vakanties Fiumicino

Reviews over Fiumicino

een voorbeeld van netheid en vriendelijk onthaal

christine billiet,
    10-9-2016

recente b&b met grote kamers en badkamers, mooie relaxtuin, veilige afgeschermde parking, lekker ontbijt (vanaf 6u45!)

de poetsploeg neemt ruim de tijd om heel het domein netjes te maken attente uitbaters automaat met basisassortiment aan drank aan spotprijzen, dichtbij zee, supermarkt, eetgelegenheden op 5 km van de luchthaven, wat wil je nog meer?

Mooi hotel, dichtbij luchthaven

Lilianpeperkamp,
    4-5-2015

Hilton Garden Inn ligt dichtbij luchthaven Fiumicino (Rome). Dus prima oor een nacht voor of na een vliegreis. De kamers en service zijn uitstekend met goede bedden en sanitaire voorzieningen. Uitgebreid ontbijt. Hotel ligt wel afgelegen in een industriegebied.

Simpel niet afgewerkt

Dave,
    23-1-2014

2 nachten verbleven.

Kamer ruim en schoon.

Zonneterras lijkt mooi maar was niet afgewerkt.

Behulpzaam personeel.

Aan het strand.

Luxe en rust

Katinka,
    9-6-2013

Wij hebben in dit hotel 1 nacht doorgebracht ivm doorreis. Bij aankomst 's avonds hotel schitterend verlicht en vlakbij het vliegveld Fiumicino Rome. Er waren geen kruiers aanwezig voor onze koffers, maar als dit nodig moest zijn bieden ze deze mogelijkheid wel. Prima kamers, schoon, gratis wifi en vriendelijk personeel. Heerlijk geslapen en de volgende ochtend bood het ontbijtbuffet genoeg keus. Er is een zwembad op het dakterras met ligbedden en heeft een schitterend uitzicht over zee en jachthaven.

Fijn hotel voor doorreis na vlucht

Nicole,
    5-1-2013

Wij hebben dit hotel geboekt na een late vlucht. We werden goed ontvangen en hadden een prima kamer. Het hotel had een luxe uitstraling met een groot zwembad. Wij hebben maar 1 overnachting gehad. We zijn 's-ochtends vroeg na een prima ontbijt vertrokken naar onze vakantiebestemming.

Fiumicino scoort een 7,9 uit 10, op basis van 86 reviews