Hotels Turkije

Reviews over accommodaties in Turkije

Super hotel

Claes Daniella,
    15-2-2019

Ik bezoek dit hotel voor de zesde keer of zevende keer en kom er elke keer weer thuis , kamer gezellig en heel netjes heel vriendelijk personeel en als er iets niet in orde is word je snel geholpen voor mij is dit een oase van rust en gezelligheid ! Super verzorgd restaurant ! Bedankt Kemal om mijn tafeltje steeds ter beschikking te houden want als alleenstaande is het niet makkelijk om te tafeltje te houden , ik zal hier nog veel keren komen op vakantie !!!!! Dikke duim !!!

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Zeer goed

Marie Callens,
    14-2-2019

Super vriendelijke mensen, nette omgeving en heel gevarieerde maaltijden.

Prijs/kwaliteit heel goed.

Afstand naar vliegveld niet te lang.

Niet echt leuke omgeving om te wandelen, maar de kust maakt dan alles weer goed. Met de bus naar Antalya heen en terug is bijna gratis.

ik kom zeker terug.

Hobbelink,
    14-2-2019

het hotel is heel gezellig. alle personeels zijn aardig iedereen kent elkaar en is behulpzaam. De bedden mogen wel veranders worden met de jaren mee zakt het een beetje door. Het eten is goed met veel keuze er is een goede service.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
    Bedankt, hotel manager, 14-2-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

Fantastisch.

Visscher,
    11-2-2019

Het hotel is goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed met veel keuze. Mijn kamer is ook zeer goed en schoon ik ben zeer tevreden. Het enige is dat de kast een beetje te klein maar het is wel te doen.we komen zeker weer terug

Bedankt, hotel manager, 11-2-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

Aanrader

Danny,
    8-2-2019

Een groot en mooi hotel naast 2 andere mooie grote hotels. Personeel en housekeeping waren zeer vriendelijk. Ons kamer was groot en we hadden een mooi uitzicht op het land/bergen en strand. Nederlandse guest relations aanwezıg in het hotel waardoor communiceren makkelijker ging. Veel tips gekregen waar we op moeten letten of wat we kunnen bezoeken zoals mooie plekken of restaurant. Vlak voor het hotel een winkelcentrum en pinautomaten waardoor je makkelijk geld kon pinnen. Op paar 100 meter wat lekkere restaurants te vinden voor een goedkoop prijs. Eten was elke dag anders maar zeker lekker. Obers waren vriendelijk en na tijdje kende ze ons en kregen we een meer persoonlijker service. Dit was zeker fijne ervaring. Voor een goed en verzorgd hotel is dit zeker een aanrader.

CRM Miracle Resort, CRM, 12-2-2019

Beste Danny,

We zijn ongelooflijk trots op zulke mooie lovende woorden, hartelijk dank daarvoor. We vinden het erg fijn dat we je deze ervaring mee hebben kunnen geven. Uw complimenten zijn door ons doorgegeven aan de betreffende afdelingen zodat ook zij van deze opsteker kunnen genieten. Uiteraard hopen we u snel nogmaals te verwelkomen in ons Resort.

Met zonnige groeten,

Miracle Resort Hotel