vakanties Ferrara

Reviews over Ferrara

ideaal om Ferrara te bezoeken

fam De Vylder,
    14-8-2016

Rustige en verzorgde camping, ideaal om de prachtige stad Ferrara te bezoeken. Verzorg sanitair (bij drukte misschien onvoldoende?)en ruime plaatsen. Maar zoals andere reizigers al meldden heb je veel last van insecten. Misschien moeten de beheerders van de camping toch eens nadenken over de beplanting van de camping.

Zeer goed voor bezoek aan Ferrara

dirk,
    2-7-2015

Camping Estense ligt op Wandel en fietsafstand van de historische, zeer levendige en echt italiaanse sfeer. Camping veel schaduw, moerbei in het voorjaar nadeel. sanitair redelijk(te weinig), verder geen voorzieningen, grote supermarkten op fietsafstand (5KM). Camping beheerder gaf goede tips.

Fantastische Bed and Breakfast

joepotten_1,
    17-2-2015

Alchimia is zo'n B&B die je jezelf in elke stad wenst. Prima en comfortabele kamers op korte afstand van het historische centrum van Ferrara. Een enthousiaste en behulpzame gastheer die zorgt voor een fantastisch uitgebreid ontbijt met veel zelfgemaakte producten. Fietsen die voor je klaarstaan. Tips voor goede restaurants. Een aanrader!

Te duur voor wat er geboden wordt

hanny,
    17-6-2014

Deze camping is zeer geschikt om (per fiets) Ferrara te bezoeken maar meer is het niet. Sanitair is niet zo geweldig, personeel is niet erg aktief; er stond flink wat volk op de camping en er was slechts 1 damestoilet. Er was nog een 2e toiletgebouw maar dat was gesloten. Verder is het sanitair verouderd. Er zou een fantastisch camping van te maken zijn, jammer.

Goed hotel in historisch Ferrara

kkrokke,
    29-7-2012

Goed stijlvol hotel, midden in het historische stadscentrum, vlakbij het oude stadkasteel. Parkeren moet iets verder op, te regelen via de receptie tegen een klein prijsje. Ontbijt redelijk. Restaurant niet benut. Kamer heel goed. Badkamer schoon. Het was bloedje warm in juli, dus de airco aan. Maar dat is 's-nachts geen optie: teveel herrie. Personeel is vriendelijk.

Ferrara scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews