Pompei

Reviews over Pompei

Prima camping voor bezoek Pompeii

Yvke,
    10-9-2018

Met enige aarzeling, gezien de recensies gekozen voor deze camping omdat het werkelijk op vijf minuten lopen van de opgravingen van Pompeii ligt.

Het is een basic camping waar inderdaad het voorste gedeelte helemaal bestaat uit parkeerterrein voor Pompeii. Ook het achterste gedeelte, de daadwerkelijke camping wordt bij drukte hiervoor wel gebruikt.

De plaatsen zijn erg klein, we konden met onze grote camper nauwelijks op een plek staan maar de eigenaar/beheerder vindt het prima dat je een tweede plek gebruikt zonder dat deze in rekening werd gebracht!

Camping wordt prima onderhouden, vuilnis wordt dagelijks weggebracht, er wordt geregeld op een dag schoon gemaakt.

Sanitair is zeker verouderd, maar is wel schoon.

Beheerder is vriendelijk.

Goedkope camping in vergelijking met andere Italiaanse campings

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf voor een bezoek aan Pompei e.o.

Marcel,
    8-8-2018

Het is een heerlijk hotel. Ontbijt is niet spannend, maar er ligt wat je nodig hebt. Het oogt wel wat rommelig allemaal. Maar het is een hotel met geweldig vriendelijk personeel en alle faciliteiten (incl airco op de kamer) maken het tot een heerlijk hotel om te verblijven.

Wij zijn er drie dagen geweest en als we iets wilden doen, dan konden we het vragen bij de receptie en kregen daar toelichting. Niets was te gek.

Boodschappen kan je ook doen, er zit dichtbij een supermarkt en een groot winkelcentrum

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

prima plek

henny,
    22-7-2018

Dit is een prima camping. De negatieve dingen over parkeren en slaande deuren is echt voorbij. Er is een groot parkeerterrein voor dagjes mensen. Maar apart daarvan wordt je naar de camping geleid. Er is kennelijk veel ten goede verandert. Goede douches die je onbeperkt kon gebruiken. Enige nadeel kan zijn de kleine plekjes. Maar eind juni had men er geen enkel probleem mee als je 2 plekken gebruikte. We zijn er 6 dagen geweest. Naast de camping is een station. De toerist informatie is net buiten de camping en Pompei ligt er tegenover. Prima plek. We bezochten pompei, Paestum, Vesuvius, Sorento en Amalfikust. Napels.

Gereisd met partner in juni 2018

Vriendelijk hotel

Lindy v Lijssel,
    13-6-2017

Leuk hotel wij verbleven hier 3 nachten via touroperator reis Italië . Heel vriendelijk personeel en behulpzaam met excursies uitzoeken . Kamers waren erg basic maar schoon . Helaas geen balkon . Het enige wat we hier miste is een zwembad. Aanrader hier is de vulkaan de opgravingen en een boottochtje naar het mooie capri .

Gereisd met partner in juni 2017

Fijn hotel maar kleine kamer en piepkleine douche

Kickie,
    1-8-2016

Onze rondreis Schatten van Zuid Italie begon hier in Pompei. Keurig hotel dicht bij de ruïnes van Pompei en gezellige straatjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en prachtige tuin met citrusbomen vol fruit. Eigen parkeerplaats wat heel fijn is. De kamer die wij hadden was erg klein en donker en de badkamer m.n. de douche was te klein. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was ruim voldoende. Heerlijke italiaanse broodjes met kaas en ham en zoetigheid en een prima cappucino. Wij zijn hier 2 nachten geweest en dat was precies goed langer had het niet moeten zijn.

Gereisd met partner in juni 2016
Pompei scoort een 9,8 uit 10, op basis van 34 reviews