Rajasthan

Reviews over accommodaties in Rajasthan

Prima vertoeven hier

Ronald,
    11-4-2015

Prima hotel. Van alle luxe voorzien. Zwembad boven ziet er keurig verzorgd uit. Je kunt er heerlijk aan het zwembad dineren voor een goede prijs. Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt was ook goed en uitgebreid.

Gereisd met partner in februari 2015

Superhotel midden in de stad

19-1-2015

Op maar 30 M. van een enorm drukke straat ligt deze oase van rust. Een prachtige binnentuin en heel veel trapjes naar de verschillende kamers en restaurant. Enorm grote kamers met hoge plafonds en al even grote badkamers. Los elektrisch kacheltje met onvoldoende capaciteit. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en overdreven vriendelijk personeel. Aanrader!

Uniek uitzicht

19-1-2015

Bij aankomst aan de voorzijde verwacht je niet zo'n prachtig hotel aan te treffen. Onze kamer lag op de 2e verdieping aan de waterzijde en bood vanaf de gaanderij een schitterend uitzicht op het 'heilige' Pushkar meer. Grote kamers met los elektrisch kacheltje, harde bedden. Een enorme badkamer met ligbad. Alles keurig schoon, maar wel iets oubollig. Binnen de gemeentegrenzen van Pushkar is geen stukje vlees te vinden, dus verplicht vegetarisch eten. Dat zou nog wel eens smakelijk kunnen zijn, maar niet bij dit hotel. Ligging en uitzicht maakte alles weer goed.

Unieke plek

15-1-2015

Via een enorme poort bereik je de parkeerplaats van Sara Vilas. Na het passeren van de enorme lobby kom je in de grote tuin, met daar omheen een heel aantal geschakelde huisjes. Het schilderwerk was aan de buitenzijde flink achterstallig, des te groter de verrassing toen we ons huisje binnenkwamen. Enorm grote kamer met perfecte bedden. Eveneens een grote en keurige badkamer met heerlijke douche. Personeel zeer vriendelijk. Eten helaas in een te fris restaurant.

Gereisd met vrienden in december 2014

Logeren in een voormalig paleis

Lex,
    2-5-2014

Laxmi Vilas is een tot hotel omgebouwd paleis, gebouwd in 1887 voor de jongere broer van de toenmalige Maharaja Ram Singh. In de kamers heeft de tijd stilgestaan. Het interieur is 'antiek'. Aan het hotel is een goed restaurant verbonden. Het zwembad is geweldig.

Gereisd met vrienden in november 2009