Tijdelijk €25 aanbetaling

Village Stork

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Stork voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 51 reviews
+45

8.7FantastischScore uit 51 reviews
  • 6.1Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

51 Reviews over Village Stork

• 9Judith27-08-2022

fijne italiaanse camping

De camping is een overzichtelijke middelgrote camping die er netjes uit ziet. Veel van de chalets staan speels opgesteld, waardoor je niet de standaard rijen hebt, en je meer ruimte gevoel hebt. Er zijn veel italianen op deze camping, dus als je echt in het italiaanse leven wilt zitten is dit heel fijn. De camping heeft per straat een dorecte opgang naar zee, wat heel fijn is; zo zaten wij 30 meter van het strand af. Het zwembad is wat verouderd, maar door de glijbanen vonden onze kids (8 en 12 jaar) het een heel fijn zwembad. Om te eten bij het restaurant of af te halen moest je echt reserveren; dat was niet zo fijn. Vooral het afhalen van pizza's kan dus niet zo maar en ik vind dat dit wel op een camping zou moeten kunnen. Maar zeker een aanrader en wij zullen nog wel een keer terug gaan!

• 6Eetgelegenheden
  • 6Pietro19-08-2018

Non ritornare

Agosto 2018 per prima cosa ci hanno dato il bongalow verso le 17 arrivando noi alle 8.30 mai successo in 10 anni di campeggi eh va beh...... il bungalow su misura ma ci puo stare .... spiaggia e mare pensavo piu puliti .....troppo appiccicati gli ombrelloni figuriamoci i lettini ....., animazione l accoglienza clienti nuovi zero solo gruppo con quelli vecchi .... . Tutto carissimo bar supermercato ristorante pisvina ogni giorno aveva un orario diverso , troppe ore chiusa ...... non capisco poi i 40 € di prenotazione mah. ..... dispiace molto ....

• 3Eetgelegenheden
  • 8Familie van der Zee08-08-2018

Heerlijk verblijf, misschien nog wel weer terug.

Heerlijke camping! Een van de weinig campings in Italie waar je zo dicht bij het strand kan zitten. Op een paar minuten loopafstand stond je al op het strand. In de branding kunnen zelfs kleine kinderen een stuk lopen, het loopt langzaam af. Ook is er een standwacht op het strand, maar ik heb het idee dat die drukker is met de bedjes dan met het opletten.. Nou ja.. daar zijn we natuurlijk zelf voor :-).

De supermarkt van de camping is wel een dure, maar heeft veel voor de eerste behoeften. De camping af richting de grote weg en dan rechtsaf, na ongeveer 700 m een lidl aan de linkerhand en ga je niet rechtsaf, maar linksaf, dan kom je in Roseto centrum (2-3 km rijden).. Aan het einde van Roseto een supermarkt aoasi.

In de omgeving is niet veel te doen, maar omdat de camping zo fijn is (netjes, opgeruimd en er wordt elke dag wel gewerkt aan verbeteringen) was ons verblijf een groot succes! Ook het restaurant was goed!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Familie Knol27-06-2018

Goeie camping met nog wat puntjes op de i!

Prachtige camping. Mooie stacaravans/huisjes (nieuw 2016/2017) Vriendelijk personeel, vooral in het restaurant en de entertainment. Echter kunnen ze niet goed Engels wat soms wat vervelend is, maar met hand en voet werk kom je ver! De foto's die je ziet zijn allemaal wel verouderd. Zijn veel dingen nieuw en verbeterd. We zouden zeker nog eens terugkomen.

Min puntjes - betalen voor strandbedjes (beetje betalen is geen probleem) maar de prijzen zijn absurd hoog! - betalen voor een bedje bij t zwembad. Dat vinden we vreemd! - Wi-Fi werkt niet, je betaalt er ook niet veel voor maar promoot het dan niet! - buitenom de camping is er niet veel te doen! (Wij hebben ons echter prima vermaakt)

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Gert Klijnstra13-01-2018

Fantastische Italiaanse camping

Het is vanaf Nederland een eindje rijden maar je krijgt er ook iets voor terug. Een heerlijke Italiaanse camping met een goed restaurant. We komen hier trouwens al een paar jaar maar kan je garanderen dat als je er een keer geweest bent zeker terug komt. Camping heeft goed en schoon sanitair en een heerlijk restaurant. In de omgeving mooie dorpjes en natuurlijk de Gran Sasso. Een aanrader om naar toe te gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9franco20-08-2017

vacanza in camper

Villagio molto bello,struttura attrezzata,e molto pulito qualità prezzo buono.unica pecca le finestre dei bagni si affacciano sui lavatoi e rende l'aria un po sgradevole,e l'animazione facendo loro del suo meglio,ma un po scadente,poco coinvolgente con i clienti,fanno gruppo solo con i vecchi clienti..mare pulito con spiaggia attrezzata e pulita.da ritornarci e lo consiglio a tutti,spero che i propretari facciano qualche modifica per i bagni e l'animazione..ciao a tutti buon stork

• 8hans en marijon20-08-2017

goede gezellige camping erg Italiaans

ook in 2015 hier geweest. Ligt niet ver van de snelweg. direct aan zee, goede sfeer. Camping is wel wat gedateerd oa de paden die heel erg smal zijn en - zeker als je vooraan staat - moet je een caravan met mover achteruit rijden ca. 100 meter, bij inrijden afkoppelen en draaien . Met een camper wordt het echt vervelend, dus bleven wij achteraan net als de Italianen. Winkel is prima niet duur, restaurant van hotel naast camping is fantastisch . Op de camping is het restaurant gerenoveerd wel wat groot maar prima en nient duur. 's ochtends gezellig naar de koffiebar (met de hond) en met een lekkere croissant en een capuchino (2Euro pp) kan je vakantie hier echt beginnen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Rosa07-08-2017

Super vacanza!

Sono ormai 4 anni che andiamo allo Stork e ogni anno rientro più soddisfatta e con desiderio di ritornare.Personale qualifificato,accogliente e professionale .Simpaticissimi e altrettanto qualificati tutti i ragazzi dell'animazione, sempre con il sorriso hanno arricchito e reso ancora più piacevole la nostra vacanza! Che dire ...allo Stork si sta proprio bene!!

• 10Salvatore Carrozzo,23-07-2017

Ottimo sotto tutti gli aspetti.

Non ce niente che non mi sia piaciuto, personale efficiente e professionalmente preparato, rispettoso ,disponibile nessuno escluso.Ristorante ottimo, e strutture moderne, bagnino scrupoloso e molto professionale. Sono un campeggiatore da sempre, e quindi con molta esperienza il mio modesto parere e prettamente positivo. Ringrazio tutti per l'ottima esperienza che mi avete offerto complimenti. Un saluto particolare va al gruppo di animazione, ragazzi molto pazienti e divertenti capaci di coinvolgere chiunque, anche i più ostinati e vergognosi. Credo che ripeterò l'ottima esperienza nel 2018. Ciao e grazie a tutti.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Marieke & Klaas02-09-2016

Mooie, nieuwe VIP Lodge maar wat een chagrijn

De VIP-lodge was fantastisch; gelegen pal aan het strand met uitzicht over het strand. De accommodatie is ook prima; nieuw en netjes. De camping en de voorzieningen vielen tegen. Weliswaar, is er een nieuw zwembad, maar deze is maar zeer beperkt open. Het restaurant en café is verre van gezellig: plastic stoelen en tafels en felle Tl-verlichting. De kustplaatsen zijn niet zo sfeervol en mooi qua bouw als bijvoorbeeld aan de Bloemenkust of aan de kust rondom Rimini. Wie van natuur en cultuur houdt en bereid is veel te rijden, kan zijn hart ophalen in het achterland van de Abruzzen. Dit is mooi en biedt veel mogelijkheden. De Italianen in deze regio toonden zich als ware chagrijnen; iets wat we niet gewend zijn in Italie. Zowel personeel van de camping als de gasten tonen zich niet vriendelijk en geven je niet het gevoel je te verwelkomen als gast. Jammer! De animatie en recreatie is gericht op de Italianen; er wordt alleen Italiaans gesproken en de animatie in de avond is van het niveau basisschool-groep 8-musical.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar