Sorteren

Reviews over accommodaties in Rajasthan

Zeer mooie plek

Raymond
    1-4-2014

Het Bikaner resort bestaat uit allemaal dezelfde bungalows. Zeer grote en mooie kamers. Wij hadden enkel een storend geluid (een pomp die regelmatig aansloeg ?) maar dit gaf ons geen problemen met de nachtrust.

Zeer rustige omgeving met zwembad. Maaltijden waren zeer goed en voor ons niet te pikant. Zeer goede service en vriendelijke medewerkers. Wij verbleven hier slechts één nacht.

Echt India

Raymond
    1-4-2014

Een van de vele paleizen/kastelen van Mahadja's of koningen die omgebouwd zijn naar een hotel. Geen enkele kamer is hetzelfde. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezien de reisdatum was de kamer bij ons fris en hadden wij zeker geen nood aan een airco.

Wij verbleven hier slechts één nacht.