Sorteren

Reviews over Savignano sul Rubicone

Leuk dorp

Bert
    7-1-2017
    Leuk dorpje om een keer door heen te lopen. Er is niet zo heel veel te doen.

prima

a.p.m.willems
    27-9-2015

Bedenk alternatieven voor ontbijt want het Italiaanse brood behoort niet tot het beste!

Aan beide zijden van het park ligt een dorpje - met veel activiteiten in de avonden, nast de leuke activiteiten op het park.

Trein naast het park kan soms doen schrikken!

Mooie camping met te veel animatie

t.spoelman
    6-8-2014
    Wij (2 volwassenen + 1 kind) stonden 2.5 week op deze camping. De camping op zich is mooi en goed onderhouden, de campingwinkel heeft een uitgebreid assortiment en het zwembad is prima (niet heel erg druk omdat de meeste gasten naar het strand gaan). De animatie echter was te veel, te hard en nota bene elke avond. 's Ochtends word je om ca. 09.00 uur wakker geroepen door een zeer ongemotiveerde Nederlandse animatiemedewerker, die volkomen onverstaanbaar het ochtendprogramma bekend maakt. Er is elke avond animatie van 21.00 - 23.00 uur. Op zich is dat niet zo erg, maar het volume sloeg alles. Rustig een boek lezen of een gesprek voeren was er niet bij. Bovendien konden we na 2,5 week het hele programma dromen. Om nog maar te zwijgen over de asociale Nederlandse jongeren, die midden in de nacht lallend de camping over gingen op zoek naar hun eigen tent.
Savignano sul Rubicone scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews