Alba Adriatica

Reviews over Alba Adriatica

gezellig op zondag

Conny
    14-6-2014

Wij waren hier voor een overnachting tijdens onze reis naar het zuiden. Van de stad hebben we niet veel meer gezien als de boulevard bij het mooie zandstrand waar iedereen op zondag aan de wandel is. Jong, oud, sjiek, sjofel alles trekt aan je oog voorbij als je plaats neemt op een terras. Altijd leuk om te zien zo'n italiaanse pantoffelparade! Overigens zagen we voldoende restaurantjes en barretjes langs de boulevard voor een aangenaam verblijf.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heel leuk.

Betty
    4-9-2011

Is een toeristenplaatsje voor de italianen. Je komt er niet veel buitenlanders tegen. Ben hier in mei geweest. Dan is het wel rustiger. Daarnaast ligt buiten het toeristenseizoen het openbaar vervoer en het taxivervoer op zondag plat. die rijden dan niet. Je kunt er lekker eten. Het weer is goed. Heel leuke terasjes. Geen al te hoge prijzen.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alba Adriatica is een leuk plaatsje met mooi strand

Ceetje
    27-9-2005

Alba Adriatica is een leuk plaatsje met mooi strand. Het uitgaansleven is leuk, veel barretjes en ook wel wat dansgelegenheden. Voordeel vind ik dat er voornamelijk Italianen zijn en nauwelijks Nederlanders of Engelsen. Een echte Italiaanse sfeer dus. De restaurants zijn redelijk, maar wel een beetje ongezellig (tl verlicht enzo). Er is niet genoeg te doen om twee weken te verblijven, maar een week is prima.

Gereisd Anders in september 2005

Zeer mooi vakantieoord voor jong en oud, in de buurt op 20

Rocco Santoro
    20-7-2004

Zeer mooi vakantieoord voor jong en oud, in de buurt op een afstand van 20 minuten rijden een glijbanenpark wat zeker de moeite waard is (vooral leuk voor de kinderen). In Alba is altijd wat te doen, ik ga nu voor de 3e keer dit jaar...

Gereisd Anders in Tue Jul 20 2004 18:46:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alba Adriatica scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews