Reviews over Martinsicuro

perfecte vakantieplek , geen/weinig nederlandsers

j de jager,
    1-10-2018

komen hier de laatste 3 jaar , tussen 1 of 3 weken . Reserveren bij campingeigenaar een huisje , met veranda . Dit is incl. wifi , perfecte ontvangst , verder zit bij huursom inbegrepen gereserveerde strandbedden incl. parasol . Vriendelijke eigenaren , problemen worden direct opgelost .Veel zonnepanelen op camping voor eigen elektriciteit en warm water . Huisje is goed schoon met voldoende inventaris .Ligging van de camping , 100 mtr . van strand , en promenade . Centrum van stadje op plm. 1000 mtr , kleine supermarkt op 200 mtr . In de omgeving enkele grote winkelcentra . Op korte en lange afstand is veel te zien , soms erg verrassend , omschrijving ontbreekt in reisgidsen . Animatie voor kinderen t/m tienerleeftijd voldoende , wel in italiaans . Voor volwassen regelmatig thema avonden . Omgeving van camping zeer geschikt voor fietsers en motorrijders , van vlak niveau , fietspad langs de kust , tot zeer zwaar , bergen .

Prima strandcamping in de Abruzzo-Marche

Annemieke,
    14-8-2018

Pluspunten: Het is een prima strandcamping. Je loopt zo naar het strand en de camping ligt in het dorp en aan de boulevard van Martinsicuro. Campingwinkel was altijd open. De plekken zijn voor Italië best groot. Je kan gemakkelijk een koelkast huren. De jongens vonden het zwembad heel erg leuk.

Minpunten: Geen toiletpapier, sanitair was voor het oog schoon maar de wanden en de gootjes waren echt goor. Er zijn veel regels en daar moet je je op instellen. Bij de receptie meten ze met twee maten.

Uitstekende camping, goede uitvalsbasis

Gerard,
    3-8-2018

Mooie camping, ligging aan mooi strand met prima zwemgelegenheid, geschikt ook voor kleine kinderen omdat de zee vrij ver tamelijk ondiep is en golven gebroken worden door rotseilanden. Mooi zwembad. Redelijke ruime plaatsen, deels schaduwrijk. Sanitair prima. Tips in de omgeving: Ascoli Piceno, Civitella del Tronto (veel sfeer ‘s avonds), Gran Sasso plateau (kan met de kabelbaan maar ook prima met de auto te doen); de autoroute over het plateau richting Santo Stefano is geweldig!, l’Aquilla (veel aardbevingsschade, veel bouwwerkzaamheden, San Benedetto is prachtig). Met 6 personen en een tent betaalden wij in juli €59 per nacht (incl 10% anwb korting). Hygiene sanitair uitzonderlijk goed. Eetgelegenheid oogt goed, echter geen gebruik van gemaakt.

Heerlijke camping!

Simone,
    27-7-2018

Fijne camping! Mooie nieuwe mobil homes met genoeg privacy. Tussen 13.30 en 16.00 is het siësta, heerlijk! Gelukkig zien ze er ook goed op toe dat de kinderen niet zonder ouder in het zwembad zijn of na 21.00 alleen op hun fietsje rondcrossen over de camping. Camping ligt aan zee, we hadden super bedjes bijna vooraan. Hoe fijn is dat. Je kunt ook gebruik maken van kano's, dat vonden onze tieners ook erg leuk. Aan de boulevard kun je prima eten. Op de camping ook maar dat hebben we niet gedaan. Vanwege overheidsregels mag je geen kaarsen, bbq op kolen etc. Kortom: hele fijne camping met zee, zwembad, restaurants in de buurt. Wat wil een mens nog meer ;-)

Top camping🌴☀️🇮🇹

Rinske Kunst,
    21-7-2018

Erg gezellige en goedonderhouden camping! Mooie en gezellige stacaravan plekken... staan in een cirkel ( maar met voldoende privacy). Erg schone was/ douche ruimte voor de campinggasten ( hoewel wij hier zelf ook gebruik van maken,ook al hebben wij een stacaravan) .Prima zwembad - open van 9.30 uur tot 19.00 uur ( badmuts verplicht). Er is tussen 13.30 uur en 16.00 siësta, maar zwembad blijft wel open. Per caravan een gereserveerde strandplek met parasol- heerlijk schuinaflopende zee (douches en toilet aanwezig op strand). Super vriendelijk personeel. Leuk en actief (maar niet opdringerig) animatieteam. Onze pubers van 15 en 18 hebben zich prima vermaakt. Top camping! Zeker voor herhaling vatbaar. 🇮🇹☀️🌴

Martinsicuro scoort een 8,6 uit 10, op basis van 34 reviews