Camping Family Park I Pini

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°17°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

259 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

Fantastisch!

Kirsten Ochse
11-5-2018

We zijn gister terug gekomen na een vakantie van 2 weken op camping I pini in Fiano Romano. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en onze dochters(4 en 6,5) hebben een fantastische tijd gehad. Onze complimenten gaan vooral uit naar de geweldige animatie die elke dag werd verzorgd. Ondanks de nog rustige periode waarin wij verbleven bij I Pini maakten Greg en Julia er elke dag weer een onwijs feest van. Met zoveel plezier, enthousiasme en gedrevenheid werden er allerlei leuke spelletjes en activiteiten georganiseerd. Onze kinderen raken niet uitgesproken over de swingende mini disco en de hilarische geintjes die Greg op het podium uithaalde. Greg en Julia, onwijs bedankt voor de fijne vakantie! We hopen jullie in de toekomst weer op de camping terug te zien.

Supercalifragilistic !

Veerle mertens
4-3-2018

Heel vriendelijk personeel. Propere accomodaties. De kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad en praten er nu nog over. Het is geen grote camping wat het voor ons perfect maakt, geen overrompeling van vakantiegangers en veel rustiger.

Super camping

Natascha
19-9-2017

Geweldige camping, leuk zwembad, leuk animatieteam en een heerlijke sfeer. Erg vriendelijk personeel. We zijn 1x naar de receptie geweest omdat er veel te hard gereden werd door een persoon op de camping, dit is meteen goed opgepakt! Rome is erg goed te bezoeken met de auto. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een terug!
Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 29-9-2017

Beste N Aben,

Met vriendelijke groet.

Wij zaten 1 week in de Hello Kitty stacaravan, deze caravan is de trots van de camping en dat konden we ook wel merken, om de dag werd er water gegeven aan het gras. Wij voelden ons VIP's doordat we in de Hello Kitty caravan verbleven, iedereen die langs loopt of rijdt die kijkt naar de caravan en vind er iets van. De caravan is goed onderhouden en ook binnen in is ALLES van Hello Kitty. De camping is kleinschalig opgezet en alles is daardoor lekker dichtbij. Op de camping is een supermarktje aanwezig(verwacht daar niet te veel van overigens) een restaurant en 2 zwembaden. Er is 1 dieper bad en 1 ondiep bad waarbij je van een helling het water in kunt glijden, de kinderen vonden de zwembaden geweldig. Er is ook een animatieteam op het park aanwezig, die er alles aan doet om de gasten op de camping te vermaken, zo is er elke avond tot een uur of elf een show of optreden met daarvoor de kinderdisco. Super goed geregeld allemaal. Enige nadeel wat wij hebben ervaren in het Hello Kitty huisje is dat het podium schuin tegenover ons huisje zat en daar de boxen lekker hard aanstonden waardoor onze kinderen tot 23:00 uur niet konden slapen, dit had echt beter gekund, zeker omdat het huisje er is voor kinderen. Wij hebben hier een leuke week gehad en hebben ons prima vermaakt.

Beste Pimvz

Bedankt voor de beoordeling op ons VIP-huis.

Het is een genoegen om te weten dat het goed was

Met vriendelijke groet

Leuke, kleinschalige camping!

Familie Grobbee
4-9-2017

Leuke kleinschalige camping. Wij zaten in een stacaravan en deze was netjes en met de airco was het goed uit te houden tijdens de warme dagen. Het animatieteam was top! Er werd genoeg georganiseerd voor jong en oud. Het lagune bad is ideaal voor kleine kinderen! Vriendelijk personeel en restaurant was ook goed! Ook Rome is goed te bezoeken met eigen auto maar er is ook een pendelbus die vanaf de camping vertrekt. Kortom een echte aanrader!

Beste Familie Grobbee

Met vriendelijke groet.

Dit parkt nadert absolute perfectie!

Familie Van Ruiten
1-9-2017

Normaalgesproken willen we ieder jaar wat anders, maar hier komen we nu al voor het derde jaar op rij.

Dit is zo perfect voor ons en de kinderen, dat we nergens anders meer heen durven.

Een heerlijke kleinschalige camping met grootse faciliteiten! En dat voor een zacht prijsje!

Helaas komen we nooit aan onze geplande culturele trips toe omdat niemand gewoon van de camping af wil!!

Het animatie-team is van topkwaliteit, de zwembaden perfect, het eten goed en alles is prima onderhouden.

Ik vrees dat we volgend jaar wederom moeten afreizen naar i Pini Family Park!

Beste Basvanruiten,

Bedankt voor de prachtige recensie.

In een woord geweldig!

sabah
30-8-2017

I pini Familypark was fantastisch! Ik wil hierbij vooral de mensen van de animatie Greg Lella, Jessica en Francesco bedanken voor de tomeloze inzet en geweldige avonden die zo georganiseerd hebben voor zowel de kinderen als de volwassenen! Van al onze plannen is alleen 1 dag naar Rome uitgekomen de rest wouden de kinderen en wij graag op het park blijven. Wij hadden de stacaravan elegance. Gelegen in de schaduw en van binnen helemaal up to date! Met als verrassing dat de bedden opgemaakt waren en aanwezigheid van handdoeken! Tevens komen wij parkeren voor de accommodatie. Wij hadden de eerste dag problemen met de airco ( was erg warm in de regio) maar dat werdt snel en vakkundig opgelost. Al met al een keurige goed uitgeruste camping met hard werkende mensen om het de toeristen het naar de zin te maken.
Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 31-8-2017

Beste Sabah

Bedankt voor de prachtige recensie, wanneer wij een 10 krijgen, geeft dat een extreme voldoening aan de volledige staff.

Geweldig!

Wardenburg
20-8-2017

Zojuist terug van een heerlijke vakantie. Het betreft hier echt een familie camping, waar voor iedereen wel iets te doen is. De animatie was top, zeker voor zo'n kleine camping, ze deden echt hun best.

Wij zaten in een stacaravan via touroperator waar airco in zat (was ook wel nodig op sommige dagen daar het kwik de 37 graden aantikte) en verder prima verzorgd.

Er waren twee zwembaden (1 lagunebad, zachte bodem en een wat dieper bad 1.20 meter) waar voldoende plek was om te liggen. Er werd hier niet gedaan aan het zgn 'handdoekje leggen' waardoor je altijd plek zat had om bij het zwembad te liggen.

Er is op de camping ook een klein restaurant waar je tegen redelijke prijzen kan eten of het kon afhalen (niet alleen pizza maar de gehele kaart).

Wij hebben de camping vnl gebruikt om Rome in te gaan; wij deden dit op eigen vervoer (45 minuten rijden) en daar was het een uitstekende plek voor. De camping ligt echt afgelegen maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen hier zeker terug!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 24-8-2017

Beste Wendy

Leuk zwembad

Charlotte
20-8-2017

Het zwembad was super! Vriendelijk personeel.

Maar de rest viel tegen. Het scheelt dat het erg warm was dus we vooral in het zwembad hebben gezeten en die vonden onze kids geweldig. Maar er mag hier en daar wel wat aandacht aan besteed worden. De animatie team verliep rommelig. Werd aan onze zoons iets beloofd en werd vervolgens niet nagekomen. Omdat de planning steeds veranderde. Kortom dus terleurgestelde kids. Geen warm water in onze douches in de caravan en de stroom viel erg vaak uit (al werd daar wel een fles wijn voor gebracht ter excuses) Dikke pluim voor de aardige meneer van het busje hij kon geen woord Engels maar was ontzettend behulpzaam.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 30-8-2017

Gentile Charlotte,

Het spijt me om te lezen dat uw verblijf niet goed ging en ook over uw opmerkingen over de miniclub. Ik heb zelf gevraagd aan de team en de meisjes hebben mij verteld dat ze hebben een dagelijkse programma-aanbod, maar deze wordt niet altijd gevolgd omdat de kinderen soms iets anders willen doen.

Over het problemen met het warme water zou ik meer informatie nodig hebben zoals de kamernummer zo dat te kunnen achterhalen wat is gebeurd. Ik kan u wel verzekeren dat we een onderhoudsteam hebben H24, zij zijn altijd klaar om te kunnen erstellen/ in order maken problemen die de receptie aangeeft.

Over de stroom uitval in de 4-5 dagen kan ik zeggen dat door de exstreem warmte de energiebedrijf kon niet ons garanderen de energie die nodig was, een probleem dat niet wij konden verhelpen. Ik ben zeer spijtig dat jullie ongemak hebben gehad, maar we konden echt niets doen om dit probleem op te lossen.

Super!

Fam. Pol
20-8-2017

Wij hadden een stacaravan geboekt bij touroperator. Dit is zeer goed bevallen en met name complimenten aan de beheerder Arno die altijd klaar stond met informatie en alles goed op de rit had. Op de camping is het schoon en er heerst een goede sfeer. Het animatie team is de hele dag druk met van alles en nog wat en doen dit leuk. Het restaurant bied een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging van de camping is misschien een klein minpuntje (in de direct omgeving is niet veel te doen) maar dat was voor ons geen probleem. I pini is een prima uitvalsbasis om Rome te bezoeken.Tijdens ons verblijf waren er dagelijks branden in de omgeving echter geen moment onveilig gevoeld. Wel hebben wij ons verbaasd dat er, ondanks het brandgevaar, gewoon gebarbecued mocht worden. Lijkt ons geen probleem om dit in dit soort situaties te verbieden maar goed. Zwembaden zijn prima. Lagune is fantastisch voor de kids en het diepe (1,20) bad is wat aan de kleine kant. Wij hebben geruchten gehoord dat er vergunning is aangevraagd voor een grotere. Dat zou een goede verbetering zijn. Al met al een echte aanrader om hier vakantie te vieren.
Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 21-8-2017

Beste Familie Pol

Met vriendelijke groet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Family Park I Pini scoort een 8.1 uit 10 op basis van 282 reviews.