India

Reviews over accommodaties in India

Prachtig resort

givago,
    19-6-2015

Het bungalow park is prachtig gelegen aan het meer.We werden met de boot naar het resort gebracht;waar we werden begroet met een bloemenkrans en een kokosnoot cocktail.Het resort met exotische planten wordt doorkruist met verschillende waterwegen en beekjes die overbrugt zijn. De goed onderhouden ruime kamer had airco een minibar,koffiezet en muggen apparaat.de badkamer is in openlucht met een binnentuintje heel leuk.Het eten is goed ,het personeel vriendelijk en behulpzaam.Mooi zwembad.Het resort is alleen met de boot te bereiken.

Gereisd met vrienden in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groot, beroemd en erg luxe hotel

Lex,
    21-4-2014

Sinds de aanslagen in 2008 in Mumbai, o.a. op dit hotel, wordt het hotel zwaar bewaakt. Wie het hotel in wil, wordt gefouilleerd en bagage wordt gescand. Maar dat is maar één reden waarom een verblijf in dit hotel onvergetelijk is. De kamers zijn uitzonderlijk luxe, de restaurants zijn uitstekend, het personeel is vriendelijk en hoffelijk. Het uitzicht op de Gate to India en de haven is verbluffend. Een overnachting is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld. Het hotel beschikt over een prachtig zwembad.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische service

Fred,
    2-11-2013

The Oberoi in Mumbai staat bekend als één van de beste hotels van Mumbai en dat is volledig terecht. Service en personeel is ongeëvenaard. Kamers zijn van alle denkbare gemakken voorzien, bijzonder luxe en superschoon. Hygiëne in het hotel is uitstekend, dus een plaats waar je met een gerust hart kunt eten. Er zijn verschillende uitstekende restaurants. Aanrader voor iedere reiziger.

Gereisd zakelijk in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een woord : Prachtig

Francis van Jette,
    11-3-2013

Paradijselijke resort te midden van exotische plantengroei. Slechts één woord om het te omschrijven : PRACHTIG. Wifi gratis en te betalen internet.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sprookjesachtig hotel!

Tonnie en Fillie,
    31-3-2012

We logeerden in de prachtige honeymoonsuite! Lekker eten, supervriendelijk personeel, fantastische voetreflexologie! Echt een aanrader voor wie van luxe en sfeer houdt! Leve het gratis internet en de beschikbare computers!

Gereisd met partner in maart 2012