Camping Family Park I Pini

Italië, Lazio (Latium), Fiano Romano

8.4Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

I Pini Family Park Campsite is een geschikte camping voor gezinnen met kleine kinderen. Er is animatie voor de kleintjes en je kunt een stacaravan huren met uitzicht op het zwembad met kleine glijbaan. Bij het restaurant geniet je van gevarieerd eten dankzij de uitgebreide kaart. Op een half uurtje rijden van Rome.

318 reviews over Camping Family Park I Pini

• 2019
    10Fam.moons04-09-2019

fantastisch

Kleine Zalige camping, voor herhaling vatbaar. Wij waren hier met 3 kinderen 6 j, 12j & 16j.Zalig animatie team met vooral dank aan Guusje. Het eten in het restaurant op de camping was zeer lekker en helemaal niet duur. was er iets stuk in je caravan werd dit zo snel mogelijk verholpen. Alleen een nieuw groter zwembad voor de oudere kinderen zou leuk zijn want het gene er nu is is een beetje aan de kleine kant. Was genoeg te bezichtigen in de omgeving, Calcatta en de watervallen waren zalig en kun je gemakkelijk combineren. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Moreno Mari, director I Pini Family Park, Direttore, 13-09-2019

Bedankt voor de beoordeling,

we hopen jullie snel weer te zien!

• 9Fam. Wever25-08-2019

Prima niet al te dure camping in de buurt van Rome

Prima camping in de buurt van Rome. We verbleven in een goedkopere stacaravan vlakbij het zwembad en het restaurant. Hierdoor de gehele dag muziek van het zwembad en 's avonds van de minidisco. Dit vonden wij echter geen probleem. Wil je een rustiger verblijf, dan zijn de stacaravans aan de achterkant een goede optie. Zwembad is prima, een ondiep lagunebad met glijbaan voor de kleine kinderen en een wat dieper bad (1,20 m.) Meer dan voldoende ligbedjes, dus handdoekje leggen niet nodig. Restaurant is prima, eten was heerlijk en niet te duur. De gehele dag is er door het animatieteam wel iets georganiseerd voor de kinderen, zij hoeven zich niet te vervelen. Rome ligt op een half uur rijden met de auto. I Pini is een prima camping om te verblijven als je Rome enkele dag wilt bezoeken.

• 9Eetgelegenheden

Moreno Mari, director I Pini Family Park, Direttore, 05-09-2019

Grazie per la recensione,

speriamo di rivederti presto!

Cordiali saluti

• 9Geert19-08-2019

Super!

Fijne en kleinschalige camping (totaal 200 plekken). We hadden een stacaravan aan de buitenrand van de camping, met geweldige schaduw van de hoge bomen. Camping is in keurige staat, mooi schoon en netjes. Stacaravans staan mooi verdeeld over het terrein. Enige is dat de gemiddelde leeftijd van de stacaravans behoorlijk is, technisch zijn ze echter allemaal prima. En voor de gevraagde prijzen is het meer dan goed. Fijn zwembad waar de kinderen hun gang kunnen gaan, goede animatie en een prettig restaurant. Al met al een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 10, 8 en 6.

• 8Eetgelegenheden

La Direzione, Direttore, 24-08-2019

Bedankt voor de beoordeling, we hopen jullie snel weer te zien!

• 8CD14-08-2019

Knusse camping als uitvalsbasis voor Rome e.o.

Alles is eigenlijk al over deze camping gezegd en geschreven. Een prima camping voor gezinnen met kleinere kinderen in de buurt van Rome. De enkele negatieve reactie over geluidsoverlast/André Hazes gehalte, kan ik niet beamen. Wij hebben hier 10 dagen een mobilehome van touroperator gehuurd. Beetje gedateerd maar verder prima. Wij hebben deze camping vooral gebruikt als uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Rome, Tivoli en een dagje strand in Ostia en lekker te luieren aan het zwembad. Kijken naar kinderen en hun ouders;). De camping biedt verder alles wat je nodig hebt aangepast aan de grote van de camping dus knus en een beetje kneuterig in de goede zin van het woord. De camping was lang niet volgeboekt. Misschien dat dat met wat modernisering van toiletgebouw, winkeltje en tweede zwembad(je) wel lukt maar dan zal de prijs wel omhoog gaan en die prijs/kwaliteit is nu gewoon goed!

• 7Staat v/h sanitair

La Direzione, Direttore, 24-08-2019

Bedankt voor de beoordeling, we hopen jullie snel weer te zien!

• 8Lau12-08-2019

Fantastische camping, zeer kindvriendelijk

Echt een hele leuke gezellige camping, met volop animatie. Wat een top team, van s’morgens vroeg tot s’avonds in de weer met van alles voor de kinderen. Zwembad is ideaal voor kleintjes, onze kids zijn 2 en 6 en hebben zich echt vermaakt. Rome ligt op een half uurtje rijden, zeker de moeite waard om heen te gaan. Diverse dorpjes en supermarkten in de buurt. Wij hebben echt genoten. Zouden zo weer terug gaan!

• 7Staat v/h sanitair

La Direzione, Direttore, 24-08-2019

Bedankt voor de beoordeling, we hopen jullie weer te zien voor de komende season.

• 5Paul09-08-2019

Veel lawaai in de avond/nacht

We boeken al jaren een camping gericht op jonge kinderen. Dit doen we o.m. voor de animatie, maar vooral om in de avonduren enige rust te hebben. Bij de campings waar we de afgelopen jaren naar toe zijn gegaan was het dan ook altijd stil op de camping na 23.00. Daar werd ook op gecontroleerd. Dit was absoluut niet het geval op I Pini (gericht op jonge kids). Alle pitches liggen in de buurt van de animatie waar tot 23 a 24 uur harde muziek wordt gedraaid (iedere dag ook precies dezelfde muziek) en waar tot ongeveer 1 uur ook nog steeds flink wat lawaai vandaan komt. Ook in de straatjes op de camping is het tot zeker 1 uur onrustig door spelende/schreeuwende kinderen en zelfs auto's die over de camping rijden. Een flinke tegenvaller voor ons, waardoor we ook maar 1,5 week van de 3 weken zijn gebleven. We kregen gelukkig voor die 1,5 week wel netjes ons geld terug van de camping. Personeel van de camping was verder top en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8PvanR09-08-2019

Gezellige kindvriendelijke camping vlakbij Rome

Ideale camping voor kids tot en met 12 jaar. Goede uitvalsbasis om Rome en andere mooie bezienswaardigheden in Lazio te bezoeken. Vriendelijk personeel, snelle en goede hulp technische dienst indien nodig. Caravan was zeer schoon en fris. Voor de kinderen was er hele leuke animatie de hele dag door! Zeer enthousiast team met een leuk nederlandse meisje erbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10bianca08-08-2019

leuke camping

gezellige camping, leuke animatie, leuke zwembaden en vriendelijk personeel

• 10Eetgelegenheden

Bedankt voor de 10 !!!

• 8Elke08-08-2019

Heel leuk verblijf

Zwembad is top, pizza ook super!

• 8Eetgelegenheden

Bedankt voor de beoordeling,

• 9Henrike08-08-2019

Heerlijke vakantie op een

Het zwembad en de animatie waren erg leuk. Het huisje was schoon en volgens verwachting.

• 6Eetgelegenheden

Roberta Rossi, Direttore, 24-08-2019

Bedankt voor de beoordeling en de 9 !!!

26 tips over Camping Family Park I Pini

• Linda Plandsoen, 22-07-2012
    • Bezoek het nabijgelegen meer van Bracciano, op ongeveer een uurtje rijden afstand.
    • Als je Rome wilt bezoeken, is de parkeergarage bij metrostation Rebibbia een aanrader. Op 25 minuten rijden van de camping en in 15 min zit je in het centrum van Rome!
    • Op de tolweg naar Rome zit winkelcentrum Porta di Roma, keuze genoeg aan winkels, waaronder een Ikea en een grote supermarkt.
    • Er is een Lidl supermarkt op 25 min rijden afstand (zelfde afslag als naar winkelcentrum Porta di Roma)

• Kuki, 05-01-2014

Tivoli, Villa d' Este en Villa Adriano. Meer van Bracciano. Calcata.

• tiberian, 12-08-2013

Met de kleine bus vanaf de camping naar Rome is wel op tijd reserveren want hij zit snel vol. Maar ideaal om in Rome te komen voor slechts 8 euro p.p.

59 vragen over Camping Family Park I Pini

• Robin, 06-06-2019

Minidisco

Hoelaat is deze in de zomervakantie?

Alex, 28-06-2019

Volgens de App Human Company 21:00-21:30 uur Staan alle animatie activiteiten in!

• Tom, 02-04-2019

voetbal

Hoi! is er iemand die ons kan vertellen of er kan gevoetbald worden op de camping? onze oudste zoon doet immers niets liever. hij is 10. dank je voor de reacties!

Petra, 09-04-2019

Ja er is een voetbalveld en ze houden ook geregeld voetbal toernooitjes

• Barbra , 03-07-2018

Camping Family Park I Pini zonder auto te doen?

We hebben deze camping geboekt in augustus, maar bezitfen zelf geen auto en willen met de trein gaan. Is deze camping zonder auto te doen? Rijdt er een busje naar het plaatsje? Kun je een supermarkt / restaurantjes daar een beetje bereiken zonder auto? Verhuren ze ok fietsen? We zijn met 2 kinderen, van 8 en 5 jaar oud.

Camping Family Park I Pini info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats