Camping Spiaggia E Mare

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Een vakantie aan zee boek je bij Camping Spiaggia E Mare in Porto Garibaldi. Naast het strand heeft de camping ook een zwembad met kinderbad en zijn er vooral voor de jongere kinderen veel activiteiten te doen. De omgeving is niet heel toeristisch, wat de camping vooral geschikt maakt voor een relaxte zon- en strandvakantie.

563 reviews over Camping Spiaggia E Mare

• 2019
    7Kelly29-08-2019

Leuke kleine camping

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een chalet die we bij de camping zelf geboekt hadden. Scheelt een hoop geld en we hadden een net nieuw huisje. Echter was het zeer basic binnen. We kregen geen handdoeken en hadden van alles maar exact 4 stuks. Dus 4 glazen en vier vorken enz. Mega onpraktisch natuurlijk en daarom maar bekers bijgekocht in de Bennet. Helaas is er in de omgeving echt helemaal niets te doen. Zo zonde van de camping, want de camping zelf is echt helemaal top als je niet van die gigantische Italiaanse campings houdt. De prijzen van het eten in het restaurant waren top, daar kun je bijna zelf niet voor koken. Maakt het kiezen een stuk aangename4r. Tip, bezoek Venetië en vraag bij de receptie een kortingskaart voor parkeren.

• 9Holiday25-08-2019

Fantastischn

Wij zijn net terug van twee heerlijke weken op deze camping! Wij zaten in een stacaravan casa adria voorzien van airco😅 De camping heeft een prachtig zwembad waar de kinderen zich heerlijk kunnen vermaken! Ook het strand was op loopafstand wat wij een enorm pluspunt vonden zo konden zwembad en strand prima afgewisseld worden! Ook het animatieteam deed hun uiterste best om er voor de kinderen een mooie vakantie van te maken! De hele dag door waren er activiteiten en savonds als afsluiter een leuke show! De omgeving is niet veel te doen maar dit wisten we van tevoren en hadden wij ook weinig behoefte aan! Wanneer je voor zon,zee, strand gaat is deze camping een echte aanrader! Kortom een heerlijke vakantie gehad!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6Vakantiegangers21-08-2019

Leuk voor kinderen, maar nooit weer heen

Leuke camping voor een week. Wij hebben voor 2 weken geboekt maar echter is dit te lang voor deze camping. Veel campinggasten “klagen” hierover. En veel gaan eerder weg.

Mooi zwembad ! Leuk voor alle leeftijden. Alleen erg jammer dat er geen bar oid bij het zwembad zit. Je moet elke keer voor drankje naar het restaurant voor een hapje sturen ze je gerust naar de strandbar.

• Er zijn zeer weinig parasols, en ligbedden. Om 9:40 staat er al een flinke rij voor het zwembad om een bedje te bemachtigen (zwembad gaat 10:00 open). Nadeel dat je 18€pp moet betalen voor het zwembad. Elke maandag is het zwembad dicht tot 15:00 ivm schoonmaak.

• Omgeving is erg saai, weinig tot niks te beleven.

Voor de kinderen super leuke kleine camping. Maar voor de ouders weinig te beleven.

• leuk strand voor kleine kinderen, veel zeewier, warm zee water, bedje en parasol tegen betaling €16.

• Restaurant is heerlijk.

• 6Dennis van Raffe17-08-2019

Hele leuke vakantie gehad.

Camping is leuk, levendig en vriendelijke mensen. Sanitair is duidelijk verouderd en niet schoon. Hier zou de camping echt wat aan moeten doen, al is het gedrag van sommige kampeerders gewoon echt a-sociaal qua gebruik sanitair. Wij zaten in een touroperator tent, prima tent, maar bedden echt niet goed. Eerder twee jaar met een andere touroperator op vakantie geweest, geen klachten nu wel. Genoeg geklaagd nu, heerlijk zandstrand, mooi zwembad met voldoende vermaak voor de kinderen qua animatie en glijbanen. Ja er zijn veel muggen, neem voldoende muggenspray mee en iets voor als je gestoken bent. Eventueel is klamboe ook wel aan te raden om mee te nemen. Winkeltje kun je prima je basisboodschappen doen, broodjes en gekoelde drankjes. Omgeving is niet heel veel te beleven. Eten op de camping is goed, wel wat duurder ten opzichte van restaurantjes in de buurt, maar het gemak is fijn.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Johanna12-08-2019

Leuke camping

Zwembad en glijbanen erg leuk , let op geen kussens op de ligstoelen bij zwembad dus niet comfortabel en weinig parasols dus die eventueel meenemen en veel te weinig stoelen voor het aantal mensen🙁 zee dichtbij en lang ondiep ideaal vonden wij met de kinderen , zandpaden naast de caravans groot nadeel , kinderen na spelen zo zwart als de kachel , geen speelveldje in de buurt of iets dergelijks , supermarkt was goed en niet te duur , alles goed te belopen 👍

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Jeroen12-08-2019

Leuk voor 1 keer

Leuke familie camping, mooi zwembad met redelijk facilitiare voorzieningen. Animatie team deed goed zijn best en veel speeltoestellen voor de kleintjes. Lekkere koffie 's ochtends bij het restaurant en goede pizza / pasta's. Wij waren met kinderen van 3 en 7 jaar en hadden veel aansluiting met andere nederlandse kinderen. Nadeel (toch wat te zeuren natuurlijk): veel muggen in onze periode, s'ochtends vroeg en s'avond rond 18:00 aanwezig. Insmeren met tropische beet no 4 was nog niet voldoende. Veel Nederlanders- als je dit niet prettig vindt, voor ons was dit geen probleem De zee is erg kalm (prettig voor de kleintjes) alleen in onze periode was het water ook erg warm (vies lauw) vanwege de beperkte stroming en heel ondiep. Het gevolg is dat het heeeel druk werd in het zwembad ! In de omgeving is niet veel te doen, Bologna is 1.15 minuten rijden en leuk te bezoeken.

• 8Bart12-08-2019

Mooie gezinscamping

Wij zijn net terug van een mooie vakantie op deze gezinscamping. We hadden een stacaravan geboekt via een touroperator die aan de verwachtingen voldeed. De airco was in ieder geval erg welkom 😊

De camping wordt goed onderhouden en ziet er erg netjes uit. Het zwembad is fantastisch voor onze kinderen van 6 jaar. Er is iedere avond een minidisco. De camping heeft een restaurant waar ook afgehaald kan worden. Zeker niet duur. Verder is er een kleine supermarkt met vers brood en een winkeltje met strandspullen en huishoudartikelen.

De ligging direct aan het strand is fantastisch. De zee is ondiep, ideaal voor kinderen. In de directe omgeving is niet zo veel te doen. Wij zijn naar Comachio gegaan wat leuk is voor een kort bezoek, en naar Ravenna. De basiliek met zijn gewelven van Mozaïek zijn indrukwekkend.

Verder zijn er inderdaad veel muggen, maar op tijd insmeren met deet en je hebt er geen last meer van.

Voor ons was het heerlijk!

• 7Staat v/h sanitair

• 8marieke11-08-2019

Leuke vakantie, goed zwembad, goede animatie.

Leuke en gezellig camping. Redelijk groot, maar voelt niet massaal aan, alles is goed te lopen (binnen 5-10 minuten). Vriendelijk personeel. Animatie bied veel leuke sportactiviteiten (voor kinderen en volwassenen) en zijn erg vriendelijk. Camping is netjes verzorgd en er is bewaking in de nacht. Er is een pinautomaat op de camping en een kleine supermarkt voor verse broodjes s'ochtends en een koud biertje. Zwembad is leuk voor kleine kinderen maar ook voor de wat grotere. Ligbedjes zijn de hele dag bezet (door mensen of door handdoeken), maar je kan ook lekker op het strand gaan liggen. Als je boekt via de camping zelf krijg je er de hele vakantie ligbedjes en een parasol bij op het strand. De camping is erg groen en wordt goed onderhouden. Er zijn muggen en stof ... maar dat lijkt ons niet meer dan logisch in Italië. Je gaat immers voor lekker warm weer.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5René Haak10-08-2019

Nooit meer!

De Camping is geweldig. Prachtig zwembad, gezellig restaurant en van alles te doen in de buurt. Alleen, die muggen!!!! Absoluut een reden om hier niet meer naar toe te gaan. Buiten zitten is er vooral in de avond niet meer bij zonder elke minuut gestoken te worden. Zelfs in het restaurant ben je niet veilig voor die vliegende stekers. Dit heeft absoluut een domper op het vakantie plezier gezet.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Wij06-08-2019

Leuk maar niet nog een keer

Leuke camping, maar in 't hoogseizoen erg massaal. Zwembad super druk, met name kinderzwembad. Zee is fijn, heel ondiep dus prettig met kinderen. Animatie leuk, maar kinderdisco staan er een soort beveiligers van de animatie zelf, zodra een kind iets te dicht bij 't podium gaat staan wordt deze al terug gehaald. Erg overdreven en kinderen snappen er niets van door taalbarrière. Restaurant is ok met name de pizza's, maar chaotisch. Net zoals de bar en Italiaanse ijs etc, met name savonds. Niet altijd even vriendelijk. Toiletgebouwen worden schoongemaakt met slang en bleek. Savonds wordt je lek geprikt, ondanks verschillende spullen geprobeerd hier uit Italië. Leuke camping maar voor ons niet weer met name door de vele Muggen! In omgeving weinig te beleven en ook neit echt mooi.

• 6Eetgelegenheden

31 tips over Camping Spiaggia E Mare

• Berry, 30-08-2019

Zin in sushi? Ga naar Klink in Spido di Spina of bel rond 17 uur en je kunt het vanaf 19 uur ophalen. Hele goede sushi!

• brenda_10, 08-02-2014

Bij een evt bewolkte dag? Tip: stap in de auto,sla bij de receptie rechtsaf en vervolg deze weg.zodat de Bennet aangegeven wordt. Een groot winkelcentrum,waar je best een paar uur kunt vertoeven.Weer even iets anders als een dagje strand.

• timfleming, 16-07-2012

Dagje venetie prima te doen. Met de auto (1,5 uur) naar Fussina en dan met de boot(20 minuten) naar Venetie. Prachtig. Zeker doen!! Bennet supermarkt op 4 minuten rijden is een gigantisch grote supermarkt. alles kun je er krijgen.

133 vragen over Camping Spiaggia E Mare

• Karin, 16-01-2020

Rennen?

Ik zag een foto dat men in de rij stond voor de toegang naar het zwembad. Is dit echt zo erg? Kan me dan voorstellen dat er niet genoeg bedjes zijn en het dus rennen geblazen is, handdoekjes leggen en de hele dag wegblijven idee. Klopt dat? Is het meenemen van een eigen ligbed toegestaan?

Sanne

YES! we hebben geboekt, vanaf 30 juli 2 weken naar deze camping! we gaan met 2 knullen van (dan) 9 en 6 jaar oud.... en wij willen / hopen natuurlijk dat er dan meer Nederlandse kindjes zijn om mee te spelen... dus de vraag? zijn er Nederlandse kindjes op deze camping vanaf 30 juli 2020?

Greatz Sanne

• Rene Van duijn, 13-12-2019

Betaling zwembad

Ik las dat er betaald moet worden voor de glijbanen. Is dit ook echt zo dit was namelijk 2 jaar geleden niet zo. Zo ja hoeveel per persoon per dag. Vast

Camping Spiaggia E Mare info

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel