vakanties Basilicata

Reviews over accommodaties in Basilicata

Hele fijne Agriturismo Camping

Klaoskes,
    17-8-2018

Mooie ruime Agriturismo met Camping. Fijne, behulpzame gastvrouw. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Moet wel goed zijn volgens andere gasten. Prima sanitair (zittoilet). Warm water voor de afwas werd gemist. Een heerlijk 25 meter zwembad met ligbedden. Honden zijn welkom. Een deel van de camping is goed beschut, volop schaduw. Wij hebben gekozen voor een open grasveld met een prachtig uitzicht. Tranto bezocht en het fantastisch verrassende Matera. In 1 dag Locorotondo, Alberobello, Polignano a Mare en Ostruni bezocht. Hele mooie verrassende plaatsen.

Heerlijke vakantie

Gezinsvakantie,
    10-8-2018

Ruime appartementen, schoon, ruime kleurrijke tuin, groot zwembad waar altijd plaats is ( geen handdoeken leggen, worden weggehaald) a la carte restaurant waar je lekker kunt eten voor niet al te veel geld, ideaal treintje door t bos naar het eigen strand. Parasol en 2 ligbedjes inbegrepen.

Enthousiast animatie team door Italiaanse reisorganisatie, dus Italiaans. Regio Basilicata is voornamelijk ingesteld op toeristen uit eigen land, net zoals het Gardameer 40 jaar geleden.

Dus hier kom je om puur Italië te ervaren...

Inclusief siësta waardoor het zwembad 2 uurtjes dicht is vanaf 13.00 uur. Buiten het resort zijn de winkels smiddags ook dicht voor lunch en een powernap.

Er is in de omgeving voldoende te zien, verwacht geen toeristische dorpen zoals aan t gardameer. Eerste week weinig overlast van de muziek, tweede week wel hoorbaar aanwezig.

Wij hebben n heerlijk tijd gehad...

Schitterende vergezichten

Ter Haar,
    26-7-2018

Prachtig gelegen hotel. Nette bediening en keurige kamers. vd Valk in Italië zou je kunnen zeggen. Wel ver van het stadje af en een auto is noodzakelijk. Prachtige strandjes met shuttlebus te bereiken. Wij waren de enige Nederlanders tussen allemaal Italianen die deze streek al jaren kennen als een prachtig vakantieoord. Minpuntje: De enorm lawaaiige animatie bij het zwembad. Overigens alleen in de ochtend.

D.A. van der Velde,
    22-7-2018

Zoek je een prachtige regio zonder massatoerisme, ga je voor schitterende natuur en mooie steden? Dan is Basilicata je volgende bestemming.

Heerlijke plek voor een mooie vakantie

Thijs,
    17-6-2018

Een soort center parcs, mooie gelegen in een bos, vlak bij het strand. Nieuwe ruime huisjes met goede bedden en prima airco. Huurauto is nodig om de omgeving te zien. Parkwinkel is minimaal.