Géén boekingskosten

Camping Adriano Village (Glamping)

ItaliëEmilia RomagnaPunta Marina Terme

We hebben de beste aanbieders voor Camping Adriano Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 146 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 146 reviews
  • 8Waardering
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan de Adriatische kust op een bosrijk terrein vind je Camping Adriano Village. De camping is dankzij haar zwembad en leuke animatie ook geschikt voor kinderen. Op het terrein is er de mogelijkheid om te eten. Het strand bevindt zich op loopafstand en binnen 20 minuten sta je in pretpark Mira Beach. Ook Cervia is de moeite waard.

147 Reviews over Adriano Village (Glamping)

• 7de Bruin10-08-2021

Heerlijke vakantie gehad om onze Air Lodge!

Verbleven in een Air Lodge, iets totaal nieuws dus erg benieuwd wat we zouden aantreffen. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan door het receptie personeel. Het terrein is goed bewaakt door de staff. Je wordt naar je plek gebracht en kijkt de staff samen met je of alles in orde is. De Air Lodge is een leuke manier van wat luxer camperen met jonge kinderen of als stel samen. Prima badkamer met nette meubels. De bedden beneden en boven zijn wat hard maar liggen prima. Genoeg ruimte op de veranda en binnen nog een klein zitje bij de keuken. Koken wat primitief en niet alle ruimte op de kookplaat welke ze beter hadden kunnen draaien ivm de koekenpan. Verder een super fijn terrein, wel wat verkeer omdat de auto's overal bij mogen staan. Voor kinderen meer dan genoeg te doen, mini club, speeltuin, zwembad, voetbalveld. Een vakantie waar je heerlijk tot rust komt!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Shirley14-08-2019

Nooit meer, wij zijn na 24 uur vertrokken.

Wat oudere voorzieningen. Veel seizoensplaatsen waar men hun hele hebben en houden meegenomen heeft, zwembad heeft weinig leuks voor kinderen rond 5 jr. Buiten het zwembad wel veel leuke speeltoestellen.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8jeffrey12-08-2019

Prima Italiaanse camping

Fijne camping. omgeving wat saai maar met de auto zijn er vele mooi plaatsen te bezoeken o.a. San Marino. Ravenna op 10 kilometer mooie groote plaats waar veel te zien is. strand op loopafstand zee loopt langzaam af ideaal voor kinderen. veel beachclubs o.a. een speciaal voor bezoek met honden. Op de camping ook veel voor honden deze zijn dan ook in alle soorten en maten te vinden. camping is italiaans dus er is middags rust. het is dan heerlijk rustig bij het zwembad. daarna is het een potje pieren. tijdens onze week in juli waren er behoorlijk wat nederlanders. in aug. meer italiaanen. animatie gaat tot laat door en is over de gehele camping te horen. dorpjes op loop fiets afstand zijn niet veel ff ijsje halen en dat is het wel. personeel over het algemeen aardig en engels sprekend badmeester is een fijne vent altijd in voor praatje. veel schaduw plekken. sanitair prima. geen hollandse kolonie zoals bij de grote meren.

• 6D.c.01-08-2018

Nooit meer

Zwembad is mooi en schoon, ligbedjes zijn er voldoende. Voor een klein bedrag ben je verzekerd van een fijn bedje. Personeel is niet echt vriendelijk, komt weinig spontaniteit vanaf.
    Muziek staat loeihard zelfs na 23.30 savonds . Bedjes aan het strand zijn redelijk prijzig 22 euro voor de 1ste rij. Restaurant niet bijzonder. Wij komen niet meer terug, de min punten wegen niet op tegen de plus punten. In de omgeving is niet veel te beleven.

• 4Eetgelegenheden
  • 4jean luc albares06-11-2017

Ne pas travailler avec opérateur tohapi

Nous avons un litige en cours car nous avons eu un emplacement bord de route avec parking sous notre fenêtre de chambre nous avons exigé un changement de bungalow car nous avons acheté des boule-quies pour pouvoir dormir.a ce jour toujours pas de nouvelles du service réclamation de votre société.a 2086€ les 15 jours réservé en janvier 2017 j'estime que nous avons eu un emplacement low-coast.je suis très mécontente de vos services.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Gosia22-07-2017

Fajne miejsce

Blisko morza,plaża dość ładna , na przeciwko bliźniaczy camping , więc na baseny chodziliśmy na zmianę , u nas brak zjeżdżalni, baseny małe ale nie było tłoku, leżaki płatne 2€, na plaży leżaki 20 €, obsługa w restauracjach przy plaży niezbyt miła , w większości Włosi , trudno o kelnera , animacje od 21 wszystko po włosku

• 4Eetgelegenheden
  • 8Jeroen29-07-2016

mooie complete camping op loopafstand van zee

Wij verbleven op deze camping van 12 t/m 24 juli 2016. Mooie camping met mooi zwembad (geen glijbaan aanwezig), zwembad toegankelijk zonder badmuts wat in Italië niet altijd gebruikelijk is, de badmeesters blazen wel gauw op hun fluitje als je een kunstje uithaalt of in het water duikt dus er is niet veel toegestaan maar dit is dan ook wel weer prettig. Animatie is er volop, wel gericht op de Italiaanse gasten/kinderen en begint 's avonds laat en is om 0:00 uur afgelopen, dus stuiteren in bed van de muziek is incl.! Onze kinderen van 3- en 6 jr. hebben hier dus niets aan gehad, het gros van de gasten is Italiaans, aardig wat Denen en Belgen en weinig Nederlanders, vonden wij prima zo. Verder een kapsalonnetje aanwezig voor het snelle knipwerk, ijssalonnetje en pita snackbar bij het zwembad en een betaalbaar groente en fruitwinkeltje voor o.a. heerlijke watermeloen ook een Spar supermarktje met personeel zónder glimlach waar je prima je broodjes kunt halen, op 5 minuten rijden van de camping is ook een Lidl supermarkt waar je voor "normale" prijzen je boodschappen kunt doen, altijd beredruk hier, blijf rustig, je hebt vakantie. Wij verbleven in een lodgetent, de tent zag er vast mooi uit toen hij ooit nieuw was maar het voldeed echt prima, het is ons goed bevallen. Het wordt niet warm in de tent, ook de (heet)water voorziening is echt top te noemen en de indeling is ook prettiger t.o.v. een stacaravan, het is alleen luidruchtiger, de buren hoor je natuurlijk heel goed met alles wat ze doen en ook; jawel (daar heb je hem weer) de animatie t/m 0:00 uur, maarjah het is vakantie! Wij waren bang voor een muggenplaag maar wij zijn echt minimaal tot bijna niet gestoken, dus dat viel dan weer mee. Wifi is met vlagen goed bij het wifi punt voor bij de ingang én zwembad, maar kan het ook tijden niet doen, dan dus geen wifi :o) maar vonden wij geen hoofdzaak. Dus wil je 100 % goede wifi? Kan je echt niet zonder? mmmmm, jammer. Restaurant vooraan de camping is ons ook prima bevallen maar voor grote portie's moet je hier niet zijn. Als je weg oversteekt vanaf de camping loop je via de bevriende buurcamping richting het strand en ja inderdaad de bedjes zijn duur en is overal op deze site te lezen maar als je het strand op loopt, je gaat 30 meter naar rechts en je kunt zonder problemen overal je handdoek neerleggen in het zand, geen probleem, wij hebben niet perse strandbedden nodig. De zee is heerlijk van temperatuur en loopt mooi vlak af, ideaal voor kleine kinderen, krabbetjes en mosselen vangen is ook leuk voor de kids! In de omgeving is weinig te zien, het is er niet zo mooi als in Toscane maar dat wisten we vooraf, wij gingen voor zon, zee en strand. Wat wel de moeite waard is zijn de stadjes Cervia, Cesina en Forli waarvan Cervia er toch wel echt uitspringt. Rimini zijn we ook geweest, leuk maar niet bijzonder. Venetië is 3 uur rijden i.v.m. wegen-net en vonden wij te ver weg. In Punta Marina Terme zijn we zelf niet wezen kijken, dus geen oordeel over het stadje zelf. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar hebben alles wel gezien in deze omgeving en gaan volgend jaar weer ergens anders heen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ursula18-07-2016

Hele leuke familiecamping

Mooie camping, dichtbij het strand en met een leuk zwembad. Wij hadden een lodgetent, deze stonden midden op de camping onder de bomen. De camping heeft een superleuk animatie team dat elke avond shows opvoert, van behoorlijk hoge kwalieit. (wij zijn op andere campings geweest in Italie en daar was het beduidend minder). Mooi strand, vlak aflopend in zee. Buiten de camping is er niet zoveel te doen, een klein dorpje vlakbij. Voor de grotere jeugd is er een voetbalplek. Echt uitgaans gelegenheid voor de jeugd is er minder. Wij hebben ons er met 3 oudere kinderen en 1 jonger kind prima vermaakt.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Frits27-10-2015

Gezellige Italiaanse camping

Stacaravan van Al Fresco was prima. Goed schoon een prima ruimtes. Heerlijk buiten op de veranda. Zwembad is keurig netjes. Betalen voor bedje of stoeltje bij zwembad is prima. Zo heb je geen last van die inhalerige handdoekleggers. Strand op loopafstand is top. Zeer fraai strand met heerlijke zee. Ideaal voor kindjes omdat het heel langzaam afloopt. Supermarkt op 3 minuutjes rijden vanaf de camping. Ook op de camping zelf is de supermarkt prima en niet te duur. Groente en fruitstalletje met heerlijk vers fruit.

Camping is echt Italiaans. Veel Italianen die een seizoensplek hebben. Animatie in de avond voor kinderen is echt erg leuk en professioneel. Wel luidruchtig tot 23.30 uur, maar dat hoort ook wel een beetje bij Italianen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Mario11-08-2015

Mooie camping

Wij hadden op deze camping een stacaravan gehuurd, via touroperator. De caravan voldeed naar wat ons is beloofd. De caravan was erg netjes en compleet, grote veranda, nette plek.

Strand op loop afstand idiaal voor kleine kinderen het water loop langzaam af. -nadeel is dat de bedjes huur aan het strand erg prijzig zijn . 20,- euro per dag voor 2 bedjes en parasol.

Zwembad en camping erg netjes bed huur in het zwembad (2,- euro per bed)

optie was om de caravan zelf schoon te maken of te laten doen tegen vergoeding (65,-)

Nadeel is de de entertainment erg laat begint voor kleine kinderen namelijk 21.00 uur

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar