Papoea/Irian Jaya

We hebben een aantal aanbieders voor Papoea/Irian Jaya voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Papoea/Irian Jaya

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Papoea/Irian Jaya

Reviews over accommodaties in Papoea/Irian Jaya

Fantastisch was het een echte aan raarder alles wa

Robert papa,
    22-2-2018

Alles was goed en mooi goede ligging gezellig goede bediening aardig behulpzaam

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima Hotel voor enkele nachten

Leo,
    12-1-2014

Op reis naar Raja Ampat een nacht in dit hotel verbleven. Niet goedkoop maar wel netjes en voorzien van keurige kamers, bediening en een goed ontbijt. Sorong zelf is niet echt een plaats om lang te verblijven. Het is een doorreisstadje naar het vasteland van Papua of naar Raja Ampat. De dancing/ disco in de stad is trouwens heel leuk en in een prachtig gebouw.

Kijk voor één nacht ook eens naar hotel Meridien. Vlakbij het vliegveld, goedkoper, minder luxueus maar voor een nacht prima te doen.

Gereisd met partner in november 2013

Paradijs op aarde!

k@@tje,
    25-5-2012

Ik ben hier een week geweest in mei 2012 en het was geweldig. Ben nog nooit op zon mooie plek geweest. Alles is brandschoon, met zorg ingericht. Prachtige bungalows op het water, voortreffelijk eten en heel erg aardige mensen. Het duiken was super goed georganiseerd en we zijn dagelijks op de meest schitterende plekken geweest. Ik hoop er ooit nog eens terug te kunnen gaan (het is een lange reis en vrij kostbaar) want dit is voor mij de mooiste plek op aarde.

Gereisd met partner in mei 2012

Was hier ooit heel lang geleden

pvelzen,
    30-3-2012

De laatste keer dat ik hier was was 18 jaar geleden, daarom beperk ik me hier tot wat algemene informatie. Destijds was dit het beste hotel van de provincie en het enige gebouw binnen een straal van 1500 kilometer met een roltrap! Het ligt zeer centraal in de stad Jayapura, midden in de belangrijkste winkelstraat. Van de hotels in Papoea is dit waarschijnlijk het best ingesteld op buitenlandse toeristen, andere hotels zijn meer gericht op de Indonesische zakenreiziger en dat is te merken aan de service. Dit m.u.v. de door buitenlanders gerunde ecoresorts nabij Sorong.

Gereisd zakelijk in september 1993

Er wordt hard aan verbetering gewerkt

Jantinus,
    22-8-2011