Tijdelijk €25 aanbetaling

Spiaggia E Mare

We hebben de beste aanbieders voor Camping Spiaggia E Mare voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 585 reviews
+40

7.1GoedScore uit 585 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een vakantie aan zee boek je bij Camping Spiaggia E Mare in Porto Garibaldi. Naast het strand heeft de camping ook een zwembad met kinderbad en zijn er vooral voor de jongere kinderen veel activiteiten te doen. De omgeving is niet heel toeristisch, wat de camping vooral geschikt maakt voor een relaxte zon- en strandvakantie.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

585 Reviews over Spiaggia E Mare

• 8Sjoerd08-09-2022

Ideale camping met jonge kinderen

Wij zaten 2 weken op deze camping met onze eigen caravan. We stonden op een standplaats "Superior" en het was inderdaad een enorme plek. Je zou zelfs, qua ruimte, met 2 caravans inclusief voortent/luifel op deze plek kunnen staan. Camping ligt inderdaad niet op een locatie met veel in de buurt, maar de camping heeft wel alles: Een goed restaurant, speelgelegenheden, het strand en het geweldige zwembad. Het enige puntje van kritiek zijn de kleine douchehokjes in het middelste gebouw, waardoor douchen met ons zoontje bijna onmogelijk was. We kwamen er na een week achter dat het andere gebouw grotere hokjes had. Het wordt overigens meerdere keren per dag schoongemaakt. Ja er ligt wat zand in het zwembad en er stuift inderdaad heel soms wat zand omhoog als er een auto voorbijkomt, maar wat wil je als je een camping aan het strand kiest?

Zeker een aanrader voor gezinnen met wat jongere kinderen!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Eggen29-08-2022

Fijn verblijf op nette camping met mooi zwembad.

Wij verbleven 2 week in augustus op deze camping in een tent van Gusto Camp. Het zwembad was top, onze zoon van 6 was de hele dag bij de glijbanen te vinden en onze dochter van 1,5 vermaakte zich ook prima! De zee was lekker en fijn voor de afwisseling, wel erg troebel. Winkeltje heeft genoeg keuze en elke ochtend lekker verse broodjes. Het sanitair is oké en word vaak schoon gemaakt, jammer dat er geen familie douche is want met kindje van 1,5 in zo’n klein hokje is niet ideaal. Het restaurant was voor camping begrippen top, heerlijke pizza’s voor een eerlijke prijs. Animatie vonden wij slecht, slechte communicatie en weinig feeling met de kinderen. Minidisco is leuk maar elke avond exact het zelfde is een beetje jammer, ook alle stoelen die al klaar stonden voor de avondshow maakte de ruimte voor de kinderen om te dansen erg klein. De omgeving/natuur viel ons erg tegen en weinig te doen op korte afstand.

• 8vincent Heetebrij26-08-2022

Herhaling!!!

Voor het eerst in een tent van Vacansoleils, voorheen altijd sta caravans. Wij met 4 kinderen 16, 13, 10 en 7. Is ons zeer goed bevallen. Direct aan het strand mooi zwembad en een aparte zwemparadijs. Meer voor onze jongste kinderen. Onze twee oudste meer de 2 glijbanen. Restaurant is echt top en al helemaal voor een camping begrippen. Sanitair om te douchen en toilet gebruik. Lees ik hier verschillende verhalen over. Eerlijk te zijn de meeste jachthavens in Nederland zien er beroerdere uit. Het wordt meermaals per dag schoongemaakt. Ja helaas heb je nou eenmaal mensen/kinderen die blijkbaar thuis ook een vieze bende achterlaten. Voor de rest gewoon prima, gewoon even goed timen wanneer je gaat douchen. Wij hebben er als ouders een top vakantie gehad, zagen ze in de ochtend en pas einde dag. Ja er is voor de oudere kids niet veel. Maar die van ons waren op het strand tot 23:00 daarna moest je er vanaf.

• 7Fam Jacobs23-08-2022

Leuke camping

Wij waren hier met een kind van 5 jaar en hebben een leuke vakantie gehad. Veel gebruik gemaakt van het zwembad. Er lag wat zand in het zwembad maar ook niet zo gek als je aan het strand zit. Dit vonden wij niet storend. Enorm leuk zwembad met genoeg bedjes (mits je op tijd komt). Restaurant is ook prima. Lekker eten, tegen een leuke prijs. Ideaal dat er een speeltuin is dat grenst aan het restaurant.

• 8Lisette20-08-2022

Top camping

In augustus naar deze camping geweest met onze kinderen van 7 en 5 jaar. We hadden stacaravan Marina gehuurd rechtstreeks via de camping (scheelt een hoop geld). Prima caravan, niet erg groot en wat verouderd, maar ze staan op een fijne plek heel dichtbij het strand. Als je via de camping boekt krijgt je ook (zonder extra kosten) voor je gehele verblijf 2 bedjes en een parasol toegewezen op het strand. Door de combinatie strand en zwembad kun je lekker afwisselen. De glijbanen en het spray park bij het zwembad zijn fantastisch voor de kids.

Het enige wat wij minder vonden was de animatie voor jonge kinderen. De mini disco was elke avond exact dezelfde playlist. Ook de kids club (niet Nederlands sprekend) stelde niet zoveel voor.

Geen super mooie omgeving, maar een paar leuke plekken in de buurt. San Marino is een stukje rijden, maar vonden wij zeker de moeite waard.

Al met al een super camping!

• 5K.B.18-08-2022

Wij komen niet meer terug!

Enkele steekwoorden: zandhappen, verouderd sanitair, onhygiënisch zwembad, saaie omgeving en steeds meer gericht op stacaravans: waardoor de echte kampeerders achteraf geplaatst worden. Personeel zeer vriendelijk, menu en kwaliteit restaurant/beachbar zijn ruim en geweldig!

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Kim17-08-2022

Super leuk waterpark en prima camping

De kinderen vonden het zwembad fantastisch. Er is een speeltuin bij het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. De zee is ondiep en er is een leuk strandtentje. Enige minpunt zijn de bedden in de stacaravan.

• 9Fam. Beekman13-08-2022

Topcamping!

Wij hebben 2 weken lang genoten! Het zwembad is geweldig, er is voor alle leeftijden wel wat. Met temperaturen boven de 30 graden is wat verkoeling heerlijk. Er was nooit een ligstoel beschikbaar, maar dat vonden wij niet erg. Door de hitte hebben we weinig uitstapjes gedaan. San Marino is echt een aanrader! Het eten in het restaurant vonden we heerlijk (de kinderen konden gerechten delen). De speeltuin ligt prachtig vóór het restaurant, ideaal met kinderen. De bediening was erg vriendelijk en goed. Het is 's avonds erg gezellig rondom het restaurant/de animatie. Het campingwinkeltje is prima. Nadeel was dat er overal kleine disteltjes lagen, ook op het voetbalveld. Auto kwam ook erg onder het zand. Het strand kon ons niet echt bekoren. Ondiepe zee en warm/vies water. Inventaris stacaravan veel te beperkt. Geen koffiezetter/waterkoker. Al met al wel erg genoten! Volgens jaar gaan we echter toch voor een camping met goede (gratis) wifi.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Nadia11-08-2022

Geweldige camping

Wat hebben wij genoten op deze camping met onze kinderen van 4 en 6 jaar. Het zwembad en het waterpark waren bij hun echt favoriet! Leuke animatie, nette stacaravan van Roan, lekker en gevarieerd eten in het restaurant en heerlijk meteen aan het strand. Het plaatsje Comacchio is zeker de moeite waard om even naartoe te rijden. De enige minpunten vonden wij dat er niet echt iets in de omgeving is en dat er maar 1 kassa is voor het restaurant, de bar en de ijscorner. Maar al met al echt een super camping! Voor herhaling vatbaar.

• 7S08-08-2022

Matig, omgeving erg dor en vervallen.

Enkele pluspunten: - eten in het restaurant erg lekker, goede prijs/kwaliteit verhouding - vriendelijk personeel - leuke animatie (niet voor pubers!) voor onze dochter van 7 was genoeg te doen - strand dichtbij - groot en mooi zwembad, spraypark en glijbanen top Minpunten: - verouderd sanitair, veel muggen in het sanitair. Sanitair wordt schoon gespoten met bleek en water, dus uitkijken als je je handdoek bijvoorbeeld nadat het schoongemaakt is op de grond legt, gegarandeerd bleekvlekken! - De Roan tenten staan hutje mutje naast en tegenoverelkaar, de meesten pal in de zon, weinig schaduw(bloedheet om bij de tent te zitten, nog geen zuchtje wind) weinig privacy, met als middenpad een gigantisch zandpad. Met grote stofwolken als gevolg. - zeewater erg bevuild, heel warm. - zwembad, je betaald 20,- pp, zelf hebben we er 1 middag kunnen zitten op 2 weken tijd omdat er geen plek is. Te weinig bedjes en parasols. Zonde!!!

Camping Spiaggia E Mare info

• ParkeerplaatsBeschikbaar

• Centrale verwarmingBeschikbaar
  • Rolstoel toegangBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via dei Mille 62, I-44029