• 1.177

Reviews over accommodaties in Ierland

Geweldig

Henk,
    27-1-2018

Geweldig mooi huis. Alles erop en eraan. De omgeving is onbeschrijfelijk....zo mooi. Echt een aanrader. Helemaal in het noorden van de republiek Ierland, county Donegal.

Pas op met huren van een hengel bij Frans

Jo,
    14-9-2017

Was zeehengel verloren. Moest een nieuwe betalen en die was 2x zo duur als de nieuwwaarde van de oude.

Ik ben genept.

Ideaal verblijf voor bezoek aan Londen

Aatje,
    29-7-2017

Het ligt in een buitenwijk van Londen , maar vlakbij (hoekje om en je bent er !) is het beginpunt van de bussen en het metrostation Golders Green richting centrum ! Gratis parkeren voor de auto, dus lekker laten staan en met OV reizen ! Nog nooit zoveel gezien van Londen als op deze manier !

Heel aardige mensen en super schone kamer !

Prachtig gelegen hotel in natuurpark

Ini Hofmans,
    7-5-2016

Het hotel ligt in natuurpark Wicklow en is gezellig met vriendelijk personeel. Wij hadden een prachtige kamer op een hoek met een klein balkonnetje.

Er is een winkeltje bij waar je als gast 15% korting kreeg op je aankopen. Ook zijn er wat kraampjes met ijs, snacks en souvenirs. Het hotel ligt aan een meertje en daat kun je helemaal omheen wandelen, in een prachtige natuur, de wandeling is gemakkelijk en goed te doen, ongeveer 3 km.

Er ligt een kerkhof met een ruïne van St. kevin, je kunt ook de Pelgrimstocht van St. Kevin lopen.

Zeer centraal gelegen

Miranda en Hans,
    1-5-2016

Prima hotel voor 3 dagen Dublin, goed ontbijt en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kleine hotelkamer en in de douche een kleine wasbak, het bed is goed. In de lounche mag je altijd koffie of thee pakken en evt. meenemen naar de kamer. Omdat het hotel centraal ligt, heb je snel verbindingen met bussen en de omliggende musea, kerken en de winkels. Dit hotel ligt in het uitgaansgebied Temple bar waar veel live muziek wordt gespeeld. Wij vinden de rondleiding in de gevangenis een aanrader.