Himachal Pradesh

We hebben een aantal aanbieders voor Himachal Pradesh voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Himachal Pradesh

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Himachal Pradesh

We hebben een aantal aanbieders voor Himachal Pradesh voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Himachal Pradesh

Oase van rust in authentiek dorpsgedeelte

Leonie Burrekers,
    26-6-2013

Tiger Eye Guesthouse is een heerlijk plek midden tussen de oude woningen van Manali met de service en bedden die we als westerse toeristen graar willen. We waren er met onze kinderen van 5 en 7 jaar en zij konden heerlijk spelen in hun kamer en op de veranda alsof ze thuis waren. Ook de buurtbewoners kenden ons na een paar dagen en groeten als je langsloopt. Het eten werd aangepast aan hun wat meer westerse smaak en het personeel was allervriendelijkst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fijn hotel, wel buiten centrum

Linda,
    22-2-2013

Hotel Royal Palace in Leh is een fijne plek om te overnachten. Je wordt hier met open armen ontvangen met een sjaal en een kopje thee, ook als je eigenlijk wilt slapen/liggen om bij te komen van het hoogteverschil. Het hotel ligt bergafwaarts van het centrum wat betekend dat je altijd een stukje moet klimmen om iets te kunnen zien / doen. Als je een motor huurt voor een paar dagen heb je hier weinig last meer van. Het is wel goed opletten hoe je loopt want je verdwaalt erg snel. Gelukkig is de plaatselijke bevolking zeer behulpzaam. De kamers zijn erg comfortabel en de badkamer is schoon. In de tuin kan je ook heerlijk relaxen. Mocht je toch last krijgen van hoogteziekte dan is het personeel heel behulpzaam om een arts voor je te regelen en regelmatig te vragen hoe het gaat.

Gereisd met partner in januari 2013

Een eenvoudig maar goed hotel

monique,
    13-4-2010

Dit hotel ligt rustig maar toch centraal in Mac Leod ganj Dharamsala en bijna onder de Tempel van de Dalai Lama

Het word gerund door Tibetanen en is een eenvoudig maar goed hotel.

Kamers zijn voorzien van een zitje en kijken gedeeltelijk uit over het aflopende deel van het himalaya voorgebergte en hebben een piepklein balkon

Wij genoten van de Tibetaanse sfeer in dit hotel en in Dharamsala wat een geweldige indruk op ons maakte.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

topper! rustig, brandschoon, mooi,

a r,
    18-1-2010

topper!

rustig, brandschoon, mooi, lekker lokaal eten.

eenvoudig , geweldig

ligt in old manali, tussen de mooie oude huizen, met uitzicht en tuin.

Gereisd met vrienden in januari 2010

tentenkamp. 's nachts koud

peter,
    13-8-2009

Tentenkamp. Tent per persoon of koppel, staan 2 bedden in en........met eigen toilet en wasbak. Er is een kantinetent bij waar je de gehele dag gratis thee kunt drinken.

lunch en diner moglijk. vooraf bestellen

Gereisd met vrienden in juli 2009