• Type accommodatie

Miriam, 18-2-2018

Restaurant aan de zee

Lekker eten

Gezellige bar

Niet heel ver van het centrum

fantastisch voor een mindervalide goed aangepast.

Jan, 18-2-2018
    je kan overal met de liften komen ,eten goed ,en vooral het personeel niks is ze te veel.goede bedden en het uitzicht vanaf zeezicht formidabel.Heb niks negatives te zeggen .Dolmus en taxi voor de deur maar het is ook lopend te doen naar kusadasi.

Prachtig verblijf

Dimitry, 18-2-2018
    İk was hier helemaal alleen om mijn gedachten eens te verzetten de prijs stond me zeker en wel aan, ik ben hier voor 10 dagen de eerste zicht van het hotel is perfect qua indeling en dergelijke het personeel heeft mij heel goed geholpen en zeer vriendelijk, de kamer was zeer schoon en netjes.. het eten krijgt een dikke 10 van mij dan heb ik het personeel leren kennen van de Guest Relations Tulin Nuraiym en Abullah maar Nico was echt een schatje die deed uiterst zijn best. ik raad deze hotel aan iedereen voor groot en klein.
    Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 19-2-2018

Geachte Dimitry,

We zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u in Grand Park Lara te verwelkomen.

Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze gasten en waarderen het ten zeerste dat u uw ervaringen met met ons deelt. Wij zijn heel blij als team erin geslaagd te zijn u een leuke vakantie te laten beleven en voor u het gevoel van thuis zijn te hebben kunnen creëren.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Het Grand Park Lara Team

Fantastisch hotel

Sylvia, 17-2-2018
    Het eten is goed en gevarieerd. Ook de bediening is perfect zowel in restaurant als buiten. De kamers zijn heel erg netjes en worden ook goed gepoetst. De boulevard die aan het hotel ligt is ontzettend fijn voor als je naar Side of Kumkoy wil wandelen. Alleen er is 1 minpuntje voor mensen die slecht ter been zijn, de liften stoppen altijd op een tussen verdieping zodat je altijd nog een trap moet nemen. De dolmus bus stopt voor het hotel. Wij gaan er zeker nog een keer terug heen. Is ons prima bevallen.

Fijn relaxen in Grand Park Lara

DHR J. M. Janssen, 16-2-2018
    Wij hebben een prima ontvangst gehad. Wij hebben nog nooit een organisatie gehad die exact deed wat ze beloven. Wij waren in Februari 2018 daar voor een weekje eruit en hadden niet verwacht dat het allemaal zo goed geregeld was! Voor de mensen die graag geen zorgen hebben tijdens de vakantie is dit een aanrader. Na een paar fijne dagen werden we benaderd door de afdeling Guest Relations te dezen vertegenwoordigd door de zeer enthousiaste Abdullah; een Belgısch Turkse (Nederlandstalige) jongen.Ik wil daarbij nog kwijt dat het een organisatie siert dat ze graag wıllen weten hoe hun gasten zich thuis voelen waarbıj vrijwel iedere suggestie serieus wordt genomen! Met name de prima klantgerichte benadering van een serveerster genaamd Neslihan hebben in een onvergetelijke vakantie verzorgd.Ook de dame van de security, Emine was erg klantvriendelijk. Zoals gezegd.. Geweldig!!

Beste Gast,

Wij wensen u van harte te bedanken voor uw positieve recentie over ons hotel en onze medewerkers

Het was een groot genoegen om u te mogen verwelkomen in Grand Park Lara. Wij zijn heel blij te mogen lezen dat u een leuke vakantie heeft beleefd in ons hotel waar gasttevredenheid hoog in het vaandel staat.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Het Grand Park Lara Team