Reviews over Giulianova

Geweldige vakantie

Wouter Willems
    20-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op de camping. Wij stonden op het gedeelte met het zwembad dicht bij de uitgang. Nauwelijks last van de treinen, de animatie was om 22uur afgelopen dus daar ook geen last van. We hebben genoten van het strand en het zwembad. Het is heerlijk fietsen langs de kust. Op n uur rijden van de camping zit je in de Gran Sasso waar je heerlijk kunt wandelen en genieten van de mooie dorpjes.

Uitgerust, ontspannen, genoten

Ronald
    31-7-2018

Perfect plek. De ligging aan zee. Binnen een uurtje van alles te zien. Lekker fietsen langs de kust over vlakke goede fietspaden. De gehuurde caravan met airco was als een huis. Ruim geplaatst tussen olijfbomen en struiken. Lekker schaduw op de veranda. Personeel was uitermate behulpzaam. Problemen dat onze stekker niet paste dan kregen we een gratis verloop. Drinkglas kapot. Even aan een schoonmaakster gevraagd voor een nieuwe en of ze eventueel wijnglazen had en die werden even later gebracht. Fiets huren voor 25 euro per week is een aanrader want dan kun je lekker langs de boulevard rijden. Tijdens Siësta is het zwembad niet dicht en zelfs rustiger. Bij het strand werden 2 stoelen en een parasol toegewezen en bij het zwembad was er altijd wel een ligbed beschikbaar. Op de camping waren er voornamelijk Italianen en animatie was ook in Italiaans .Tips om te zien: Atri (Grand Sasso), San Benedetto del Tronto, Ascoli Piceno.

Uitstekende camping

joanna
    16-7-2018

Wij waren hier in het voorseizoen. De camping stond al vrij vol, dit in tegenstelling tot de twee buurcampings. Plekken hebben gras en boompje maar zijn niet heel groot. Aardige mensen. Restaurant was open, simpel maar smakelijk. Sanitair deels nieuw, deels heel oud.

De camping ligt aan de boulevard en het strand. Je kunt aardig fietsen langs de boulevard, fietspad.

Dorp is leuk, omgeving mooi.

Kijk uit bij het naar de camping toe rijden, neem de weg na de camping, die ook naar camping don antonio gaat. Anders loop je vast.

Prettige verblijfplaats vroeg in het seizoen. Er is nog niet veel open, dat is rustig, misschien beetje saai

geweldige camping, zeer aanbevelingswaard

Marion Boelhouwer
    23-6-2018

Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Schoon en rustig.

Ligging prima om zowel van strand te genieten als uitstapjes te maken de bergen in

Heerlijk ontspannen.

Lia strunk
    10-3-2018

Geweldige camping met fantastisch personeel. Heerlijk aan zee. En een prachtig zwembad, schoon sanitair. 45 km. Fietspad langs het strand. Alles wat je nodig hebt is daar. We willen dit jaar wel weer heel graag naar de abrusse.

Giulianova scoort een 8 uit 10, op basis van 39 reviews