ItaliëApulië (Puglia)ViesteResorts ViesteVakantiepark Baia Degli Aranci

Vakantiepark Baia Degli Aranci

ItaliëApulië (Puglia)Vieste

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Baia Degli Aranci voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 12 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.4Activiteiten
  • 8.1Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

13 Reviews over Baia Degli Aranci

• 9Heleen14-07-2019

Fijne camping op loopafstand van strand en Viëste.

Wij verbleven 7 dagen op deze camping met de tent. We hebben hier een fijn verblijf gehad! We mochten zelf een plek uitkiezen om onze tent neer te zetten. Erg vriendelijk personeel bij de bali. Het toiletgebruik was eenvoudig, veel toiletten met helaas maar 2 “gewone” wc’s, verder hurktoiletten. Het strand was makkelijk lopend te bereiken met tunneltje onder de weg door, heel fijn! Op het strand ook een groot stuk waar je met eigen parasol kon zitten. Sowieso prachtig zandstrand! Op de camping is een klein winkeltje waar het nodige, zoals verse broodjes, te verkrijgen is. Prachtig zwembad op de camping met veel ligbedden en parasols. Wel met badmuts verplicht. Restaurant op de camping was ook goed, zowel om ter plekke te eten als om op af te halen. Naar het centrum van Vieste lopen was ong. 20 minuten, prima te doen! En....ook een erg mooie en gezellig stadje.

• 8VEronique30-06-2019

Goed /mooie omgving

Basis appartement, zonder airco, weinig keukenmateriaal, maar heel gezellig terras. Ook douche heeft kleine straal. Maar we hebben er een leuke tijd gehad.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Petra22-07-2018

Mooi vakantiepark, personeel niet echt vriendelijk

Goed: 3kamerappartement Zwembad Vieste, leuk stadje Mooi strand

Slecht: Personeel is duidelijk niet gericht op buitenlanders. Zeer vriendelijk naar Italianen maar helaas minder tot niet vriendelijk naar buitenlanders. De meeste zeggen je nog geeneens gedag De pool jongens zeggen geen gedag en zitten maar een beetje te hangen en te kletsen ipv dat ze echt op het zwembad letten 1 x per week wordt het beddengoed verschoond, dat is prima. Handdoeken daarentegen worden niet verschoond. Moet je zelf wassen of betalen voor verschoning WiFi is heel slecht

• 7Onderkomen
  • 7HPvdH19-05-2018

Hebben we gedaan en gezien. 10 dagen is genoeg.

Verblijf in een 3 kamerappartement. Sober, goede bedden. Afgepast servies, beperkt. Het was schoon. Plastic terrasstoelen aan de etenstafel. Zover een TV: Oude beeldbuis waarbij links en rechts zoveel beeld wegviel dat je geen presentator of voetbaluitslagen kon zien :-). Internet dmv dagelijkse tickets voor maximaal 12 uur. Met matige tot slechte WiFi dekking in de huisjes, kon je eigenlijk niets met het internet. Geen Chromecast aansluiten op de tv en geen WiFi (noch bandbreedte) voor Netflixje. Het is maar dat je het weet. Weekendkrant downloaden bij de receptie lukte niet. Huisjes voorzien van nieuwe kozijnen, met hor bij de slaapkamers en rondom luiken die de warmte buiten helpen. Mooi zwembad, leuke omgeving, behulpzaam personeel. Voor campers en kampeerders is alles flink aangepakt. Gratis wassen. Lange kronkelroutes om ergens te komen. Wagenziekte ligt op de loer. Via Weeze aanvliegen was puike ervaring. Je leeft buiten!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8hans en marijon20-08-2017

mooi resort met camping

prachtige ligging aan zee , camping ruim en erg fijn zwembad. we zijn hier met de camper 1 week geweest. Schaduw zoeken is een uitdaging maafr als je staat kan de vakantie echt beginnen. is vrij ver rijden 1800 km , Vieste is prachtig mooi stadje met witte straten en muren, wel erg toeristisch (ca. 1 km lopen) . In Juli was het er niet druk en konden we een goede plaats uitzoeken. Leuke restaurants op loopafstand en op het park. Vooral huisjes en hotel gasten die allerlei priviliges hadden , belangrijkste is het zwembad en het grote zwembad mochten wij ook in . Het luxe resort zwembad (leeg) helaas niet. Bar prima leuke sfeer 100% Italiaans met 100% niet Italiaanse gasten . Sanitair op camping deels modern deels verouderd. Douches goed bij entree camping.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Grazyna03-09-2015

bardzo fajne miejsce

hotel, droższe bungalowy - bardzo dobre miejsca dla kamperów - trochę za ciasno upychają miejsca dla namiotĻw - nektóre zbyt ciasno pozapychane, ale są tez miejsca gdzie zmieści się nawet baardzo duży namiot. Większość miejsc zacienionych, choć można trafic na całkiem nasłonecznione (30% miejsc) My byliśmy 2 ostatnie tyg sierpnia i było bardzo dużo wolnych miejsc, mogliśmy sami wybrać miejsce na bardzo duży namiot. Część miejsc jest na płaskich terenach, część na wzgórzach (półki) Na terenie ośrodka sa tez małe betonowe bungalowy bez klimatyzacji - 95% z nich jest w cieniu ale są bardzo brzydkie. Baseny są 2 - lewy dla hotelu (lepszy), prawy dla kempingu. Przykre, że nigdzie przed przyjazdem nie ma takich informacji, bo dowiadując się na miejscu człowiek z kampera czy namiotu czuje się jak drugiej kategorii. Vieste- spacerem 10 min. Można podjechać autem - parking (dużo miejsc przy porcie) na cały wieczór niezależnie od czasu 4euro. Sliczne miasteczko.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9leonora14-08-2015

Super!

Wederom een huisje gehuurd, schoon en ruim, maar je leeft toch alleen maar buiten dus groot genoeg. Dit jaar maar met 2 van onze kinderen (22 en 12), beide hebben genoten van de zwembaden en de zee. Vriendelijk animatie team die bijna geen andere taal spreken dan italiaans, maar hé... daarvoor zijn we in zuid italië. Personeel aan de balie spreekt wel andere talen, Angela een belgische spreekt nederlands en frans en er wordt ook engels gesproken. Het restaurant heeft veel keuze in pizza's, die overheerlijk zijn en ook de grachtenvan de grill zijn super. Het bar personeel is erg aardig en vriendelijk. Kortom.. weer een super vakantie gehad en deze plek raad ik aan iedereen aan!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 0jeroen08-09-2011

Nooit meer

camping met een mooi zwembad, prima verbinding met het strand via een tunnel en een goed restaurant, zeker voor een camping. Verder weinig positiefs over te zeggen. Op 2 gewone toiletten na alleen hurktoiletten, redelijk schoon. Weinig douches zodat je op primetime minstens een kwartier tot 20 minuten staat te wachten. Personeel bij de receptie spreekt niet of nauwelijks iets anders dan Italiaans. Erg kleine campingplaatsen. onze tent (6x3) paste maar net en we hadden eigenlijk geen plaats meer voor tafel en stoelen. In de 12 dagen dat we er zijn geweest hebben we nog 1 Nederlands gezin gezien en 2 Duitse stellen. De rest alleen maar Italianen, die alleen maar Italiaans praten (en dus geen andere talen). De meeste reageren onvriendelijk op buitenlandse toeristen. Een erg actief animatiteam, maar alles in het Italiaans. Het stadje is leuk, met leuke terrasjes en restaurantjes. Verder alle excursies in het Italiaans

• 5Activiteiten
  • 7hanny25-06-2011

mooie camping onder de bomen,

vakantiepark met relatief klein camping gedeelte. sanitair is iets mider, wel heerlijk warm water. ook voor de afwas.

loopafstand naar strand en Vieste. zeker voor herhaling vatbaar. schitterende omgeving, mooi strand.

• 8Janusz12-04-2009

et godt sted

emhætte til stede men ikke tilsluttet, ingen TV incl. i prisen, stedet er ren og veldighold, alt i alt et fin sted til at holde ferie også med børn, fint strand og vand

• 8Onderkomen

Vakantiepark Baia Degli Aranci info