Sorteren

Reviews over Sant Agata sui due Golfi

erg mooi gehad

rita berkhof
    11-9-2018

De eigenaars zijn ontzettende vriendelijke mensen .

alles ziet er netjes uit .

Alleen een veel te kleine douche ....wel netjes

Als je gaat geen kamer aan de voorkant is erg veel lawaai de gehele nacht van auto's scooters etc.

keuze menu was goed en lekker goed verzorgd.

Mooi zwembad om even af te koelen

Aanrader om deze streek te verkennen.

Vooral het treintje wat door deze plaats ging was erg leuk .

De chauffeur vertelde veel over de streek

Al met al een leuke vakantie

Crazy drivers.

Peter
    29-7-2017

Een fly drive naar Sorrento aan de Amalfikust begint met een rit vanaf het vliegveld naar de snelweg en van de snelweg langs de kust naar Sorrento. Wie langs de idioot drukke kust kan autorijden, kan in de hele wereld in een auto rijden. Bij het hotel was elke parkeerruimte. Langs de kust was parkeren bijna steeds een ramp.

Heerlijk hotel

Esther
    1-6-2017

Fijn hotel met een fantastisch uitzicht. Rustig gelegen en toch op een paar passen van winkeltjes en restaurantjes. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij ( mijn moeder en ik) hebben een geweldige week gehad.

Conny en Marc
    1-2-2016

Ideaal hotel om de vele mooi bezienswaardigheden in de buurt te bezoeken. Hotelshuttel brengt je op verschillende momenten per dag naar Sorrento en weer terug. Personeel is zeer vriendelijk. Onze kamer had prachtig zicht op de baai van Sorrento. Heel lekker eten 's avonds, deels buffet deels keuzemenu.

Top

Limbo
    5-9-2015

Prima hotel. Wifi gratis en redelijk. We hadden HP, uitgebreid ontbijtbuffet (echt, zonder maden in de jus d'orange, dat is echt een broodje aap of men heeft vruchtvlees en wat kleine pitjes als maden beschouwd, alles is echt ongelooflijk zuiver!) en zeer goed diner. Snackbargerechten niet duur. Drankjes: 2,50 blikje cola en fles witte huiswijn 9,00 euro.

Gratis kluisje op kamer.

Zwembad niet al te best, wel zuiver en lekker fris maar oud. Een infinitypool ligt in de planning.

Gratis shuttlebus met te lage frequentie en verplichte inschrijving.

Harde matrassen en kussens.

Ligt op heuvel, we hadden niet al te best weer. Vaak was het zonnig in Sorrento maar zaten wij in de wolken.

Al met al een aanrader met al die bezienswaardigheden in de buurt.

Sant Agata sui due Golfi scoort een 8,4 uit 10, op basis van 18 reviews