• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in IJsland

aangenaam

geo_strobbe_1
    11-3-2018

Dit hotel behoort tot de icelandair-groep en ziet er langs buiten behoorlijk uit, alsook de gemeenschappelijke hal, restaurant.

De kamers zijn basic, maar met goede bedden en matrassen, de scheidingswanden houden geen geluid tegen, heel gehorig.

Ontbijt viel iets tegen en was het minst goede op onze rondreis; croissants werden niet aangevuld en vlug uitgeput. Fruitmix bestond enkel uit stukken appel, banaan, en appelsien.

Avondmaal was in onze rondreis inbegrepen en was wel goed.

Wake-up call voor het noordenlicht was mogelijk.

centraal gelegen

geo_strobbe_1
    11-3-2018

Pluspunt is ligging in het centrum, rechtover het concertgebouw harpa.

Kamers zijn aan krappe kant, maar wel goede matrassen. De badkamer is soms heel klein (wisselt naargelang verdiep/kamer). Wij logeerden daar een 2de maal en hadden een kleine badkamer met een plaatsbesparende douche die bestond uit een glazen wegdraaischerm; heel onhandig en ganse vloer onder water.

Restaurant op 8ste vd biedt mooi uitzicht op de baai en harpa. Ontbijt en betaalbaar avondmaal heel goed.

Zeer centraal gelegen

Aad
    19-4-2014

Van ons appartement geen foto te vinden op internet. Was dan ook niet bijzonder. Het ligt echter fantastisch. In de winkelstraat. Nadeel is dat er de hele dag en nacht verkeer rijdt. Ook op spikes, wat veel herrie maakt.

Inrichting is Ikea. Op zich goed, maar erg klein. Iedere stap van de bovenburen hoor je, dus als ze vertrekken om 5 uur dus ook.

Op zich goed, maar zeker niet wat je verwacht aan de hand van de foto's. Er zijn diverse appartementen, dus zullen er ongetwijfeld ook andere, betere, zijn. Te voet is alles prima te belopen. Winkel om de hoek en van en naar vliegveld is ook goed geregeld.

IJsland scoort een 7,5 uit 10, op basis van 334 reviews