ItaliëFriuliGradoCampings GradoCamping Tenuta Primero

Camping Tenuta Primero

ItaliëFriuliGrado

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Tenuta Primero voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 72 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 72 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Je kunt kamperen of verblijven in een bungalow of cottage op Camping Tenuta Primero. Geniet aan het ruime zwembad van de zon of neem een drankje aan de bar. Voor rust zorg je voor een plekje verder op de camping en niet aan de wegkant. Met een paar minuten lopen ben je op de golfclub om een balletje te slaan of bij de haven om boten te kijken.

Tonen op kaart

72 Reviews over Tenuta Primero

• 5Sanne15-08-2019

Geen tweede keer meer..

Wij hebben afgelopen zomer verbleven op camping tenuta primero. De camping doet bij aankomst leuk ogen maar zodra je verder komt op de camping zie je in wat voor slechte staat het is, erg verslechterd sanitair, veel vaste staanplaatsen waardoor het toerisme minder is en je met een scheef gezicht word aangekeken als je plaatsje naast hen krijgt aangewezen, overigens maken de vaste camping gasten tot laat herrie en worden zij hier niet op aangesproken. Het zwembad is wat aan de kleine kant, veel mensen bemachtigen in de ochtend al een bedje waardoor er voor de "uitslapers" (want dit doe je in je vakantie wel eens..) geen bedje meer is. (Overigens hele slechte bedjes, ze zijn beschimmeld en helemaal doorgelegen waardoor je niet heel fijn kunt ontspannen aan het water. Het eten in het restaurant was matig, de pizza was zo vettig en de "verse" broodjes die je bij opening van de supermarkten haalt lijken van de dag ervoor,  erg taai brood!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Mirjam Nagtegaal20-08-2018

Nooit meer

Een groot deel van de te huur staande caravan staat op de lange zuidelijke strook pal naast de zeer drukke doorgaande weg naar Grado. Op een staanplaats verder van de weg is het goed te doen op deze camping. Let hierop als u toch besluit te boeken, een plaatsing op deze strook is zeer goed mogelijk en hiermee is uw vakantie dan niet zo prettig meer (24/7 stank en herrie) .

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Erik08-08-2018

Nooit meer hier naar toe

Strand en zee een dikke tegen valler Hier moet je hier niet voor zijn.geen leuk strand en zee. De zee is ondiep veel krabben, gras enz. Hier ga je niet in zwemmen.laat staan in lopen. Grado is qua ligging een eiland op zich een grotere supermarkt moet je minimaal 15 min rijden concl niet onze regio voor een vakantie

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Johan29-07-2018

Bizar, een grote verbouwing op de camping!

Wij hebben de afgelopen 14 dagen op Camping Tenuta Primero gestaan in een mobile home van touroperator. Tot onze grote verbazing is men op dit moment met een grote verbouwing bezig van de faciliteiten. Ze zijn bezig met kraan, tractor, heftruck en betonmolen om een nieuw gedeelte aan te leggen. De hele dag zijn er bouwvakkers bezig en het gaat nog wel even duren. Onze klachten herhaaldelijk aangegeven bij de receptie van de camping, maar het antwoord was dat het in het voorseizoen veel had geregend. Verder kon en wilde men er niets aan doen en was eigenlijk ook niet bereid ons verhaal aan te horen. Gastvrijheid 0.0! Daarbij was het ook wel jammer dat de camping de mobile homes van touroperator dit seizoen heeft verplaatst van vrijwel aan zee naar het achterste deel van de camping. De mensen van touroperator waren overigens hele aardige welwillende mensen en vonden het ook onbegrijpelijk dat deze verbouwing midden in het seizoen plaats vond.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Mariska15-07-2018

Aardige camping maar wij komen hier niet terug

Camping is best ver van het centrum van Grado . Weinig leuke plaatsen in de omgeving. Zwembad is aan de kleine kant .

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Milou29-04-2018

Fantastische camping

Een mooi camping, ruim zwembad en een heel mooi strand, het personeel is vriendelijk en voor de kinderen is er genoeg acomudatie. Het eten is lekker en ik ga volgend jaar zeker weer.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Virs11-12-2017

Leuke camping, vreselijk strand

Het strand is geen strand, meer zwarte laag zand aan een stilstaand meer... Verder is het een grote camping met groot sanitairgebouw dat zeker goed gepoetst wordt 's morgens, in de loop van de dag zag je het vies worden. Verder een 10 voor het restaurant, man wat kun je hier lekker eten. Zwembad eigenlijk te klein voor zo'n grote camping, mede gezien het mindere strand.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4jaïr20-10-2017

muggen, muggen en nog eens muggen

camping ligt daadwerkelijk prachtig, jachthaven, golfbaan en zee alles bij elkaar. Echter is de zee op deze plek niet echt een aanrader, veel kwallen en heeeeeeeeeeel veel algen. Kort gezegd kun je met de zee niet zoveel. Het zwembad ligt mooi op een verhoging maar is ontzettend druk, italiaans druk zoals ik ook van mijn jeugdjaren ken. Onze caravan welke wij via touroperator hadden geboekt was verder super alleen was er op de camping naar onze mening niet te leven van de muggen. We zijn best muggen gewend maar van s'ochtend bij het ontbijt tot s'avonds laat muggen was compleet nieuw voor ons. Ook in Grado waar wij s'avonds gingen eten. De hele dag cintronella kaarsen, brandende spiralen op onze veranda en de hele dag insmeren met anti-muggen spul was het devies. Niets hielp echt. Daarbij sproeide de gemeente blijkbaar ook nog met gif. Niet echt een lekker idee wanneer je kleine kinderen bij je hebt. Toen we bij mijn vrouw 73 muggenbulten telden was het genoeg en zijn we vroegtijdig vertrokken. Jammer maar voor ons nooit meer naar dit gedeelte van Italië waar muggenplagen blijkbaar een jaarlijks terugkerend probleem zijn zoals onze hostess die daar ook woonde moest bevestigen.

• 7Gaby30-08-2017

Prima camping

Wij waren met onze boot en het is een super mooi vaargebied en er zit een hele mooie haven bij. Voor mensen met een boot raad ik deze camping zeker aan. Je kan over de zee naar Triest varen en naar Piran, Slovenie. Als je binnendoor naar Grado vaart heb je weer een heel ander stuk natuur om te varen. Erg mooi. Enige nadeel van de camping is idd wel de muggen.

• 8Eetgelegenheden
  • 6R20-08-2017

Leuk voor 1 keer

Alles ligt ver uit elkaar. Kinderen vinden het zwembad leuk, alleen het water is soms heel koud. Je kan op het strand liggen, maar niet lekker de zee in. Zit vol met krabben. Iets verder in zee waren er kwallen. Tussen 20 en 21 uur moet je echt naar binnen. De muggen prikken je direct. Daar kan je niet tegen smeren. Voor ons leuk voor 1 jaar, maar niet nog een keer.

• 5Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar