Lido di Dante (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Lido di Dante (Adriatische Rivièra) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lido di Dante (Adriatische Rivièra)

klein gezellig badplaatsje

Linda 25 jaar
    25-5-2010

Wij zijn de 1e week mei in dit plaatsje geweest. Dan is het nog niet toeristisch dus er valt weinig te beleven. In het hoogseizoen is het volgens mij wel een gezellige badplaats. Er zijn een paar restaurantjes, cafe'tjes en winkeltjes. De plaats is erg klein en ligt aan zee. De plaats is in het voor- en naseizoen niet echt geschikt voor vakantie.

De plaats ligt in de buurt van Ravenna. Een plaats met vele Unescogebouwen (bekend om de mozaiken).

Gereisd met partner in mei 2010

Viel me reuze mee

A. Töpfer
    18-8-2009

Ik heb regelmatig beoordelingen bekeken van deze accomodatie. En over het algemeen waren deze niet best of redelijk. Wij zijn aardig wat "luxe"gewend, d.m.v. het vakantie vieren op all-inclusive hotels. Nu dit jaar naar een camping geweest. Prima bevallen. Goede sta caravan, oke er waren mieren in deze, maar je staat op een camping. Dus dit kan je verwachten. Goede pizzeria op de camping, met redelijke prijzen. De Italianen waren wel luidruchtig, tot laat in de avond. Maar hiervoor staan ze om bekent, dat ze laat 's-avonds nog eten. Er stonden enkele booreilanden in zee, maar ze waren niet hinderlijk en de stranden waren echt schhon. Ja, het is ons prima bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

heerlijk klein rustig vakantie-oord

Pierre en Amber
    16-7-2008

Het plaatsje is klein en kent weinig of geen nachtleven. Er zijn enkele mogelijkheden om iets te drinken in een bar of op terras. Er zijn enkele goede restaurants. Wij vinden het wel een gezellige, gemoedelijke plaats. Het strand biedt, als een van de weinige in Italie, mogelijkheid tot naakt zonnen. Het voortste gedeelte van het naaktstrand is geschikt voor familie met kinderen. Als je verder van dit gedeelte afloopt wordt het sfeertje vrijer. En inderdaad in de duinen zie je wel eens een vrijend stelletje. Als je dit niet wilt hoef je het ook niet te zien. Je blijft gewoon op het familiegedeelte en je hebt hiervan GEEN last van. Daar wordt door de plaatselijke naturistenvereniging op toegezien.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een heerlijk rustig dorp waar je lekker tot rust kan komen

K. hond
    12-8-2006

een heerlijk rustig dorp waar je lekker tot rust kan komen. Niet in kan verdwalen. veel animatie in zomer seizoen maar als je dat niet wilt geen last van heb. Goed uitgangs punt om andere plaatsen / gebieden te bezoeken. uitmuntend eten bij restaurant IDA. Honden welkom op het vrije strand.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij gingen er vroeger ieder jaar op vakantie en het was er

Diana Careghi
    30-4-2005

Wij gingen er vroeger ieder jaar op vakantie en het was er telkens heeeerlijk.De hele familie ging mee.Twas telkens fantastisch.Heerlijke stranden.Leuke "sala a gioci" iets wat wij kennen als luna park maar dan in een gebouw en het ganse jaar geopend.Lido mi manchi tantissimo.

Gereisd anders in april 2005
Lido di Dante (Adriatische Rivièra) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 17 reviews