We hebben een aantal aanbieders voor Ferrara voor je op een rij gezet:

Reviews over Ferrara

Oude stad met Hollands gevoel

Robbert Zoon
    20-9-2012

Ferrara is een prachtige oude stad waar je typische Italiaanse gebouwen, mensen en cultuur ziet. Maar ook heel veel fietsers aangezien Ferrara erg vlak is. Net als de directe omgeving van de stad wat bijna lijkt op een Nederlands polderlandschap.

Gereisd met partner in Thu Aug 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi historische stad.

kkrokke
    29-7-2012

Ferrara, ook wel de fietstsad van Italië genoemd heeft een prachtig centrum met veel leuke restaurantjes. In het midden van de stad ligt een prachtig vroeg mideeleeuws kasteel. Italianen vertellen je dat juli een maand is met hoge temperaturen en een hoge relatieve luchtvochtigheid

Gereisd zakelijk in juli 2012

Mooie tussenstop van Venetië naar Florence

Fleur
    21-8-2011

Ferrara vonden wij een dorpje waar je nog echt het tradionele Italiaanse leven proeft. Ferrara is niet toeristisch en dat maakt het een bezoek waard. Het is een echte fietsstad met een paar leuke bezienswaardigheden. Mensen zijn zeer vriendelijk en zijn niet zoals in de grote steden gericht op geld verdienen.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik heb nog nooit zoveel mensen zien fietsen en ik kom nog

Max
    19-8-2007

Ik heb nog nooit zoveel mensen zien fietsen en ik kom nog wel uit Nederland. Echt iedereen fiets daar. Kris kras dwars doorelkaar. En als ze niet fietsen dan gaan ze kletsen. Diverse fiets routes voor de omgeving en fietsen verhuurbedrijven. Verder een leuk stadje. Mooi centrum, kasteel en kathedraal zijn leuk. Geen swingend gebeuren maar leuk voor 1 a 2 dagen. In augustus zijn veel restaurants en winkels gesloten. Maar de MacD (zit naast de kathedraal) blijft gewoon open hoor :-). Leuke stop plaats op weg naar de Adriatische kust bijvoorbeeld.

Gereisd anders in Sun Aug 19 2007 23:20:43 GMT+0000 (UTC)
Ferrara scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews