Camping Village Mare Pineta (Glamping)

Camping Village Mare Pineta (Glamping)
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Village Mare Pineta (Glamping) voor je op een rij gezet:

86 reviews over Camping Village Mare Pineta (Glamping) in het Nederlands

Prima camping!!

Jeanet & Pascal
17-8-2017

Campingplaatsen (wij zaten vrij bovenin nr.25) erg ruim in het hoogseizoen, schaduwrijk en voorzien van kraantje / stroom. Campingwinkeltje (Spar) uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel bij het brood. Receptie personeel ook zeer vriendelijk.

Zwembad; (geen enkele losse tegel gezien overigens) mooi verlicht in avond, groot, schoon, met bubbelbad gedeelte (geen glijbaan overigens).

Sanitair: redelijk modern, schoon (2x per dag schoongemaakt) en ruim! (MUV het sanitair tussen de campingplaatsen 53-54-55-56 & 63 + 70 (zie 'map' op de website), dit sanitairhok is verouderd en deels kapot. Probeer dus gebruik te maken van het andere sanitair!)

Restaurant: Beide leuke, kleine eetgelegenheden! Pizza afhalen mogelijk en ook heerlijk!

Entertainment tot ca 22.30 goed hoorbaar, maar niet storend ervaren.

Het is inderdaad wel rumoerig in sommige nachten vanuit het strand onder aan de cliff. Maar ook daarvoor geldt; na de 1e nacht gewend en niet als storend ervaren.

Omgeving: Sistiana zelf is niet heel bijzonder of idyllisch. Strand onder aan de cliff is wel een leuk stukje met een klein marktje op een van de avonden. Verder is de omgeving prachtig richting Slovenie (Val Rosandra vallei). Rilke pad (start vanuit de camping) is ook een leuke wandeling. Auto is inderdaad wel fijn als je erop uit wilt.....Geen glamping (in de zin van ontbreken toiletpapier), maar wel een zeer goede, schone, grote en leuke camping!

Het personeel kijkt je liever weg dan dat je blijft. Wanneer je uitleg vraagt over de rekening wordt er direct gedreigd dat de politie gaan bellen. Van mij mochten ze bellen met de smaak en uitleg politie. Uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen. Jammer mooie alleen onvriendelijk personeel.

Rommelig over de gehele linie

Rob Bruin
14-7-2017

Omgeving is mooi, redelijke campingplaatsen maar een beetje een chaotische indeling. Personeel stug,uitzondering is de bejaarde broodverkoper in het winkeltje. Deze camping profileert Zich als glamping; en daar wringt m nu net de schoen....

Bij een glamping worden kapotte toiletbrillen -en sloten direct gemaakt evenals uitgetrokken ophanghaken in de douches en is de hygiene altijd goed. In ons toiletgebouw zijn zowel bij de dames als de heren 50% van de toileten minimaal niet afsluitbaar.

Belangrijkste reden om hier eerder te vertrekken is de enorme bak herrie die tot 's avonds tot 22.30uur vanaf het restaurant komt. Eigenlijk gewoon respectloos.

Prijs/kwaliteitsverhouding is volledig uit verband.

Geen 4 sterren waard

Wendy
8-7-2017

De staanplaatsen zijn wel groot ze hebben wel niet allemaal schaduw. Je hebt zo goed als geen privacy. Wij zaten met onze camper achter de vaste tenten en de mensen die daar verbleven liepen constant over onze staanplaats voor naar het santitair te gaan. Dat vonden we wel niet zo fijn. Het sanitair was oke het is wel aan renovatie toe. Iedere woensdag voormiddag werd het santiair gesloten voor te poetsen. De andere dagen werd er niet veel schoongemaakt. Das wel echt een minpunt vind ik persoonlijk. In de toiletten was geen wc papier daar kan ik nog mee leven maar er was ook geen zeep voor je handen te wassen nadien en als je dan toch voor een 4 sterren camping wil doorgaan zou dat toch wel mogen. Voor de rest in de omgeving niets te doen. Wij waren met onze camper daar en waren aangewezen op onze fietsen dus voor ons niets te bleven. Als je met de auto bent kan je wel veel gaan bezoeken. In het hoogseizoen is er wel een treintje dat om het uur naar het strand gaat das wel handig.

Wat de camping mist maakt de omgeving goed

Fam Franse
28-6-2017

De camping heeft 2 gezichten. Wij zaten in een glamping accomodatie en dat was super. Mooie plekken tegenover een trekkersveldje dus altijd wat te zien. De andere kant van de camping veel vaste plaatsen, rommelig smoezelig en in het weekend met grote families in t zwembad.

De omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Rilkepad naar kasteel duino is goed te lopen met iets oudere kleine kinderen. Triest is mooi. Grotten in de omgeving zijn leuk om te bezoeken en het treintje naar het strand was leuk.

Doen eten bij de Rilke bar net naast de camping. Prachtig uitzicht en goed eten.

Het zwembad had veel losse tegels en in het kinderbad lag het vol met tegeltjes. Gevaarlijk en slecht onderhouden.

In de avond veel geluidoverlast vanaf de barretjes bij de stranden beneden. Wij sliepen er met zn allen doorheen maar dat ging niet voor iedereen op de camping op.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Liset
20-9-2016

Wij hadden een geweldige Paradise Pitch (erg duur, maar mooi). Ruim en mooi gelegen. Kraantje op de plaats. Genoeg ruimte voor een caravan met voortent, luifel, bijzettentje en de auto. Voldoende schaduw. Wat ons erg tegenviel was de overlast van muziek. Zowel van de animatie als van de clubs beneden bij het strand in het weekend. Dit ging op sommige dagen door tot 4.30 uur in de ochtend. Slapen lukte dan ook niet op die momenten. Wi-Fi was redelijk maar duur. Eten op de camping was matig. Campingwinkel was goed. Het brood niet echt knapperig vers. Veel naar Slovenië geweest. Ook naar Kroatië en Venetië geweest. Goed te doen. Treintje naar het strand was vaak bomvol. Je moest er op tijd zijn. Receptiepersoneel vriendelijk.

Mare Pineta Wel of niet meer

Bryan
2-9-2016

Mooie camping goed onderhouden. Sanitair goed onderhouden maar oud. Sommige items mogen echt vervangen worden. Mooi uitzicht als je de juiste plek krijgt.

Personeel op camping heel aardig en hulpvaardig. Personeel bij de receptie niet erg klantvriendelijk, slecht Engels sprekend en chagrijnig, een medewerker zelfs ronduit onbeschoft. Italianen met een vaste plek krijgen op alles voorrang.

Prima animatie voor de jongste. Alleen mag er meer voor de tieners gedaan worden.

minpunten;

- je moet 5,- per dag betalen voor wifi, voor 1 apparaat. Met 3 kinderen, waarvan pubers en dat is heel lastig en teleurstellend. Niet vermeld op de site van touroperator gelezen. Gezien de huidige tijd, onbegrijpelijk.

- verplicht badmuts, kosten; € 3,- pp

- zwembad sluit te vroeg

- zwembad had wat mankementen

- betalen voor voetbal en voetbal

- met je wc rol naar de wc, beetje out dated

- treintje rijdt te weinig en het is erg druk. het was soms bijna vechten voor een plek.

- het eten op de camping zowel restaurant als "snackbar"was ronduit slecht en duur

Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

nooit meer

wally
2-9-2016

Ik heb nog nooit zo'n waardeloze camping gezien, tegels kapot in het zwembad en in de doucheruimte,voor voetballen betaal je 10 euro per uur en dat is dan voor drie personen als je met meerdere wil voetballen betaal je nog meer, animatie team zeer slecht, personeel aan receptie en bar spreken maar amper engels, om 23.00 uur mogen de kinderen niet meer bij elkaar hangen maar moeten dan maar van de camping af,de eigenaar van de camping die kun je vergelijken met een dictator geen zinnig woord mee te praten, de Italianen die daar zitten denken dat ze eigenaar van de camping zijn en ga zo maar door, dit is een vier sterren camping nou voor ons zou die nog geen 1 ster verdienen! Er zijn veel betere campings in de omgeving, mensen doe het niet je krijgt er ontzettende spijt van.

geen 4 sterren camping

Peter Tulp
21-8-2016

Ontvangst was bot en zakelijk. Anwb camping card werd niet aangenomen maar men wilde een kopie van mijn paspoort. Wat touroperator niet vertelt is dat de helft van de camping vaste plaatsen van de Italianen zijn. Dit geeft een rommelig beeld. De Italianen gedragen zich alsof ze zelf eigenaar van de camping zijn. In het weekeinde komt de hele familie op bezoek en die zwemmen ook Gratis mee terwijl op de voorkant van de camping staat dat bezoek 10 euro PP moet betalen Het zwembad is relatief klein en had bij het bubbelbad allemaal losse steentjes. Zwembadtrap was afgebroken en liet een messcherpe las achter. Restaurant op de camping is ronduit Slecht.Het voetbal veldje mocht maar 2 uur open per dag. Sanitair is schoon. Camping zelf ook. Centrale ligging. Veel te doen in de omgeving. Slovenië is een aanrader voor dagtochten. Hoofdstad Lubjana, Lipica en de grotten bij Postojna. Veel winkel centra en supermarketen in de buurt. Venetië is goed bereikbaar en was super. Restaurants in de omgeving waren goed.

Mooi zwembad, matige animatie

Meriam
19-8-2016

Camping ligt op een klif aan zee. Met treintje of (avontuurlijk) wandelpad kom je bij de zee. Soort recreatiecomplex met restaurantjes, haventje etc. Kiezelstrand. Leuk snorkelen. Wel Waterschoenen mee. Sanitair op camping was keurig. Maar je moet wel zelf toiletpapier meenemen. Douche,wc,wastafels waren wel altijd gecombineerd. Niet altijd warm water in de avond. Plekken waren prima. Met schaduw, eigen waterpunt. Goed supermarktje op camping en mega supermarkt op 1,5 km afstand. Camping kan wel eens een opknapbeurt gebruiken. Animatie was treurig. 5 mensen die niet verder kwamen dan dagelijks dansjes doen en kleurplaten kleuren. De snelweg is nabij en hoor je altijd. Grote speeltuin voor jongere kinderen. Lekker zwembad (met badmuts).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Mare Pineta (Glamping) in Duino-Aurisina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Mare Pineta (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Mare Pineta (Glamping) scoort een 6.9 uit 10 op basis van 92 reviews.