Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

hotels Zakynthos

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Zakynthos

Schildpadden:taxi naar Laganas, daar bootje huren

Janssen,
    5-4-2019

Touroperator adverteert dat de kamers compleet gerenoveerd zijn, bij aankomst werden we echter in een soort bezemkast gepropt waar de stopcontacten uit de muur hingen, badkamer erg gedateerd. Klacht ingediend ter plaatse bij reisleidster van touroperator. Zij zou er werk van maken. Volgende dag helaas nog niets vernomen, ook klacht ingediend bij receptie van het hotel, zij konden helaas niets voor ons betekenen daar ze niet verantwoordelijk waren voor de manier waarop touroperator adverteerd. Reisleidster Romy weer gebeld, ze was echter niet bereikbaar. Spoedlijn van touroperator gebeld, klacht verteld en deze meneer zou er voor zorgen dat Romy contact met ons zou opnemen. Vlgd. morgen excursie geboekt met touroperator om schildpadden te spotten, géén schildpad gezien maar Romy was wel aanwezig was, aangegeven dat we géén nacht meer in deze kamer zouden verblijven. Na veel zeuren eindelijk 3e dag een andere nieuwe kamer gekregen: deze was gloednieuw en supermooi!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Beste vakantie tot nu toe!

Suzan Lusink,
    4-4-2019

Mooi hotel, recent gerenoveerd en zeker niet 'typisch grieks' qua inrichting, maar erg modern. Het personeel is er erg vriendelijk en zeggen je altijd goedendag. Goed vermaakt aan de poolbar waar ze heerlijke cocktails schenken voor weinig, en een leuke mix van gasten te vinden is. Erg leuke barman ook! (Christos) Argassi is voor toeristen een leuk dorpje met veel verschillende eettentjes en souvenir winkeltjes. Op een paar minuten rijden zit je in Zakynthos stad waar het ook tot laat gezellig is. Hier kun je echter niet heen lopen, vanwege het gebrek aan stoep. Auto huren moet je echt doen! Zoveel moois te zien. Onze favorieten waren Keri Beach, Porto Limnionas en xigia Beach. Prachtig! Dit was mijn eerste keer in Griekenland en denk dat dit moeilijk te evenaren wordt aankomend jaar met de vakantie!

Gereisd met partner in september 2018

Mooie vakantie om helemaal tot rust te komen?

Kelly Verhoeven,
    3-4-2019

Prachtig nieuw hotel dat van alle gemakken voorzien is. De kamers zijn wel een beetje gehorig. Wij hadden het verblijf op basis van all inclusive geboekt. Het eten was erg goed alleen de keuze wel wat beperkt. Iedere middag en avond is het wel ongeveer hetzelfde wat je eet dat vond ik persoonlijk wel jammer. Verder is het een rustige omgeving, een tip is om echt een aantal dagen een auto te huren en de mooie kust te verkennen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super

Johanna,
    28-3-2019

Het is een heerlijk rustig hotel. Vriendelijk personeel en heerlijk schoon. Het eten is ook erg goed. Er zijn voldoende stoelen rond het zwembad, dus altijd een plaatsje. Lekker relax.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Dénise,
    9-3-2019

Erg mooi gerenoveerd hotel! Hele nette bad/slaapkamer, het zag er allemaal heel nieuw uit. We werden erg vriendelijk ontvangen en aardig personeel, deed echt de moeite om ons zo goed mogelijk te helpen. Ontbijt was goed te doen als je niet heel luxe gewend bent. Ligt midden in het centrum, niet erg veel winkels maar leuke souvenirs en je kan heel lekker eten bij verschillende restaurants. Via het hotel kan je een taxi regelen en die brengt je binnen 15/20 minuten bij Zakynthos-stad voor nog geen 10 euro. Een aanrader is om een scooter te huren zodat je meer van het eiland kan zien. Strand in Argassi is niet veel aan maar er stopt een gratis bus voor het hotel die je brengt naar een groot zandstrand met ligbedden en parasols (7 euro per dag) ook kan je eind van de dag weer mee terug (met de consumptie) dus je hoeft geen taxi te regelen, dat was erg ideaal! Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan bij anderen!

Gereisd met partner in juli 2018