Camping Spina Village (Glamping)

5.9Voldoende

Italië, Emilia Romagna, Lido di Spina (Adriatische Rivièra)

5.9Voldoende

• 5.4Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Spina Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Spina Camping Village is een levendige camping. Kom hier niet als je op zoek bent naar rust, maar kom wel voor de gezelligheid. Op de camping zijn vier zwembaden, een restaurant en een campingwinkel. Met de busservice sta je ook zo op het strand. Wil je ergens anders naartoe dan heb je de auto nodig, in de nabije omgeving is er minder te doen.

329 reviews over Camping Spina Village (Glamping)

• 2019
    6Boegborn20-08-2019

Redelijke camping

Afgelopen 2 weken er gezeten in lodgetent. Tent is goed maar staat op een zeer ongezellige plek, midden in het bos (Wat wel helpt tegen de warmte). Zwembaden zijn prima, mag best in diepe springen, alleen niet met aanloop. Voor bedjes moet je idd betalen. 2e week dat wij er waren was er bijna niets meer te huur ivm de Italianen ze al voor een hele week reserveren! Ze gaven op gegeven moment aan dat ze voor 90% voor week gereserveerd waren! Hierdoor dus nog weinig kans om bedje te krijgen als je maar een halve dag ging en dan vooral middag. Strand vonden wij 10x niks. Troebel water en heel snel diep! Hierdoor vonden wij voor jongen kids niet veilig. Wij zijn andere strand gaan opzoeken waar ze heel ver tot hun middel konden lopen. Dit jaar extreem veel muggen. Ze sproeier wel elke dag. Het was dit jaar ook een plaag. Wij gaan nooit meer na deze camping. We hebben 2 andere campings daar gehad die veel beter en leuker zijn!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Van Hove05-08-2019

Nooit meer!!!

Vreselijk verblijf! Voor de kinderen zeer weinig te doen buiten het zwembad waar ze niks mogen van de badmeesters en al om 19:00 gesloten is. Als vrienden van de manager mag je natuurlijk nog gaan zwemmen als het zwembad gesloten is. Buiten eten mag je niet als je half board hebt, enkel als je a la carte eet. Nochtans hadden ze van ons sowieso deze inkomsten. Je bent op zomerse dagen verplicht om in een zeer luidruchtige refter te gaan zitten. Wil je dit aankaarten, komt er ofwel niemand opdagen op de afspraak ofwel op het einde van je vakantie krijg je een eenzijdig, furieus, agressief gesprek. Trampolines nogal prijzig en regeltjes verschillend van het personeel van die dag. Jammer als dit de enige vakantie van het jaar is. Voor ons nooit meer!!! Om positief te eindigen: de zee vonden de kinderen super.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Rico05-08-2019

Camping voor alle leeftijden

We zijn nu 3x geweest, om de 6 jaar. Camping is levendig met vriendelijk personeel. Dit jaar in vergelijking met de andere jaren veel Italianen. Animatie is veelal in het italiaans maar is wel voor jonge kinderen leuk om mee te doen. Verstandig is om de caravans te boeken bij de camping zelf met beach service, deze hebben airco en rustigere standplaats, inclusief parasol en stoelen op het strand. Het strand is wel minder geworden door slecht onderhoud van de overheid. Restaurant aan het strand kun je lekker eten, heeft wel beperkte openingstijden. Restaurant op de camping is wat minder, afhalen is daar ook mogelijk. Venetië en San Marino zijn goed te bereiken. S avonds is de promenade van Lido Degli Estenti leuk om te zien. Tips, neem koffiezetapparaat mee. Eind van de dag met een goede muggespray gebruiken, ook onder dunne kleding. Lekkerste italiaans ijs bij K2 in Lido Di Pomposa. Mooiste strand, nr 31 in Rimini.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Samantha30-07-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Door de verschillende reviews waren wij een beetje huiverig. Onze stacaravan lag in een hofje aan de weg richting zwembad en restaurant, nog geen 5 minuten lopen. Kinderbad is geweldig, ze kunnen zich vrij bewegen zonder bandjes. Glijbanen zijn tijdens de siësta gesloten. De fluitjes van de badmeester hebben wij amper gehoord, ook waren de zwembaden schoon, op maandag is het zwembad ivm schoonmaak tot 15:00 gesloten. In het restaurant kan je goed eten voor een redelijke prijs ook afhaal maaltijden zijn van goede kwaliteit. Het animatieteam is erg enthousiast, wel alleen in het Italiaans. Onze kinderen van 5 en bijna 3 gingen iedere avond met heel veel plezier naar de minidisco. Het enige nadeel zijn de vele muggen. De camping laat een auto rondrijden die sproeit tegen de muggen maar zelf muggenspray meenemen is geen overbodige luxe. Wij zijn nog een dag naar het pretpark Mirabilandia geweest

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    4Ralph van der Hulst22-11-2018

Nooit meer

Deze camping doet zich voor als luxe 'glamping' maar de campingplaatsen op de camping lijken meer op een Italiaanse sloppenwijk. De vaste staanplaatsen staan dicht op elkaar, en dat geeft een armoedig beeld. Op de toerplaatsen staan veel Italiaanse families bij elkaar, die erg luidruchtig zijn. Het zwembad, en de rest van de voorzieningen zijn mooi. Maar dit maakt het totaalbeeld nog niet goed. Geen aanrader.

• 6Annegien28-08-2018

Voor ons nooit meer!

Als je van een giga-grote camping houdt dan zit je hier goed. Er is van alles te doen op een zeer groot oppervlak. Wij vonden het iig véél te groot. Alles is ver weg, je kunt je kind(eren) niet alleen laten lopen naar toiletgebouw/zwembad/speeltuin etc. Kampeerplek wordt omschreven als ruim, echter je staat hutje-mutje, je hoort werkelijk ALLES van je buren. Vreselijke plek! (foto's op de site kloppen niet!) Terras gezellig, prima drankjes. Afhaalrestaurant slecht, behalve de pizza's en hamburgers. Zwembad mooi maar vies. 1x p/w wordt het schoongemaakt, laatste dagen echt heel vies water. Tussen 13-15 uur niet toegestaan om auto te rijden en af te wassen ivm siësta. Animatie leuk, maar Italiaans. Sparwinkel prima. Grote speeltuin, speelhallen en disco voor de tieners. Trampolinepark moet je voor betalen. Bedjes aan het zwembad moet je ook betalen. Badmeesters zijn zéér (kind)onvriendelijk. Nooit meer hier naar toe!

• 5Eetgelegenheden

• 7Esmee27-08-2018

Prima camping maar voor ons nooit meer.

Net terug van twee weken Spina Village, wij hebben het naar ons zin gehad. Wij hebben in een stacaravan gezeten van een touroperator en die was keurig en nieuw. De camping is inderdaad luidruchtig maar dat vonden wij niet erg. Het zwembad was prima en vrij druk maar ja het is ook hoogseizoen, tussen 12:30 en 16:00 gingen de glijbanen uit en was het ook lekker rustig bij het zwembad. Zwemmen mocht wel! Tussen 13:00 en 15:00 kan je de camping niet op of af, daar moet je wel rekening mee houden. Animatie is allemaal in het italiaans en ze doen het wel leuk, minidisco is van 21:00-22:00. Ze hebben luchtkussens en trampolines maar die kosten 3 euro per 10 min en 10 euro voor de hele avond per kind, best prijzig. Restaurant en afhaal was prima. BBQ op gas of bij een speciale plek die daar voor is gemaakt. Weinig te doen in de buurt, alles moet met de auto! Muggen vonden wij heel erg aanwezig en daarom zouden wij nooit meer gaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8CD22-08-2018

Een leuke tijd gehad!

We hebben ontzettend leuke dagen gehad! De camping is goed! De tent van touroperator is goed! Met een grote koelkast en een partytent i.p.v. parasol. Het zwembad is erg leuk. De bedden moet je huren maar je kunt prima je handdoek ergens neerleggen. De glijbanen zijn niet de hele dag geopend maar dat is niet erg. De badmeesters houden goed toezicht. Er zijn ook regelmatig activiteiten bij het zwembad. Leuke barretjes, ijskramen rond het zwembad met normale prijzen. Prijzen afhaalmaaltijden, restaurant en winkeltje ook normaal voor een camping. We vonden het meeste personeel vriendelijk. Iets wat de reviews vaak tegen spraken. Strand was heerlijk. Een kant met waar je zelf met je spullen kun liggen en de kids konden spelen, en een andere kant met ligbedjes. Uitstapje naar Italië in miniatuur is een aanrader met kinderen. Er zijn wel enorm veel muggen. Je doet er goed aan hier voldoende middeltjes voor mee te nemen.

• 8Voerman20-08-2018

Fijne camping, leuk zwembad en fijn strand

Heerlijke camping, heeft alles wat je nodig hebt. Zwembad is schoon en groot genoeg. Ook genoeg ligplaatsen aanwezig. Jammer dat je niet met een balletje mag gooien of salto's mag maken.. Bus naar het strand is ideaal. Bij onze caravan zitten de parasol en bedjes op het strand inbegrepen, wat fijn is. Eten is prima. Vriendelijk personeel. Volgend jaar wellicht weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Thomas18-08-2018

Prima camping, slechte ervaring touroperator

Camping is goed verzorgd. Op de camping een goede winkel (spar) die eigenlijk alles heeft wat je nodig hebt. Ook is er een (afhaal)restaurant waar je lekker eten kunt bestellen. Er zijn 4 zwembaden, voor de allerkleinste (met wel wat diepere stukken (30-40cm), waar je op moet letten met glijbaantje en tot een "wedstrijdbad", waar je banen kan trekken (als het niet te druk is). Wij hadden een tent van een touroperator. Dit was echt verschrikkelijk. De locatie is niet onder de bomen, waardoor het al vroeg te warm is om binnen te blijven en waar de warmte erg blijft hangen. De tent is oud en heeft veel schimmel. Verder weinig mogelijkheden tot luchten. De gastheer en gastvrouw waren erg onvriendelijk en onprofessioneel. Let goed op dat ze niet onterecht ineens 20 euro borg inhouden. Dit is voor ons de laatste keer met deze touroperator.

• 9Eetgelegenheden

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa