Savignano sul Rubicone

We hebben een aantal aanbieders voor Savignano sul Rubicone voor je op een rij gezet:

Reviews over Savignano sul Rubicone

prima

a.p.m.willems,
    27-9-2015

Bedenk alternatieven voor ontbijt want het Italiaanse brood behoort niet tot het beste! Aan beide zijden van het park ligt een dorpje - met veel activiteiten in de avonden, nast de leuke activiteiten op het park. Trein naast het park kan soms doen schrikken!

Gereisd met partner in september 2015

Mooie camping met te veel animatie

t.spoelman,
    6-8-2014

Wij (2 volwassenen + 1 kind) stonden 2.5 week op deze camping. De camping op zich is mooi en goed onderhouden, de campingwinkel heeft een uitgebreid assortiment en het zwembad is prima (niet heel erg druk omdat de meeste gasten naar het strand gaan). De animatie echter was te veel, te hard en nota bene elke avond. 's Ochtends word je om ca. 09.00 uur wakker geroepen door een zeer ongemotiveerde Nederlandse animatiemedewerker, die volkomen onverstaanbaar het ochtendprogramma bekend maakt. Er is elke avond animatie van 21.00 - 23.00 uur. Op zich is dat niet zo erg, maar het volume sloeg alles. Rustig een boek lezen of een gesprek voeren was er niet bij. Bovendien konden we na 2,5 week het hele programma dromen. Om nog maar te zwijgen over de asociale Nederlandse jongeren, die midden in de nacht lallend de camping over gingen op zoek naar hun eigen tent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Relaxen, mooie plekken bezichtigen & drankjes doen

Ineke&Lisanne,
    12-9-2013

De camping ligt direct aan het strand, waardoor deze makkelijk toegankelijk is. Met een sleutel kun je een parasol gratis 'huren'. Op de camping is een disco waar ze leuke muziek draaien. In een naastgelegen dorpje is een leuke cocktailbar gevestigd, Tequilablues. Met bus 4 kun je gemakkelijk vanuit San Mauro Mare naar Rimini. Dit duurt ongeveer 40 minuten en de bus gaat volgens mij 4x in het uur. De discotheken en kroegen liggen niet bij elkaar en zijn het makkelijkst te bereiken met de bus. Voor 01:30 uur moet je ergens binnen zijn en rond 02:30 uur is alles dicht. Samen met 2 vriendinnen ben ik met een georganiseerde reis naar San Marino gegaan, een echte aanrader! Heel mooi uitzicht, mooie gebouwen en leuke winkeltjes. Voor een grote supermarkt moet je bij Romagna Center zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2013
Savignano sul Rubicone scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews