Reviews over Savignano sul Rubicone

Perfect

Ciao!,
    11-9-2018

Perfect voor de kids tussen 8 tot 25! Leuke animatie en leuke disco’s.

Zeker een aanrader

Prima camping

Jan,
    5-9-2018

Prima camping, inmiddels al een keer of 6 geweest. Schoon sanitair, goed en betaalbaar restaurant, mooi zwembad en een mooi strand met name voor (kleinere) kinderen (relatief lang ondiep). Twee kleine dorpjes op loopafstand. Supermarkt op loopafstand en groot winkelcentrum op 10 min. fietsen. Iedere avond wel amusument in de “arena” maar vonden wij niet storend, hoort ook wel bij de Italiaanse sfeer. Wat we wel storend vonden is zeer matige wifi verbinding welke ook nog eens een keer 18€ per week voor een apparaat kost. Is niet meer van deze tijd. Advies verhoog de staanplaats prijs met een euro of zo en zorg voor voldoende “gratis” bandbreedte op heel de camping ! Wel gratis wifi bij de bar en restaurant.

Prachtige camping, helaas te luidruchtig

AO,
    3-9-2018

Veruit de tot dusver properste en degelijk onderhouden camping dat wij bezocht hebben. Receptie zeer aardig, bewaking ook. Heel veilig voor kinderen, zwembad max 1m30, zee is tot meters ver ondiep, ideaal om niet volledig in paniek te schieten als je de kids (5 en 8) niet per direct terug in vizier hebt. Alle ingrediënten voor een topcamping. Helaas komt nu de hele grote MAAR...Je mag niet bewegen in het zwembad of ze tikken op je schouders omdat je andere gasten zou kunnen storen, maar de animatie mag wel ineens broeihard de boxen openzetten waarvan ik letterlijk oorpijn heb overgehouden. De stranddiscotheek gaat lekker door tot 2u snachts. De niet normaal overdreven luide avondanimatie (die prima was hoor echt, maar mocht wat dB lager) ging door tot 0h. Onze kids waren na 2 weken doodop door gebrek aan slaap gezien om 7u in de ochtend de aanlevervrachtwagens langs komen denderen, de vuilkarretjes, straatveger etc volop in gang schieten. Wij komen uit een rustig dorpje, al dat overdreven luidruchtig geweld was er voor ons wat teveel aan.Mijn man zei al lachend "ik word hier wat geleefd", vond ik goeie omschrijving. Een camping is nooit muisstil en we zijn geen zeikerds voor elke gillende jongere, maar de combinatie trein, animatie, stranddiscotheek, roepende Italianen, helikopters, onderhoudspersoneel en zware vrachtwagens werden ons even echt teveel. Al dat moois op de camping (want ze was echt heel heel dik in orde facilitair gezien) had helaas nogal een te grote (slaapgebrek) prijs voor ons.

Goed!

M,
    24-8-2018

Gezellige, schone maar ‘s nachts een rumoerige camping. Sanitair is goed verzorgd, net als de rest van de camping, hele dag is het personeel aan het werk om de camping schoon en verzorgd te houden. geluidsoverlast ‘s nachts is helaas erg aanwezig. De bewaking bestaat uit maar 1 persoon, tot diep in de nacht is het zeer luidruchtig op de camping, door schreeuwende en hardpratende mensen. Helaas want verder is het er prima te vertoeven.

mooie camping, goeie vakantie...

pascal,
    17-8-2018

goeie, middelgrote camping met voornamelijk Italianen / Nederlanders in die periode;

netjes, prima sanitair, goed georganiseerd, grote standplaatsen, goeie animatie, dorpje links / rechts op loopafstand. geen massatourisme. camping winkel okee, supermarkt op 500 mtr loopafstand; groot winkelcentrum op enkele km vandaan. In de omgeving is genoeg te doen; San Marino, Santarcangelo, San Leo, waterpark, Cesenatico.

strand prima met gratis parasol

kortom; prima vakantie gehad!! We gaan graag weer terug...

Savignano sul Rubicone scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews