Reviews over Martinsicuro

We komen zeker terug, fantastisch

John Pfaff
    21-8-2018

Op camping Riva Nuova in Martinsicuro, regio Ambruzzo was het fantastisch. Camping aan het strand (1 rustige weg oversteken en zo het strand op). Douches bij ingang camping als je van het strand af kwam. Goed restaurant. Rustig. Heerlijke zee.

Mooie plek, heeft alles

Stefan van Egmond
    10-8-2015

Zee loopt langzaam af, ideaal voor kleine kinderen

Mooie omgeving met stand, veel restaurants en ijssalons en mooi gebergte vlakbij

Leuk havenstadje, als uitvalsbasis

Take
    20-9-2014

Alles is er wel te vinden, markt, avondmarkt, eetgelegenheden, strand, haventje, maar het is net te klein voor het echte werk.. In de omgeving op minder dan 10 km afstand zijn deze steden wel en hierdoor is deze plaatst erg geschikt!

Fijne plek

Zwaagstra
    26-7-2014

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. In de diverse stadjes en dorpen kom je bijna geen buitenlander tegen. Schitterde omgeving

Martinsicuro scoort een 7 uit 10, op basis van 34 reviews