Géén boekingskosten
ItaliëFriuliDuino-AurisinaCampings Duino-AurisinaCamping Village Mare Pineta (Glamping)

Village Mare Pineta (Glamping)

ItaliëFriuliDuino-Aurisina

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Mare Pineta (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 99 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Village Mare Pineta (Glamping)

• 6Erik02-08-2022

Eens, maar nooit meer

Eerste indruk is; vergane glorie. Geen toiletpapier, zeep op de toiletten. Met wc, douche en wastafel bij elkaar in 1 ruimte niet erg efficiënt. Wel goed schoon gehouden. Ligbedden bij het zwembad moet je huren, zelfs als je aan het einde van de dag een uurtje wilt gaan liggen moet je een dag betalen. WiFi is niet bij de prijs inbegrepen. In de buurt is er niet veel te doen, geen authentieke dorpjes. Triest, Udine en Ljubljana is zeker de moeite waard. Veel vaste gasten op de camping, voor de rest veel lege plekken. Veel doortrek/gasten voor 1 a 2 dagen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Olaf01-09-2021

Leuk om er geweest te zijn maar geen tweede keer

Het is niet onze initiele keuze geweest zijn maar ik wil toch neutraal naar deze caming kijken. Als je een grote, luxere camping gewend bent voorzien van alle gemakken en zwemparadijzen, dan raad ik aan het verwachtingspatroon aan te passen. De camping is vrij klein en heeft alles wat je nodig hebt. De supermarkt is niet groot maar heeft alles wat je nodig hebt. Het zwembad is recht toe recht aan maar groot genoeg en heeft voldoende ruimte er omheen om te kunnen zitten/liggen. De camping is schoon en goed onderhouden. De animatie voldoende. Verkijk je niet op het strand, deze is hemelsbreed op 500 meter afstand maar is moeilijk aan te lopen. Dus neem het treintje maar let op de vertrektijden, deze wijkt af op bepaalde momenten. Het strand is klein en heeft kiezels. Er zijn veel vaste bezoekers (Italianen) en weinig nederlanders. De omgeving heeft veel te bieden: Trieste, Udine, Grado (Slovenie en Croatie zijn dichtbij).

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne27-07-2021

Prima camping

Prima camping. Geen 10 met een griffel maar gewoon leuk. Alles is aanwezig: mooi uitzicht, relatief dicht aan zee, zwembad, winkeltje met degelijk assortiment, 2 restaurants. Wij hebben absoluut geen last van lawaai gehad en überhaupt weinig gehoord. En dan nog: op campings aan de kust is dat altijd aanpassen. Ja aan het sanitair is te zien dat de camping al wat jaartjes meedraait maar het wordt goed schoon gemaakt. Sommige eerdere reviews over deze camping zijn in onze beleving daarom ook onverdiend negatief. We hebben hier een week met plezier gestaan.

• 3Debby23-07-2020

Nooit meer, echt afrader, geen fijne camping

Geen fijne camping. Geen toilet papier, geen handzeep. Desinfecterende gel bij zwembad ingang al minimaal 4 dagen niet aanwezig.

Verder moet je betalen voor de ligstoelen aan zwembad. Personeel receptie niet erg vriendelijk. Savonds veel harde muziek van omliggende restaurants. Meer als 3/4 van de camping bestaat uit locale mensen die het jaar door hun plek daar hebben. WiFi kost 13€ per scherm per 3 dagen.. Bij het strand kun je alleen komen met auto of trein met kinderen. Eenmaal bij het strand vind je een afgeladen drukke P1 t/m P5 en een overvol strand..

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Dillen15-09-2019

Niet meer, veel herrie, dichtbij niet veel te doen

Mooie camping, mooie uitzichten, personeel mag best vriendelijker zijn, alleen de vreselijke herrie van de strandcafe's onder bij de zee/rotswand is niet hebben als je huisje panorama uitzicht op zee hebt. Slapeloze nachten, vooral in weekend soms tot half 4. Zou men voor gewaarschuwd moeten worden als men huisje met panorama uitzicht krijgt!!!!!! Men moet voor bezichtigingen wel verder weg, dichtbij niet veel te zien. Voor kindvriendelijkheid, sanitair en eetgelegenheden een 1 gegeven omdat deze 3 voor ons niet toepassing waren.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Dave Willems12-08-2019

Leuke camping met nog wat verbeterpunten

Leuke en prima camping. Zwembad was goed met kanttekening dat badmeester absoluut niet serieus kan worden genomen, sprak alleen italiaans, niet consequent en fair naar gasten toe..... Dragen van badmutsen verplicht maar vind ik geen nut hebben... Bubbelbad alleen voor 16 en ouder..onzinnig en bedjes met parasol betalen, niet meer van deze tijd. Restaurant prima keuken voor nette prijs en prima pizza's. Supermarkt personeel niet allemaal klantvriendelijk evenals medewerkers receptie. Treintje naar strand waar het goed vertoeven is. Gasten moeten bandje van park dragen, niet van deze tijd. Voor tieners weinig animatie....zij moeten zichzelf voornamelijk vermaken Wifi moet betaald worden en werkt gewoonweg niet..... Hoe kan dat in deze tijd.. Algemeen oordeel leuke camping maar hier en daar nog wel wat verbeterpunten.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Jan Ras05-08-2019

Voor ons 1 keer, maar niet meer

We zijn hier 2,5 week geweest. De camping wordt nogal beheerst door zgn. locals die daar vaste plaatsten hebben en nogal veel te zeggen hebben, in negatieve zin dan wel te verstaan. Daarnaast is de muziek vanaf de stranden 's nachts een drama. Vooral de zaterdagnacht gaat het door tot aan de zondagmorgen en als je dan een panorama plaats hebt dan lijkt het net of het naast je deur is. Echt een probleem helaas. De badmeester spreekt geen woord engels, volgens mij krijgen ze daar subsidie op want die kon je echt niet serieus nemen. Voor de rest prima te doen, maar wij gaan er niet meer naar toe. Wc's, douche en wastafel zit allemaal in hetzelfde hokje, erg onpraktisch voor als je alleen even naar het toilet moet en iemand anders wil douchen. Voor de rest wel netjes allemaal. Locatie was goed en aan de zee was super. Achter het info gebouw naast de camping kun je via een trap naar beneden, hoef je dus niet over de weg. Scheelt je tijd!!

• 9Sil Ariens04-08-2019

Top camping.👍

Het is een top camping voor iedereen . Behalve als je moeilijk ter been bent. Je ziet de zee vanaf de camping. Je kunt met het treintje naar het strand. Sanitair is super schoon. Twee eet gelegenheden op de camping. En een winkeltje waar ze alles hebben.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Wilfrief18-07-2019

Never again

Never again on this camping! Hier in de buurt iss niets te beleven maar vanuit de camping vertrekt er een treintje naar het strand dat beneden ligt. Maar dat treintje is al heel de week in panne en er wordt blijkbaar niets aan gedaan of voor een alternatief gezorgd. dus zitten de mensen hier gewoon vast. We zijn hier met drie kinderen waarvan 1 een baby. Er is een baby wasplaats met babybad maar dat is stuk en loopt het water er gewoon uit op de grond. Dit gaan zeggen aan receptie en men ging dat herstellen. Ze hebben gewoonweg de deur op slot gedraaid en zitten dus al heel de week zonder kinderbad. Er zijn hier 2 wasmachines waarvan er 1 out of service is. De betalende WiFi (22€ voor 7 dagen) is zo traag dat het niet werkzaam is. Enzo kan ik nog verder gaan We vinden het echt schandalig voor een zeer duren vijf sterrencamping

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Corine09-08-2018

Rustige, schone camping

Vijf jaar geleden hier een weekje een tent gehuurd en nu een mobile home via een reisorganisatie. De huurtenten maken langzaam plaats voor caravans en dat is in onze opinie alleen maar fijn. Wij hadden de beschikking over een hagelnieuwe caravan, voorzien van alle gemakken zoals een groten koelkast met serieus vriesvak, voldoende stoelen binnen en buiten, koffiezetapparaat, vaatwasser en zelfs een broodrooster! Zwembad was schoon en goed onderhouden, winkeltje voldoende en redelijke prijzen. Directe omgeving niet spectaculair maar binnen korte tijd zit je in Ljubjana, Grado of de Sloveense (prachtige) kust. Wij hadden niet veel last van de muziek vanaf de beach bar onder aan de klif, je hoorde het wel, maar was niet hinderlijk. Badmutsen niet meer echt van deze tijd, het zou de badmeesters ook een hoop gefluit schelen.... En als je het bubbelbad voor 16+ maakt, moet je daar ook consequent in zijn. Maar we hebben een heerlijke tijd gehad

• 9Staat v/h sanitair

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)