IJsland

Reviews over accommodaties in IJsland

goed hotel

Marianne,
    28-2-2019

het is een keurig hotel, ruime kamer en ruime badkamer. Alles schoon. Bar beneden het hotel is gezellig en het ontbijt is goed maar niet super uitgebreid. Het hotel lig op loopafstand van het Centrum en restaurantjes.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Basic maar prima!

Jaimy,
    4-5-2018

Prima hotel voor de prijs. De kamers zijn klein, maar schoon. De muren zijn wel dun, wij zaten in een stuk met een schoolreis o.i.d. maar na 22.00/22.30 was het rustig. Het ontbijt was basic, maar goed. Verder was het personeel bij de receptie en excursies behulpzaam. Er wordt ook duidelijk opgehangen welke excursies er niet door gingen (wij hadden pech met het weer/storm). Al met al een prima verblijf dus voor de prijs. Ik zou er terug gaan.

Onbeschrijfelijk mooi

Jill,
    17-4-2018

Ijsland is echt in 1 woord ge-wel-dig! Wij gingen voor het noorderlicht, helaas niet gezien maar wauw wat een prachtig land! Hotel kletter was ook helemaal prima! Loopafstand van het centrum van Reykjavik! Ijsland is zeker een aanrader voor op je bucketlist!!!

Geweldig hotel

Dettie Scholten,
    15-4-2018

Hotel Fron ligt midden in het centrum , het is er schoon , leuk ingericht en de service is top . Wij vonden het een heerlijk hotel waar we zeker de volgende keer weer zouden boeken!! Geen negatieve dingen kunnen ontdekken .

aangenaam

geo_strobbe_1,
    11-3-2018

Dit hotel behoort tot de icelandair-groep en ziet er langs buiten behoorlijk uit, alsook de gemeenschappelijke hal, restaurant.

De kamers zijn basic, maar met goede bedden en matrassen, de scheidingswanden houden geen geluid tegen, heel gehorig.

Ontbijt viel iets tegen en was het minst goede op onze rondreis; croissants werden niet aangevuld en vlug uitgeput. Fruitmix bestond enkel uit stukken appel, banaan, en appelsien.

Avondmaal was in onze rondreis inbegrepen en was wel goed.

Wake-up call voor het noordenlicht was mogelijk.

Gereisd met partner in maart 2018