Camping Family Park I Pini

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°14°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

272 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goed maar kon beter

rita.asnong
17-9-2018

Camping doet wat slordig aan , door de caravans die pertinent bewoont worden. Uitstappen naar rome en pompei gaan meestal niet door ( te weinig deelnemers )

De poolbar mag wat meer variatie aanbieden wat betreft het eten , een pizza op de middag zou welkom zijn.

Bedankt voor de review

we zullen aandacht geven om uw opmerkingen om in de toekomst te kunnen verbeteren.

Heerlijk!

Veldman
7-9-2018

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin.

Wij verbleven in een stacaravan ( 2 badkamers) met uitzicht op het zwembad. Netjes, schoon en prima voor 5 personen.

Voor kinderen tot een jaar of 12 is dit een leuk park. Voor tieners is er niet veel te doen (al hebben ze zich prima vermaakt). Leuke animatie (voor de kleintjes), prima eten in het restaurant.

Ideaal om van hieruit de prachtige stad Rome te bezoeken (met auto of shuttlebus). Tivoli is ook een aanrader.

Super leuke camping! Top

Nathalie Bot
5-9-2018

Kleine camping op een half uurtje rijden van Rome. Super goede animatie voor de kinderen en doordat de camping niet groot is konden de kinderen heerlijk hun gang gaan. Klein winkeltje op de camping aanwezig maar met 6min rijden ben je bij een gewone supermarkt. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart. Leuk zwembad het diepe zwembad is 1.20 diep waardoor je er wel kan staan, voor de kinderen was dit super want ze konden makkelijk ringen opduiken. Voor de kinderen had er wel een grote glijbaan mogen zijn maar echt gemist hebben ze dit niet. Wij waren zeer tevreden en raden deze camping zeker aan! Zelf hebben wij uitstapjes gemaakt naar Rome, Tivoli ( watervallen) Herculaneum en Vesuvius de laatste 2 was wel 2enhalf uur rijden maar de moeite waard. Onze kinderen 7en9 jaar hebben een top vakantie gehad. Toch wel 1 van de leukste campings tot nu toe

Heerlijke vakantie gehad.

Danielle
1-9-2018

Leuke en mooie camping. Zeer luxe stacaravan geboekt via reisorganisatie ( excellent ). De caravan was zeer netjes. Mooie ruime plekken. Zwembad voor de oudere kinderen iets te klein, maar ik heb begrepen dat volgend jaar het zwembad wordt uitgebreid met een groot zwembad met glijbaan. Camping niet al te groot. Via de camping kan je voor 8 euro p.p een retour kopen voor naar Rome met de touringbus( je wordt gehaald en gebracht) Enige minpuntje was dat er niet een leuk dorpje in de buurt was. Voor de rest heerlijk genoten!!.

Il Direttore : Moreno Mari, Office Manager, 27-9-2018

Heel erg Bedankt voor de mooi review!

Helaas biedt Fiano Romano niet veel voor toeristen aan maar gelukkig op niet eens een uurtje rijden zijn leuke statjes zoals Calcata, Tioli en Bracciano.

Misschien tot de volgende keer!

Alles perfect. Super !!

Rina Tuintjer
24-8-2018

Alles was super. Zwembad, animatie, eten. Kleine camping echt fantastisch.Mijn kinderen zijn 11 en 13 jaar en hebben een geweldige vakantie gehad.

Mooi aangelegd

Yinte
14-8-2018

Mooi aangelegde camping voor kinderen tot 12 jaar.

Zeer goed, enthousiast en vriendelijk animatie team.

Onze caravan waikiki lag mooi en afgeschermd. Mooie, ruime caravan met groot overdekt houten veranda. Wel met doek overdekt dus bij regen niet buiten zitten.

Eind schoonmaak inbegrepen, ideaal.

Matrassen redelijk maar wel kort en smal.

Min:

personeel restaurant haalde je bord weg zodra je je vork had neergelegd. Kwam ook vaak langs om te kijken of er al lege borden waren. een fles water werd weggehaald terwijl er nog een bodem in zat. Desondanks liepen er een paar vrolijke serveersters rond. Vooral de wat oudere dame met zwart kort haar was vriendelijk. Het eten was ok.

2 zwembaden: 1 mooi ondiep bad met kleine glijbaan en 1 klein dieper bad. (Kunt overal staan). Een wat groter bad ontbreekt voor de wat oudere kinderen. Ook een glijbaan voor de wat oudere kinderen ontbreekt.

Voldoende ligbedden.

Voor alles een auto nodig

Bedankt voor de review

SUPER VAKANTIE:-)

Linda Staverman
11-8-2018

Wij zijn twee weken op deze camping geweest. We hebben super weken gehad. De sfeer en kleinschaligheid van de camping geeft je een thuis gevoel. Complimenten voor de animatie. Elke dag krijg je een krantje met daarin weer een optimaal programma voor de Kids. We hebben leuke avonden gehad o.a. Schuimparty, Aladin show, Poolparty.

Zwembad is echt top! Voor jong en oud. Mijn dochter van 2.5 jaar heeft zich super vermaakt.

TIP: mag wel wat onderhoud gedaan worden aan de accomodaties.

Broodjes bij de winkel zijn droog en niet lekker!

Erg veel last gehad van muggen. Eerder bestrijden.

Il Direttore Moreno Mari, Office Manager, 10-9-2018

Zeer bedankt voor de review. Te veel regen heeft dit jaar muggen de beste gegeven ook na vele keer bestrijden.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

SH
7-8-2018

Kleinschalige camping met voldoende faciliteiten. Ligging dichtbij Rome (half uurtje met de auto) was voor ons de reden om hier te boeken, maar in de directe omgeving van de camping was verder vrij weinig te doen, echt leuke plaatsen om te bezoeken (Tivoli, Ostia, Moai Beach Passoscuro, Braccianomeer, winkelcentra Roma Est/Porta di Roma) allemaal op 30-60 minuten rij-afstand.

Entertainment op de camping afwisselend, maar niet altijd even duidelijke communicatie. Je kreeg dagelijks (muv za.) een krantje met het programma voor die dag, maar soms kwam het krantje ook niet en soms klopten de activiteiten/tijden niet. Bijvoorbeeld communicatie Watergames om 16 uur en waterpolo om 17 uur en dan was er ineens waterpolo om 16 uur en hadden de instructeurs geen idee wat de watergames dan waren. Winkel op de camping zeer beperkt,maar in het dorp aantal goede supermarkten voor verse broodjes en boodschappen. Restaurant boven verwachting goed!

Misschien tot de volgende season.

Fijne sfeer. Hulde aan het Animatie team. De gastheer / presentator / choreograaf / regisseur / performer in het bijzonder. Onze dochter was verslaafd aan de mini disco. Papa en mama keken toe onder het genot van een diner of drankje(s) ;-) Het animatieteam zorgt voor de omzet van de bar en restaurant. Vanaf het terras heb je uitzicht op het podium. Daar achter is een speeltuin. Kinderen rennen op en neer en vernaken zich duidelijk. Er zijn 2 zwembaden. Een bad tot onder de knieën. Erg leuk voor de kleintjes. Het grotere bad is wat klein, helemaal als wat jongeren van rond de 17 zich gaan uitsloven. Voor ons als ouders was het even een mindset (eerste keer in de zomervakantie en camping!). Gelukkig had de mobile home een airco. Alles is aanwezig. Zelfs een gas BBQ. Ons huisje stond pal in de zon..... Omgeving is prachtig (Calcata, Viterbo) en uitstapjes naar bijvoorbeeld Rome (ondanks de hitte 36 Celsius) goed te doen.

Super

Marian
28-7-2018

Een fijne camping,super voor gezinnen,dicht bij Rome en Tivoli ,2zwembaden waar je geen badmuts op moet,schone zeer complete grote caravans,wij hadden zelfs 2 badkamers,leuke animatie voor de kids,verschillende sportvelden ,en voor paardenmeisjes een manege op 2 km afstand .Op de manege zijn 13 paarden,waar je met de ervaren gastvrije eigenaar een mooie buitenrit kan maken met super uitzichten.Op de camping is het personeel erg behulpzaam,bij de receptie spreekt er zelf1 Nederlands ,en proberen je altijd te helpen en zijn altijd vriendelijk.Kortom een echte aanrader

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.