Camping Village Mare Pineta (Glamping)

Camping Village Mare Pineta (Glamping)

6.4Voldoende

Italië, Friuli, Duino-Aurisina

6.4Voldoende

• 6Eetgelegenheden
  • 4.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Village Mare Pineta (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

99 reviews over Camping Village Mare Pineta (Glamping)

• 2019
    5Dillen15-09-2019

Niet meer, veel herrie, dichtbij niet veel te doen

Mooie camping, mooie uitzichten, personeel mag best vriendelijker zijn, alleen de vreselijke herrie van de strandcafe's onder bij de zee/rotswand is niet hebben als je huisje panorama uitzicht op zee hebt. Slapeloze nachten, vooral in weekend soms tot half 4. Zou men voor gewaarschuwd moeten worden als men huisje met panorama uitzicht krijgt!!!!!! Men moet voor bezichtigingen wel verder weg, dichtbij niet veel te zien. Voor kindvriendelijkheid, sanitair en eetgelegenheden een 1 gegeven omdat deze 3 voor ons niet toepassing waren.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Dave Willems12-08-2019

Leuke camping met nog wat verbeterpunten

Leuke en prima camping. Zwembad was goed met kanttekening dat badmeester absoluut niet serieus kan worden genomen, sprak alleen italiaans, niet consequent en fair naar gasten toe..... Dragen van badmutsen verplicht maar vind ik geen nut hebben... Bubbelbad alleen voor 16 en ouder..onzinnig en bedjes met parasol betalen, niet meer van deze tijd. Restaurant prima keuken voor nette prijs en prima pizza's. Supermarkt personeel niet allemaal klantvriendelijk evenals medewerkers receptie. Treintje naar strand waar het goed vertoeven is. Gasten moeten bandje van park dragen, niet van deze tijd. Voor tieners weinig animatie....zij moeten zichzelf voornamelijk vermaken Wifi moet betaald worden en werkt gewoonweg niet..... Hoe kan dat in deze tijd.. Algemeen oordeel leuke camping maar hier en daar nog wel wat verbeterpunten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Jan Ras05-08-2019

Voor ons 1 keer, maar niet meer

We zijn hier 2,5 week geweest. De camping wordt nogal beheerst door zgn. locals die daar vaste plaatsten hebben en nogal veel te zeggen hebben, in negatieve zin dan wel te verstaan. Daarnaast is de muziek vanaf de stranden 's nachts een drama. Vooral de zaterdagnacht gaat het door tot aan de zondagmorgen en als je dan een panorama plaats hebt dan lijkt het net of het naast je deur is. Echt een probleem helaas. De badmeester spreekt geen woord engels, volgens mij krijgen ze daar subsidie op want die kon je echt niet serieus nemen. Voor de rest prima te doen, maar wij gaan er niet meer naar toe. Wc's, douche en wastafel zit allemaal in hetzelfde hokje, erg onpraktisch voor als je alleen even naar het toilet moet en iemand anders wil douchen. Voor de rest wel netjes allemaal. Locatie was goed en aan de zee was super. Achter het info gebouw naast de camping kun je via een trap naar beneden, hoef je dus niet over de weg. Scheelt je tijd!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Sil Ariens04-08-2019

Top camping.👍

Het is een top camping voor iedereen . Behalve als je moeilijk ter been bent. Je ziet de zee vanaf de camping. Je kunt met het treintje naar het strand. Sanitair is super schoon. Twee eet gelegenheden op de camping. En een winkeltje waar ze alles hebben.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Wilfrief18-07-2019

Never again

Never again on this camping! Hier in de buurt iss niets te beleven maar vanuit de camping vertrekt er een treintje naar het strand dat beneden ligt. Maar dat treintje is al heel de week in panne en er wordt blijkbaar niets aan gedaan of voor een alternatief gezorgd. dus zitten de mensen hier gewoon vast. We zijn hier met drie kinderen waarvan 1 een baby. Er is een baby wasplaats met babybad maar dat is stuk en loopt het water er gewoon uit op de grond. Dit gaan zeggen aan receptie en men ging dat herstellen. Ze hebben gewoonweg de deur op slot gedraaid en zitten dus al heel de week zonder kinderbad. Er zijn hier 2 wasmachines waarvan er 1 out of service is. De betalende WiFi (22€ voor 7 dagen) is zo traag dat het niet werkzaam is. Enzo kan ik nog verder gaan We vinden het echt schandalig voor een zeer duren vijf sterrencamping

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Corine09-08-2018

Rustige, schone camping

Vijf jaar geleden hier een weekje een tent gehuurd en nu een mobile home via een reisorganisatie. De huurtenten maken langzaam plaats voor caravans en dat is in onze opinie alleen maar fijn. Wij hadden de beschikking over een hagelnieuwe caravan, voorzien van alle gemakken zoals een groten koelkast met serieus vriesvak, voldoende stoelen binnen en buiten, koffiezetapparaat, vaatwasser en zelfs een broodrooster! Zwembad was schoon en goed onderhouden, winkeltje voldoende en redelijke prijzen. Directe omgeving niet spectaculair maar binnen korte tijd zit je in Ljubjana, Grado of de Sloveense (prachtige) kust. Wij hadden niet veel last van de muziek vanaf de beach bar onder aan de klif, je hoorde het wel, maar was niet hinderlijk. Badmutsen niet meer echt van deze tijd, het zou de badmeesters ook een hoop gefluit schelen.... En als je het bubbelbad voor 16+ maakt, moet je daar ook consequent in zijn. Maar we hebben een heerlijke tijd gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Patricia26-07-2018

Goede vakantie gehad.

Van 16 t/m 26 juli op een paradys plek (nr20), uitzicht op zee, geweldige plek, volop ruimte. Verder niet druk op de camping qua bezette plekken. Wel elke dag muziek vanaf het zwembad vanaf 10 uur s’morgens tot ong 12.30 uur en s,avonds weer tijdens de animatie. Nette schone camping, goed en schoon sanitair met erg goede douchen (niet een waar je 3 rondjes moet rennen om nat te worden) tja eigen wc papier mee nemen, nou en! Ik snap dat wel het zou anders zeiknat worden. Vriendelijke medewerkers bij de receptie en het winkeltje. Prijzen in de winkel prima en genoeg in het assortiment. Goed gegeten bij het restaurant, prijzen vallen reuze mee. Een redelijk grote supermarkt op 2 min rijden va de camping. Iets verder weg grotere winkelcentra en een fashion outlet. Omgeving iets minder dan in de populaire vakantie bestemmingen. Zwembad open van 10 tot 19.00 uur. Sommige avonden harde muziek vanuit de haven dat tot diep in de nacht doorgaat

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Jeanet & Pascal17-08-2017

Prima camping!!

Campingplaatsen (wij zaten vrij bovenin nr.25) erg ruim in het hoogseizoen, schaduwrijk en voorzien van kraantje / stroom. Campingwinkeltje (Spar) uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel bij het brood. Receptie personeel ook zeer vriendelijk. Zwembad; (geen enkele losse tegel gezien overigens) mooi verlicht in avond, groot, schoon, met bubbelbad gedeelte (geen glijbaan overigens). Sanitair: redelijk modern, schoon (2x per dag schoongemaakt) en ruim! (MUV het sanitair tussen de campingplaatsen 53-54-55-56 & 63 + 70 (zie 'map' op de website), dit sanitairhok is verouderd en deels kapot. Probeer dus gebruik te maken van het andere sanitair!) Restaurant: Beide leuke, kleine eetgelegenheden! Pizza afhalen mogelijk en ook heerlijk! Entertainment tot ca 22.30 goed hoorbaar, maar niet storend ervaren. Het is inderdaad wel rumoerig in sommige nachten vanuit het strand onder aan de cliff. Maar ook daarvoor geldt; na de 1e nacht gewend en niet als storend ervaren. Omgeving: Sistiana zelf is niet heel bijzonder of idyllisch. Strand onder aan de cliff is wel een leuk stukje met een klein marktje op een van de avonden. Verder is de omgeving prachtig richting Slovenie (Val Rosandra vallei). Rilke pad (start vanuit de camping) is ook een leuke wandeling. Auto is inderdaad wel fijn als je erop uit wilt.....Geen glamping (in de zin van ontbreken toiletpapier), maar wel een zeer goede, schone, grote en leuke camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 4PMW31-07-2017

Zeer onvriendelijk personeel. To Good to be true

Het personeel kijkt je liever weg dan dat je blijft. Wanneer je uitleg vraagt over de rekening wordt er direct gedreigd dat de politie gaan bellen. Van mij mochten ze bellen met de smaak en uitleg politie. Uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen. Jammer mooie alleen onvriendelijk personeel.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Rob Bruin14-07-2017

Rommelig over de gehele linie

Omgeving is mooi, redelijke campingplaatsen maar een beetje een chaotische indeling. Personeel stug,uitzondering is de bejaarde broodverkoper in het winkeltje. Deze camping profileert Zich als glamping; en daar wringt m nu net de schoen.... Bij een glamping worden kapotte toiletbrillen -en sloten direct gemaakt evenals uitgetrokken ophanghaken in de douches en is de hygiene altijd goed. In ons toiletgebouw zijn zowel bij de dames als de heren 50% van de toileten minimaal niet afsluitbaar. Belangrijkste reden om hier eerder te vertrekken is de enorme bak herrie die tot 's avonds tot 22.30uur vanaf het restaurant komt. Eigenlijk gewoon respectloos. Prijs/kwaliteitsverhouding is volledig uit verband.

• 4Staat v/h sanitair

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats