7,7

Omschrijving
Een vakantie aan zee boek je bij Camping Spiaggia E Mare in Porto Garibaldi. Naast het strand heeft de camping ook een zwembad met kinderbad en zijn er vooral voor de jongere kinderen veel activiteiten te doen. De omgeving is niet heel toeristisch, wat de camping vooral geschikt maakt voor een relaxte zon- en strandvakantie.
Kenmerken

433 reviews over Camping Spiaggia E Mare in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Renske Kimenai,
9-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hadden een stacaravan van de camping zelf. Super netjes. Enige wat we miste is een magnetron(warme melk)

Super leuk zwembad, kids waren er niet weg te slaan. Het handdoekje leggen erg irritant. Er stonden mensen vanaf 9.15 uir in de rij met een stapel handdoeken!

Er zaten redelijk wat muggen maar daar waren we op voorbereid. Eten in het restaurant was goed! En niet duur. Vaker dan normaal uit eten en afgehaald dit jaar! We gaan nooit 2x naar eenzelfde camping maar zouden dat nu zo weer doen.

Winkeltje prima. Lekkere broodjes en vers beleg e.d. De ligging is minder. Buiten de camping niet veel te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping in een saaie omgeving.

Fam. Osman,
2-10-2018

Twee weken in een sta caravan van touroperator gezeten. Prachtige caravan, type Excellent, van alle gemakken voorzien. Wel echt smerig zo aan het einde van het seizoen, jammer!

Erg leuke en nette camping! Zwembad is fantastisch. Vooral de zachte matten op de bodem vind ik een mooie uitvinding! Kunnen ze hier in NL nog een voorbeeld aan nemen. Zandstrand ook prima al hou ik niet zo van krabben/kwallen en zeewier... maar dat is persoonlijk. Restaurant kun je heerlijke pizza's halen... overige gerechten waren wij niet echt kapot van.

Als je rechts de camping afloopt kom je op een boulevard. Simpel en niet heel bijzonder maar je kan wel ff stukkie wandelen en hapje eten. Allemaal restaurantjes met grote speeltuinen... dat is vooral voor de ouders erg fijn ;-)

Grote supermarkten in de buurt. De omgeving is wel echt heel erg saai! Landschap is vlak met bomen en weilanden. Camping had op een andere plek moeten staan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prima gezinscamping

D,
28-8-2018

Wij hebben gereisd met een gezin met vier jong volwassenen met een leeftijd tussen de 18 en 24 en zaten in een tent van touroperator. Het is een echte kindercamping; mooi (kinder)zwembad, geen auto's bij de tenten en leuke animatie. Voor oudere kinderen is er weinig te doen, maar voor een zwem/zon vakantie is het een prima park!

Het toiletgebouw is verouderd, maar nog prima. De douch gaat niet constant uit en het water blijft warm. Echt heel erg schoon is het niet, het wordt tweemaal daags schoongespoten met een tuinslang en af en toe een doekje er doorheen. Vies is het ook niet.

Zwembad is heerlijk en super mooi. Het strand is ook echt heerlijk, nadeel zijn de verkopers. Maar zodra er politie komt zijn ze weg haha.

Muggen vallen echt 100% mee. Als je in NL buiten gaat zitten vang je net zoveel muggenbulten.

Wij hebben elke avond bij het restaurant op de camping gegeten. Heerlijk eten tegen een goede prijs.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Kinderparadijs

M. Smit,
25-8-2018

De omgeving is niet heel toeristisch. Maar wel leuke kleine dorpjes in de omgeving.

Maar op de camping heb je een super zwembad! Het was wel iedere ochtend bij de opening van het zwembad "handdoekje leggen" kwam je 15 min na opening waren alle bedjes bezet.

En de camping zat pal aan het strand, dit was ook heel prettig. Lekker rustig omdat het een privestrand is. Het zeewater had een goede temperatuur en de zee was ook niet heel diep. Dat is wel fijn met kleine kinderen.

Ook word er veel georganiseerd voor de kinderen zoals een kinderdisco enz.

Wij hadden een stacaravan deze zag er erg netjes uit. Ook redelijk nieuw dachten wij.

Dus als je met je kinderen op vakantie gaat is het super!

Heerlijk!

Lieke,
18-8-2018

Wij hadden n stacaravan rechtstreeks via de camping geboekt, aankomst en vertrek op alle dagen mogelijk. Incheck super snel en meteen de sleutel (we waren er al vroeg). De service vonden wij echt goed met alles, vriendelijk personeel. Strand en zwembad heerlijk! Jammer van t handdoekje leggen, maarja iedereen doet er ook aan mee. Supermarkt mooi dichtbij. De prijs/kwaliteit van t restaurant op de camping dikke prima, ideaal met de speeltuin voor de kindjes. Kinderdisco leuk! Wij gaan niet 2x naar hetzelfde, maar qua prijs, service en faciliteiten zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuke camping als er verbetering komt

Veronique,
16-8-2018

Voordelen: geen tijdklok op de douche, fijne douchekop, mooi strand, uitgebreide supermarkt, mooi zwembad.

Nadelen: bij afwas veel te weinig ruimte om vaat neer te zetten, bij douches zijn sommige bankjes weg, te weinig kapstokhaken om kleding op te hangen, douches bij zwembad hebben geen bankje alleen maar een klein planchet, schoon maken van toiletten en douches gebeurd met tuinslang (wordt niet echt schoon), maar 3 wasmachines en 1 droger voor de hele camping is veel te weinig, de camping is het ondergeschoven kindje, de huisjes zijn er in overvloed en krijgen aan het strand 2 gratis ligstoelen+parasol, veel voor kleine kinderen, pubers hangen maar ergens rond, geen brochure over de camping, openingstijden, zeggen "zoek maar op op internet", maar dat kost 19 euro per dag, veel te weinig ligstoelen en parasols bij zwembad (vreselijk handdoekje leggen), bij campingplaatsen geen kraantje en afvoerputje,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een aanrader voor gezinnen met kinderen

Rianne,
11-8-2018

Dit jaar voor het eerst naar de adriatische-kust geweest. De camping vonden wij echt fantastisch, maar had voor ons op een andere plek mogen zijn (voor mensen die de camping niet af hoeven/willen, dus een perfecte camping).

Wij zaten in een tent en wij zaten in een gezellig straatje op een perfecte plek (vlakbij toiletgebouw, zwembad en winkel). Dit is zeker, zoals de vorige review beschrijft, echt wel verschillend.

Strand is echt aan de camping, maar doordat de temperatuur echt wel hoog was, was het water heet en lagen wij veel bij het zwembad. Die was fantastisch. Wel een tip voor de camping, plaats per 2 stoelen een parasol, dat scheelt een hoop gedoe (wachtrij voor het zwembad).

Het eten was heerlijk in het restaurant en kon je ook gemakkelijk afhalen.

Winkeltje heeft genoeg, maar wij hebben vooral de avondeetproducten gehaald bij de lidl.

Deze camping is echt een aanrader voor gezinnen met kinderen die niet zoveel hoeven te ondernemen

Hele fijne camping!

Sander,
11-8-2018

Mobile home geboekt via de camping, type Maxicaravan Rivièra. Ligt wat ons betreft op het mooiste gedeelte van de camping, 10 meter van het strand en dit stuk is ruim opgezet. Op andere plekken, bijvoorbeeld waar de tenten staan, zou ik niet willen zitten. Erg dicht op elkaar en met een beetje pech zit je vlakbij de grindweg waar alle auto’s langs moeten, dus veel stof....Zwembad zelf bijna niet geweest, kids vonden het prima. Leuk strandtentje en prima strand, wel veel zeewier. Animatie stelt niet veel voor, iedere avond hoor je dezelfde playlist voorbij komen. Restaurant zijn wij niet geweest, doet denken aan een vreetschuur. Pizza is overigens prima. Supermarkt heeft een beperkt aanbod, maar er is een heel grote Bennet in de buurt en ook een Lidl en een grote Spar. Omgeving niet heel bijzonder, de verschillende Lidos in de omgeving zijn wel leuk. Wat muggen betreft viel het ons nog wel mee. Al met al komen wij zeker nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gaan zeker nog eens terug

Moniek Roseboom,
10-8-2018

Mooie ruime camping. Groot en vernieuwd zwembad.

Heerlijk ruim en dus rustig strand, direct aan de camping.

Zeer kindvriendelijk. Fijne camping!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie camping en heerlijk strand erbij. Alleen erg zonde dat je iedere avond tot 23.00 gedwongen bent te luisteren naar de snoeiharde muziek van de animatie. Onze kids sliepen hierdoor erg slecht. Trilden bijna hun bed uit! Belachelijk dat de muziek zo hard moet. Ook de kinderdisco sloeg nergens op. Onze kids vonden de muziek veel te hard.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia E Mare in Comacchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia E Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.