maar super goed

Yvonne, 2-3-2018

Schoon mooi hotel, simpel ontbijt maar wel goed en voldoende keuze. Goede ligging vlakbij termini treinstatio

Prima , voor herhaling vatbaar.

Frans, 1-3-2018

Hotel eenvoudig , schone kamer en douche , ontbijt niet geweldig . Ligging hotel gunstig t.o.v. Station bus en metro , ca.10 minuten lopen. Station is ook tevens groot choppingcenter.

Prima hotel voor goede prijs!

Rina, 1-3-2018

Hotel in rustige wijk en op loopafstand van metrostation (castro pretorio). Binnen zeer korte tijd in binnenstad van Rome. Een supermarkt en restaurantjes om de hoek.

Hotelkamers waren schoon. Bedden goed, kleine koelkast op kamer. De douches waren prima, maar temperatuur wisselde nogal eens, van warm naar lauw. De kamer op de hoek van het gebouw was niet goed warm te krijgen doordat er maar één kleine verwarming aan de muur hing. (tijdens ons verblijf was het buiten rond het vriespunt)

Ontbijt was simpel maar prima om de dag mee te starten.

Een prima prijs kwaliteit verhouding en zeker een aanrader voor aantal overnachtingen tijdens bezoek aan mooie stad Rome.

Nooit meer

Tim Lommerse, 28-1-2018

Wel goed, eigenlijk niets. Ja de koffie uit de halautomaten was wel oké. Niet goed: de kamers leken in niets op de foto's op de website. De muren leken wel die van een kraakpand, vies en met afbladderend behang. Op meerdere plekken vonden we haren van onze voorgangers, tot aan de kapstok aan toe (toch een knappe plek om haren achter te laten) Beddengoed met vlekken, lagen stof op de radiatoren, doucheputje dat niet doorstroomde...

Bij de receptie werd er niet meegedacht, nee alles was verder vol dus het was niet anders. En in plaats van dat er dan nog even aan de schoonmakers wordt gemeld om wat beter hun werk te doen, nee hoor, aan het einde van de week zaten die haren nog om de kapstok gewikkeld.

Voor ons dit hotel niet weer!

Mevr. Veld, 14-11-2017

Bij aankomst konden we nog niet inchecken, maar gelukkig wel de koffers achterlaten om Rome vast te ontdekken. Later inchecken was geen probleem. Eenmaal ingecheckt na een dag Rome, kwamen we in een kamer met een muffe geur. Wat bleek? Schimmel in de badkamer. Zelf was ik op dat moment 16 weken in verwachting, geen fijn idee om dan zo'n kamer te hebben. Volgende morgen aangegeven en een nieuwe kamer gekregen. We mochten kiezen uit 2 kamers. Inmiddels ook de reisorganisatie op de hoogte gesteld. Na de tweede nacht in kamer twee te hebben doorgebracht, werden we wakker met bloedvlekjes in de lakens. Eerste gedachte: Vast een wondje bij een van ons. Tot mijn man 'beestjes' in het bed ontdekte. Na wat onderzoek bleken het bedwantsen! Weer aangegeven en de reisorganisatie op de hoogte gesteld. Het hotel legde de schuld bij de vorige reizigers neer die in deze kamer waren geweest en bood ons weer een andere kamer aan. Wij vonden dat wat vreemd, de kamer was immers schoongemaakt! Na de ervaring met de schimmel, de bedwantsen en een ontbijt wat karig was en waar de mieren overal liepen hebben wij gekozen hier geen nacht langer te blijven!

Net schoon hotel vlakbij terminni

Sietze, 12-10-2017

Een mooi net en schoon hotel. Het ligt een beetje in een achterhuis. De ingang ligt aan het eind van de inrit van een parkeergarage. Het ontbijt is voor Italiaanse gebruiken uitgebreid maar voor ons karig. De kamers hebben Wifi en er is een kleine lift. De eerste verdieping lig op de 3e etage 1 en 2 zijn de parkeergarage waar overigens niks van verneemt. Leuke uitval basis voor het verkennen van de binnenstad. Wij hebben alles lopend kunnen doen.

Een fijne plek

Samantha, 15-8-2017

Schone prettige kamers, aansluitend bij een gezamenlijk balkon. Wij hebben totaal geen gehorigheid gemerkt, zelfs niet als er mensen op het balkon zaten. De badkamer is schoon en douch is prima. Airco is ook echt een pluspunt bij deze kamers. De bedden liggen goed en we hebben zelfs een klein koelkastje. Personeel is vriendelijk. Het hotel is op loopafstand van het station, naar bezienswaardigheden wel iets langer maar dat blijft bij ieder deel in Rome. Kortgezegd: aanrader!!

Prima hotel

Mar en Jan, 11-8-2017

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligging is ook goed, wel aardig uit het centrum, maar goed te belopen.

in een woord geweldig!!

wiebe, 17-6-2017

leuk gezellig hotel, vlak het oude centrum van rome, loopafstand van het centraal station! mooie schone kamer, fijn bed, schone badkamer met alle gemakken, en elke ochtend een eenvoudig maar stevig én lekker onbijt.

en het personeel blinkt uit in behulpzaamheid én vriendelijkheid!

kortom, voor ons een aanrader, en volgende keer wéér Galileo voor ons!!

Praktische plek

Ingrid, 29-5-2017

Hotel.kamer vieze vloerbedekkingberg gehorig

Balkon heeft geen mooie ligging .Personeel erg vriendelijk.Bedden goed.Ontbijt matig

We hebben een aantal aanbieders voor Galileo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galileo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galileo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galileo scoort een 7.94 uit 10 op basis van 360 reviews.