• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in India

Afgelegen hotel

Frank
    19-1-2015

Hotel heeft sjieke uitstraling. Bij binnenkomst zeer grote lobby, barruimte afgescheiden met glaswand. Kamers keurig netjes met nette badkamer. Goede bedden. Tijdens ons verblijf (te) koud in bar, lobby en restaurant. Dit gemeld aan balie, maar een niet-begrijpende blik was het antwoord. Een prachtig verzorgde tuin met mooi aangelegd zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Uniek uitzicht

Frank
    19-1-2015

Bij aankomst aan de voorzijde verwacht je niet zo'n prachtig hotel aan te treffen. Onze kamer lag op de 2e verdieping aan de waterzijde en bood vanaf de gaanderij een schitterend uitzicht op het 'heilige' Pushkar meer. Grote kamers met los elektrisch kacheltje, harde bedden. Een enorme badkamer met ligbad. Alles keurig schoon, maar wel iets oubollig. Binnen de gemeentegrenzen van Pushkar is geen stukje vlees te vinden, dus verplicht vegetarisch eten. Dat zou nog wel eens smakelijk kunnen zijn, maar niet bij dit hotel. Ligging en uitzicht maakte alles weer goed.

India scoort een 7,8 uit 10, op basis van 489 reviews