Camping Village Stork

Camping Village Stork
7,3

28 reviews over Camping Village Stork in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk verblijf, misschien nog wel weer terug.

Familie van der Zee
8-8-2018

Heerlijke camping! Een van de weinig campings in Italie waar je zo dicht bij het strand kan zitten. Op een paar minuten loopafstand stond je al op het strand. In de branding kunnen zelfs kleine kinderen een stuk lopen, het loopt langzaam af. Ook is er een standwacht op het strand, maar ik heb het idee dat die drukker is met de bedjes dan met het opletten.. Nou ja.. daar zijn we natuurlijk zelf voor :-).

De supermarkt van de camping is wel een dure, maar heeft veel voor de eerste behoeften. De camping af richting de grote weg en dan rechtsaf, na ongeveer 700 m een lidl aan de linkerhand en ga je niet rechtsaf, maar linksaf, dan kom je in Roseto centrum (2-3 km rijden).. Aan het einde van Roseto een supermarkt aoasi.

In de omgeving is niet veel te doen, maar omdat de camping zo fijn is (netjes, opgeruimd en er wordt elke dag wel gewerkt aan verbeteringen) was ons verblijf een groot succes! Ook het restaurant was goed!

Goeie camping met nog wat puntjes op de i!

Familie Knol
27-6-2018

Prachtige camping.

Mooie stacaravans/huisjes (nieuw 2016/2017)

Vriendelijk personeel, vooral in het restaurant en de entertainment. Echter kunnen ze niet goed Engels wat soms wat vervelend is, maar met hand en voet werk kom je ver!

De foto's die je ziet zijn allemaal wel verouderd. Zijn veel dingen nieuw en verbeterd. We zouden zeker nog eens terugkomen.

Min puntjes

- betalen voor strandbedjes (beetje betalen is geen probleem) maar de prijzen zijn absurd hoog!

- betalen voor een bedje bij t zwembad. Dat vinden we vreemd!

- Wi-Fi werkt niet, je betaalt er ook niet veel voor maar promoot het dan niet!

- buitenom de camping is er niet veel te doen! (Wij hebben ons echter prima vermaakt)

Fantastische Italiaanse camping

Gert Klijnstra
13-1-2018

Het is vanaf Nederland een eindje rijden maar je krijgt er ook iets voor terug. Een heerlijke Italiaanse camping met een goed restaurant. We komen hier trouwens al een paar jaar maar kan je garanderen dat als je er een keer geweest bent zeker terug komt. Camping heeft goed en schoon sanitair en een heerlijk restaurant. In de omgeving mooie dorpjes en natuurlijk de Gran Sasso. Een aanrader om naar toe te gaan.

goede gezellige camping erg Italiaans

hans en marijon
20-8-2017

ook in 2015 hier geweest. Ligt niet ver van de snelweg. direct aan zee, goede sfeer. Camping is wel wat gedateerd oa de paden die heel erg smal zijn en - zeker als je vooraan staat - moet je een caravan met mover achteruit rijden ca. 100 meter, bij inrijden afkoppelen en draaien . Met een camper wordt het echt vervelend, dus bleven wij achteraan net als de Italianen. Winkel is prima niet duur, restaurant van hotel naast camping is fantastisch . Op de camping is het restaurant gerenoveerd wel wat groot maar prima en nient duur. 's ochtends gezellig naar de koffiebar (met de hond) en met een lekkere croissant en een capuchino (2Euro pp) kan je vakantie hier echt beginnen.

Mooie, nieuwe VIP Lodge maar wat een chagrijn

Marieke & Klaas
2-9-2016

De VIP-lodge was fantastisch; gelegen pal aan het strand met uitzicht over het strand. De accommodatie is ook prima; nieuw en netjes. De camping en de voorzieningen vielen tegen. Weliswaar, is er een nieuw zwembad, maar deze is maar zeer beperkt open. Het restaurant en café is verre van gezellig: plastic stoelen en tafels en felle Tl-verlichting. De kustplaatsen zijn niet zo sfeervol en mooi qua bouw als bijvoorbeeld aan de Bloemenkust of aan de kust rondom Rimini. Wie van natuur en cultuur houdt en bereid is veel te rijden, kan zijn hart ophalen in het achterland van de Abruzzen. Dit is mooi en biedt veel mogelijkheden. De Italianen in deze regio toonden zich als ware chagrijnen; iets wat we niet gewend zijn in Italie. Zowel personeel van de camping als de gasten tonen zich niet vriendelijk en geven je niet het gevoel je te verwelkomen als gast. Jammer! De animatie en recreatie is gericht op de Italianen; er wordt alleen Italiaans gesproken en de animatie in de avond is van het niveau basisschool-groep 8-musical.

Superfijne en relaxte vakantie gehad

Dianne
26-8-2016

Plus:

- gloednieuwe, keurige mobile home op 20 meter van het strand (via touroperator)

- 2 badkamers in de mobile home

- goed restaurant (voor zowel pizza als de echte Italiaanse dis)

- schoon strand (ook het publieke deel)

- erg vriendelijk personeel

- goed gesorteerd supermarktje

- weinig Nederlanders (althans, dat vinden wij een pluspunt)

- schone camping

Min:

- zwembad is wat aan de kleine kant, maar ach... We lagen toch vooral aan zee

- weinig te doen op loopafstand, maar je bent zo met de auto in Guilianova of Roseto.

Wij hebben het hier geweldig gehad met 2 kinderen van 7 en 13. Komen zeker terug!

Mooie camping direct aan het strand

Astrid
10-7-2016

In een nieuwe stacaravan met 2 badkamers maar wel kleine leefruimte. Gelukkig waren we altijd buiten, uitzicht op zee. Receptie zakenlijk maar behulpzaam. In restaurant heerlijk gegeten. Pizza's ook goed en vriendelijk personeel.

Bij zee altijd een klein windje en geen insecten. Minpuntje is de afvalscheiding. Dat moet in allerlei soorten en je kan maar beperkt wegbrengen wat resuteerde in een grote hoop vuilnis voor het hek van de verzamelplaats.

Omgeving markt in Atri en op terugweg de Calanque. Ascolie Piceno.

Zeker fijne Italiaanse camping.

Aan het strand, redelijk verzorgd

Fam Reb
17-8-2015

Wij hadden een stenen bungalow, erg klein, het viel tegen. Gelukkig ben je veel buiten.

Geen insecten, dat is erg fijn.

De camping ligt pal aan het strand. Wij moesten betalen voor ligbedjes (17,- per dag) op een stukje (opgespoten?) zandstrand, als je niet betaalde lag je op keien. Dat vonden wij lullig.

Alleen maar Italianen. Animatie alleen Italiaans.

Zwembad voor ons niet leuk, baantjes trekken met een badmuts, je kon niet staan of spelen met een bal.

Fijne camping

christophesuys
17-8-2014

90% van de gasten zijn Italianen. Dit zegt zeer veel over de camping: geen animatie in andere taal, lekkere pizza's en wijn aan zeer democratische prijzen, zeer levendig maar wel met respect voor de siesta, toiletgebouw onderhouden, ja maar....., campingwinkeltje met lekkere ingredienten voor de echte Italiaanse keuken. Hou je hier niet zo veel van? dan denk ik niet dat deze camping je zal kunnen bekoren. tracht je echter een beetje aansluiting te zoeken met de Italianen? Dan zullen ze alles in't werk stellen om je er zo goed mogelijk te laten voelen en nodigen ze je uit om mee aan te schuiven, bieden ze geregeld zelfgemaakte hapjes aan en zeggen waar je de beste olijfolie en wijn kunt kopen (Mazzarossa). tracht zeker een seapitch te verkrijgen: 's morgends opstaan met zicht op de zee en zoals wij een keer verrast werden: met de passage van dolfijnen. kinderen kunnen mits goede wil, gemakkelijk aansluiting vinden en meedoen met beachvolley.

Camping Direct aan zee.

J.H.M. van Raaij
12-7-2014

Geweldige camping met ook nog eens een héél mooi achterland.

De hoogste berg van de Apennijnen de Grand Sasso (2976 mtr) ligt p ca 70 km vanaf de camping.

Je kunt met de auto tot op 2100 mtr of met een liftcabine. Daarna wandelen naar de top !

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Stork in Roseto degli Abruzzi , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Stork zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.