Camping Spina Village (Glamping)

6.6Voldoende

Italië, Emilia Romagna, Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

6.6Voldoende

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Spina Camping Village is een levendige camping. Kom hier niet als je op zoek bent naar rust, maar kom wel voor de gezelligheid. Op de camping zijn vier zwembaden, een restaurant en een campingwinkel. Met de busservice sta je ook zo op het strand. Wil je ergens anders naartoe dan heb je de auto nodig, in de nabije omgeving is er minder te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Spina Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

328 reviews over Camping Spina Village (Glamping)

• 6Boegborn20-08-2019

Redelijke camping

Afgelopen 2 weken er gezeten in lodgetent. Tent is goed maar staat op een zeer ongezellige plek, midden in het bos (Wat wel helpt tegen de warmte). Zwembaden zijn prima, mag best in diepe springen, alleen niet met aanloop. Voor bedjes moet je idd betalen. 2e week dat wij er waren was er bijna niets meer te huur ivm de Italianen ze al voor een hele week reserveren! Ze gaven op gegeven moment aan dat ze voor 90% voor week gereserveerd waren! Hierdoor dus nog weinig kans om bedje te krijgen als je maar een halve dag ging en dan vooral middag. Strand vonden wij 10x niks. Troebel water en heel snel diep! Hierdoor vonden wij voor jongen kids niet veilig. Wij zijn andere strand gaan opzoeken waar ze heel ver tot hun middel konden lopen. Dit jaar extreem veel muggen. Ze sproeier wel elke dag. Het was dit jaar ook een plaag. Wij gaan nooit meer na deze camping. We hebben 2 andere campings daar gehad die veel beter en leuker zijn!!

• 6Eetgelegenheden

• 2Van Hove05-08-2019

Nooit meer!!!

Vreselijk verblijf! Voor de kinderen zeer weinig te doen buiten het zwembad waar ze niks mogen van de badmeesters en al om 19:00 gesloten is. Als vrienden van de manager mag je natuurlijk nog gaan zwemmen als het zwembad gesloten is. Buiten eten mag je niet als je half board hebt, enkel als je a la carte eet. Nochtans hadden ze van ons sowieso deze inkomsten. Je bent op zomerse dagen verplicht om in een zeer luidruchtige refter te gaan zitten. Wil je dit aankaarten, komt er ofwel niemand opdagen op de afspraak ofwel op het einde van je vakantie krijg je een eenzijdig, furieus, agressief gesprek. Trampolines nogal prijzig en regeltjes verschillend van het personeel van die dag. Jammer als dit de enige vakantie van het jaar is. Voor ons nooit meer!!! Om positief te eindigen: de zee vonden de kinderen super.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Samantha30-07-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Door de verschillende reviews waren wij een beetje huiverig. Onze stacaravan lag in een hofje aan de weg richting zwembad en restaurant, nog geen 5 minuten lopen. Kinderbad is geweldig, ze kunnen zich vrij bewegen zonder bandjes. Glijbanen zijn tijdens de siësta gesloten. De fluitjes van de badmeester hebben wij amper gehoord, ook waren de zwembaden schoon, op maandag is het zwembad ivm schoonmaak tot 15:00 gesloten. In het restaurant kan je goed eten voor een redelijke prijs ook afhaal maaltijden zijn van goede kwaliteit. Het animatieteam is erg enthousiast, wel alleen in het Italiaans. Onze kinderen van 5 en bijna 3 gingen iedere avond met heel veel plezier naar de minidisco. Het enige nadeel zijn de vele muggen. De camping laat een auto rondrijden die sproeit tegen de muggen maar zelf muggenspray meenemen is geen overbodige luxe. Wij zijn nog een dag naar het pretpark Mirabilandia geweest

• 2018
    4Ralph van der Hulst22-11-2018

Nooit meer

Deze camping doet zich voor als luxe 'glamping' maar de campingplaatsen op de camping lijken meer op een Italiaanse sloppenwijk. De vaste staanplaatsen staan dicht op elkaar, en dat geeft een armoedig beeld. Op de toerplaatsen staan veel Italiaanse families bij elkaar, die erg luidruchtig zijn. Het zwembad, en de rest van de voorzieningen zijn mooi. Maar dit maakt het totaalbeeld nog niet goed. Geen aanrader.

• 6Annegien28-08-2018

Voor ons nooit meer!

Als je van een giga-grote camping houdt dan zit je hier goed. Er is van alles te doen op een zeer groot oppervlak. Wij vonden het iig véél te groot. Alles is ver weg, je kunt je kind(eren) niet alleen laten lopen naar toiletgebouw/zwembad/speeltuin etc. Kampeerplek wordt omschreven als ruim, echter je staat hutje-mutje, je hoort werkelijk ALLES van je buren. Vreselijke plek! (foto's op de site kloppen niet!) Terras gezellig, prima drankjes. Afhaalrestaurant slecht, behalve de pizza's en hamburgers. Zwembad mooi maar vies. 1x p/w wordt het schoongemaakt, laatste dagen echt heel vies water. Tussen 13-15 uur niet toegestaan om auto te rijden en af te wassen ivm siësta. Animatie leuk, maar Italiaans. Sparwinkel prima. Grote speeltuin, speelhallen en disco voor de tieners. Trampolinepark moet je voor betalen. Bedjes aan het zwembad moet je ook betalen. Badmeesters zijn zéér (kind)onvriendelijk. Nooit meer hier naar toe!

• 5Eetgelegenheden

• 7Esmee27-08-2018

Prima camping maar voor ons nooit meer.

Net terug van twee weken Spina Village, wij hebben het naar ons zin gehad. Wij hebben in een stacaravan gezeten van een touroperator en die was keurig en nieuw. De camping is inderdaad luidruchtig maar dat vonden wij niet erg. Het zwembad was prima en vrij druk maar ja het is ook hoogseizoen, tussen 12:30 en 16:00 gingen de glijbanen uit en was het ook lekker rustig bij het zwembad. Zwemmen mocht wel! Tussen 13:00 en 15:00 kan je de camping niet op of af, daar moet je wel rekening mee houden. Animatie is allemaal in het italiaans en ze doen het wel leuk, minidisco is van 21:00-22:00. Ze hebben luchtkussens en trampolines maar die kosten 3 euro per 10 min en 10 euro voor de hele avond per kind, best prijzig. Restaurant en afhaal was prima. BBQ op gas of bij een speciale plek die daar voor is gemaakt. Weinig te doen in de buurt, alles moet met de auto! Muggen vonden wij heel erg aanwezig en daarom zouden wij nooit meer gaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8CD22-08-2018

Een leuke tijd gehad!

We hebben ontzettend leuke dagen gehad! De camping is goed! De tent van touroperator is goed! Met een grote koelkast en een partytent i.p.v. parasol. Het zwembad is erg leuk. De bedden moet je huren maar je kunt prima je handdoek ergens neerleggen. De glijbanen zijn niet de hele dag geopend maar dat is niet erg. De badmeesters houden goed toezicht. Er zijn ook regelmatig activiteiten bij het zwembad. Leuke barretjes, ijskramen rond het zwembad met normale prijzen. Prijzen afhaalmaaltijden, restaurant en winkeltje ook normaal voor een camping. We vonden het meeste personeel vriendelijk. Iets wat de reviews vaak tegen spraken. Strand was heerlijk. Een kant met waar je zelf met je spullen kun liggen en de kids konden spelen, en een andere kant met ligbedjes. Uitstapje naar Italië in miniatuur is een aanrader met kinderen. Er zijn wel enorm veel muggen. Je doet er goed aan hier voldoende middeltjes voor mee te nemen.

• 8Voerman20-08-2018

Fijne camping, leuk zwembad en fijn strand

Heerlijke camping, heeft alles wat je nodig hebt. Zwembad is schoon en groot genoeg. Ook genoeg ligplaatsen aanwezig. Jammer dat je niet met een balletje mag gooien of salto's mag maken.. Bus naar het strand is ideaal. Bij onze caravan zitten de parasol en bedjes op het strand inbegrepen, wat fijn is. Eten is prima. Vriendelijk personeel. Volgend jaar wellicht weer!

• 7Thomas18-08-2018

Prima camping, slechte ervaring touroperator

Camping is goed verzorgd. Op de camping een goede winkel (spar) die eigenlijk alles heeft wat je nodig hebt. Ook is er een (afhaal)restaurant waar je lekker eten kunt bestellen. Er zijn 4 zwembaden, voor de allerkleinste (met wel wat diepere stukken (30-40cm), waar je op moet letten met glijbaantje en tot een "wedstrijdbad", waar je banen kan trekken (als het niet te druk is). Wij hadden een tent van een touroperator. Dit was echt verschrikkelijk. De locatie is niet onder de bomen, waardoor het al vroeg te warm is om binnen te blijven en waar de warmte erg blijft hangen. De tent is oud en heeft veel schimmel. Verder weinig mogelijkheden tot luchten. De gastheer en gastvrouw waren erg onvriendelijk en onprofessioneel. Let goed op dat ze niet onterecht ineens 20 euro borg inhouden. Dit is voor ons de laatste keer met deze touroperator.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 6De graaf17-08-2018

Nooit meer

Erg grote luidruchtige italiaanse camping met een gedeelte voor honden. Wij hadden een lodgetent in het bos in de zgn dog area, deze viel tegen, koelkast deed het niet goed, bestek incompleet wc bril zat los en paraso was l erg smerig. privacy van de tent niet goed alles dicht op elkaar. Animatie tot s avonds 00.00uur alleen in het italiaans. zwnmbad gaat maandag pas om 15.00 uur open en is eigenlijk te klein voor een zo grote Camping, voor de bedjes bij het zwembad moet je betalen zoals voor bijna alles op de camping ,[springkussens. zelfs lucht om je spullen op te blazen} De bus naar het strand is wel zo fijn ,strand is wel oke loopt ook langzaam af. Tussen 13.00u en 15.00 uur kun je de Camping niet verlaten of op per auto. in de Directe omgeving is verder niet zo veel te doen.

• 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

Go4Holiday.nl

15 tips over Camping Spina Village (Glamping)

• Jeffrey Groen, 25-05-2014

tussen 1 en 3 in de middag is er siesta dus dan is alles op de camping dicht, Hou hier rekening mee mocht u nog spullen willen halen bij het winkeltje of weg willen van de camping.

• Jos Mellaerts, 11-08-2012

Voor wie wat wil gaan shoppen of zo, zorg dat je mobiel bent, wagen, scooter, fietsen. Er worden leuke daguitstappen aangeboden, wij kozen voor Venetië, geven de raad om eten en drinken mee te nemen, is er schandalig duur geworden, een cola op San Marco plein durven ze 9 euro voor vragen (is geen type fout :-) )

• Sanne en Ferdi, 11-08-2013
    • Take away restaurant was prima. Lekker eten, Let op sluitingstijd 20.30 uur. Leuk om Venetie en San Marino te bezoeken. Goed te doen met auto.
    • badmutsen is verplicht, te koop in supermarkt. Zonder wordt je het bad uitgestuurd.
    • Grote supermarkt Bennett op 8 km afstand. afslag Commachio

25 vragen over Camping Spina Village (Glamping)

• Ellen, 29-01-2018

BBQ

Na boeking komen wij tot de ontdekking dat er niet ge-bbq-d mag worden. Klopt dit of is dat oude info?

• Cora, 16-12-2016

Waikiki

Waar liggen de waikiki stacaravans van Vacansoleil? Beetje rustig?

• Fam Veen, 20-07-2016

Stroomvoorziening vacansoleiltent.

Kan iemand mij vertellen hoeveel amp er in de tenten van vacansoleil beschikbaar is? Ik wil graag de senseo meenemen maar dat moet dan natuurlijk wel kunnen.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras