Sorteren

Reviews over Pescara

Geweldig boutique hotel!

Anne-Marie
    4-6-2016

Hotel Salus is kleinschalig en top! Zeker boeken als je een paar dagen naar Pescara gaat. Aan het strand, vriendelijk personeel, eigen stuk strand met ligstoelen en parasols, mooie Schone kamers etc. Wij hadden een kamer met zicht op de Boulevard en zee. De eenpersoonskamer van onze dochter was wat klein en zonder balkon, maar daar kies je voor. Ze helpen je werkelijk met van alles en de sleutel krijg je in je handen omdat ze alle kamernummers uit hun hoofd weren.

Eén minpuntje: het ontbijt, dit is helaas niets bijzonders. Bijna geen gewoon brood, veel zoete deegwaren, weinig vleeswaren en kaas.

Ga eten bij Lido Apollo aan de overkant, erg goed!

Aan de boulevard, super ligging en keurig hotel!

Rob
    17-5-2015

Wij zijn een paar dagen in Pescara geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. Hotel Salus ligt aan de boulevard en wij hadden een kamer met balkon en zeezicht, super. Op zaterdag is het oude centrum van Pescara een echte aanrader, lekkere restaurantjes en veel leuke barretjes! Strand is ook super!

Leuk in elk jaargetijde!

roos_ophoven
    6-11-2012

Wij hebben eind oktober, begin november een week in deze B&B gelogeerd. We hadden een ruime kamer, met terras op het oosten. Het meubilair is verouderd maar de kamers werden elke dag gepoetst.

Domenico heeft ervoor gezorgd dat wij ons een Belgisch ontbijt konden maken, met brood, kaas, vlees.

Hij heeft ons informatie gegeven over de te bezoeken steden/dorpen, musea, restaurants, bars, ... Wij hebben ook een dag fietsen kunnen lenen en we zijn hiermee langs de kust gefietst, waar het heel vlak is, maar we hebben ook Città Sant' Angelo bezocht, een dorpje op 317 m hoogte.

Verder hebben wij steeds uitstappen gedaan met de bus of met de trein.

Domenico heeft ons ook een dag met de auto meegenomen om enkele leuke bergdorpjes te bezoeken en samen te lunchen in een typisch Abruzzisch restaurantje. Ook de shoppingliefhebbers kunnen hier hun hartje ophalen. Er zijn ontelbare winkels in de onmiddellijke nabijheid.

Er is dus voor elk wat wils! Een echte aanrader!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

André Wamelink
    8-10-2012

Hotel Regent is een vrij saai en gehorig hotel met ruime kamers met balkon.

Ze zijn schoon en hebben een kleine douchecabine.

Het ontbijt is matig tot voldoende. Vriendelijk engels sprekend personeel.

We waren er 2 dagen en zijn wel tevreden vertrokken. Hotel ligt ong. een half uur lopen van het gezellige centrum af.

Kleinschalig familiehotel met fantastisch uitzicht

N. Kaarsgaren
    1-10-2012

Als gezin met 2 jonge kinderen hier 2 nachten verbleven. Vanaf het vliegveld is een gratis haal/brengservice van het hotel. Ook als je naar het strand wil is de eigenaar op bepaalde tijden bereid je te halen en brengen. Het hotel beschikt over een prachtig buitenterras waar je 's avond een fenomenaal uitzicht hebt over zowel de bergen, de zee, de stad Pescara en de prachtige zonsondergang. Kamers zijn prima in orde, niet bijzonder groot maar voor een paar nachten prima te doen. Leuk zwembad waar je aan het einde van de middag, maar ook 's avonds na het eten nog even een verkoelende duik in kan nemen.

Minpuntjes: hier en daar laat de afwerking te wensen over, ontbijt is niet heel uitgebreid

Pescara scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews