Sorteren

Reviews over accommodaties in Israël

Heerlijke plek aan zee

Liawolf8@gmail.com
    24-6-2017
    Hotel residence ligt aan de boulevard van nethanya. Binnen 5 minuten ligt u aan het strand. Innen enkele minuten bent u in het centrum. Veel terrasjes en restaurant. Mooi uitval basis om israel te ontdekken.

Prime hotel

Deelnemer
    8-5-2017
    Met een grote groep in dit hotel geweest, prima hotel echter geen 4 sterren waard. Kamer redelijk klein, zeer kleine badkamer met plafond op 2 meter en douche sproeier kan niet hoger kan dan 1.90 meter. Er zijn 2 kleine liften ( 4 personen is het maximum), 1 voor de even en 1 voor de oneven etages, die niet op de begane grond beginnen maar op 1 hoog. De eetzaal zit in de kelder. De gangen zijn smal en alles mag wel een modern likje verf hebben. Er is een klein buiten zwembad op het terras maar dit was helaas gesloten.
Israël scoort een 8,5 uit 10, op basis van 447 reviews