Camping Family Park I Pini

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°18°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

290 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

Mooi aangelegd

Yinte
14-8-2018

Mooi aangelegde camping voor kinderen tot 12 jaar.

Zeer goed, enthousiast en vriendelijk animatie team.

Onze caravan waikiki lag mooi en afgeschermd. Mooie, ruime caravan met groot overdekt houten veranda. Wel met doek overdekt dus bij regen niet buiten zitten.

Eind schoonmaak inbegrepen, ideaal.

Matrassen redelijk maar wel kort en smal.

Min:

personeel restaurant haalde je bord weg zodra je je vork had neergelegd. Kwam ook vaak langs om te kijken of er al lege borden waren. een fles water werd weggehaald terwijl er nog een bodem in zat. Desondanks liepen er een paar vrolijke serveersters rond. Vooral de wat oudere dame met zwart kort haar was vriendelijk. Het eten was ok.

2 zwembaden: 1 mooi ondiep bad met kleine glijbaan en 1 klein dieper bad. (Kunt overal staan). Een wat groter bad ontbreekt voor de wat oudere kinderen. Ook een glijbaan voor de wat oudere kinderen ontbreekt.

Voldoende ligbedden.

Voor alles een auto nodig

SUPER VAKANTIE:-)

Linda Staverman
11-8-2018

Wij zijn twee weken op deze camping geweest. We hebben super weken gehad. De sfeer en kleinschaligheid van de camping geeft je een thuis gevoel. Complimenten voor de animatie. Elke dag krijg je een krantje met daarin weer een optimaal programma voor de Kids. We hebben leuke avonden gehad o.a. Schuimparty, Aladin show, Poolparty.

Zwembad is echt top! Voor jong en oud. Mijn dochter van 2.5 jaar heeft zich super vermaakt.

TIP: mag wel wat onderhoud gedaan worden aan de accomodaties.

Broodjes bij de winkel zijn droog en niet lekker!

Erg veel last gehad van muggen. Eerder bestrijden.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

SH
7-8-2018

Kleinschalige camping met voldoende faciliteiten. Ligging dichtbij Rome (half uurtje met de auto) was voor ons de reden om hier te boeken, maar in de directe omgeving van de camping was verder vrij weinig te doen, echt leuke plaatsen om te bezoeken (Tivoli, Ostia, Moai Beach Passoscuro, Braccianomeer, winkelcentra Roma Est/Porta di Roma) allemaal op 30-60 minuten rij-afstand.

Entertainment op de camping afwisselend, maar niet altijd even duidelijke communicatie. Je kreeg dagelijks (muv za.) een krantje met het programma voor die dag, maar soms kwam het krantje ook niet en soms klopten de activiteiten/tijden niet. Bijvoorbeeld communicatie Watergames om 16 uur en waterpolo om 17 uur en dan was er ineens waterpolo om 16 uur en hadden de instructeurs geen idee wat de watergames dan waren. Winkel op de camping zeer beperkt,maar in het dorp aantal goede supermarkten voor verse broodjes en boodschappen. Restaurant boven verwachting goed!

Vrij Uit

Fijne sfeer. Hulde aan het Animatie team. De gastheer / presentator / choreograaf / regisseur / performer in het bijzonder. Onze dochter was verslaafd aan de mini disco. Papa en mama keken toe onder het genot van een diner of drankje(s) ;-) Het animatieteam zorgt voor de omzet van de bar en restaurant. Vanaf het terras heb je uitzicht op het podium. Daar achter is een speeltuin. Kinderen rennen op en neer en vernaken zich duidelijk. Er zijn 2 zwembaden. Een bad tot onder de knieën. Erg leuk voor de kleintjes. Het grotere bad is wat klein, helemaal als wat jongeren van rond de 17 zich gaan uitsloven. Voor ons als ouders was het even een mindset (eerste keer in de zomervakantie en camping!). Gelukkig had de mobile home een airco. Alles is aanwezig. Zelfs een gas BBQ. Ons huisje stond pal in de zon..... Omgeving is prachtig (Calcata, Viterbo) en uitstapjes naar bijvoorbeeld Rome (ondanks de hitte 36 Celsius) goed te doen.

Super

Marian
28-7-2018

Een fijne camping,super voor gezinnen,dicht bij Rome en Tivoli ,2zwembaden waar je geen badmuts op moet,schone zeer complete grote caravans,wij hadden zelfs 2 badkamers,leuke animatie voor de kids,verschillende sportvelden ,en voor paardenmeisjes een manege op 2 km afstand .Op de manege zijn 13 paarden,waar je met de ervaren gastvrije eigenaar een mooie buitenrit kan maken met super uitzichten.Op de camping is het personeel erg behulpzaam,bij de receptie spreekt er zelf1 Nederlands ,en proberen je altijd te helpen en zijn altijd vriendelijk.Kortom een echte aanrader

Superleuk

Erica
27-7-2018

Ik las de review van de familie Goossens, ben het absoluut niet eens. Zijn ze hier wel geweest? Het is een prachtige, kleinschalige camping tussen de bomen. Er zijn zo'n 100 tot 150 plaatsen voor stacaravans, permanente tenten en tenten/caravans. Het lagune zwembad is hartstikke leuk voor zeer jonge kinderen, maar ook de oudere (sowieso tot 12) vermaken zich daar prima.

Alles op de camping is lopend prima bereikbaar en met een kwartiertje lopen heb je een compleet rondje camping gedaan.Er is een enthousiast animatieteam, waarbij 1 Nederlands sprekende ItaliaanseDe rest spreekt Italiaans en Engels.Bij de receptie een enthousiast team van jonge meiden,spreken prima engels.Een van de medewerkers aan de receptie spreekt ook Nederlands. Bij een minaan 15 deelnemers gaat er een bus van de camping heen en terug naar Rome.

WiFi is volledig gratis. Warm water in de caravan is niet stabiel, maar zeproberen alles om te helpen. Vriendelijke mensen

Geweldig

Gerritse
27-7-2018

We hebben met onze meiden een prachtige tijd gehad. En snap dus ook niet de reactie hieronder WiFi is gratis wel eff een account aan te maken. De receptie het restaurant animatie en winkel super behulpzaam en altijd klaar voor een antwoord en hulp zeer geschikt zwembad voor de kleintjes ja de camping is niet een feest camping voor 15 jaar en ouder maar we hebben een super tijd gehad en onze kinderen en wij kijken ook terug op een zeer geslaagde vakantie 😊

Nooit meer

Fam. Goossens
16-7-2018

Prachtige omgeving, zeer intolerante en onvriendelijke uitbaters. Alle zaken die de moeite zijn vind je buiten de camping (schitterend meer, gezellig dorpje, winkeltje, bakker...). De uitbaters durven geld te vragen voor een waardeloze wifi. Dat is echt schandalig. Hun uitleg hierover was dat er een voorziening in het dorp is voor 20 gebruikers, maar dat er in de zomer plots 3000 zijn. De camping is niet meer dan een sanitair blok dat permanent schoon gemaakt wordt (fijn, maar je kan het dus ook niet gebruiken). De uitbaters waren ronduit grof tegen onze kinderen (jongeren van ongeveer 17 jaar). Desondanks hielden onze kinderen onmiddellijk rekening met hun onredelijke wensen. Bij het afrekenen was de uitbater zelfs nog zeer arrogant tegen mij over het gedrag van onze kinderen (ze hadden een zacht muziekje opgezet tijdens het douchen: dat deden ze nadien niet meer en volgens de uitbaters maakten ze te lang gebruik van de douche).

Fantastisch!

Kirsten Ochse
11-5-2018

We zijn gister terug gekomen na een vakantie van 2 weken op camping I pini in Fiano Romano. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en onze dochters(4 en 6,5) hebben een fantastische tijd gehad. Onze complimenten gaan vooral uit naar de geweldige animatie die elke dag werd verzorgd. Ondanks de nog rustige periode waarin wij verbleven bij I Pini maakten Greg en Julia er elke dag weer een onwijs feest van. Met zoveel plezier, enthousiasme en gedrevenheid werden er allerlei leuke spelletjes en activiteiten georganiseerd. Onze kinderen raken niet uitgesproken over de swingende mini disco en de hilarische geintjes die Greg op het podium uithaalde. Greg en Julia, onwijs bedankt voor de fijne vakantie! We hopen jullie in de toekomst weer op de camping terug te zien.

Supercalifragilistic !

Veerle mertens
4-3-2018

Heel vriendelijk personeel. Propere accomodaties. De kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad en praten er nu nog over. Het is geen grote camping wat het voor ons perfect maakt, geen overrompeling van vakantiegangers en veel rustiger.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Family Park I Pini scoort een 8.07 uit 10 op basis van 290 reviews.