Reviews over accommodaties in Israël

Heerlijke plek aan zee

Liawolf8,
    24-6-2017

Hotel residence ligt aan de boulevard van nethanya. Binnen 5 minuten ligt u aan het strand. Innen enkele minuten bent u in het centrum. Veel terrasjes en restaurant. Mooi uitval basis om israel te ontdekken.

Pure verwennerij.

GvP,
    21-3-2017

Gerenoveerde kamers zijn super. Gebruik van Hemingway Lounge en Boobes restaurant zijn de beste keus.

Geen halfpension kiezen, het Vista buffetrestaurant is in rustige tijd meer gesloten dan open, je krijgt een voucher voor diner op een andere locatie maar dat is niet je eerste wens. Het hotel ligt ver genoeg van alle drukte maar stil is het nooit in Eilat.

goed hotel

Theo,
    16-9-2016

Kwamen in de avond aan uit Tel Aviv voor onze rondreis. alle hulp gelijk gekregen voor het parkeren

prettige receptie. Kamer zag er ook netjes uit met balkon zicht op de baai en strand

Centrum dicht bij. gezellig kan er goed eten.

heerlijk

loraine de jong,
    17-1-2016

Het klimaat is fantastisch. Warme woestijnwind. Israeliers kunnen wat bot overkomen maar als je een gesprek met ze aanknoopt ontdooien ze vaak direct.

Prima hotel

Andre Buijs,
    12-12-2015

Perfecte ligging hotel. Hotel is gerenoveerd. Kamers niet groot maar ok, zeker die met uitzicht op strand en zee. Service personeel is uitstekend